Waarom denk je dat? Zijn mijn beledigingen tegenwoordig niks meer waardquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Lakens regelmatig verschonen is ook een optie. En jij haat mij helemaal niet
, volgens mij zijn er niet veel mensen die je écht haat.
Voetbalquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zei toch dat het beter was om te wachten tot de colombiaan + spaanse geurts uit haar dekbed was verdwenen
Daarnaast is er voetbal vandaag.
Plus ik haat MLI nog altijd hoor ondanks dat ik wat aardiger ben de laatste tijd.
niks meer waard !?!?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:47 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom denk je dat? Zijn mijn beledigingen tegenwoordig niks meer waard
haat en liefde... ach laat ook maar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:15 schreef MLI het volgende:
volgens mij zijn er niet veel mensen die je écht haat.
ah...dus je haat jezelf?quote:
Mooi... denk af en toe dat ik de enige ben die er de lol niet van kan inzien om naar voetbal te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben eventjes eurosong festival aan het kijken. Ik beledig jou zo wel
dit is klassieke psychologie-van-de-koude-grond, zoals het officieel heetquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:21 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe is de redenatie Abbadon? Graag met vergelijkingen en berekeingen.
ik kijk nooit voetbal...misschien zo rond het EK weer af en toe, per ongeluk, maar verder eigenlijk zo min mogelijk...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:23 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Mooi... denk af en toe dat ik de enige ben die er de lol niet van kan inzien om naar voetbal te kijken.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik kijk nooit voetbal...misschien zo rond het EK weer af en toe, per ongeluk, maar verder eigenlijk zo min mogelijk...
je moet wel veel om jezelf geven om jezelf echt te kunnen haten...anders zou je de moeite niet doen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:25 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm dat staat de liefde/haat verhouding wel heel dicht bij elkaar.
Ik hou serieus veel van mijzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |