rassenopstootjes dan?quote:
daar ben ik niet zo zeker van.quote:
comforting thought.quote:
Dat bericht bevestigt wat ik zeg: Rassenrellen,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:17 schreef salutem het volgende:
[..]
En toen ging het licht aan..........
http://www.deredactie.be/cm/de.redactie/brussel/1.310797
Nehh, Duitsland denk ik. Zweden en denemarken hebben een veel kleinere noord-afrikaanse-bevolking.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
australië en frankrijk heeft ze al gehad, ik gok op denemarken of zweden.
Ow dus jij kan niet zelf een opinie opmaken uit de beelden die je daar ziet ?!!?!?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat bericht bevestigt wat ik zeg: Rassenrellen,? Rellen.
Naar aanleiding van artikel:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Van fp. Mijn hemel zeg, politiekorpsen en hooligans die overkomen uit andere steden, jochies van amper 12 die mee staan te vechten... Normaal zou ik ook iets hebben van "laat ze elkaar maar afmaken", maar jochies van 12... die ouders mogen van mij een legioen hooligans op bezoek krijgen!
Het borrelt al langer in Brussel (en België), echt de meest rare berichten ("14 Marokkanen trappen deur in en mishandelen gezin") maar zo'n reactie had ik nooit verwacht. Volg dit met spanning.
Inderdaad. Te belachelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:25 schreef qonmann het volgende:
Ik vraag me af waarom zo'n misleidende topictitel getolereerd wordt.
Omdat het Meki is ?
Omdat hier blijkbaar flutmodjes zittenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:25 schreef qonmann het volgende:
Omdat het Meki is ?
Hm, 200 * 40 uur werkstraf is toch al gauw 8000 uur!quote:
Uhh... jawel, namelijk dat er geen sprake is van rassenrellen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:47 schreef salutem het volgende:
Ow dus jij kan niet zelf een opinie opmaken uit de beelden die je daar ziet ?!!?!?
Dank je.quote:tsja ja dan wens ik je nog veel plezier met je pvda lidmaatschap.
Wat heeft het één met het ander te maken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie daagt de allochtonen uit ??, Skinheads. Skinheads kunnen in staat zijn met moorden.
dat hebben we allemaal gezien in Antwerpen
De beginselen voor een skinhead bestaat alleen uit racisme...
Nee. Omdat toen Meki het topic opende er nog geen sprake was van rellen maar van geruchten...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:25 schreef qonmann het volgende:
Omdat het Meki is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |