Als hij alles voor je regelt+betaalt enzo dan wordt er van je verwacht dat je hem daarna op vleselijke wijze bedankt. Dat is een ongeschreven regel. Laat je niet van de wijs brengen door "nee hoor, zo ben ik helemaaaaal niet" opmerkingen. Tenzij er van te voren goede afspaken over gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben net meegevraagd voor/naar een gala, met diner, in een kasteel. Is dat een verkapte: Hoi zullen we nueken vraag in gala taal?
(Het is een andere jongen dan de ijsjes eten date)
Ga daar voor alle zekerheid maar wel vanuit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben net meegevraagd voor/naar een gala, met diner, in een kasteel. Is dat een verkapte: Hoi zullen we nueken vraag in gala taal?
(Het is een andere jongen dan de ijsjes eten date)
Oké het ging zo:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als hij alles voor je regelt+betaalt enzo dan wordt er van je verwacht dat je hem daarna op vleselijke wijze bedankt. Dat is een ongeschreven regel. Laat je niet van de wijs brengen door "nee hoor, zo ben ik helemaaaaal niet" opmerkingen. Tenzij er van te voren goede afspaken over gemaakt zijn.
Of je accepteerd de uitnodiging gewoon niet. In het algemeen wordt er op een gala namelijk wel van je verwacht dat je de hele avond in zijn gezelsschap bent. Lijkt dat je niets, ga dan niet.
vrije vertaling: hij heeft zichzelf dagenlang moed ingeschreeuwd in de spiegel van zijn badkamer, paniekaanvallen getrotseerd en zichzelf in slaap gehuild iedere avond en uiteindelijk zichzelf moeten dwingen je mee te vragen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hij: geloof het of niet maar heb niemand anders gevraagd, heb gister pas besloten dat ik toch maar ga en wordt opeens heel kort dag
Dikke kans dat hij daarna van je verwacht dat je met hem gaat neuken. Het hem zomaar vragen zal niet werken, dan ontkent hij toch.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oké het ging zo:
maar ff heel iets anders, hoe zit jij op *datum*
zit namelijk zo, dan is het lustrumgala van me vereniging, en ik zou eerst niet gaan, maar nu toch maar wel, alleen heb ik nog een date nodig
je hoeft niet gelijk te beslissen hoor
Ik: O gala's zijn leuuk!!! (Denkt aan princess Sissi etc.)
Hij: ja het is inclusief diner, en alles wordt betaald
Denk er ff over na, lijkt me iig leuk om met jou te gaan
Ik: je andere dates konden niet
Hij: geloof het of niet maar heb niemand anders gevraagd, heb gister pas besloten dat ik toch maar ga en wordt opeens heel kort dag
Zo ging het een beetjeIk zal nog wel even informeren want zo ben ik niet
Als het gala an sich je erg leuk lijkt kan je best gaan. En zeg dan ook eerlijk tegen hem dat je best met hem mee wil (en eventueel zelfs de hotelkamer delen) maar dat sex er niet van zal komen. In dat geval delen jullie de kosten wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
1. Ik drink geen alchol
2. Ik doe alleen aan seks met relaties en ik heb 1 relatie gehad en daar kun je dan zelf wel je conclusies uit trekken...
Het is van zijn studievereniging. Er is serieus geen enkele student die niet van de galamos op de hoogte isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hotel
Misschien weet hij helemaal niet van die regels af ()
Jij en die kelders de hele tijd ook...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:50 schreef Elegy het volgende:
Jou aan je haren meesleuren een bierkelder in
Ik zit heel vaak in een kelderquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij en die kelders de hele tijd ook...![]()
't Begint angstwekkend te worden zo langzamerhand.
Laat ik nou ook nog toegang hebben tot het Keldertjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Laat ik nou ook nog toegang hebben tot het Keldertje
Staat onder in het katern Mind Body Livingquote:
Ik weet wel wat het keldertje is, ik bedoel wat jij daar doetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Staat onder in de categorie Lifestyle etc.
Oohquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het keldertje is, ik bedoel wat jij daar doet
d'r wordt mij langzaamaan een hoop duidelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Elegy het volgende:
Laat ik nou ook nog toegang hebben tot het Keldertje
Orale fixatie, JB?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef JamesBrownie het volgende:
ik zit steeds naar je plaatje te kijken...
En nu doe je wat ik zeg, nietige wormquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
d'r wordt mij langzaamaan een hoop duidelijk.![]()
quote:
ja dan moet je wel wat zeggen, Herr Fritzl.quote:
...hmmmja? anything in particular, anything at all?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef JamesBrownie het volgende:
ik zit steeds naar je plaatje te kijken...
Ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
...hmmmja? anything in particular, anything at all?
Vort, ga mijn afwas doen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja dan moet je wel wat zeggen, Herr Fritzl.
Gotchaquote:
Soms kun je zo vaak nee zeggen als je wil, maar als je lichaamstaal je verraadt, heeft dat dus echt geen zinquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:58 schreef Liquidootje het volgende:
Boeien... Een man gaat er nooit vanuit dat hij kan neuken bij een date, maar is bijna altijd bereid om te neuken.
Ga gewoon. Lekker leuk. Hij wilt je neuken. Jij zegt neuu niet zo snel. Hij oh
Tenzij het een notoire verkrachter is, dan moet je niet gaan of je moet zo'n anti verkracht vrouwencondoom nemen met haakjes aan de binnenkant. Maar ja, dan heeft ie je al wel 1 halen gepenetreerd (1 keer in, 1 keer eruit). Dat is wel een nadeel.
Succes.
Waarom moet ik dan aan deze gasten denkenquote:Spaanse model
Ik heb een paar keer gehad dat ik met een meisje had afgesproken, zonder echte intenties, maar waarbij ik achteraf ook erg blij was dat ik haar niet geneukt had.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:58 schreef Liquidootje het volgende:
Boeien... Een man gaat er nooit vanuit dat hij kan neuken bij een date, maar is bijna altijd bereid om te neuken.
Bier moet je bij voorkeur donker en koel bewaren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, geen kelder.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef JamesBrownie het volgende:
dus jij hebt een kelder vol bier ?
Nee, geen meer/minderjarige breezers.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:45 schreef Liquidootje het volgende:
dawg kennende zal het wel breezers zijn.
En je mag zelf fantaseren of het flashjes zoete alcohol is of sletterige minderjarigen.
De koelkast. Maar ik drink thuis bijna nooit, alleen als ik uit eten ga, op stap ben, poolen, ofzo.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef JamesBrownie het volgende:
waar laat je je bier en/of breezers dan wel?
Die BrEeZaH's wel heurquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef dawg het volgende:
[..]
De koelkast. Maar ik drink thuis bijna nooit, alleen als ik uit eten ga, op stap ben, poolen, ofzo.
Ik geef ze niet aan Elegy, die lust toch geen Bavaria.
ik heb jammergenoeg alleen maar een Spaanse naam. En een Spaanse auto.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:36 schreef MLI het volgende:
Nee, hij lijkt op geen van allen. Hij is namelijk wél lekker en niet zo'n belachelijke metroseksueel. En dat zijn Zwitsers/Italiaanse mannen.
Erm, wat zijn die afkortingenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:02 schreef Liquidootje het volgende:
JamesBrownie: Zmt, dp, ozc
Tegan: zmt, ozc
dawg: ozc, amc
M-nikki: zmt
Principessa-Farfalla: zmt, omc
MLI: zmt, ozc, vzc, azc
Lips: preut
verkapte 'kijk mij eens coole afkortingen kennen'-post.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:02 schreef Liquidootje het volgende:
...
Omfgwtfbbq!!!1111!!!einzeinzeinz!!111eleven!1quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
verkapte 'kijk mij eens coole afkortingen kennen'-post.
Deze kan ik enigzins ontcijferen:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal dankzij jou man
En een paar verzonnen
Nouja, ik had er in elk geval ééntje goedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:21 schreef Liquidootje het volgende:
zoenen met tong
dubbele prenetatie
oraal zonder condoom, v en a kun je daar wel vanaf leiden.
Maar misschien had ik er idd met een spoiler er bij moeten zetten. Nu is wel een beetje vrouw onvriendelijk vind ik.
QFT.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef Elegy het volgende:
Omfgwtfbbq!!!1111!!!einzeinzeinz!!111eleven!1
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Deze kan ik enigzins ontcijferen:
Zmt: Zoent meteen
Dp: Dubbelpenetratie
Ozc: Ook zonder condoom
Amc: Altijd met condoom
Omc: Ook met condoom
Vzc: Vooral zonder condoom
Azc: Asiel Zoekers Centrum
Preut: Preuts
Maar ik zal er vast gigantisch naast zitten, zonder rubber lijkt met me nou niet echt erg verstandig. *zo sprak de paranoïde bloeddonor*
Volgens Liquido doe jij alles, blijkbaarquote:
Nou ja zeg! Daar heeft hij nog gelijk in ook!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Volgens Liquido doe jij alles, blijkbaar
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Daar heeft hij nog gelijk in ook!![]()
![]()
Fijne avond. Liquidootje, antwoord!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:27 schreef Elegy het volgende:
[..]Dan is hij óf een goede lezer óf hij kan goed gokken
Ik ga de file in, alvast een prettige avond allemaal!![]()
Waarom vraag je dat aan onsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben wel de enige die dp doet...waarom?
het deed mij altijd veel kwaad voor m'n ego om kerels binnen te laten die aangeschoten om half vijf voor m'n deur stonden...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:23 schreef MLI het volgende:spaans model stond vannacht om half 5 flink aangeschoten voor de deur. ... Oh ja, mag ik even zeggen dat deze gast zó lekker is dat het meer kwaad dan goed doet voor mijn ego
. Hij is out of my league maar vanaf nu wil ik dus alleen dat kaliber.
jaloersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:20 schreef Elegy het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Zit nu even bij mijn ouders, we gaan zo barbeknoeien
oeh ook lekker!!! mjam!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:24 schreef JamesBrownie het volgende:
tweede baantje?
Ik heb pastasalade gegeten
Psychologie, toch? Ik 'ken' je nog van DutchPhotoZone, toen ik daar nog postte.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:33 schreef m-niki het volgende:
[..]
oeh ook lekker!!! mjam!
yup tweede baantje: ik werk 40 uur en daarnaast heb ik een eigen praktijkje waar ik trainingen geef (en de boekhouding en de contacten onderhoud en de wachtlijst bijhoud) en dat moet allemaal in de avonduren...
het is best vermoeiend, ik ben blij dat ik per juli van 40 naar 32 uur ga! (bij dat eerste baantje dan)
klopt!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Psychologie, toch? Ik 'ken' je nog van DutchPhotoZone, toen ik daar nog postte.
Ik ben er al jaren niet meer geweest, op DPZ.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:42 schreef m-niki het volgende:
[..]
klopt!
och ja, DPZ! Ik was laatst nog even weer binnengezwalkt, maar trekt me niet zo meer (ja, slowchat, I know)
Druk!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:33 schreef m-niki het volgende:
[..]
oeh ook lekker!!! mjam!
yup tweede baantje: ik werk 40 uur en daarnaast heb ik een eigen praktijkje waar ik trainingen geef (en de boekhouding en de contacten onderhoud en de wachtlijst bijhoud) en dat moet allemaal in de avonduren...
het is best vermoeiend, ik ben blij dat ik per juli van 40 naar 32 uur ga! (bij dat eerste baantje dan)
quote:
Niet waar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:17 schreef Elegy het volgende:
Zmt: Zoent meteen
Niet waar.quote:Ozc: Ook zonder condoom
Maar hij weet nog niet dat ik bij hem ook bootycalls ga doen. Het werkt twee kanten opquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:11 schreef m-niki het volgende:
[..]
het deed mij altijd veel kwaad voor m'n ego om kerels binnen te laten die aangeschoten om half vijf voor m'n deur stonden...
booty call kan leuk zijn, maar dit is zoooo 'ik ga dus eerst flink dansen en meisjes oppikken in de stad en zuipen en als ik niets gevonden heb dan zwalk ik naar m-niki'het voelde al niet goed, maar een vriend heeft eens goed uitgelegd hoe dat werkt en toen dacht ik: nope, DAT nooit meer (beetje 62nd choise zijn van die avond)
Ik ga liever naar mijn eigen huis eigenlijk. Je weet nooit wat je bij een ander aantreftquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Daarom liet ik jongens nooit bij mij thuis komen... ze hoeven echt niet te weten waar ik woon, 1 keer iemand meegenomen en die kwam elke keer aan de deur
Ik ging liever mee naar hun huis.
(o, en dat klinkt weer of ik het erg druk heb gehad en dat is niet zo)
Ik snap het ook wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:09 schreef MLI het volgende:
Weet je wat het is? Ik voel me thuis op mijn gemak, en dan ben ik in de seks ook ongeremder. Ik heb hier een goed bed met muziek en sfeerverlichting binnen handbereik. Ten eerste, je ziet er in fatsoenlijke verlichting veel beter uit en seks in het donker is minder geil, vinnik. Ten tweede, ik woon vlakbij de cafe's waar ik uitga dus mijn huis is meestal de logische keuze. Ten derde, 's morgens zeg ik rustig dat ik ga douchen en dat ik plannen heb, als ik wil dat iemand de deur uitgaat. Dit is overigens de eerste keer dat iemand midden in de nacht aanbelt zonder dat voor het uitgaan overlegd te hebben.
Tegenover naar zijn huis gaan: 1, je weet nooit of je onder een TL licht komt te liggen. Studentenleven enzo, ik heb veel gezien waarvan ik blij ben dat ik er nooit heb hoeven slapen. 2, vaak ver genoeg om een taxi te moeten pakken. 3, dat is dan wel prettiger, je hebt zelf in de hand wanneer je vertrekt.
Ja bij mij ook, ik ben ni zo van de rappe als 't daarom gaat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel.
Voor mij is het gewoon anders, ik vind het nogal prive om iemand in mijn huis en mijn bed te laten...dat duurt meestal wel even.
aaaaw wat een lul zeg, beter dat hij een goed excuus heeft ervoor, geen stijl zeg ikquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik zou naar de film gaan met mr date maar hij is een half uur te laat
Das waar, maar als 't om een date gaat is het niet zo tof om een half uur te laat te komen en niks van je te laten horen.quote:
Ik ben preutsquote:Lips: preut
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:48 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik ben preuts
Ik had niet verwacht dat iemand dat nog ooit over mij zou zeggen
sprak zij droogjesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben pas net weer singel na bijna negen jaar, dus alles wat ik hier zeg is van daarvoor.
Voorlopig sta ik ws wel even droog...
idd.quote:
Bekend probleem... tis bij mij ook net 2 weken uit ongeveer...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
idd.
ik maak me er maar af en toe druk om
Ja ik vind het wel erg... Ik ben juist op zoek naar een wat langdurigere relatie. Hele tijd niets en toen kwam dit, wat uiteindelijk ook weer op niets uitliep.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:34 schreef JamesBrownie het volgende:
vind je het erg?
Ik ben juist heel opgelucht...
Helaas moet ik je daar gelijk in gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:53 schreef JamesBrownie het volgende:
voor vrouwen is dat toch gemakkelijker...
zoveel zal het voor de meeste mensen niet gebeuren
Ik ben 7 jaar niet op de markt geweest, ik was echt verbaasd over hoe alles veranderd is op de jachtvelden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben pas net weer singel na bijna negen jaar, dus alles wat ik hier zeg is van daarvoor.
Ik heb me eigenlijk ook nooit echt op de jachtvelden begeven. Maar nu het uit is weet ik dat ik single zijn toch minder leuk vind. Nu 'moet' ik me dus wel op de jachtvelden begeven. Eerste keer na het uitgaan ook even soort marktonderzoek gedaan... moet zeggen dat het me meeviel. Alleen dat stapje verder...tja... dat durf ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben 7 jaar niet op de markt geweest, ik was echt verbaasd over hoe alles veranderd is op de jachtvelden.
wat zeg je dat mooi...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben 7 jaar niet op de markt geweest, ik was echt verbaasd over hoe alles veranderd is op de jachtvelden.
Tja dan trek je een ander publiek... dan verandert er een hoop ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:04 schreef JamesBrownie het volgende:
ik vind mezelf niet oud, maar vergeleken bij de laatste keer dat ik op de jachtvelden ( ! ) was... dat scheelt toch weer 9 jaar...
Nee idd. Ondanks dat ik niet echt leeftijdsgrenzen stel maar eerder kijk naar hoe iemand is, lijkt het mij vrij logisch dat je geen jochies van 20 zal vinden die bij je passen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:10 schreef JamesBrownie het volgende:
dat bedoel ik. Ik zie mij ook niet meer echt gaan voor jochies van 20...
En dat is precies waarom het zo anders is. Je doelgroep nu is veel geslepener, heeft meer bagage, zijn vaak beter in het verbergen van hun ware gevoelens. Dat, en je bent nu zelf ook minder naïef dus je kijkt er zelf ook anders tegenaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:10 schreef JamesBrownie het volgende:
dat bedoel ik. Ik zie mij ook niet meer echt gaan voor jochies van 20...
Hehehe, ja, ik hou niet van zo'n gladde huid eigenlijk. Doe mij maar een doorleefde kop.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind ze vaak al niet aantrekkelijk of leuk om te zien, dus dan houdt het gauw op.
quote:
Gewoon naar andere plaatsen gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:04 schreef JamesBrownie het volgende:
die gaat ook vaak uit.
Lijkt me niet zo leuk.
klinkt bekent ...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:20 schreef MLI het volgende:
[..]
En dat is precies waarom het zo anders is. Je doelgroep nu is veel geslepener, heeft meer bagage, zijn vaak beter in het verbergen van hun ware gevoelens. Dat, en je bent nu zelf ook minder naïef dus je kijkt er zelf ook anders tegenaan.
[..]
excuses van mij kantquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Das waar, maar als 't om een date gaat is het niet zo tof om een half uur te laat te komen en niks van je te laten horen.
Dat is ook precies de reden dat er altijd wel iets is om over te twijfelen. Weet je nog dat je vroeger dacht dat je als je volwassen was, nooit meer onzeker zou zijn? En nu het zover is, voel je je af en toe nog steeds eenquote:
Ik realiseer me vaak niet dat ik al volwassen ben. Als andere mensen naar mijn leeftijd vragen moet ik er altijd over denken, en dan zeg ik ´t en denk bij mezelf: "Teeeering dat gaat hard!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden dat er altijd wel iets is om over te twijfelen. Weet je nog dat je vroeger dacht dat je als je volwassen was, nooit meer onzeker zou zijn? En nu het zover is, voel je je af en toe nog steeds een.
Ik heb kinderen en ik voel me nog zoquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik realiseer me vaak niet dat ik al volwassen ben. Als andere mensen naar mijn leeftijd vragen moet ik er altijd over denken, en dan zeg ik ´t en denk bij mezelf: "Teeeering dat gaat hard!"
Ook bv als je andere mensen van jou eigen leeftijd ontmoet is er altijd wel een moment dat ik ineens denk:
"Fuck, ik ben ook al zó oud!"
Waarmee ik eigenlijk wil zeggen dat ik me nog niet zo oud voel als mijn generatiegenoten.![]()
maar ik ben 't wel.
Hoe oud zijn die kids van jou JB?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb kinderen en ik voel me nog zo
Gaat niet over
Mijn buren (zijn ook een beetje vrienden van me) hebben er ook van die leeftijd ongeveer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, ik was 20 bij de eerste.
De oudste leert al schrijven en rekenen en ik ben zo trots op ze
(jongste ook een beetje, die loopt wat voor)
Dankje. Zeker, heel erg blijquote:
Welnee!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben van die eeuwige jachtveldenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:56 schreef MLI het volgende:
[..]
That's all we getquote:
Na 2,5 jaar vrijgezel geweest te zijn is het weer raak.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:19 schreef Lips het volgende:
[..]
That's all we get
Of heb je gewoon al jaren een relatie en kom je dat er nog even inwrijven
Naja het standaard gebeuren, moeilijk uit je woorden komen en een beetje dom overkomen bij het praten met iemand die eigenlijk best wel leuk wasquote:
Da's waar maar het ging andersom in dit geval, sort ofquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:34 schreef Liquidootje het volgende:
Zonder drank had je uberhaupt geen gesprek met haar aangeknoopt
Tuurlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:34 schreef Liquidootje het volgende:
Zonder drank had je uberhaupt geen gesprek met haar aangeknoopt
@emel. Nooit iets vertellen over je single bestaan he. Maar zodra je je los kan maken. Direct maar ook direct melden he
Go Emel! Jammer voor de heren die geruchten gehoord hadden over je schijnbaar mooie voorkomenquote:
Emel, das toch een turkse naam?quote:
quote:
1quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:22 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk Kaasplank(je)? 30+?
het was slechts een kwestie van tijdquote:
quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:22 schreef dawg het volgende:
Wij moeten nog daten van Liquido trouwens, Teganmeisje.
Nope, ik heb vanavond al plannen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
doe jij het deze keer maar dawg...je weet dat je het wil
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:23 schreef Tegan het volgende:
Den_Haag mag eerst nog.
er is dus niemand die mee kan/wil stappen...quote:
m-niki zal ongetwijfeld diep teleurgesteld zijn...quote:
Je hebt met m gezoend zeker? Zeur ni zo & ga gewoon.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:17 schreef m-niki het volgende:
Pfff.... ik ga vanavond naar een verjaardagsfeestje van een collega van me die 24 is geworden, het is in een studentenhuis and all en ik had ter versterking een vriend meegevraagd met wie ik het stiekem héél goed kan vinden, maar die hangt de Sjaak Afhaak uit want z'n vriendin is er!!!
En en en on top of it all hoor ik dat hij en zij per juli (al!) gaan samenwonen in Limburg! In Limburg!!!! Aargh..
En verder had iedereen opeens hoofdpijn/kater/andere plannen dus zit ik vanavond alleen dus op dat feestje tussen de jonkies (ik vind het niet zo heel erg...maar toch, het leeftijdsverschil is wel errug groot) en kan ik niet gaan stappenen ik wil zo graag dansen enzo...
quote:
Weet jij hoe emel eruit ziet?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het was slechts een kwestie van tijdben blij voor je, meis
jaquote:
neequote:
Waarom zou DH dat ni durven?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat je 100% weet dat Den_haag dat nooit zou durven en dawg wel.
als ik de crayons erbij krijg, dan doe ik het wel voor de twee 18 jarige meisjes...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ruil je daar twee 18 jarige meisjes of een 36 jarige vrouw voor.
Nee, ik probeer D_H zover te krijgen dat hij iets probeert.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat je 100% weet dat Den_haag dat nooit zou durven en dawg wel.
met zo'n uitnodiging mag dat geen probleem meer zijn, mag ik hopenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik probeer D_H zover te krijgen dat hij iets probeert.
ik gá ook welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt met m gezoend zeker? Zeur ni zo & ga gewoon.![]()
Dat kan erger... ik moet vanavond een opdracht afmaken en leren voor 2 tentamens omdat dat allemaal dinsdag af moet zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:17 schreef m-niki het volgende:
Pfff.... ik ga vanavond naar een verjaardagsfeestje van een collega van me die 24 is geworden, het is in een studentenhuis and all en ik had ter versterking een vriend meegevraagd met wie ik het stiekem héél goed kan vinden, maar die hangt de Sjaak Afhaak uit want z'n vriendin is er!!!
En en en on top of it all hoor ik dat hij en zij per juli (al!) gaan samenwonen in Limburg! In Limburg!!!! Aargh..
En verder had iedereen opeens hoofdpijn/kater/andere plannen dus zit ik vanavond alleen dus op dat feestje tussen de jonkies (ik vind het niet zo heel erg...maar toch, het leeftijdsverschil is wel errug groot) en kan ik niet gaan stappenen ik wil zo graag dansen enzo...
Om die reden blijf ik ook nog wel eens thuis hoor, maar als k toch ga heb ik er meestal geen spijt van.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:00 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik gá ook welmaar het is niet helemaal zoals ik het graag had gezien...
maar het is niet zeuren ofzo, het is compleet ontopicwant het is leuk om single te zijn en op gave feestje te belanden en vanalles mag uitvreten enzo, maar het is dan weer een nadeel dat je naar élk feestje dus alleen moet.
Ik heb ook een heel klein teeveetje, ik kijk er haast nooit naar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ja, den haag is twijfel geval. Soms denk ik dat hij een blonde ski-instructeur god is, maar soms ook weer zo'n zielig hoopje mens met namaak bier naast zijn kruk en 27cm zwart/wit tv.
Maar je weet dus dat hij om te smullen is?
Ik dacht dat wij een afspraak hadden voor vanavond.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:53 schreef Liquidootje het volgende:
Ik verveel mij zo. Ik moet weer eens wat nieuws bedenken. hmmm wat is er nog niet gedaan... hmm
Ik weet niets, maar ik ben wel geinteresseerd om erachter te komen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ja, den haag is twijfel geval. Soms denk ik dat hij een blonde ski-instructeur god is, maar soms ook weer zo'n zielig hoopje mens met namaak bier naast zijn kruk en 27cm zwart/wit tv.
Maar je weet dus dat hij om te smullen is?
héhéhé Pwnd!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een afspraak hadden voor vanavond.
Lakens regelmatig verschonen is ook een optiequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zei toch dat het beter was om te wachten tot de colombiaan + spaanse geurts uit haar dekbed was verdwenen
Daarnaast is er voetbal vandaag.
Plus ik haat MLI nog altijd hoor ondanks dat ik wat aardiger ben de laatste tijd.
ja ik mail je me lijstje wel fftjesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:43 schreef m-niki het volgende:
zo, ik ga me klaar maken voor een rondje survivallen in de appie.. kan ik nog iets meenemen voor iemand?
Waarom denk je dat? Zijn mijn beledigingen tegenwoordig niks meer waardquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Lakens regelmatig verschonen is ook een optie. En jij haat mij helemaal niet
, volgens mij zijn er niet veel mensen die je écht haat.
Voetbalquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zei toch dat het beter was om te wachten tot de colombiaan + spaanse geurts uit haar dekbed was verdwenen
Daarnaast is er voetbal vandaag.
Plus ik haat MLI nog altijd hoor ondanks dat ik wat aardiger ben de laatste tijd.
niks meer waard !?!?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:47 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom denk je dat? Zijn mijn beledigingen tegenwoordig niks meer waard
haat en liefde... ach laat ook maar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:15 schreef MLI het volgende:
volgens mij zijn er niet veel mensen die je écht haat.
ah...dus je haat jezelf?quote:
Mooi... denk af en toe dat ik de enige ben die er de lol niet van kan inzien om naar voetbal te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben eventjes eurosong festival aan het kijken. Ik beledig jou zo wel
dit is klassieke psychologie-van-de-koude-grond, zoals het officieel heetquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:21 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe is de redenatie Abbadon? Graag met vergelijkingen en berekeingen.
ik kijk nooit voetbal...misschien zo rond het EK weer af en toe, per ongeluk, maar verder eigenlijk zo min mogelijk...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:23 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Mooi... denk af en toe dat ik de enige ben die er de lol niet van kan inzien om naar voetbal te kijken.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik kijk nooit voetbal...misschien zo rond het EK weer af en toe, per ongeluk, maar verder eigenlijk zo min mogelijk...
je moet wel veel om jezelf geven om jezelf echt te kunnen haten...anders zou je de moeite niet doen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:25 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm dat staat de liefde/haat verhouding wel heel dicht bij elkaar.
Ik hou serieus veel van mijzelf.
oe! ik wil je!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik kijk nooit voetbal...misschien zo rond het EK weer af en toe, per ongeluk, maar verder eigenlijk zo min mogelijk...
En ik dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 03:24 schreef JamesBrownie het volgende:
o, en ik wil liquidootje en uppie ook!
quote:
Ja volgens mij snap ik 't wel, jij dacht dat hij 't voor jou uitgemaakt had, niet dus.quote:Op zondag 25 mei 2008 05:51 schreef m-niki het volgende:
Brownie ..gefeliciteerd!!! 28 alweer dus? (als ik goed opgelet heb)
ja shit ik kom dus net terug uit de stad (jawel, een single-met-een-leven maar ook weer niet)
en ik kwam een oud-scharrel tegen waarvan ik ooit dacht dat het geen scharrel was maar meer dan dat, maar dat bleek bij nader inzien een gevalletje: he's just not that into you... (niet als in: ik wil een relatie met je)
hoewel, hij was wel 'into me' maar had tijdens dat we elkaar hadden leren kennen z'n relatie juist uitgemaakt en het was niet de bedoeling dat ie dan in de volgende relatie zou duiken, dus ik zat er flink naast toen ik dacht dat dát de bedoeling was... (zijn we er allemaal nog??)
M'goed..ik kwam hem dus tegen...en ik ben eruit: jongens zijn net als een verslaving... als je er weer naar gekeken en mee gepraat hebt, dan wil je hem en voor altijd en nooit meer zonder enzo...dat dus. En hoewel ik hem professioneel genegeerd had, kwam hij wel naar mij toe en dan kickt die verslaving dus direct in.. . ik heb zoooo m'n best gedaan om hem te laten merken dat ik niet meer 'into hem was dan', maar wellicht is dat niet helemaal gelukt op het eind want als er drank is in de man (in mij dus) dan kan ik alleen maar stralen op zo'n moment... poosje gepraat en het ging van zijn kant nergens over, het was aandoenlijk en stom en dat heb ik dan ook wel laten merken, maar ik hield dat ook niet vol... (ik wil hem!!! nu en nu en nu en hij moet met mij mee naar huis enzo) Ik ben nog op het eind van de avond naar 'em toe gestapt...hij woont bij mij in de straat, ik dacht: laten we samen mooi naar huis fietsen en zien wat er van komt... maar hij had mensen te logeren...blijkbaar![]()
Hoe heet dat ook alweer: kansloos???![]()
(en daarbij...hij is veeeels te jong, veeeeeels te jong...veeeeels te jong dat is mijn mantra voor vannacht - wat ervan over is) (wat ik me herinner is dat ie 24 is...da's dus veel te jong)
Den_Haag is ni veel jonger/ouder dan ik hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:49 schreef Liquidootje het volgende:
Kaasmannetje. Waarom neem je denhaag zo in bescherming?
Herken je een jonge kaasje derin
quote:Op zondag 25 mei 2008 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Deze single meldt zich ook maar weer in dit topic, een lekkere brakke zaterdag gehad en nog niet eens geslapen terwijl m'n ex (tevens goede vriendin, ja het kan echt) nog in m'n nest ligt.
Vanmiddag met een andere vriendin naar Amsterdam, niet mijn favoriet als Rotterdammer natuurlijk, maar het is niet anders.
En vanavond uit eten gevraagd door een oud-klasgenote en ook dat aanbod kon ik niet afslaan natuurlijk.
Toch weleens lekker dat vrijgezel zijn, geen verplichtingen of wat dan ook.
Hehehe, idd..quote:Op zondag 25 mei 2008 09:32 schreef Lastpost het volgende:
Haha, Amsterdam heeft zeker wat en dat zal ik als rasechte Rotterdammer ook niet ontkennen.
Mooie herinneringen aan het vondelpark gehad, buiten de vele nachtelijke uren die ik daar gespendeerd heb als ik weer eens in een nachttrein terecht kwam.
Dit omdat de metro bij ons pas rond 7 uur rijdt en als er éen stad dood is midden in de nacht, dan is het Rotterdam wel.
Sowieso kun je in Amsterdam echt zwaar relaxt shoppen als je smaak niet geheel overeenkomt met de doorsnee modetrends.
Tof zeg!quote:Op zondag 25 mei 2008 09:42 schreef Lastpost het volgende:
Vrienden noemen het eerder een gebrek aan smaak, maar gelukkig verschillen smaken.
In Rotterdam zitten inderdaad ook een boel toffe zaken, maar waar ik in Amsterdam met een tram of 3 en een stuk lopen de boel kan bereiken, moet ik in Rotterdam echt het halve openbaar vervoer gebruiken om enkele leuke zaken te bezoeken die voor mij de moeite waard zijn.
Heb trouwens geen vaste stijl ofzo qua kleding, maar loop er niet graag bij zoals de meeste om me heen en dat is niet zozeer omdat ik angstig ben voor dat kuddegedrag, maar die kleding het gewoon net niet heeft in mijn ogen.
Een deel van m'n (te grote) t-shirt collectie heb ik dan ook gewoon zelf ontworpen achter de tekentafel.
houd je van voetbal?quote:
Haha nee hoor, maar ik reageer niet zo snel en lees hier altijd bergen topics zonder dat ik erin reageer.quote:
ik weet het...ik weet het...quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 10:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Mannen die niet van voetbal houden, hebben altijd een streepje voor...
Nee, sorry.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Zit dit hele topic vol mannen die niet van voetbal houden ?
Ik vind 't vaak van die aanstellers; voetballers.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:12 schreef dawg het volgende:
Voetbal is gewoon duf. 20 idioten die met z'n allen achter een bal aanrennen om hem vervolgens weer weg te schoppen.
Ehm ik kijk wel voetbal hoorquote:Op zondag 25 mei 2008 03:24 schreef JamesBrownie het volgende:
o, en ik wil liquidootje en uppie ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ehm ik kijk wel voetbal hoor
Met ek's en wk's ben ik zowaar sociaal, luidruchtig en enthousiast over voetbal!
Maar dank je wel dat je een uitzondering voor mij maakt.
Als dank daarvoor ben ik bereid om uit te leggen waarom jij wel dp doet en de rest niet.o nee, mijn beeld van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
Ik heb zwaar de schurft aan voetbalquote:Op zondag 25 mei 2008 10:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
houd je van voetbal?
(iets zegt me dat dat niet zo is...maar ik kan me vergissen)
I'm not into DP oid.. sorry Liquidootje.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:34 schreef Liquidootje het volgende:
Ik hoor nu een zucht van teleurstelling bij minimaal twee voetbalhat0rz
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Niet met dat dp, maar ik houd er wel van om de controle kwijt te raken.
Mijn gabbertijd is alweer even geleden, sorry.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:50 schreef Liquidootje het volgende:
Jullie hebben hier maar een obscure muziek smaak hoor.
* Liquidootje zet 3fm op
Ik moet altijd zo lachen als ik een autootje voorbij hoor komen met van die op 180 BPM meetrillende kentekenplaten.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Mijn gabbertijd is alweer even geleden, sorry.
Ik bats geen kerelsquote:Op zondag 25 mei 2008 12:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wie heb je nou gebatst van fok?
dawg? amc?
Mwa, ik heb zelf muziek in de auto ook altijd redelijk aan staan, dat is rustgevend, rijden met goede muziek op, niets anders om je heen enzo.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als ik een autootje voorbij hoor komen met van die op 180 BPM meetrillende kentekenplaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |