Gewoon minder baggeren of op een andere minder kwetsende manier. Dat helpt ook.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:49 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
De edit is om 13:22 gedaan. Daar ik niet in de toekomst kon kijken en dus nog zo'n post heb gemaakt, heb ik nu een officiele waarschuwing en laatste kans. Chapeau, want ik was ook erg vervelend.
Mijn vraag, kan dat niet anders? Waarom posts een stuk later editten en er dan pas serieuze waarschuwingen inzetten en niet diezelfde waarschuwing meteen PM-en? Je kunt erop rekenen dat iemand zijn eigen posts niet na checked op edits met waarschuwingen. Een PM daarintegen, was, zoals ik heb gemerkt, een stuk effectiever.Please, indulge me en verhelder mijn naieviteit en ontwetendheid opdat het niet nog eens voorkomt.
verwacht je nou eerlijk waar dat als je 25 baggerplaatjes post om bewust een topic om zeep te helpen dat bewonderenswaardig is?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:49 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
De edit is om 13:22 gedaan. Daar ik niet in de toekomst kon kijken en dus nog zo'n post heb gemaakt, heb ik nu een officiele waarschuwing en laatste kans. Chapeau, want ik was ook erg vervelend.
Mijn vraag, kan dat niet anders? Waarom posts een stuk later editten en er dan pas serieuze waarschuwingen inzetten en niet diezelfde waarschuwing meteen PM-en? Je kunt erop rekenen dat iemand zijn eigen posts niet na checked op edits met waarschuwingen. Een PM daarintegen, was, zoals ik heb gemerkt, een stuk effectiever.Please, indulge me en verhelder mijn naieviteit en ontwetendheid opdat het niet nog eens voorkomt.
Nee. Dat geef ik zelf ook aan. Alleen dat neemt niet mijn vraag weg. Waarom zoiets niet direct doen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:54 schreef Re het volgende:
[..]
verwacht je nou eerlijk waar dat als je 25 baggerplaatjes post om bewust een topic om zeep te helpen dat bewonderenswaardig is?
Nou Re, vertel! Waarom ben je niet 24/7 op je post? Of iig jouw aaneengesloten 12/7?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:22 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Nee. Dat geef ik zelf ook aan. Alleen dat neemt niet mijn vraag weg. Waarom zoiets niet direct doen?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou Re, vertel! Waarom ben je niet 24/7 op je post? Of iig jouw aaneengesloten 12/7?
Ik ben nu American Idol aan het kijkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou Re, vertel! Waarom ben je niet 24/7 op je post? Of iig jouw aaneengesloten 12/7?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tsssk. Die mods van tegenwoordig.quote:
Hè fuck, onbedoeld een voorbeeldfunctie in mijn maag gesplitst gekregen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:46 schreef Copycat het volgende:
Is toch ook rechtstreeks? En out in the open, dus direct voor iedereen duidelijk
Je vervulde eigenlijk een 'het is menens'waarschuwingsfunctie.
je mag hem hebben, ik kijk wel ff de andere kant op voortaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:06 schreef Copycat het volgende:
Nog een hulpmod nodig? Die zich forumbreed over Liquidootje buigt?
24/7 uiteraard!
Puik idee!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:07 schreef Re het volgende:
[..]
ik kijk wel ff de andere kant op voortaan
wie?quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:18 schreef Roquefort het volgende:
Mag ik allereerst nog even feedbacken dat wat mij betreft R&P nog steeds compleet gepwnd wordt door Cc, de geschiedenisboeken zulllen geen begrip hebben voor deze historische misser zonder weerga, dat deze uebermod der R&P-mods geen mod meer is.
Naar mijn weten zijn de uitzendingen tot en met juni dus daarna kan die idd wel dichtquote:En dan ter zake iets wat wel zinnig opgelost kan worden: Kan iemand die bovenste stickie in R&P eens de vergetelheid intiefen. Fear Factor kan allang niet meer voor opgegeven worden ( TV programma Fear Fighters zoekt kandidaten!! ) dus die stickie is al weken/maandenlang onzinnige beeldschermvervuiling.
ROFL, en doe effe een raampje open.quote:
Als je nou klikt op die tweede link in mijn post, dan lees je daar een bericht van BrandX (mod) dat de opnames al zo ongeveer afgelopen zijn en dat opgeven dus al lang en breed niet meer kan. En die post is al ruim een maand oud, dus opgeven kan al langer niet meer.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:05 schreef Re het volgende:
[..]
wie?
[..]
Naar mijn weten zijn de uitzendingen tot en met juni dus daarna kan die idd wel dicht
omdat ik zei dat ik nog een leven heb?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:42 schreef Liquidootje het volgende:
Trouwens waarom doet Emel eigenlijk alsof ze iets beters te doen heeft?
quote:
Domme vragen lijken toch te bestaanquote:
CopyC wint de Jackpotquote:
Het ken te gek, een leven en stiekeme tvp'squote:
Nou een dubbele whisky op een terras denk ikquote:
moet het wel of niet veranderd worden? zeg het maar..ik ben in een blije buiquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:11 schreef Liquidootje het volgende:
Als het met tegenzin is. Dan laat maar hoor
Oh jij bent het. Ja dank je Emel
Hey!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef Re het volgende:
Ik zit bier te drinken, dus...
er was al 1 jaar niet in gereageerd, vandaar en de topic kicker reageert op een post van je van 2,5 jaar terug, vandaar de onnodigheid ervan. Een eventuele nieuwe user gaat dan reageren op 2 jaar oude posts van users die allang gevlogen zijn of een discussie starten die allang een andere richting is opgegaan. Ik zal nog wel ff kijken naar het topic maar er is niets mis met het opnieuw opstarten van een issue in een vers nieuw topic om zo de discussie wat meer actualiteit te geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Re, mag dit topic weer open..?
Waarom voelen mensen zich standaard niet kiplekker?
Re, je hebt het over een onnodige topic-kick.... Kun je ook uitleggen waarom? In dat topic wordt serieus gediscussieerd en ik zie niet helemaal in waarom ie gesloten moet worden?
Als niemand het topic iets interesseert verdwijnt het vanzelf toch gauw weer? Juist door een oud topic een kick te geven kunnen de nieuwe users iets lezen waar niet regelmatig over wordt gesproken. Misschien dat dat hen doet nadenken en dat er daardoor nieuwere topics worden geopend die een link hebben naar het oude topic. Door het op slot te gooien verdwijnt potentiele nuttige informatie voor eens en altijd in de stoffige archieven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:35 schreef Re het volgende:
[..]
er was al 1 jaar niet in gereageerd, vandaar en de topic kicker reageert op een post van je van 2,5 jaar terug, vandaar de onnodigheid ervan. Een eventuele nieuwe user gaat dan reageren op 2 jaar oude posts van users die allang gevlogen zijn of een discussie starten die allang een andere richting is opgegaan. Ik zal nog wel ff kijken naar het topic maar er is niets mis met het opnieuw opstarten van een issue in een vers nieuw topic om zo de discussie wat meer actualiteit te geven.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik doe mijn beklag over deze opmerking: Homo Fobie
En dan met name het tweede deel van de openingszin. Het verbaast me trouwens dat ik meerdere moderators hier doodleuk op zie reageren, zonder dat iemand deze bagger weghaalt. Of bestaat er geen policy meer?
Ik wil even overleggen met Re.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:19 schreef Killjoy het volgende:
Ik denk al de haatspraak/doodsverwensingen/zieke opmerkingen van die Multiculti gast.
Ik doel op de opmerking dat alle homo's in een greppel mogen en dan zand eroverheen. Een doodsverwensing, dus...quote:Op zondag 8 juni 2008 20:10 schreef Emel het volgende:
Wat bedoel je precies? Topic was al door mn collega opgeschoond.
ja het is altijd wat idd... 1 topic gered!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:26 schreef Xennia het volgende:
Re, ik heb er weer 2
gaat toch goed komen!
ik wil dit jaar geen zomervakantie
zonder OP
Tenzij jullie er een principekwestie van gaan maken (max. één SC in R&P) denk ik dat het weinig kwaad kan. Singles staat open voor instroom van buitenaf, ze houden hun topics schoon, meestal is er maar één topic tegelijk, etc. etc.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:12 schreef Re het volgende:
Ik weet het Litpho, daarom zijn we er even over aan het nadenken hoe en of we er mee verder gaan...
Dat kan niet met de forumsoftware. De rest van je punten laat ik me even niet over uitquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:24 schreef Liquidootje het volgende:
- Singles upgraden naar 600 post-limit
geduld enzo mijn jongquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ja soms wil ik eigenlijk ook dat de modjes een iets snellere ping hadden. Dit duurt allemaal echt te lang.
Liquidootje wordt moderator!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef Re het volgende:
geduld enzo mijn jong
1 van je 4 punten neem ik mee naar achteren
Daar gaat de andere SCquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef Re het volgende:
[..]
geduld enzo mijn jong
1 van je 4 punten neem ik mee naar achteren
Zou het nu dan echt gaan gebeuren?quote:
En waarom zouden alleen singles mogen sc'en?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:24 schreef Liquidootje het volgende:
Inderdaad. Dat kliekjes gedrag is wel aanwezig, maar toch zie je telkens weer nieuwe mensen, dus we zijn wel veel meer open dan bijvoorbeeld een niet nader te noemen ander clubje in r&p.
Ik persoonlijk heb een paar suggesties.
- Singles upgraden naar een topic waar SC-mág
- Die andere SC opheven, want dat is gewoon puin.
Duh, omdat die genoeg tijd hebben natuurlijk...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:10 schreef Pheno het volgende:
En waarom zouden alleen singles mogen sc'en?
... alleen dan geredeneerd vanuit het standpunt van de R&P SC. Zou het dan toch zo zijn dat de SC waar je jezelf het prettigst in voelt, je waarneming beïnvloedt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:24 schreef Liquidootje het volgende:
Inderdaad. Dat kliekjes gedrag is wel aanwezig, maar toch zie je telkens weer nieuwe mensen, dus we zijn wel veel meer open dan bijvoorbeeld een niet nader te noemen ander clubje in r&p.
Singles SC is ooit gesloten gweest omdat het te kliekerig werd en totaal niet ontopic. Daarom is na wat omwegen (quote:Op zondag 29 juni 2008 07:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duh, omdat die genoeg tijd hebben natuurlijk...
Ik herken mijzelf vooral hier goed in...
[..]
... alleen dan geredeneerd vanuit het standpunt van de R&P SC. Zou het dan toch zo zijn dat de SC waar je jezelf het prettigst in voelt, je waarneming beïnvloedt?
Ja, en Singles is geen kliekje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:24 schreef Liquidootje het volgende:
Ik persoonlijk heb een paar suggesties.
- Singles upgraden naar een topic waar SC-mág
- Die andere SC opheven, want dat is gewoon puin.
Misschien moeten de R&P mods heel veel modereen in deze topics? En moeten ze de schijfruimte van de databaseserver ook betalen?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, en Singles is geen kliekje.. Deze discussie heb ik nu al 100x voorbij zien komen, waarom kunnen beide reeksen niet gewoon vredig naast elkaar bestaan? Het is gewoon een ander publiek wat er komt.
Inderdaad. R&P SC was ooit de SINGLES SC.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Singles SC is ooit gesloten gweest omdat het te kliekerig werd en totaal niet ontopic. Daarom is na wat omwegen () de R&P SC gekomen, zodat er geen mensen waren die zich niet konden vinden met de sub-onderwerp van de SC. Ik verbaas me overigens dat er mensen zijn die hier klagen over de SC terwijl ik ze daar nog nooit gezien heb.
Ja, we zouden een kliekje zijn. Als je niet mee gaat SC'en lijkt dat inderdaad zo ja, duh.
Als je niet meedoet, dan hoor je er niet bij. Dat lijkt me meer dan logisch.
Alsof wij een wervingscampagne moeten gaan voeren om nieuwe mensen te trekken...laat ze zelf mee doen. CUL SC, DIG SC, het werkt prima. Waarom zou R&P SC niet werken, of hebben de rest van de R&P bezoekers een e-sociale fobie of zo
Grappig hoe de singles reeks na verloop van tijd in de eerste plaats wordt gezien als een SC reeks.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Een 'ontopic' SC-reeks voor singles? Dat is toch niet handig als SC?
"History repeats itself".quote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grappig hoe de singles reeks na verloop van tijd in de eerste plaats wordt gezien als een SC reeks.
Inhoudelijk kan ik me daar op zich wel iets bij voorstellen. Als ik mijn best doequote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grappig hoe de singles reeks na verloop van tijd in de eerste plaats wordt gezien als een SC reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |