Damn, dat was het favoriete nummer van mijn allereerste vriendinnetje.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had echt vanalles door elkaar, van happy hardcoretot klassiek, tot herrie.
Ook take that:')
Mijn eerste was een verzamel cd met Total eclipse of the heart erop.
Balenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:23 schreef JamesBrownie het volgende:
nee,bij mij niet echt, die tijd ligt (gelukkig) achter me
Misschien andere dames.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een Aus. Een dubbelzijdige zelfs. En Air Max, uiteraard.
Mijn verzameling Thunderdome's staat nog mooi in mijn cdkastje, weliswaar onderaan. De (prog)metal en (prog)rock staan hoger, en de rest zit totaal geen structuur in. Teveel cd's.
Muziek ftw!
Ah mooi, dan blijf ik gewoon heel erg doorgaan met het luisteren naar wat ik zelf goed vindquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef JamesBrownie het volgende:
met geen enkel soort nuziek ben ik bang.
ik vind muziek leuk en luister graag radio enzo, maar het maakt me echt geen ruk uit wat voor muziek mijn evt partner luistert.
Mijn ex had peter Pan,(en meer van dat soort muziek) en Boudewijn de Groot en nog veel meer, dus het maakt echt niet uit
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef Alleslijm het volgende:
Heeft JamesBrownie ook een recept?
*Kwijl*
Uit haar fotoboek:quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef Alleslijm het volgende:
Heeft JamesBrownie ook een recept?
*Kwijl*
Dat dusquote:Ingrediënten voor 15 kleine stukjes:
350 g pure chocolade, in stukjes gebroken
250 g ongezouten boter
50 g bloem
1 theelepel bakpoeder
3 middelgrote eieren, geklopt
250 g bruine basterdsuiker
175 g pecannoten, grof gehakt
Bereiding:
Verwarm de oven voor op 170°C, heteluchtoven 160°C.
Beboter een bakblik van 29 x 18½ cm en minstens 5 cm diep. Leg ingevet vetvrij papier op de bodem. Smelt de chocolade en de boter au-bain-marie. Haal het mengsel van de warmtebron als alles gesmolten en goed vermengd is en laat het iets afkoelen.
Zeef de bloem en het bakpoeder op een bord. Klop de eieren tot een dikke, romige substantie en klop er dan voorzichtig de suiker door met een elektrische mixer. Blijf kloppen tot het meringuemengsel heel dik en mousseachtig is geworden. Voeg dan geleidelijk het chocolademengsel toe, afgewisseld met de bloem. Roer als laatste de noten erdoor.
Doe de massa in het bakblik en bak de brownies 40 à 45 minuten tot de bovenkant gebarsten is en het midden stevig aanvoelt.
Laat de brownies afkoelen in het blik.
Snijd de brownies in het blik voordat je het blik omdraait op een planken draai ze met de goede zijde naar boven.
Daar kom je niet zomaar mee weg natuurlijk. Vort, details!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoi
ik had gister een 2e date
ik ben ook nieuwsgierigquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar kom je niet zomaar mee weg natuurlijk. Vort, details!
Haha. Kom ik zomaar binnen vallen na heel lang niet gepost te hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar kom je niet zomaar mee weg natuurlijk. Vort, details!
Niet omheen lullen, posten die wilde verhalen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha. Kom ik zomaar binnen vallen na heel lang niet gepost te hebben
Nee we hebben nog helemaal niet gezoend..quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:45 schreef JamesBrownie het volgende:
nee.
Niet gekust op de eerste date? of is er ook een regel die zegt dat dat niet mag?
Typ ik raar en onlogischquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:49 schreef Liquidootje het volgende:
Ik type vaak raar en onlogisch, maar jij spant de kroon.
Maar die tt. Ik ga een change aanvragen
Ik vind het grappig dat ze bestaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:52 schreef Liquidootje het volgende:
Wat belachelijke regels. Ik haat ze. Een lange tijd terug. Toen ik nog date.. had mijn date haar benen niet geschoren. Wegens de Bridget Jones theorie ofzo.
Als het nou stoppeltjes waren.. Ok. Maar dit waren gewoon fuzzy haartjes. Brrr
Ik zeg toch niet dat ik het niet begrijpquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Typ ik raar en onlogischHuh
Ligt het dan niet aan jouw begrijpend lezen skills
?
Ja, praten. En we drinken/dronken beide geen alcohol.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
Maar do tell more. Wat doe je tot 3uur s morgens zonder te zoenen? Praten?
ik zou er voor vallen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
De tweede date regel komt er op neer dat als je een jongen echt heel leuk vind en je wil weten of hij jou echt leuk vindt, dan kom je make up loos, met een brak hoofd in je oude kleding aanzetten. En als hij je dan nog leuk vindt, dan vindt hij je echt leuk
vier maanden geleden toen ik voor het laatst posten bestond hijquote:
kijk jij dan alleen in topics waar je zelf in post?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
vier maanden geleden toen ik voor het laatst posten bestond hij
en hij bestaat nu
ik heb geen idee
Ik kan me van een jaar of 3 a 4 geledn herinneren dat Mukie hier veel postte, maar toen is ie toch ooit dicht gegaanook?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
vier maanden geleden toen ik voor het laatst posten bestond hij
en hij bestaat nu
ik heb geen idee
Nou als ik een leuk topic tegenkom (zoals deze) dan post ik er inquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kijk jij dan alleen in topics waar je zelf in post?
Jaa klopt! Maar toen was deze (een half jaar geleden) weer geopend!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me van een jaar of 3 a 4 geledn herinneren dat Mukie hier veel postte, maar toen is ie toch ooit dicht gegaanook?
Je verliest het zo'n 3 a 4 jaar uit het oog en dan staat er weer eens sex in de tt en dan kom je meteen aanrennen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me van een jaar of 3 a 4 geledn herinneren dat Mukie hier veel postte, maar toen is ie toch ooit dicht gegaanook?
Okquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jaa klopt! Maar toen was deze (een half jaar geleden) weer geopend!
Maar ik ben er een paar maanden niet geweest dus ik weet niet of hij weer gesloten is geweest.
Ik had vandaag via een datingsite een mail van STOEIPOESquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je verliest het zo'n 3 a 4 jaar uit het oog en dan staat er weer eens sex in de tt en dan kom je meteen aanrennen?
ik zie regelmatig reclames van AdultFriendFinder.com voorbijkomen. Uiteraard zelf geen ervaring mee heur.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:38 schreef Liquidootje het volgende:
Over muziek gesproken.
Ik wil mij zometeen op een sexdate website inschrijven. Iemand nog suggesties?
En dicht!
Zou die echt resultaat hebben voor een man? Kijk, als je als vrouw daar post heb je binnen een kwartier 20 PMs. Of als je knap bent 80. Of knap en jong 150. Maar als ik daar post denk ik dat ik alleen maar mezlef voor lul zet, en geen relevante reacties zal krijgen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:26 schreef Garisson72 het volgende:
en anders loopt er in KPD een zoekertjes-topic.![]()
Homo'squote:Op donderdag 22 mei 2008 21:32 schreef JamesBrownie het volgende:
er zijn vast wel mannen die daar ook succes hebben...
zij het een stuk minder dan de vrouwen.
ik heb ook heul veul Stephen King-boeken, waar ik eigenlijk behoorlijk op uitgekeken ben. Als je je verzameling weer wil aanvullen, ben ik eventueel wel bereid er voor een zacht prijsje afstand van te doen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Net als mijn boeken.
Ik had zoveel van Stephen King bv... En nu is de helft weg gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |