abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58830711
Singles #64- daar moet op gedronken worden! (of niet)

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank
pi_58830728
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had echt vanalles door elkaar, van happy hardcore tot klassiek, tot herrie.
Ook take that:')

Mijn eerste was een verzamel cd met Total eclipse of the heart erop.
Damn, dat was het favoriete nummer van mijn allereerste vriendinnetje.

En Take That.
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:06:56 #3
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58831196
Jaja, ik weet het.

Dat is ook een mooi nummer.

Niet mijn favoriete trouwens, denk dat dat is: Like the way I do, van Melissa Etheridge, en dan de live versie
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:19:12 #4
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58831509
Ik vind dat laatste album van Thake That eigenlijk niet eens zo slecht

Ontopic: scoor ik hier nu punten mee bij de dames?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:23:57 #5
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58831657
nee,bij mij niet echt, die tijd ligt (gelukkig) achter me

Misschien andere dames.
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:36:57 #6
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_58832014
Take That
You know, I've learned something today
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:43:12 #7
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58832189
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:23 schreef JamesBrownie het volgende:
nee,bij mij niet echt, die tijd ligt (gelukkig) achter me

Misschien andere dames.
Balen

Met welke muziek zou ik wel scoren dan? Maak hier uw keuze:

* Gothic/EBM/darkwave/industrial/new-wave
* Allerlei varianten van metal/rock
* Neo-folk/martial/darkambient/neoclassical/ritual
* Klassieke muziek (bescheiden collectie)
* Trance/house/hardcore/Hed Kandi spul
* Singer-songwriter
* Top 40 spul (ja, dat heb ik ook )

Nee, ik heb geen hip/hop/arrenbagger/oerwoudgeluiden
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:45:54 #8
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58832262
met geen enkel soort nuziek ben ik bang.
ik vind muziek leuk en luister graag radio enzo, maar het maakt me echt geen ruk uit wat voor muziek mijn evt partner luistert.
Mijn ex had peter Pan,(en meer van dat soort muziek) en Boudewijn de Groot en nog veel meer, dus het maakt echt niet uit
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:50:31 #9
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58832383
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:42 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik had vroeger ook een Aus. Een dubbelzijdige zelfs. En Air Max, uiteraard.
Mijn verzameling Thunderdome's staat nog mooi in mijn cdkastje, weliswaar onderaan. De (prog)metal en (prog)rock staan hoger, en de rest zit totaal geen structuur in. Teveel cd's.

Muziek ftw!
En ik had je zo hoog zitten jongen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:53:28 #10
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58832487
Hey een nieuwe

Ik heb zojuist een 'vriendinnetje' gesproken die heel close is met mijn ex. Zij vertelde me dat ik hem tegen ben gekomen met Koninginnenacht maar dat ik gewoon doorliep terwijl hij naar me toe gelopen kwam. Ik had 'm helemaal niet gezien
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_58832601
tvp
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:58:12 #12
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58832612
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef JamesBrownie het volgende:
met geen enkel soort nuziek ben ik bang.
ik vind muziek leuk en luister graag radio enzo, maar het maakt me echt geen ruk uit wat voor muziek mijn evt partner luistert.
Mijn ex had peter Pan,(en meer van dat soort muziek) en Boudewijn de Groot en nog veel meer, dus het maakt echt niet uit
Ah mooi, dan blijf ik gewoon heel erg doorgaan met het luisteren naar wat ik zelf goed vind

Om al mijn gezanik over muziek te verklaren: Voor mij is muziek zowat een eerste levensbehoefte en iemand hoeft mijn muzieksmaak niet volledig te delen (hoewel er vast wel wat van haar gading tussenzit) maar als ze alles wat ik luister niks vind, tja, dan kan het ook nooit wat worden. Zelfde als ze alléén maar top-40 meuk kent/wil horen.
pi_58832645
hoi
ik had gister een 2e date
pi_58832678
Heeft JamesBrownie ook een recept?

*Kwijl*
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:01:55 #15
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58832725
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef Alleslijm het volgende:

*Kwijl*
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:09:21 #16
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58832904
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef Alleslijm het volgende:

*Kwijl*
Uit haar fotoboek:
quote:
Ingrediënten voor 15 kleine stukjes:
350 g pure chocolade, in stukjes gebroken
250 g ongezouten boter
50 g bloem
1 theelepel bakpoeder
3 middelgrote eieren, geklopt
250 g bruine basterdsuiker
175 g pecannoten, grof gehakt

Bereiding:

Verwarm de oven voor op 170°C, heteluchtoven 160°C.
Beboter een bakblik van 29 x 18½ cm en minstens 5 cm diep. Leg ingevet vetvrij papier op de bodem. Smelt de chocolade en de boter au-bain-marie. Haal het mengsel van de warmtebron als alles gesmolten en goed vermengd is en laat het iets afkoelen.
Zeef de bloem en het bakpoeder op een bord. Klop de eieren tot een dikke, romige substantie en klop er dan voorzichtig de suiker door met een elektrische mixer. Blijf kloppen tot het meringuemengsel heel dik en mousseachtig is geworden. Voeg dan geleidelijk het chocolademengsel toe, afgewisseld met de bloem. Roer als laatste de noten erdoor.
Doe de massa in het bakblik en bak de brownies 40 à 45 minuten tot de bovenkant gebarsten is en het midden stevig aanvoelt.
Laat de brownies afkoelen in het blik.
Snijd de brownies in het blik voordat je het blik omdraait op een planken draai ze met de goede zijde naar boven.
Dat dus
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:09:52 #17
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58832915
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoi
ik had gister een 2e date
Daar kom je niet zomaar mee weg natuurlijk. Vort, details!
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:11:39 #18
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58832954
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

ik ben ook nieuwsgierig
pi_58833007
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

Haha. Kom ik zomaar binnen vallen na heel lang niet gepost te hebben
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:17:37 #20
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58833121
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Haha. Kom ik zomaar binnen vallen na heel lang niet gepost te hebben
Niet omheen lullen, posten die wilde verhalen!
pi_58833236
Ik had hier tijdje geleden wel vrij veel gepost,
weet niet of iemand dat nog weet.

Het ging ongeveer zo:
Twee weken geleden op zondag terrasje gepakt met wat vrienden, iedereen nam z'n aanhang mee. Heel gezellig, er was ook een jongen waar ik het goed mee kon vinden. Maar met iedereen een beetje gepraat, ik bleef het langst over met hem en een vriend. Ik moest beloven te smsen als ik veilig thuis was, ik zei: je mag ook gewoon m'n nummer vragen als je dat wil Hij: Mag ik je nummer

Na in eerste instantie alleen veel gesms van zijn kant (Ik dacht.. whaa ken je de pas-na-drie-dagen-terug-smsen-want-de-eerste-dag-is-te-snel-de-tweede-dag-is-zo-obvious-alsof-je-hebt-gewacht-tot-de-eerste-dag-voorbij-was-dus-sms-pas-de-derde-dag-terug-regel niet ?) Vroeg hij of ik iets met hem wou drinken, ik stelde vrijdag voor (waarom, geen idee meer, ik kan het vast nog wel ergens terug lezen) maar eigenlijk vind ik dates super spannend (had er nog nooit èèn gehad) en wist ik helemaal niet of hij echt wel zo leuk was omdat ik hem natuurlijk maar een avondje had gezien.

Pfoe. Zo typ ik wel weer de eerste date, even pauze
pi_58833673
Oké de eerste date.. We hadden om negen uur afgesproken, hij stelde voor om mij op te halen, maar ik dacht: straks is het een engerd, vind ik hem niet leuk, zit ik in die auto, moet ik wel als ik opeens niet meer durf. Hij vroeg dat donderdag avond, vroeg het vrijdag ochtend nog een keer, toen vrijdag middag nog twee smsjes van joehoeee leef je nog! Wil je nog afspreken? (Een tip: de aanhouder wint ) En toen zei ik maar dat ik waarschijnlijk al in de stad was en hem daar wel zou treffen

Natuurlijk was ik niet eerder in de stad, zelfs vijf a tien minuutjes te laat (foei ) en om 1 minuut over negen kreeg ik al een smsje of ik al in de stad was. Vanaf het begin was het ontzettend leuk, gezellig, ik liet af en toe bewust een stilte vallen omdat ik weet dat ik af en toe kan ratelen. Hij vulde deze snel op waarna ik de conclusie kon trekken dat hij ook niet van stiltes hield Rond een uurtje of elf werd ik in het toilet gebeld door een vriend, ik zei dat ik z'n spullen bij mij had maar geen tijd had gehad om ze langs te brengen. Hij vroeg waar ik was en zei dat hij daar ook heen zou gaan en mij waarschijnlijk nog wel zou zijn. en ook zo iets van: met een jongen? wie dan? o dat gaan we even lekker....

Op het moment dat ik terug kwam was er een beter tafeltje vrij gekomen, ik stelde voor daar te gaan zitten en nog geen minuut daarna kwam die vriend het café binnen en schoof aan met een vriendin van hem. Na tien minuutjes kwamen er nog drie vrienden van hem, deze schoven ook aan, nog even later kwamen er nog twee vrienden, die er ook bij kwamen zitten (de vrienden van het terrasje pakken van zondag) Ik dacht echt shit, ik zeg toch dat ik wat ben drinken met een jongen, waarom komen jullie er allemaal bij zitten, etc. O en ik had die date dus betaald waar hij heel veel moeite mee bleek te hebben Mijn vrienden kwamen er bij, vond het wel zo netjes dat hij er dan geen last van zou hebben ook al had ik ze niet uitgenodigd. Op dat moment dacht ik van. O we gaan wat drinken maar is het ook echt een date? Hoorde ik hem zeggen: O nee onze eerste date en zij heeft betaald tegen niemand zeggen En hij stond er op mij uit eten/naar cabaret te nemen de volgende keer

Uiteindelijk werd het nog wel gezellig - hij zij dat hij er geen moeite mee had - En zijn we met z'n alle nog naar een, hoe noem je dat, een danscafé gegaan waar ook zijn vrienden waren. Uiteindelijk ben ik/is hij tot drie uur gebleven. Wel een vrij lange date dus.

Zo meteen date twee
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:43:39 #23
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58833960
Het is een vervolgverhaal
pi_58833990
Ja weet je wel hoeveel tikwerk het is *graaft in geheugen*
dat twee duurt het langst want die heb ik nog nergens echt omschreven

kennen jullie de tweede date regel?
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:45:31 #25
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58834022
nee.
Niet gekust op de eerste date? of is er ook een regel die zegt dat dat niet mag?
pi_58834052
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:45 schreef JamesBrownie het volgende:
nee.
Niet gekust op de eerste date? of is er ook een regel die zegt dat dat niet mag?
Nee we hebben nog helemaal niet gezoend.. !!
pi_58834152
Ik type vaak raar en onlogisch, maar jij spant de kroon.

Maar die tt. Ik ga een change aanvragen
A little bit hateful
pi_58834174
De tweede date regel komt er op neer dat als je een jongen echt heel leuk vind en je wil weten of hij jou echt leuk vindt, dan kom je make up loos, met een brak hoofd in je oude kleding aanzetten. En als hij je dan nog leuk vindt, dan vindt hij je echt leuk
pi_58834202
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:49 schreef Liquidootje het volgende:
Ik type vaak raar en onlogisch, maar jij spant de kroon.

Maar die tt. Ik ga een change aanvragen
Typ ik raar en onlogisch Huh Ligt het dan niet aan jouw begrijpend lezen skills ?
pi_58834286
Wat belachelijke regels. Ik haat ze. Een lange tijd terug. Toen ik nog date.. had mijn date haar benen niet geschoren. Wegens de Bridget Jones theorie ofzo.

Als het nou stoppeltjes waren.. Ok. Maar dit waren gewoon fuzzy haartjes. Brrr
A little bit hateful
pi_58834316
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:52 schreef Liquidootje het volgende:
Wat belachelijke regels. Ik haat ze. Een lange tijd terug. Toen ik nog date.. had mijn date haar benen niet geschoren. Wegens de Bridget Jones theorie ofzo.

Als het nou stoppeltjes waren.. Ok. Maar dit waren gewoon fuzzy haartjes. Brrr
Ik vind het grappig dat ze bestaan
dat wil niet zeggen dat ik mij er aan hou..
pi_58834350
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Typ ik raar en onlogisch Huh Ligt het dan niet aan jouw begrijpend lezen skills ?
Ik zeg toch niet dat ik het niet begrijp
Maar zinnen met punten ipv met 5 komma's rekken helpen echt hoor.
A little bit hateful
pi_58834477
Nou, helaas. Beter dan dit wordt het niet!
pi_58834546

Maar do tell more. Wat doe je tot 3uur s morgens zonder te zoenen? Praten?
A little bit hateful
pi_58834592
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:00 schreef Liquidootje het volgende:

Maar do tell more. Wat doe je tot 3uur s morgens zonder te zoenen? Praten?
Ja, praten. En we drinken/dronken beide geen alcohol.
pi_58834977
Bestaat de single reeks nog of weer?
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:14:13 #37
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58835087
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
De tweede date regel komt er op neer dat als je een jongen echt heel leuk vind en je wil weten of hij jou echt leuk vindt, dan kom je make up loos, met een brak hoofd in je oude kleding aanzetten. En als hij je dan nog leuk vindt, dan vindt hij je echt leuk
ik zou er voor vallen.

Maar hoe is dat nou uitgepakt dan, toen jij op date#2 in je schilderkleren aan kwam zetten met je haar in de knoop?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_58835113
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Bestaat de single reeks nog of weer?
vier maanden geleden toen ik voor het laatst posten bestond hij
en hij bestaat nu
ik heb geen idee
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:16:31 #39
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58835187
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

en hij bestaat nu
ik heb geen idee
kijk jij dan alleen in topics waar je zelf in post?
pi_58835291
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

en hij bestaat nu
ik heb geen idee
Ik kan me van een jaar of 3 a 4 geledn herinneren dat Mukie hier veel postte, maar toen is ie toch ooit dicht gegaanook?
pi_58835309
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

kijk jij dan alleen in topics waar je zelf in post?
Nou als ik een leuk topic tegenkom (zoals deze) dan post ik er in
dat ik even niet heb gepost is omdat ik hem dan uit het oog ben verloren
pi_58835343
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik kan me van een jaar of 3 a 4 geledn herinneren dat Mukie hier veel postte, maar toen is ie toch ooit dicht gegaanook?
Jaa klopt! Maar toen was deze (een half jaar geleden) weer geopend!
Maar ik ben er een paar maanden niet geweest dus ik weet niet of hij weer gesloten is geweest.
pi_58835357
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Je verliest het zo'n 3 a 4 jaar uit het oog en dan staat er weer eens sex in de tt en dan kom je meteen aanrennen?
A little bit hateful
pi_58835519
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Jaa klopt! Maar toen was deze (een half jaar geleden) weer geopend!
Maar ik ben er een paar maanden niet geweest dus ik weet niet of hij weer gesloten is geweest.
Ok
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Je verliest het zo'n 3 a 4 jaar uit het oog en dan staat er weer eens sex in de tt en dan kom je meteen aanrennen?
Ik had vandaag via een datingsite een mail van STOEIPOES Maar das ene betaalde datingsite, als ik die mail wil lezen moet ik dokken dus een no go. Als je nog (echt) gratis datingsites (al dan niet met sex) weet, houd ik me aanbevolen. Maar ik kwam meer op de nr1 af dan op de sex, voor de verandering
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:26:40 #45
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58835640
Hee, maar hoe was je tweede date nou?
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:26:56 #46
94676 Garisson72
pi_58835657
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:38 schreef Liquidootje het volgende:
Over muziek gesproken.

Ik wil mij zometeen op een sexdate website inschrijven. Iemand nog suggesties?
En dicht!
ik zie regelmatig reclames van AdultFriendFinder.com voorbijkomen. Uiteraard zelf geen ervaring mee heur.

en anders loopt er in KPD een zoekertjes-topic.
pi_58835760
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:26 schreef Garisson72 het volgende:

en anders loopt er in KPD een zoekertjes-topic.
Zou die echt resultaat hebben voor een man? Kijk, als je als vrouw daar post heb je binnen een kwartier 20 PMs. Of als je knap bent 80. Of knap en jong 150. Maar als ik daar post denk ik dat ik alleen maar mezlef voor lul zet, en geen relevante reacties zal krijgen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:32:29 #48
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58835845
er zijn vast wel mannen die daar ook succes hebben...

zij het een stuk minder dan de vrouwen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:33:56 #49
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58835913
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:32 schreef JamesBrownie het volgende:
er zijn vast wel mannen die daar ook succes hebben...

zij het een stuk minder dan de vrouwen.
Homo's _!
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:35:18 #50
94676 Garisson72
pi_58835971
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Net als mijn boeken.
Ik had zoveel van Stephen King bv... En nu is de helft weg gewoon
ik heb ook heul veul Stephen King-boeken, waar ik eigenlijk behoorlijk op uitgekeken ben. Als je je verzameling weer wil aanvullen, ben ik eventueel wel bereid er voor een zacht prijsje afstand van te doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')