abonnement Unibet Coolblue
pi_59642693
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:32 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Zodat ze niet zo onzeker overkomt en ze alles onder controle heeft.
Machtslust?
Nee. Omdat het kan.
pi_59642723
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee. Omdat het kan.
Oke, collega geeft hints, en vind alsnog dat collega de TS uit moet vragen enz. Hij moet dus de eerste stap zetten.
In die stand sta je sowieso kansloos omdat hij alleen wilt checken of TS interesse heeft.
Doet TS geen fuck, laat collega het zitten en komen we met een nieuw topic dat de collega onze TS niet meer leuk vindt?

Niemand hoeft de eerste stap te zetten. Doe vrolijk mee, gaat hij verder ga je ook verder met hem meespelen.
Zet je toch samen een stap. Wie zegt dat maar 1 iemand dat kan doen
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_59642777
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:38 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Oke, collega geeft hints, en vind alsnog dat collega de TS uit moet vragen enz. Hij moet dus de eerste stap zetten.
In die stand sta je sowieso kansloos omdat hij alleen wilt checken of TS interesse heeft.
Doet TS geen fuck, laat collega het zitten en komen we met een nieuw topic dat de collega onze TS niet meer leuk vindt?

Niemand hoeft de eerste stap te zetten. Doe vrolijk mee, gaat hij verder ga je ook verder met hem meespelen.
Zet je toch samen een stap. Wie zegt dat maar 1 iemand dat kan doen
De evolutie, gij schavuit
  dinsdag 24 juni 2008 @ 01:42:44 #54
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_59642780
Toemaar, alle vrouwen hier opeens de boventoon . Ik vindt dat die gozer genoeg heeft gedaan, Leonora mag de volgende stap doen tsssss
*Hosselcopter*
pi_59642803
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

De evolutie, gij schavuit
Je bedoelt diezelfde evolutie die jou heeft opgezadeld met een baarmoeder en een zorgzame inborst en ons met een jachtinstinct en een natuurlijke drive tot "vreemdgaan"?

Dan zijn we het eens.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 24 juni 2008 @ 01:47:19 #56
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_59642828
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bedoelt diezelfde evolutie die jou heeft opgezadeld met een baarmoeder en een zorgzame inborst en ons met een jachtinstinct en een natuurlijke drive tot "vreemdgaan"?

Dan zijn we het eens.
Oei, die was onder de gordel
*Hosselcopter*
pi_59642829
De in de OP beschreven collega moet natuurlijk gewoon TS meevragen naar het kopieerhok, dat is althans waar ze op hoopt. Het is dan wel weer jammer dat het da overduidelijk een player is.
pi_59642842
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

De evolutie, gij schavuit
De evolutie van de vrouwen > emancipatie?
Kan ik wel verwachten dat de vrouw dan de eerste stap zet?


Echt, serieus.. waar heb je het over..
Het is gewoon zo.

Hintjes? Hintjes terug.
Spreekt ie je aan? Spreek je em later ook aan.
Dan weet hij tenminste dat TS interesse heeft en steeds meer krijgt. Doet hij misschien ook meer en wordt het vanzelf wat. Imo komt dit neer op: Hoi meisje, verkering? (vanuit TS dr kant).
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_59642857
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
De in de OP beschreven collega moet natuurlijk gewoon TS meevragen naar het kopieerhok, dat is althans waar ze op hoopt. Het is dan wel weer jammer dat het da overduidelijk een player is.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_59642900
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bedoelt diezelfde evolutie die jou heeft opgezadeld met een baarmoeder en een zorgzame inborst en ons met een jachtinstinct en een natuurlijke drive tot "vreemdgaan"?

Dan zijn we het eens.
Daardoor hebben wij zo veel keuze uit mannen die zo nodig hun zaad moeten verspreiden, dat wij er absoluut geen moeite voor hoeven te doen
pi_59642926
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Daardoor hebben wij zo veel keuze uit mannen die zo nodig hun zaad moeten verspreiden, dat wij er absoluut geen moeite voor hoeven te doen
Getuige het succes van Sex and the City en vergelijkbare pulp.

I rest my case.

Truste.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 24 juni 2008 @ 02:04:20 #62
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_59642979
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Daardoor hebben wij zo veel keuze uit mannen die zo nodig hun zaad moeten verspreiden, dat wij er absoluut geen moeite voor hoeven te doen
Teveel tv gekeken
*Hosselcopter*
  dinsdag 24 juni 2008 @ 02:06:13 #63
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_59642998
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 02:04 schreef Dibble het volgende:

[..]

Teveel tv gekeken
Dus in jullie habitat hebben de mannen de keuze over de vrouwen?
Laat me niet lachen!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_59642999
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Daardoor hebben wij zo veel keuze uit mannen die zo nodig hun zaad moeten verspreiden, dat wij er absoluut geen moeite voor hoeven te doen
Dat is de natuur die al succesvol is geevolueerd en geen verandering zal ondergaan.
Oke, je hebt een man gevonden, en spuit je elke dag vol.
Geen moeite zeg je, maar probeem em dan nog es maanden lang vast te houden, of zelfs jaren.
Dan zit je later bij je vriendinnen te huilen wat voor een klootzak het was en hij het alleen voor de sex deed?
Want je decolete openleggen en genomen worden is de sleutel tot een relatie.

Jij hebt het over zaad verspreiden.
Bedoel je over elk hoekje in je baarmoeder? Ik denk elk hoekje van de stad
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  dinsdag 24 juni 2008 @ 02:08:55 #65
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_59643010
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 02:06 schreef cerror het volgende:

[..]

Dus in jullie habitat hebben de mannen de keuze over de vrouwen?
Laat me niet lachen!
De vrouwen laten de bal rollen, waar die dan uiteindelijk terechtkomt bepalen de mannen
*Hosselcopter*
  dinsdag 24 juni 2008 @ 02:13:40 #66
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_59643034
Hij wordt trouwens ook ingegooit door de mannen, want ballen. Nee dat hebben vrouwen niet En zo hoort het ook
*Hosselcopter*
pi_59643089
genoeg gevoetbald...

[ Bericht 96% gewijzigd door Re op 24-06-2008 09:34:30 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_59657812
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 02:06 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Dat is de natuur die al succesvol is geevolueerd en geen verandering zal ondergaan.
Oke, je hebt een man gevonden, en spuit je elke dag vol.
Geen moeite zeg je, maar probeem em dan nog es maanden lang vast te houden, of zelfs jaren.
Dan zit je later bij je vriendinnen te huilen wat voor een klootzak het was en hij het alleen voor de sex deed?
Want je decolete openleggen en genomen worden is de sleutel tot een relatie.

Jij hebt het over zaad verspreiden.
Bedoel je over elk hoekje in je baarmoeder? Ik denk elk hoekje van de stad
Ik weet niet waarom je er nou iets persoonlijks van probeert te maken, terwijl ik het over de evolutietheorie heb. Het is nu eenmaal zo dat vrouwen makkelijker aan mannen komen dan omgekeerd en daar geen moeite voor hoeven te doen.

En om nou met sex and the city aan te komen, terwijl ik een feitelijke discussie probeer te voeren, zegt wel iets over het gebrek aan incasseringsvermogen.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 19:20:58 #69
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_59657967
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:13 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom je er nou iets persoonlijks van probeert te maken, terwijl ik het over de evolutietheorie heb. Het is nu eenmaal zo dat vrouwen makkelijker aan mannen komen dan omgekeerd en daar geen moeite voor hoeven te doen.

En om nou met sex and the city aan te komen, terwijl ik een feitelijke discussie probeer te voeren, zegt wel iets over het gebrek aan incasseringsvermogen.
Ja, misschien heb je gelijk maar daar betalen de vrouwen ook een prijs voor. Je moet mooi zijn. En laat nou 90% lelijk zijn Een lelijk kerel kan altijd aan een vrouw komen zelfs hele knappe. Draait om uitstraling en zelfverzekerdheid. Ik zie een spuuglelijk varken nog nie zo snel met een John Travolta lopen.
Hieruit kunnen we een 'feitelijke' conclusie trekken dat dit weer compenseert met wat jij zegt. Maar jij neigt de hele tijd de macht bij de vrouwen neer te leggen terwijl het puur onzin is en in the real world 100% bullshit is want er komt meer bij kijken. Jou theorie is op papier wel leuk en aardig maar daar blijft het bij

Btw discussies zijn altijd subjectief gericht, kan ook feitelijke informatie in voorgelegd worden maar zoalng het een discussie is moet je niet alles als truth beschouwen. Er bestaat wel iets daarvoor en dat heet een 'debat'
*Hosselcopter*
pi_59663145
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:13 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom je er nou iets persoonlijks van probeert te maken, terwijl ik het over de evolutietheorie heb. Het is nu eenmaal zo dat vrouwen makkelijker aan mannen komen dan omgekeerd en daar geen moeite voor hoeven te doen.

onzin. Ga maar eens naar Thailand of welk ander Aziatisch land.
Westerse mannen zijn overal ter wereld top of the bill.
nooit buiten Nederland geweest zeker.
En nee, ik ben daar niet geweest om een economische vluchteling mee naar NL te nemen.
pi_59679904
Ik heb mijn vriendin 7 jaar geleden ook op het werk leren kennen.. Was erg spannend.. Ik heb de stap gezet door 50 Rode rozen te laten bezorgen op haar kantoor.. met een kaartje erop: the first stap was mine the secont is yours..

Was toen ook wel zenuwachtig..de vraag was of ze de rozen mee naar huis zou nemen en als ze dat zou doen dan wist ik genoeg.. En ja hoor ze nam ze mee naar huis.. 2 dagen later heb ik haar uitgenodigd om samen lekker te gaan eten..
Toen we een relatie kregen ben ik naar een ander bedrijf gegaan..

Dus mijn mening: stappen ondernemen..
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:10:38 #72
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_59680812
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef devendra het volgende:
Ik heb mijn vriendin 7 jaar geleden ook op het werk leren kennen.. Was erg spannend.. Ik heb de stap gezet door 50 Rode rozen te laten bezorgen op haar kantoor.. met een kaartje erop: the first stap was mine the secont is yours..
Dat is wel erg afgezaagd. Ik ben verbaasd dat het is gelukt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:24:27 #73
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59681125
TS moet d'r verliefdheid niet serieus nemen, maar d'r collega wel.
zzz
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:26:03 #74
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59681152
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef devendra het volgende:
Ik heb mijn vriendin 7 jaar geleden ook op het werk leren kennen.. Was erg spannend.. Ik heb de stap gezet door 50 Rode rozen te laten bezorgen op haar kantoor.. met een kaartje erop: the first stap was mine the secont is yours..
Iemand die "Secont" zou schrijven op zo'n kaartje
Maar misschien was je doelgroep ook van het type dat dat niet door heeft en vond ze het "egt kikkuh!" ?
zzz
pi_59684509
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:26 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Iemand die "Secont" zou schrijven op zo'n kaartje
Maar misschien was je doelgroep ook van het type dat dat niet door heeft en vond ze het "egt kikkuh!" ?
wie zette de thirth step?
pi_59684536
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:24 schreef L.Denninger het volgende:
TS moet d'r verliefdheid niet serieus nemen, maar d'r collega wel.
deze snap ik niet.
pi_59686939
Dat heb ik ook gehad, met mn teamleider. Hij vond mij leuk maar ik had een vriend dus was even een heel ongemakkelijke situatie, totdat ik besefte dat hij eigenlijk wel leuker was en het uit heb gemaakt. Zijn intussen al meer dan een jaar onafscheidelijk!

Hoewel hij wel stopte met daar werken toen we iets kregen, dat maakte het wel makkelijker denk ik
pi_59688213
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef devendra het volgende:
Ik heb mijn vriendin 7 jaar geleden ook op het werk leren kennen.. Was erg spannend.. Ik heb de stap gezet door 50 Rode rozen te laten bezorgen op haar kantoor.. met een kaartje erop: the first stap was mine the secont is yours..
[...]
Ik hoop toch wel dat je die gruwelijke spellingsfouten toen niet gemaakt hebt

Maar ik geef je wel gelijk dat je toen ergens anders bent gaan werken. Samen bij hetzelfde bedrijf werken is gewoon erg moeilijk. En al helemaal als je directe collega's bent
  woensdag 25 juni 2008 @ 21:47:28 #79
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_59688369
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef Locusta het volgende:
Maar ik geef je wel gelijk dat je toen ergens anders bent gaan werken. Samen bij hetzelfde bedrijf werken is gewoon erg moeilijk. En al helemaal als je directe collega's bent
Dus je vindt dat TS ervoor moet gaan maar daarna wel haar baan moet opzeggen?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_59692396
Hallo allemaal, ben ik weer.
Het wil zo zijn dat ik telkens niet de gelegenheid krijg om mijn collega even rustig te spreken en zo te peilen hoe het er nu eigenljik voor staat tussen ons.
Zo gaat het nu eigenlijk de hele tijd. Volgens mij waren we op het festival overduidelijk een stelletje, alleen heeft hij het niet door (wat bijna niet kan, want als hij lang genoeg doordenkt over ons samenzijn MOET er wel een belletje bij hem gaan rinkelen) en/of hij wil er niet aan. Hij is nu voor 2 weken op vakantie dus ik heb de tijd om wederom van mijn verliefdheid af te kicken.
Weet je, ik voel me erg op mijn gemak bij hem en hij is heel lief enzo, maar misschien is dat wel alles wat er tussen ons is. Gewoon een tijdelijke bevlieging. Dan zou ik deze verliefdheid inderdaad niet serieus mogen nemen. Aangezien het wel een collega is waarmee ik werk. Was eigenlijk nog wel van plan om nog een jaar deze baan aan te houden.

Ow, heb hem nog een mailtje gestuurd als volgt:
quote:
fijne vakantie, en als je nog een leuk uitje weet, ben van de partij.
Mocht je zin hebben, kom in je vakantie nog gezellig langs bij mij in Amsterdam (in een weekend graag dan).
waarop hij reageerde:
quote:
ik heb een hele fijne zondagmiddag gehad. dit is wel voor herhaling vatbaar. als ik iets weet dan zal ik je zeker informeren.
Nou goed, over 2 weken horen jullie wel weer of ik van mijn bevlieging af ben (en of hij langs is geweest in zijn vakantie haha)
  donderdag 26 juni 2008 @ 00:55:20 #81
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59694917
tvp
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59695073
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 00:55 schreef DANILXL het volgende:
tvp
een gluurder.....
pi_59695148
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef devendra het volgende:
Ik heb mijn vriendin 7 jaar geleden ook op het werk leren kennen.. Was erg spannend.. Ik heb de stap gezet door 50 Rode rozen te laten bezorgen op haar kantoor.. met een kaartje erop: the first stap was mine the secont is yours..

Was toen ook wel zenuwachtig..de vraag was of ze de rozen mee naar huis zou nemen en als ze dat zou doen dan wist ik genoeg.. En ja hoor ze nam ze mee naar huis.. 2 dagen later heb ik haar uitgenodigd om samen lekker te gaan eten..
Toen we een relatie kregen ben ik naar een ander bedrijf gegaan..

Dus mijn mening: stappen ondernemen..
Quoten voor het nageslacht .

Laat me raden: je vriendin is dyslectisch?
pi_59695629
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:10 schreef Leonora het volgende:
Ow, heb hem nog een mailtje gestuurd als volgt:
[..]

waarop hij reageerde:
[..]

Nou goed, over 2 weken horen jullie wel weer of ik van mijn bevlieging af ben (en of hij langs is geweest in zijn vakantie haha)

Zozo, zeker een hele nette man?
Ik zou niet snappen wat je in em ziet, gezien zijn mail terug. Hij doet alsof je een client bent ofzo
Wss een bevlieging idd.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  donderdag 26 juni 2008 @ 16:37:39 #85
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_59709004
Damn, TS nodigt die gast keihhard uit om te neuqen zo lijkt in mailtje, maar die gast wat een pussy
*Hosselcopter*
  donderdag 26 juni 2008 @ 16:39:58 #86
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_59709064
tvp
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_59714544
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:10 schreef Leonora het volgende:
Hallo allemaal, ben ik weer.
Het wil zo zijn dat ik telkens niet de gelegenheid krijg om mijn collega even rustig te spreken en zo te peilen hoe het er nu eigenljik voor staat tussen ons.
Zo gaat het nu eigenlijk de hele tijd. Volgens mij waren we op het festival overduidelijk een stelletje, alleen heeft hij het niet door (wat bijna niet kan, want als hij lang genoeg doordenkt over ons samenzijn MOET er wel een belletje bij hem gaan rinkelen) en/of hij wil er niet aan. Hij is nu voor 2 weken op vakantie dus ik heb de tijd om wederom van mijn verliefdheid af te kicken.
Weet je, ik voel me erg op mijn gemak bij hem en hij is heel lief enzo, maar misschien is dat wel alles wat er tussen ons is. Gewoon een tijdelijke bevlieging. Dan zou ik deze verliefdheid inderdaad niet serieus mogen nemen. Aangezien het wel een collega is waarmee ik werk. Was eigenlijk nog wel van plan om nog een jaar deze baan aan te houden.

Ow, heb hem nog een mailtje gestuurd als volgt:
[..]

waarop hij reageerde:
[..]

Nou goed, over 2 weken horen jullie wel weer of ik van mijn bevlieging af ben (en of hij langs is geweest in zijn vakantie haha)
Het klinkt alsof je er echt geen enkel seconde moeite meer in moet stoppen.
pi_59721299
Hoi allemaal!
quote:
Damn, TS nodigt die gast keihhard uit om te neuqen zo lijkt in mailtje, maar die gast wat een pussy
Mijn hemel, je hebt helemaal gelijk!!! En het was niet eens zo bedoeld!!! Nu ik die mail nalees...wat moet ie wel niet van me denken...en ja, als hij het ook zo geïnterpreteerd heeft, inderdaad wel een sufferd.

Nou niemand kan mij ervan betichtigen dat ik geen stappen heb gezet .
quote:
Zozo, zeker een hele nette man?
Ik zou niet snappen wat je in em ziet, gezien zijn mail terug. Hij doet alsof je een client bent ofzo
Ja idd. Krijg gewoon een vette afwijzing hier
quote:
Het klinkt alsof je er echt geen enkel seconde moeite meer in moet stoppen.
So true. Kan ook niet zoveel anders nu natuurlijk met zo'n afwijzing...

Die eikel was vandaag dus toch weer op het werk gekomen...en hij blijft aandacht bij me zoeken en (dus kennelijk onschuldig bedoeld??) met me flirten. Beetje raar hoor. Maar goed, moet deze afwijzing/bevlieging maar even verwerken, sloeg dus allemaal eigenlijk nergens op.

Thnx iedereen die gepost heeft en meegeleefd heeft.

[ Bericht 37% gewijzigd door Leonora op 27-06-2008 00:45:33 ]
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:34:04 #89
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_59721385
dan weet je wel meteen zn intenties, of hij is wel heel erg netjes
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:19:06 #90
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_59721965
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:29 schreef Leonora het volgende:
Die eikel was vandaag dus toch weer op het werk gekomen...en hij blijft aandacht bij me zoeken en (dus kennelijk onschuldig bedoeld??) met me flirten. Beetje raar hoor. Maar goed, moet deze afwijzing/bevlieging maar even verwerken, sloeg dus allemaal eigenlijk nergens op.

Thnx iedereen die gepost heeft en meegeleefd heeft.
Nu is ie ineens een eikel, nu je afgewezen bent?

Tienermeisjes...
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_59721983
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:19 schreef Demarest het volgende:

[..]

Nu is ie ineens een eikel, nu je afgewezen bent?

Tienermeisjes...
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:45:50 #92
167595 mirved
Infobesitas
pi_59722168
Ik als man vond het geen afwijzing. Meer een teken dat hij nog niet precies weet wat hij met de situatie aan moet.

Bovendien vind ik al die mensen die zeuren niet doen omdat het dan rot op je werk kan aflopen maar zwak. So what wie weet is het wel de perfecte persoon voor je en dan laat je die nu lopen?!

Op jullie volgende date gewoon 1 a 2 glaasjes alcohol drinken en dan je move maken, hapt hij niet toe dan gewoon net doen alsof je toen dronken was en het een ongelukje was
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 02:08:36 #93
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_59722329
Jezus wat is dit voor onzin.

Dit geflirt en dergelijke heeft blijkbaar geen zin/nut dus vertel het hem gewoon direct en doe niet zo moeilijk!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_59728823
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 02:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Jezus wat is dit voor onzin.

Dit geflirt en dergelijke heeft blijkbaar geen zin/nut dus vertel het hem gewoon direct en doe niet zo moeilijk!
^^
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_59732298
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 02:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Jezus wat is dit voor onzin.

Dit geflirt en dergelijke heeft blijkbaar geen zin/nut dus vertel het hem gewoon direct en doe niet zo moeilijk!
MOKUM XXX RATED
pi_59732872
ja het ergste dat er kan gebeuren is dit........ toch?


  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:13:02 #97
167595 mirved
Infobesitas
pi_59734084
Ja beste kan je jezelf op sluiten in een kelder en nooit iets proberen...
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_59734240
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 16:13 schreef mirved het volgende:
Ja beste kan je jezelf op sluiten in een kelder en nooit iets proberen...
filmpje is meer bedoeld voor mensen zoals die collega van TS die is niet erg duidelijk.....

het is natuurlijk een wat overtrokken reactie in het filmpje héhé snap ik ook wel,
maar aangezien het een relatie op het werk betreft is het wel vervelend als je zomaar
lukraak iets bekend aan zo'n jongen, ik ken die jongen niet, maar hij zou er wel eens lullig
mee om kunnen gaan...

ik wou hier alleen maar even mee zeggen dat het best gevaarlijk is om in deze situatie tegen iemand te
zeggen , hé gewoon ervoor gaan en je ziet wel wat er gebeurd.

dat was alles....... bovendien was het ook wat cynisch bedoeld natuurlijk.......
pi_59737531
Hoi allemaal,

Echt heel knap dat jullie nog mogelijkheden zien enzo en proberen mij ervoor te laten gaan.
Maar ik ga het echt niet meer doen. Misschien in een zwak moment als we wat ophebben dat hij of ik een toenadering doen, dan zal ik de tip zeker onthouden. Zeker zal hij niet precies weten wat hij met de situatie aan moet en ja het is ook echt een zeer nette vent. Eerlijk gezegd, als een vent zo moeilijk doet op een bijna-date en dan nog zo reageert over de mail, dan denk ik dat de boodschap toch aardig duidelijk is. En mannen die dit lezen, die begrijpen dondersgoed dat hij helemaal niet in mij geïnteresseerd is, anders was hij er allang voor gegaan. Hij vindt die Belgische griet gewoon veel leuker. En misschien denkt 'ie wel dat hij helemaal geen kans bij mij maakt. Nou dan heeft hij pech. Ga niet al het werk voor hem doen en dan vervolgens nog het risico van een afwijzing lopen. Laat hem maar lekker aanmodderen bij die Belgische gogo-girl.

Overigens moet ik zeggen dat het me allemaal meevalt op de werkvloer.
pi_59737845
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Dus je vindt dat TS ervoor moet gaan maar daarna wel haar baan moet opzeggen?
Ik vind nog steeds dat je niets met je collega moet beginnen.
Maar mocht je het toch niet kunnen laten (en het is serieus), lijkt het me idd. beter (ook voor het behoud van je relatie) dat je op zoek gaat naar een andere baan/afdeling.

Maar TS geeft al aan dat het niet meer hoeft, dus opgelost
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')