oe! ik wil je!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik kijk nooit voetbal...misschien zo rond het EK weer af en toe, per ongeluk, maar verder eigenlijk zo min mogelijk...
En ik dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 03:24 schreef JamesBrownie het volgende:
o, en ik wil liquidootje en uppie ook!
quote:
Ja volgens mij snap ik 't wel, jij dacht dat hij 't voor jou uitgemaakt had, niet dus.quote:Op zondag 25 mei 2008 05:51 schreef m-niki het volgende:
Brownie ..gefeliciteerd!!! 28 alweer dus? (als ik goed opgelet heb)
ja shit ik kom dus net terug uit de stad (jawel, een single-met-een-leven maar ook weer niet)
en ik kwam een oud-scharrel tegen waarvan ik ooit dacht dat het geen scharrel was maar meer dan dat, maar dat bleek bij nader inzien een gevalletje: he's just not that into you... (niet als in: ik wil een relatie met je)
hoewel, hij was wel 'into me' maar had tijdens dat we elkaar hadden leren kennen z'n relatie juist uitgemaakt en het was niet de bedoeling dat ie dan in de volgende relatie zou duiken, dus ik zat er flink naast toen ik dacht dat dát de bedoeling was... (zijn we er allemaal nog??)
M'goed..ik kwam hem dus tegen...en ik ben eruit: jongens zijn net als een verslaving... als je er weer naar gekeken en mee gepraat hebt, dan wil je hem en voor altijd en nooit meer zonder enzo...dat dus. En hoewel ik hem professioneel genegeerd had, kwam hij wel naar mij toe en dan kickt die verslaving dus direct in.. . ik heb zoooo m'n best gedaan om hem te laten merken dat ik niet meer 'into hem was dan', maar wellicht is dat niet helemaal gelukt op het eind want als er drank is in de man (in mij dus) dan kan ik alleen maar stralen op zo'n moment... poosje gepraat en het ging van zijn kant nergens over, het was aandoenlijk en stom en dat heb ik dan ook wel laten merken, maar ik hield dat ook niet vol... (ik wil hem!!! nu en nu en nu en hij moet met mij mee naar huis enzo) Ik ben nog op het eind van de avond naar 'em toe gestapt...hij woont bij mij in de straat, ik dacht: laten we samen mooi naar huis fietsen en zien wat er van komt... maar hij had mensen te logeren...blijkbaar![]()
Hoe heet dat ook alweer: kansloos???![]()
(en daarbij...hij is veeeels te jong, veeeeeels te jong...veeeeels te jong dat is mijn mantra voor vannacht - wat ervan over is) (wat ik me herinner is dat ie 24 is...da's dus veel te jong)
Den_Haag is ni veel jonger/ouder dan ik hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:49 schreef Liquidootje het volgende:
Kaasmannetje. Waarom neem je denhaag zo in bescherming?
Herken je een jonge kaasje derin
quote:Op zondag 25 mei 2008 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Deze single meldt zich ook maar weer in dit topic, een lekkere brakke zaterdag gehad en nog niet eens geslapen terwijl m'n ex (tevens goede vriendin, ja het kan echt) nog in m'n nest ligt.
Vanmiddag met een andere vriendin naar Amsterdam, niet mijn favoriet als Rotterdammer natuurlijk, maar het is niet anders.
En vanavond uit eten gevraagd door een oud-klasgenote en ook dat aanbod kon ik niet afslaan natuurlijk.
Toch weleens lekker dat vrijgezel zijn, geen verplichtingen of wat dan ook.
Hehehe, idd..quote:Op zondag 25 mei 2008 09:32 schreef Lastpost het volgende:
Haha, Amsterdam heeft zeker wat en dat zal ik als rasechte Rotterdammer ook niet ontkennen.
Mooie herinneringen aan het vondelpark gehad, buiten de vele nachtelijke uren die ik daar gespendeerd heb als ik weer eens in een nachttrein terecht kwam.
Dit omdat de metro bij ons pas rond 7 uur rijdt en als er éen stad dood is midden in de nacht, dan is het Rotterdam wel.
Sowieso kun je in Amsterdam echt zwaar relaxt shoppen als je smaak niet geheel overeenkomt met de doorsnee modetrends.
Tof zeg!quote:Op zondag 25 mei 2008 09:42 schreef Lastpost het volgende:
Vrienden noemen het eerder een gebrek aan smaak, maar gelukkig verschillen smaken.
In Rotterdam zitten inderdaad ook een boel toffe zaken, maar waar ik in Amsterdam met een tram of 3 en een stuk lopen de boel kan bereiken, moet ik in Rotterdam echt het halve openbaar vervoer gebruiken om enkele leuke zaken te bezoeken die voor mij de moeite waard zijn.
Heb trouwens geen vaste stijl ofzo qua kleding, maar loop er niet graag bij zoals de meeste om me heen en dat is niet zozeer omdat ik angstig ben voor dat kuddegedrag, maar die kleding het gewoon net niet heeft in mijn ogen.
Een deel van m'n (te grote) t-shirt collectie heb ik dan ook gewoon zelf ontworpen achter de tekentafel.
houd je van voetbal?quote:
Haha nee hoor, maar ik reageer niet zo snel en lees hier altijd bergen topics zonder dat ik erin reageer.quote:
ik weet het...ik weet het...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |