quote:JamesBrownie schreef:
Nee heb ik al gezegd. We kijken elkaar alleen maar boos aan, irriteren en soms negeren.
quote:MLI schreef:
Shit hoe weet je dat ik weer op een donderdagavond thuis zit ipv zuipen met mijn huisgenootjes. Ik heb heus wel een leven
quote:Kaasplankje schreef:
ja.
quote:dawg schreef:
Je beschrijving klopt helemaal
quote:Lips schreef:
Heb ik dat ergens dan gezegd dat ik dat wil delen?
quote:Tegan schreef:
Waarom word ik totaal genegeerd weer
quote:Ricky schreef:
Goedemorgen iedereen. Yup ik zit nog steeds in australië. Dadelijk weer lekker dansen
quote:uppie83 schreef:
Als er een boom valt in het bos. Is ie dan echt gevallen óf bestaat er helemaal geen bos?
quote:Elegy schreef:
Ik speel nu gameboy
quote:MrBox schreef:
*zucht* het gaat weer de verkeerde kant op
quote:Krioro schreef:
Hmm. Datingssite heb ik wel eens geprobeerd. Maar je krijgt dus echt niet op de hoogte van vrouwen. Hooguit een paar van die aandachthoertjes
quote:Garrison72 schreef:
Sorry liquido je poging is zwaar mislukt
trekje aan mijn blow?
quote:Queen_Bee
Jij hebt echt niets te doen he
en nu ga ik slapenquote:emel schreef:
Zo dat is wel weer mooi geweest
Shit hé... moet een flink feestje geweest zijn als ik met dat soort diepzinnige vragen komquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
Laatste post van de vorige topic
[uppie83 schreef:
Als er een boom valt in het bos. Is ie dan echt gevallen óf bestaat er helemaal geen bos?]
...
en nu ga ik slapen
Ik ben niet eens weggeweest, afspraak van vanavond ging niet doorquote:
Ik volg even niet, welke afspraak?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:27 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens weggeweest, afspraak van vanavond ging niet door
Oh ik had een afspraak om uit te gaan... maar werd een paar uur van tevoren weer afgezegdquote:
Dammit! Fok was gisteravond zo tergend langzaam dat ik daar niet meer aan gedacht had.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:26 schreef Inekris het volgende:
Ik heb vast iets gemist ergens, maar wat is het nut van de mod bijdragen die niet meer inhouden dan aangeven in welke categorie een topic geplaatst is? Schuiven tussen subfora kan ik mij nog iets bij voorstellen om dat temelden, maar binnen een subforum?
Het had dus niet gehoeven he notoire spelbrekerquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:01 schreef Copycat het volgende:
Ik gok op dit soort TVP's.
tsja...
--->R&L
Wat hij zegtquote:
Ik heb:quote:
te ver weg.quote:
In Den Haagquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ik heb niet eens een idee waar.
Mag ik mijn pup meenemen?
Kun je wel een smiley gebruiken, maar dat maakt je postgeschiedenis echt niet aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:45 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
Iemand hier zin in vrijen vanavond? Moet wel een vrouwtje zijn want daar val ik nou eenmaal op.
zei iemand hier 'poolen'?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:09 schreef Lips het volgende:
even te gaan poolen
hondquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
In Den HaagPup? Is dat een hond of een kind?
/edit: jammer
Ik ookquote:
Honden zijn okeequote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
hond
Mijn kinderen noem ik niet pup.
Nee, want jouw postgeschiedenis is lekker belangrijk. ONZ, LIF en R&P. 't Is wel weer duidelijk wat voor vlees ik hier in de kuip heb.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Kun je wel een smiley gebruiken, maar dat maakt je postgeschiedenis echt niet aantrekkelijker.
Die zijn er niet. Sorry 'bout that.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MLI het volgende:
Hey, kan iemand mij de voordelen van een jongere man uitleggen?
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MLI het volgende:
Hey, kan iemand mij de voordelen van een jongere man uitleggen?
Ik betwijfel of dat helpt hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Nee, want jouw postgeschiedenis is lekker belangrijk. ONZ, LIF en R&P. 't Is wel weer duidelijk wat voor vlees ik hier in de kuip heb.
Magoed, wat zeg je ervan? Vanavond een lekker potje vrijen enzo? Eerst ff uit eten natuurlijk, drankje erbij, beetje lullen, beetje zoenen, beetje friemelen op de bank etc.?
om je eerste indruk uit te wissen. gelijk vragen of er iemand is die wil neuken is meestal niet zo geslaagdquote:
Wie had het hier over 'neuken'quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
om je eerste indruk uit te wissen. gelijk vragen of er iemand is die wil neuken is meestal niet zo geslaagd
Wat jij van mijn postgeschiedenis vindt is niet belangrijk. Ten slotte, ik ben niet degene die gefrustreerd op een forum moet zeuren om seks.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Nee, want jouw postgeschiedenis is lekker belangrijk. ONZ, LIF en R&P. 't Is wel weer duidelijk wat voor vlees ik hier in de kuip heb.
Magoed, wat zeg je ervan? Vanavond een lekker potje vrijen enzo? Eerst ff uit eten natuurlijk, drankje erbij, beetje lullen, beetje zoenen, beetje friemelen op de bank etc.?
o sorry, je zei het idd wat netterquote:
Waar heb je het over mens?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat jij van mijn postgeschiedenis vindt is niet belangrijk. Ten slotte, ik ben niet degene die gefrustreerd op een forum moet zeuren om seks.
Lawlquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:45 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
Iemand hier zin in vrijen vanavond? Moet wel een vrouwtje zijn want daar val ik nou eenmaal op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |