ook niet, een keer een stukje spacecake gehad(per ongeluk) en verder nooit iets gebruikt.quote:
Jij bent nog nooit naar een black metal concert geweest? Daar wordt over niets ander gepraat dat "band X wel erg commercieel wordt en ze daar dus niet meer naar luisteren"quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nooit sterke verhalen over obscure bands gehad, laat mij maar lekker me uitleven, geen al te serieuze (of semi-serieuze) gesprekken aub...
Ohjaquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:47 schreef Lips het volgende:
En weer terug ontopic voordat we commentaar krijgen!!!!
Dat zat voor vanavond wel in de planning maar niemand gaat meequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohja
ZIjn er eigenlijk singles die op donderdagavond uitgaan om een student(e) te scoren?
Ga je toch alleen? Gewoon een beetje verloren om je heen kijken en binnen no-time zit je aan de gratis drankquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat zat voor vanavond wel in de planning maar niemand gaat mee
Nèh, da's nie mijn ding. Ik ga wel alleen op vakantie maar niet alleen op stap!quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga je toch alleen? Gewoon een beetje verloren om je heen kijken en binnen no-time zit je aan de gratis drank
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:50 schreef Elegy het volgende:
ZIjn er eigenlijk singles die op donderdagavond uitgaan om een scholier(e) te scoren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Da's gewoon hard candy, en op hard candy moet je goed kauwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
ik heb herrie zat gehoord, maar als me iets niet interesseert zijn het wel de gesprekken op zo'n momentquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit naar een black metal concert geweest? Daar wordt over niets ander gepraat dat "band X wel erg commercieel wordt en ze daar dus niet meer naar luisteren"
Best grappig, al die "trve ariskk blakk mettal" figuren die alleen iets goed vinden als het klinkt alsof het is opgenomen in een tochtige garage op een My First Sony recordertje
Ik had vroeger ook een Aus. Een dubbelzijdige zelfs. En Air Max, uiteraard.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:35 schreef Liquidootje het volgende:
Beetje vreemd iemand die Elegy hoor. Je bent echt wel zo'n sleeper. Ziet er niet cliche uit als een bierzuipende dikpens met lang haar, baard en slechte hygiene. Maar alles wijst er wel op.
Net als die gabbers die normaal door het leven gaan met ralph lauren, maar op zateravond gaat het geheime kastje met cavello's en australians weer open en de pruik weer ervan af
Ik moet mijn cd rekken nog steeds categoriseren...maar dat zeg ik sinds de verhuizing in augustus vorig jaar al...quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een Aus. Een dubbelzijdige zelfs. En Air Max, uiteraard.
Mijn verzameling Thunderdome's staat nog mooi in mijn cdkastje, weliswaar onderaan. De (prog)metal en (prog)rock staan hoger, en de rest zit totaal geen structuur in. Teveel cd's.
Muziek ftw!
Vroeger kon ik al mijn cd's in het donker nog vinden zelfs.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik moet mijn cd rekken nog steeds categoriseren...maar dat zeg ik sinds de verhuizing in augustus vorig jaar al...
Vroeger waren bijna al mijn cd's, of tenminste diegenen die ik vaak opzette, allemaal duisterquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Vroeger kon ik al mijn cd's in het donker nog vinden zelfs.
De mijne waren gewoon goed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vroeger waren bijna al mijn cd's, of tenminste diegenen die ik vaak opzette, allemaal duister
Wow, das fucked up. En zonde ook.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had een heleboel cd's die bijna allemaal kwijt zijn geraakt bij het verhuizen
Net als mijn boeken.
Ik had zoveel van Stephen King bv... En nu is de helft weg gewoon
Zonde, hoe kan dat nou? Had je ze niet bij elkaar in gelabelde dozen gedaan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had een heleboel cd's die bijna allemaal kwijt zijn geraakt bij het verhuizen
Net als mijn boeken.
Ik had zoveel van Stephen King bv... En nu is de helft weg gewoon
Die van mij ook, natuurlijkquote:
Mijn eerste cd was Jive Bunny & the Mastermixers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |