Nee. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:32 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Zodat ze niet zo onzeker overkomt en ze alles onder controle heeft.
Machtslust?
Oke, collega geeft hints, en vind alsnog dat collega de TS uit moet vragen enz. Hij moet dus de eerste stap zetten.quote:
De evolutie, gij schavuitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Oke, collega geeft hints, en vind alsnog dat collega de TS uit moet vragen enz. Hij moet dus de eerste stap zetten.
In die stand sta je sowieso kansloos omdat hij alleen wilt checken of TS interesse heeft.
Doet TS geen fuck, laat collega het zitten en komen we met een nieuw topic dat de collega onze TS niet meer leuk vindt?
Niemand hoeft de eerste stap te zetten. Doe vrolijk mee, gaat hij verder ga je ook verder met hem meespelen.
Zet je toch samen een stap. Wie zegt dat maar 1 iemand dat kan doen
Je bedoelt diezelfde evolutie die jou heeft opgezadeld met een baarmoeder en een zorgzame inborst en ons met een jachtinstinct en een natuurlijke drive tot "vreemdgaan"?quote:
Oei, die was onder de gordelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt diezelfde evolutie die jou heeft opgezadeld met een baarmoeder en een zorgzame inborst en ons met een jachtinstinct en een natuurlijke drive tot "vreemdgaan"?
Dan zijn we het eens.
De evolutie van de vrouwen > emancipatie?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
De in de OP beschreven collega moet natuurlijk gewoon TS meevragen naar het kopieerhok, dat is althans waar ze op hoopt. Het is dan wel weer jammer dat het da overduidelijk een player is.
Daardoor hebben wij zo veel keuze uit mannen die zo nodig hun zaad moeten verspreiden, dat wij er absoluut geen moeite voor hoeven te doenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt diezelfde evolutie die jou heeft opgezadeld met een baarmoeder en een zorgzame inborst en ons met een jachtinstinct en een natuurlijke drive tot "vreemdgaan"?
Dan zijn we het eens.
Getuige het succes van Sex and the City en vergelijkbare pulp.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daardoor hebben wij zo veel keuze uit mannen die zo nodig hun zaad moeten verspreiden, dat wij er absoluut geen moeite voor hoeven te doen
Teveel tv gekekenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daardoor hebben wij zo veel keuze uit mannen die zo nodig hun zaad moeten verspreiden, dat wij er absoluut geen moeite voor hoeven te doen
Dus in jullie habitat hebben de mannen de keuze over de vrouwen?quote:
Dat is de natuur die al succesvol is geevolueerd en geen verandering zal ondergaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
De vrouwen laten de bal rollen, waar die dan uiteindelijk terechtkomt bepalen de mannenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus in jullie habitat hebben de mannen de keuze over de vrouwen?
Laat me niet lachen!![]()
![]()
Ik weet niet waarom je er nou iets persoonlijks van probeert te maken, terwijl ik het over de evolutietheorie heb. Het is nu eenmaal zo dat vrouwen makkelijker aan mannen komen dan omgekeerd en daar geen moeite voor hoeven te doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat is de natuur die al succesvol is geevolueerd en geen verandering zal ondergaan.
Oke, je hebt een man gevonden, en spuit je elke dag vol.
Geen moeite zeg je, maar probeem em dan nog es maanden lang vast te houden, of zelfs jaren.
Dan zit je later bij je vriendinnen te huilen wat voor een klootzak het was en hij het alleen voor de sex deed?
Want je decolete openleggen en genomen worden is de sleutel tot een relatie.
Jij hebt het over zaad verspreiden.
Bedoel je over elk hoekje in je baarmoeder? Ik denk elk hoekje van de stad![]()
Ja, misschien heb je gelijk maar daar betalen de vrouwen ook een prijs voor. Je moet mooi zijn. En laat nou 90% lelijk zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je er nou iets persoonlijks van probeert te maken, terwijl ik het over de evolutietheorie heb. Het is nu eenmaal zo dat vrouwen makkelijker aan mannen komen dan omgekeerd en daar geen moeite voor hoeven te doen.
En om nou met sex and the city aan te komen, terwijl ik een feitelijke discussie probeer te voeren, zegt wel iets over het gebrek aan incasseringsvermogen.
onzin. Ga maar eens naar Thailand of welk ander Aziatisch land.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je er nou iets persoonlijks van probeert te maken, terwijl ik het over de evolutietheorie heb. Het is nu eenmaal zo dat vrouwen makkelijker aan mannen komen dan omgekeerd en daar geen moeite voor hoeven te doen.
Dat is wel erg afgezaagd. Ik ben verbaasd dat het is gelukt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef devendra het volgende:
Ik heb mijn vriendin 7 jaar geleden ook op het werk leren kennen.. Was erg spannend.. Ik heb de stap gezet door 50 Rode rozen te laten bezorgen op haar kantoor.. met een kaartje erop: the first stap was mine the secont is yours..
Iemand die "Secont" zou schrijven op zo'n kaartjequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef devendra het volgende:
Ik heb mijn vriendin 7 jaar geleden ook op het werk leren kennen.. Was erg spannend.. Ik heb de stap gezet door 50 Rode rozen te laten bezorgen op haar kantoor.. met een kaartje erop: the first stap was mine the secont is yours..
wie zette de thirth step?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:26 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Iemand die "Secont" zou schrijven op zo'n kaartje
Maar misschien was je doelgroep ook van het type dat dat niet door heeft en vond ze het "egt kikkuh!" ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |