Klopt, en het gaat waarschijnlijk veel vaker voorkomen als het zo doorgaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:55 schreef Fonkmeistahh het volgende:
Allochtonen roepen op ''af te rekenen'' met de blanke voetbalfans, en cafés, auto's en huizen in brand te steken. De smeerlappen. Een razzia op onschuldige burgers, alsof die er wat mee te maken hebben..
Doen ze wel vaker overigens; Slachtoffers 'orale-gsm-seks' bedreigd
Zou me niks verbazen als dit voorval er wat mee te maken heeft. Voor veel (autochtone) jongeren is de emmer gewoon vol, en dat zien we dus terug bij dit soort trieste taferelen.
En jij hebt het steeds over Noord Afrikanenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:16 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
je loopt nou al heel de tijd te bitchen over 1 mafkees die als een gek begint te schieten op straat...
en daarmee probeer je alle berichtgeving over de massa's noord-afrikanen (Want het is al lang geen klein groepje meer) die hier de boel verzieken, weg te vegen...
doe lekker verder dwaas...
-edit-quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Klopt, en het gaat waarschijnlijk veel vaker voorkomen als het zo doorgaat.
Hans Van Themsche was helemaal geen skinhead, maar een doorgedraaide gothic. Dat was trouwens een uitzonderlijke en trieste eenmansactie. Daarbij moet gezegd worden dat de kiemen van zijn racisme zijn ontstaan op de middelbare school, waar Van Themsche vaak werd gepest en opgesloten door allochtonen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:14 schreef Meki het volgende:
door Pieter van der Sloot - In grote delen van de buitenlandse gemeenschap in Moskou is onrust ontstaan over komende zaterdag, de geboortedag van Adolf Hitler, nadat de Amerikaanse en andere ambassades e-mails hebben gekregen waarin Russische extremisten dreigen alle buitenlanders te doden
Ja behalve als ze alleen lopen dan zeggen ze ineens niks meer...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
hoort bij hun cultuur ..blanke meisjes zijn hoeren enzo
Triest ....
Oh ja en Meki ga ik negeren met zijn domme postings hier
Jou negeer ik alleen vanwege vooroordelen ..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
hoort bij hun cultuur ..blanke meisjes zijn hoeren enzo
Triest ....
Oh ja en Meki ga ik negeren met zijn domme postings hier
ik pakte slechts de eerste 2 berichten die op de eerste pagina op Google stond van de tientallen pagina's in totaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:21 schreef Fonkmeistahh het volgende:
[..]
Hans Van Themsche was helemaal geen skinhead, maar een doorgedraaide gothic. Dat was trouwens een uitzonderlijke en trieste eenmansactie. Niet te vergelijken met Noord-Afrikaanse (hang)jongeren die dagelijks gebieden rondom Brussel en Antwerpen onveilig maken.
Gaan we nou nieuwsberichten uit Moskou erbij halen om je mening met 'bewijzen' te kunnen staven? Ik pakte nog in ieder geval nieuwsberichten uit de gemeente Anderlecht, waarvan de laatste slechts enkele dagen geleden dateert!!
Dus dan moet je zelf ook maar negerenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Jou negeer ik alleen vanwege vooroordelen ..
quote:Toch opvallend dat het weer Belgen waren , zal wel geen toeval zijn...
Tot nu toe wordt alles wat Noord-Afrikanen doen goedgepraat..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:26 schreef Parkinson_XTC het volgende:
zolang Europese overheden niet erkennen dat Noord-Afrikanen harder aangepakt moeten worden dan dat nu het geval is, zal de situatie 100% zeker escaleren en komt dit nooit meer goed.
waar de ouders er nu overduidelijk niet in slagen hun gebroed op te voeden, zal dit dan maar met harde hand door de overheid moeten gebeuren... maar omdat dit ook net zulke slappe zakken zijn, zie ik het somber in.
Over de schietparij in Antwerpen waar jij het over hebt. Dat was niet haar moeder, maar haar oppas. Het tweejarige meisje dat werd doodgeschoten was overigens blank.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk.. Er is Nieuws die nieuws is en er is ook nieuws die jij graag wilt lezen
Ik weet dat je graag de allochtonen de schuld wilt geven. Maar vertel jij mij eens precies wat er een jaar geleden is gebeurd met een 2 jarige baby. en wat voor soort monster was de dader ?
In je eigen topic zeg je 2 verschillende dingen?quote:Noord-Afrikaanse jongeren uit Brussel hebben via internet opgeroepen om 'af te rekenen met blanke supporters van de voetbalclub Anderlecht.'
Probleem is dat elke confrontatie met die gasten heel snel een halszaak wordt. Daar moet je maar net zin in hebben...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:29 schreef qonmann het volgende:
Het gaat een keer mislopen, dat denk ik ook
quote:BRUSSEL - In de Brusselse wijk Anderlecht is het vrijdagavond tot rellen gekomen tussen groepen autochtone Anderlecht-supporters, Noord-Afrikaanse jongeren en de politie.
De politie had aan het einde van de avond zeker 150 arrestaties verricht, vooral onder de allochtone jongeren.
Nu.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |