Tot nu toe wordt alles wat Noord-Afrikanen doen goedgepraat..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:26 schreef Parkinson_XTC het volgende:
zolang Europese overheden niet erkennen dat Noord-Afrikanen harder aangepakt moeten worden dan dat nu het geval is, zal de situatie 100% zeker escaleren en komt dit nooit meer goed.
waar de ouders er nu overduidelijk niet in slagen hun gebroed op te voeden, zal dit dan maar met harde hand door de overheid moeten gebeuren... maar omdat dit ook net zulke slappe zakken zijn, zie ik het somber in.
Over de schietparij in Antwerpen waar jij het over hebt. Dat was niet haar moeder, maar haar oppas. Het tweejarige meisje dat werd doodgeschoten was overigens blank.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk.. Er is Nieuws die nieuws is en er is ook nieuws die jij graag wilt lezen
Ik weet dat je graag de allochtonen de schuld wilt geven. Maar vertel jij mij eens precies wat er een jaar geleden is gebeurd met een 2 jarige baby. en wat voor soort monster was de dader ?
In je eigen topic zeg je 2 verschillende dingen?quote:Noord-Afrikaanse jongeren uit Brussel hebben via internet opgeroepen om 'af te rekenen met blanke supporters van de voetbalclub Anderlecht.'
Probleem is dat elke confrontatie met die gasten heel snel een halszaak wordt. Daar moet je maar net zin in hebben...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:29 schreef qonmann het volgende:
Het gaat een keer mislopen, dat denk ik ook
quote:BRUSSEL - In de Brusselse wijk Anderlecht is het vrijdagavond tot rellen gekomen tussen groepen autochtone Anderlecht-supporters, Noord-Afrikaanse jongeren en de politie.
De politie had aan het einde van de avond zeker 150 arrestaties verricht, vooral onder de allochtone jongeren.
Nu.nl
quote:n Brussel is het tot rellen gekomen
tussen voetbalsupporters en allochtone
jongeren.De politie arresteerde 150
relschoppers.Aanleiding voor de rellen
was een vechtpartij afgelopen zondag.
Toen sloegen Anderlecht-supporters een
paar allochtone jongeren in elkaar.
Van fp. Mijn hemel zeg, politiekorpsen en hooligans die overkomen uit andere steden, jochies van amper 12 die mee staan te vechten... Normaal zou ik ook iets hebben van "laat ze elkaar maar afmaken", maar jochies van 12... die ouders mogen van mij een legioen hooligans op bezoek krijgen!quote:'Stadsguerrilla in Anderlecht'
Buitenlands - door Veerle (Volpez) op 24-05-2008 @ 08:53
In het Belgische Anderlecht is gisteravond een ware stadsguerrilla uitgevochten. Enkele honderden voetbalhooligans en evenveel allochtone jongeren wilden elkaar daar te lijf gaan en richten een grote ravage aan in de omgeving van het Anderlechtstadion.
Ongeveer tweehonderd voetbalhooligans en skinheads riepen op te verzamelen in het supporterscafé A l'Occasion aan het De Lindeplein. Daar maakten zij zich op voor een confrontatie met de plaatselijke allochtone jeugd. Zij waren zondag al slaags geraakt met deze groep. De politie was al gewaarschuwd en was massaal aanwezig in een poging de aangekondigde veldslag te dwarsbomen.
Rond zeven uur gisteravond begonnen de rellen. Bijna driehonderd allochtonen jongeren, waarvan sommigen amper twaalf jaar oud, waren bijeengekomen. De jongeren gooiden projectielen naar de politie in een poging naar het De Lindeplein te komen, waar de voetbalhooligans en skinheads zich ophielden. De politie voerde verschillende charges uit om de jongeren terug te dringen. De voetbalhooligans en skinheads begonnen zich hierop met de zaak te bemoeien, maar ook zij werden teruggedreven door de politie. Uiteindelijk heeft de politie met waterkanonnen en politie te paard de twee groepen uit elkaar proberen te houden. Verschillende relschoppers zijn gearresteerd en verschillende vechtersbazen raakten gewond.
De rellen duurden nog uren voort. De politie moest de twee groepen om beurten terugdrijven. Rond 21.00 uur probeerden de voetbalhooligans en skinheads de allochtone jeugd wederom aan te vallen. Verborgen achter bivakmutsen en gewapend met ijzeren staven riepen ze: "Wij willen vandaag een dode zien!" Ondertussen had deze groep nog versterking gekregen van de aanhangers van Germinal Beerschot en was de politie van Antwerpen naar Anderlecht gekomen. Zij hoopten de relschoppers te herkennen. Bronnen meldden nog dat er ook supporters van Mechelen en Ajax naar Brussel waren gekomen, maar de politie kon dit gisteren niet bevestigen.
Waarom de rellen zijn ontstaan is nog niet duidelijk. Veel van de relschoppers zijn na een telefoontje van vrienden gekomen. Eén van de relschoppers vertelde: "Ik werd gebeld door mijn vrienden bij Sporting Boys 65, een harde supportersclub van Anderlecht. Zij waren daar al met een stuk op twintig, achter Sint-Guido. Er zijn toen een aantal allochtonen met ons beginnen te vechten. Er was heel wat tamtam, ze hebben iemand van ons een bloedneus geslagen. Toen ben ik zelf snel weggegaan."
Tijdens de rellen zijn tal van autoruiten en bushokjes gesneuveld. Ook zijn er agenten van hun paarden af getrokken. Er is van alles uit de grond gerukt dat als projectiel of wapen gebruikt kon worden. Het lukte de politie niet om de groepen definitief uit elkaar te krijgen. Beide partijen bleven zich hergroeperen na de charges van de politie en het leek erop dat de rellen nog de hele nacht door zouden gaan. De exacte schade van zal in de loop van de ochtend goed opgemeten worden. Daarnaast is het de vraag of dit een eenmalige actie was of dat de komende nachten onrustig zullen blijven.
Dat hangt ervan af waar Marokko moet voetballen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:58 schreef Disorder het volgende:
Ah. Nu ook rassenrellen in België. Welk land volgt?
Het is onvermijdelijk. Steeds meer mensen worden slachtoffer van "noord-afrikanen". Dat gaat een keer schuren.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:58 schreef Disorder het volgende:
australië en frankrijk heeft ze al gehad, ik gok op denemarken of zweden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:58 schreef Disorder het volgende:
Van de TIG mensen op de foto hebben 2 een kale kop en dan is de titel : Skinheads molesteren Allochtonen???????????quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:48 schreef Meki het volgende:
[ afbeelding ]
Skinheads molestreren Allochtonen
volgens mij s meki een van de weinige marokkanen zonder strafblad. en gezien het niveau van de nederlandse politie past hij er vast wel tussen. hoofdagent lijkt me wat te hoog gegrepen, maar een fijne baan als anusje-van-alles op het bureau in 'kutdorp' zal er best wel eens van komen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Van de TIG mensen op de foto hebben 2 een kale kop en dan is de titel : Skinheads molesteren Allochtonen???????????
Zo kan ik er ook wat uit m,n duim zuigen fantast......je bent echt geflipt en dat wordt dan hoofdagent ????
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Van de TIG mensen op de foto hebben 2 een kale kop en dan is de titel : Skinheads molesteren Allochtonen???????????
Zo kan ik er ook wat uit m,n duim zuigen fantast......je bent echt geflipt en dat wordt dan hoofdagent ????
Van Themsche was eigenlijk geen skinhead, maar een opgefokt jochie dat van school getrapt was en 's morgens nog een kopje vol haar had. En dat was trouwens twee jaar geleden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:33 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)rellen_in_bruss.html
Goed dat de politie met machtsvertoon dit vanavond laat zien.. elke relschopper moet aangepakt worden.. Tevens moet de politie meer optreden tegen de racistische skinheads.
Ik wil jullie herrinneren wat er een jaar geleden is gebeurd in Antwerpen en wat voor moorden een skinhead heeft aangericht, waaronder een 2 jarige baby.
rassenopstootjes dan?quote:
daar ben ik niet zo zeker van.quote:
comforting thought.quote:
Dat bericht bevestigt wat ik zeg: Rassenrellen,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:17 schreef salutem het volgende:
[..]
En toen ging het licht aan..........
http://www.deredactie.be/cm/de.redactie/brussel/1.310797
Nehh, Duitsland denk ik. Zweden en denemarken hebben een veel kleinere noord-afrikaanse-bevolking.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
australië en frankrijk heeft ze al gehad, ik gok op denemarken of zweden.
Ow dus jij kan niet zelf een opinie opmaken uit de beelden die je daar ziet ?!!?!?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat bericht bevestigt wat ik zeg: Rassenrellen,? Rellen.
Naar aanleiding van artikel:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Van fp. Mijn hemel zeg, politiekorpsen en hooligans die overkomen uit andere steden, jochies van amper 12 die mee staan te vechten... Normaal zou ik ook iets hebben van "laat ze elkaar maar afmaken", maar jochies van 12... die ouders mogen van mij een legioen hooligans op bezoek krijgen!
Het borrelt al langer in Brussel (en België), echt de meest rare berichten ("14 Marokkanen trappen deur in en mishandelen gezin") maar zo'n reactie had ik nooit verwacht. Volg dit met spanning.
Inderdaad. Te belachelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:25 schreef qonmann het volgende:
Ik vraag me af waarom zo'n misleidende topictitel getolereerd wordt.
Omdat het Meki is ?
Omdat hier blijkbaar flutmodjes zittenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:25 schreef qonmann het volgende:
Omdat het Meki is ?
Hm, 200 * 40 uur werkstraf is toch al gauw 8000 uur!quote:
Uhh... jawel, namelijk dat er geen sprake is van rassenrellen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:47 schreef salutem het volgende:
Ow dus jij kan niet zelf een opinie opmaken uit de beelden die je daar ziet ?!!?!?
Dank je.quote:tsja ja dan wens ik je nog veel plezier met je pvda lidmaatschap.
Wat heeft het één met het ander te maken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie daagt de allochtonen uit ??, Skinheads. Skinheads kunnen in staat zijn met moorden.
dat hebben we allemaal gezien in Antwerpen
De beginselen voor een skinhead bestaat alleen uit racisme...
Nee. Omdat toen Meki het topic opende er nog geen sprake was van rellen maar van geruchten...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:25 schreef qonmann het volgende:
Omdat het Meki is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |