abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58871186
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 00:55 schreef Fonkmeistahh het volgende:
Allochtonen roepen op ''af te rekenen'' met de blanke voetbalfans, en cafés, auto's en huizen in brand te steken. De smeerlappen. Een razzia op onschuldige burgers, alsof die er wat mee te maken hebben..

Doen ze wel vaker overigens; Slachtoffers 'orale-gsm-seks' bedreigd

Zou me niks verbazen als dit voorval er wat mee te maken heeft. Voor veel (autochtone) jongeren is de emmer gewoon vol, en dat zien we dus terug bij dit soort trieste taferelen.

Klopt, en het gaat waarschijnlijk veel vaker voorkomen als het zo doorgaat.
pi_58871191
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 01:16 schreef Parkinson_XTC het volgende:

[..]

je loopt nou al heel de tijd te bitchen over 1 mafkees die als een gek begint te schieten op straat...
en daarmee probeer je alle berichtgeving over de massa's noord-afrikanen (Want het is al lang geen klein groepje meer) die hier de boel verzieken, weg te vegen...

doe lekker verder dwaas...
En jij hebt het steeds over Noord Afrikanen
maar wie rellen er nu met elkaar ??. Juist die 2 groepen

En ik sluit nergens me ogen voor dicht ik ken die problemen. de Belgische overheid moet er wat aan doen. ze moeten een voorbeeld nemen van de Amsterdamse Job Cohen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58871206
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 01:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Klopt, en het gaat waarschijnlijk veel vaker voorkomen als het zo doorgaat.
-edit-

[ Bericht 17% gewijzigd door paddy op 25-05-2008 21:00:34 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_58871221
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 01:14 schreef Meki het volgende:
door Pieter van der Sloot - In grote delen van de buitenlandse gemeenschap in Moskou is onrust ontstaan over komende zaterdag, de geboortedag van Adolf Hitler, nadat de Amerikaanse en andere ambassades e-mails hebben gekregen waarin Russische extremisten dreigen alle buitenlanders te doden
Hans Van Themsche was helemaal geen skinhead, maar een doorgedraaide gothic. Dat was trouwens een uitzonderlijke en trieste eenmansactie. Daarbij moet gezegd worden dat de kiemen van zijn racisme zijn ontstaan op de middelbare school, waar Van Themsche vaak werd gepest en opgesloten door allochtonen.

Niet te vergelijken met Noord-Afrikaanse (hang)jongeren die dagelijks gebieden rondom Brussel en Antwerpen onveilig maken.

Gaan we nou nieuwsberichten uit Moskou erbij halen om je mening met 'bewijzen' te kunnen staven? Ik pakte nog in ieder geval nieuwsberichten uit de gemeente Anderlecht, waarvan de laatste slechts enkele dagen geleden dateert!!
pi_58871232
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 01:20 schreef qonmann het volgende:

[..]

hoort bij hun cultuur ..blanke meisjes zijn hoeren enzo
Triest ....

Oh ja en Meki ga ik negeren met zijn domme postings hier
Ja behalve als ze alleen lopen dan zeggen ze ineens niks meer...
pi_58871235
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 01:20 schreef qonmann het volgende:

[..]

hoort bij hun cultuur ..blanke meisjes zijn hoeren enzo
Triest ....

Oh ja en Meki ga ik negeren met zijn domme postings hier
Jou negeer ik alleen vanwege vooroordelen ..
pi_58871252
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 01:21 schreef Fonkmeistahh het volgende:

[..]

Hans Van Themsche was helemaal geen skinhead, maar een doorgedraaide gothic. Dat was trouwens een uitzonderlijke en trieste eenmansactie. Niet te vergelijken met Noord-Afrikaanse (hang)jongeren die dagelijks gebieden rondom Brussel en Antwerpen onveilig maken.

Gaan we nou nieuwsberichten uit Moskou erbij halen om je mening met 'bewijzen' te kunnen staven? Ik pakte nog in ieder geval nieuwsberichten uit de gemeente Anderlecht, waarvan de laatste slechts enkele dagen geleden dateert!!
ik pakte slechts de eerste 2 berichten die op de eerste pagina op Google stond van de tientallen pagina's in totaal.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 01:24:48 #148
138914 Slappy
ambtenaar
pi_58871272
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 01:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Jou negeer ik alleen vanwege vooroordelen ..
Dus dan moet je zelf ook maar negeren
quote:
Toch opvallend dat het weer Belgen waren , zal wel geen toeval zijn...
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_58871281
deed hem na hoor
  zaterdag 24 mei 2008 @ 01:26:04 #150
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_58871287
je kan hier niks meer aan doen...
20 a 30 jaar geleden had dit nog voorkomen kunnen worden...
door de exponentiële toename van allochtonen die kweken als konijnen en vervolgens allemaal in uitzichtloze situaties terechtkomen, zal de huidige constante spanning niet meer te houden zijn over een paar jaar en zullen deze relletjes verbleken met de massale rassenrellen die in heel West-Europa zullen plaatsvinden...
en dan wordt het verdomd moeilijk om een schuldige aan te wijzen...
zolang Europese overheden niet erkennen dat Noord-Afrikanen harder aangepakt moeten worden dan dat nu het geval is, zal de situatie 100% zeker escaleren en komt dit nooit meer goed.
waar de ouders er nu overduidelijk niet in slagen hun gebroed op te voeden, zal dit dan maar met harde hand door de overheid moeten gebeuren... maar omdat dit ook net zulke slappe zakken zijn, zie ik het somber in.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  zaterdag 24 mei 2008 @ 01:29:09 #151
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_58871326
En ondertussen ligt Freddy Thielemans languit op zijn stoel.
pi_58871331
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 01:26 schreef Parkinson_XTC het volgende:
zolang Europese overheden niet erkennen dat Noord-Afrikanen harder aangepakt moeten worden dan dat nu het geval is, zal de situatie 100% zeker escaleren en komt dit nooit meer goed.
waar de ouders er nu overduidelijk niet in slagen hun gebroed op te voeden, zal dit dan maar met harde hand door de overheid moeten gebeuren... maar omdat dit ook net zulke slappe zakken zijn, zie ik het somber in.
Tot nu toe wordt alles wat Noord-Afrikanen doen goedgepraat..
het is immers hun cultuur etc. en ze zijn zo zieligggggg
Het gaat een keer mislopen,. dat denk ik ook
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_58871362
Ja Meki zal het in de toekomst nog moeilijk krijgen. Oogkleppen tijdens je werk op houden gaat immers vrij moeilijk. Het is te hopen dat je die politie-baan serieus neemt en geen partij kiest in hektische toestanden..
pi_58871484
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 01:14 schreef Meki het volgende:

[..]

[..]

[..]

.
Over de schietparij in Antwerpen waar jij het over hebt. Dat was niet haar moeder, maar haar oppas. Het tweejarige meisje dat werd doodgeschoten was overigens blank.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zaterdag 24 mei 2008 @ 01:52:21 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58871631
ik begrijp dus dat de autochtoon een beetje moe wordt van al die rellende kutmarokkanen? zo te horen moeten de marokkanen een beetje gaan dimmen. want zij hebben misschien veel vriendjes... zo te horen heeft anderlecht die ook.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 24 mei 2008 @ 02:10:46 #156
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58871811
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 17:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Kijk.. Er is Nieuws die nieuws is en er is ook nieuws die jij graag wilt lezen
Ik weet dat je graag de allochtonen de schuld wilt geven. Maar vertel jij mij eens precies wat er een jaar geleden is gebeurd met een 2 jarige baby. en wat voor soort monster was de dader ?
quote:
Noord-Afrikaanse jongeren uit Brussel hebben via internet opgeroepen om 'af te rekenen met blanke supporters van de voetbalclub Anderlecht.'
In je eigen topic zeg je 2 verschillende dingen?

En wie waren de daders van 11 september?

En kom niet aan met inside-jobs
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_58871823
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 01:29 schreef qonmann het volgende:
Het gaat een keer mislopen, dat denk ik ook
Probleem is dat elke confrontatie met die gasten heel snel een halszaak wordt. Daar moet je maar net zin in hebben...

(Misschien moeten ze eerst mijn vriendin gangrapen, dat zou me ws afdoende motiveren)
pi_58871884
Zolang de relschoppers elkaar afmaken vlakbij het voetbalstadion en geen onschuldige mensen erbij betrekken heb ik er geen problemen mee, Doen ze dat wel dan escaleert de zaak alleen maar verder en zijn we uiteindelijk allemaal de lul: de een wordt om z'n blonde haar in elkaar geslagen en de ander omdat ie op een Marokkaan lijkt. Gelukkig heb ik geen blond haar en lijk ik niet op een Mocro maar je weet het maar nooit tegenwoordig... zelfs onschuldige Brazilianen worden doodgeschoten.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 02:36:14 #159
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58872042
Haal overigens 'Mogelijk' maar uit de TT. Die TT slaat sowieso nergens op.
quote:
BRUSSEL - In de Brusselse wijk Anderlecht is het vrijdagavond tot rellen gekomen tussen groepen autochtone Anderlecht-supporters, Noord-Afrikaanse jongeren en de politie.

De politie had aan het einde van de avond zeker 150 arrestaties verricht, vooral onder de allochtone jongeren.
Nu.nl
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_58872073
Noord-Afrikanen

Heeft Links-Nederland het nieuws weer gecensureerd?

En Meki, wie denk je dat er weer begonnen zijn? Wie riep er nu op om 'die kutblanken kapot te maken', in wiens land ze wel te gast zijn, en vertroeteld worden?

Had de Belgische luchtmacht niet gewoon napalm kunnen 'uitdelen'?
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')