Ja ik vind het wel erg... Ik ben juist op zoek naar een wat langdurigere relatie. Hele tijd niets en toen kwam dit, wat uiteindelijk ook weer op niets uitliep.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:34 schreef JamesBrownie het volgende:
vind je het erg?
Ik ben juist heel opgelucht...
Helaas moet ik je daar gelijk in gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:53 schreef JamesBrownie het volgende:
voor vrouwen is dat toch gemakkelijker...
zoveel zal het voor de meeste mensen niet gebeuren
Ik ben 7 jaar niet op de markt geweest, ik was echt verbaasd over hoe alles veranderd is op de jachtvelden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben pas net weer singel na bijna negen jaar, dus alles wat ik hier zeg is van daarvoor.
Voorlopig sta ik ws wel even droog...
Ik heb me eigenlijk ook nooit echt op de jachtvelden begeven. Maar nu het uit is weet ik dat ik single zijn toch minder leuk vind. Nu 'moet' ik me dus wel op de jachtvelden begeven. Eerste keer na het uitgaan ook even soort marktonderzoek gedaan... moet zeggen dat het me meeviel. Alleen dat stapje verder...tja... dat durf ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben 7 jaar niet op de markt geweest, ik was echt verbaasd over hoe alles veranderd is op de jachtvelden.
wat zeg je dat mooi...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben 7 jaar niet op de markt geweest, ik was echt verbaasd over hoe alles veranderd is op de jachtvelden.
Tja dan trek je een ander publiek... dan verandert er een hoop ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:04 schreef JamesBrownie het volgende:
ik vind mezelf niet oud, maar vergeleken bij de laatste keer dat ik op de jachtvelden ( ! ) was... dat scheelt toch weer 9 jaar...
Nee idd. Ondanks dat ik niet echt leeftijdsgrenzen stel maar eerder kijk naar hoe iemand is, lijkt het mij vrij logisch dat je geen jochies van 20 zal vinden die bij je passen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:10 schreef JamesBrownie het volgende:
dat bedoel ik. Ik zie mij ook niet meer echt gaan voor jochies van 20...
En dat is precies waarom het zo anders is. Je doelgroep nu is veel geslepener, heeft meer bagage, zijn vaak beter in het verbergen van hun ware gevoelens. Dat, en je bent nu zelf ook minder naïef dus je kijkt er zelf ook anders tegenaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:10 schreef JamesBrownie het volgende:
dat bedoel ik. Ik zie mij ook niet meer echt gaan voor jochies van 20...
Hehehe, ja, ik hou niet van zo'n gladde huid eigenlijk. Doe mij maar een doorleefde kop.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind ze vaak al niet aantrekkelijk of leuk om te zien, dus dan houdt het gauw op.
quote:
Gewoon naar andere plaatsen gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:04 schreef JamesBrownie het volgende:
die gaat ook vaak uit.
Lijkt me niet zo leuk.
klinkt bekent ...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:20 schreef MLI het volgende:
[..]
En dat is precies waarom het zo anders is. Je doelgroep nu is veel geslepener, heeft meer bagage, zijn vaak beter in het verbergen van hun ware gevoelens. Dat, en je bent nu zelf ook minder naïef dus je kijkt er zelf ook anders tegenaan.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |