Is 't een leuk meisje? (die vriendin)quote:Op maandag 19 mei 2008 08:20 schreef RickTheGreatest het volgende:
Dr zit een meisje te pushen dat ik met een vriendin van haar moet gaan rotzooien,
punt is dat als iemand mij gaat pushen ik er meteen mee kap
waarom bemoeit die vriendin zich ermee ? flauwekul.quote:Op maandag 19 mei 2008 08:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ehh, als ze zelf om seks vraagt zou ik natuurlijk geen nee zeggen..
Maar als een vriendin van haar loopt te zeuren van "ze is leuk joh! Echt! Ik ken haar al heel lang en bla bla", joooww voor wie doe ik het dan? Voor haar (Die zeikende vriendin) of voor mijzelf
Rick waarom heb jij het altijd over seks en mogelijkheden tot, dat terwijl je zelf nog maagd bent. Klinkt nu zo alsof je de een na de andere ONS hebt daar ver wegquote:Op maandag 19 mei 2008 08:31 schreef RickTheGreatest het volgende:
Niet echt mijn type, maar meer gewoon potentie tot seks.
Wat zeik ik dan?
Het is echt een reactie van mij, dat ik dan precies het tegenovergestelde ga doen! Kan er ook niks aan doen!
Zijn die laatste 2 zinnen nu niet een beetje kort door de bocht ?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:25 schreef MLI het volgende:
Het stomste is nog wel dat ik alleen wonen achteraf gezien veel fijner vind dan met z'n tweeën. En dat ik buiten relaties een veel leuker leven leid.
Viel toch wel mee?quote:
Nee, toevallig voel ik het echt zo. Alleen je huishouden doen is zalig, laat dat nou net één van de dingen zijn die ik het leukst vind zelfs. TV kijken wanneer je wil, je schopt je vrienden gewoon naar buiten wanneer jij dat wil, je kunt altijd alles bespreken met vriendinnen want er hangt geen vriend bij. Je bepaalt zelf wat je doet met je geld in plaats van dat je het moet delen. Je bed is van jouzelf. Je hoeft niemand te vragen hoe je je huis in moet richten (da's wel wennen trouwens, dat je voor het eerst helemaal zelf een huis in gaat richten na 9 verhuizingen). Met z'n tweeën maak je relatief meer troep dan alleen. Ik erger me altijd aan de troep die een bepaalde vriend van me achterlaat, de rest is minder rommelig gelukkig. Je bepaalt zelf wie er blijft slapen bij je, ik heb het laatste jaar heel wat mensen in huis gehad waar een vriendje toch zijn wenkbrauw over op zou trekken. Je hoeft niet te overleggen met een ander om te zien hoe laat je gaat slapen, je bepaalt zelf wat je kookt.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:05 schreef mrbox het volgende:
Zijn die laatste 2 zinnen nu niet een beetje kort door de bocht ?![]()
Gewoon die vriendin van die vriendin eens een veeg geven en klaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:04 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja, ik bedoel die vriendin die loopt te zeiken dat ik achter haar vriendin aan moet, het moet niet zijn het voelt alsof ik het voor haar doe.. Volgende keer zal ik verzonnen namen gebruiken bij de uitleg maar ik heb nu vrij!Doegdoeg
Je lijkt mij welquote:
ik ook wilquote:Op maandag 19 mei 2008 09:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, toevallig voel ik het echt zo. Alleen je huishouden doen is zalig, laat dat nou net één van de dingen zijn die ik het leukst vind zelfs. TV kijken wanneer je wil, je schopt je vrienden gewoon naar buiten wanneer jij dat wil, je kunt altijd alles bespreken met vriendinnen want er hangt geen vriend bij. Je bepaalt zelf wat je doet met je geld in plaats van dat je het moet delen. Je bed is van jouzelf. Je hoeft niemand te vragen hoe je je huis in moet richten (da's wel wennen trouwens, dat je voor het eerst helemaal zelf een huis in gaat richten na 9 verhuizingen). Met z'n tweeën maak je relatief meer troep dan alleen. Ik erger me altijd aan de troep die een bepaalde vriend van me achterlaat, de rest is minder rommelig gelukkig. Je bepaalt zelf wie er blijft slapen bij je, ik heb het laatste jaar heel wat mensen in huis gehad waar een vriendje toch zijn wenkbrauw over op zou trekken. Je hoeft niet te overleggen met een ander om te zien hoe laat je gaat slapen, je bepaalt zelf wat je kookt.
Ik wil best een vriendje, maar samenwonen begin ik echt niet zomaar meer aan.
Whaha, euuhhh, met "scoren" bedoel ik "zoenen", dus vandaar dat het misschien zo lijkt?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Rick waarom heb jij het altijd over seks en mogelijkheden tot, dat terwijl je zelf nog maagd bent. Klinkt nu zo alsof je de een na de andere ONS hebt daar ver weg![]()
![]()
[..]
@Jamesbrownie: die posts onder invloed![]()
![]()
![]()
@shinydiscoball: welkom
Geloof ik niks van eigenlijkquote:Op maandag 19 mei 2008 09:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Lijkt me erg wennen en ik denk dat ik dat in het begin best moeilijk vind...
Das stoere praatquote:
Ben jij altijd zo bloedserieus en politiek correct mrbox. Lach jij wel eens? Grinniken? Giechelen? Glimlachen?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Rick waarom heb jij het altijd over seks en mogelijkheden tot, dat terwijl je zelf nog maagd bent. Klinkt nu zo alsof je de een na de andere ONS hebt daar ver weg![]()
![]()
[..]
@Jamesbrownie: die posts onder invloed![]()
![]()
![]()
@shinydiscoball: welkom
Heb ik ook meegemaakt. Een vriendin vond mij een een vriendin van haar 'enig' samen. Ik vond ze echt niet leuk.quote:Op maandag 19 mei 2008 08:20 schreef RickTheGreatest het volgende:
Dr zit een meisje te pushen dat ik met een vriendin van haar moet gaan rotzooien,
punt is dat als iemand mij gaat pushen ik er meteen mee kap
Dat zeg je wel vakerquote:Op maandag 19 mei 2008 10:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo bloedserieus en politiek correct mrbox. Lach jij wel eens? Grinniken? Giechelen? Glimlachen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |