dan heb je een simplistische wereldvisie. Als je iets van mensen weet ipv klakkeloos nablaten van de algemene opinie, zou je weten dat er een verschil in percentage homo's bestaat in verschillende culturen. Dan zegt de naieveling MAAR MAAR eigenlijk is het percentage homo's gelijk maar in sommige landen wordt het onderdrukt. Naja ik ga dat verder niet weer argumenteren allemaal, dit is gewoon een gebrek aan mensen begrijpen, cultuur/je jeugd heeft invloed op het wel of niet homo zijn, de vraag is hoeveel. Volgens mij een heleboel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
Die opmerking was sarcastisch. Een (echte)homo heeft die keuze nooit kunnen maken, die keuze is voor hem gemaakt. Als iemand geen erectie krijgt van een vrouw maar wel van een man is toch heldere taal?
Maar blijkbaar is dat jou visie (dat ze wel een keuze maken), en aan de hand van je laatste zin vermoede ik dat jij ooit z'n "dilemma" had.
zucht weer zo'n Balkenende. Zo dachten we al 11letterig, van homo's hoor je te accepteren en zijn fantastische mensen waar niks mis mee is, alleen een kleine genetische afwijking verandering waar je uitermate veel respect voor hoort te hebben. Vervolgens doe je iedereen gelijk Balkenende en zijn politieke elitevrienden die anders als jou denken af als sneu en kortzichtig, het plebs zoals de konegin het misschien zou zeggen (de koningin is de ware machthebber balkenende <- koninginquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
Veel reacties in deze topic zijn weer erg voorspelbaar. Het zou tegennatuurlijk zijn, het zou iets zijn waar je voor kiest, enzovoort. Ook is iemand die zich zorgen maakt over homofobie natuurlijk per definitie zelf een latente homo. Het is allemaal zo sneu en kortzichtig dat het amper de moeite nog waard is om te reageren.
Het is voor veel mensen te confronterend om op te merken dat homo's en hetero's meer gemeen hebben dan ze van elkaar verschillen. Je trapt vooral de gemiddelde heteroman nogal op z'n pik als je daarop wijst. Stel toch eens voor dat mensen van jou gaan denken dat je homo bent. So what, denk ik dan. Jouw sexuele oriëntatie is jouw eigen zaak en niemand weet het beter dan jezelf. Laat mensen zeggen wat ze willen zeggen; sta er ver boven.
Ik ben in mijn leven voor veel uitgescholden, maar (gelukkig) nog nooit voor een Balkenende. Voor jouw informatie: Balkenende is allesbehalve iemand die voor homo's opkomt. Tijdens een bezoek aan Indonesische studenten kreeg hij als premier vragen over het homohuwelijk in Nederland. In plaats van het te verdedigen en het Nederlandse standpunt uit te leggen, heeft hij daar alleen maar gezegd dat hij als kamerlid zelf tegen had gestemd. Hoezo premier van alle Nederlanders?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 07:11 schreef multiculti-2008 het volgende:
zucht weer zo'n Balkenende. Zo dachten we al 11letterig, van homo's hoor je te accepteren en zijn fantastische mensen waar niks mis mee is, alleen een kleine genetische afwijking verandering waar je uitermate veel respect voor hoort te hebben. Vervolgens doe je iedereen gelijk Balkenende en zijn politieke elitevrienden die anders als jou denken af als sneu en kortzichtig, het plebs zoals de konegin het misschien zou zeggen (de koningin is de ware machthebber balkenende <- koningin![]()
) en amper de moeite waard om naar te luisteren. Wat je niet ziet is dat jij wordt beinvloed door onze religie, het Christendom, en daarmee over het algemeen succesvol je gelijk krijgt (niet letterlijk Christendom dat officieel homo zijn afwijst, maar het Christendom van de praktijk, het knuffelen van misdadigers, zoenen van verkrachters en subsidieren van de Taliban
) gg
Kuttrollquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef multiculti-2008 het volgende:
ja hij doet wel s wat goed he, van mij mogen ze gelijk dat homohuwelijk weer afschaffen en alle homo's in de greppel en aarde eroverheen.
Eensch +1quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef multiculti-2008 het volgende:
ja hij doet wel s wat goed he, van mij mogen ze gelijk dat homohuwelijk weer afschaffen en alle homo's in de greppel en aarde eroverheen.
nah, gewoon een mooi voorbeeld van homofobie, altijd verrassend dat er mensen met zulke gedachtengoed bestaan...quote:
dat is weg, omdat offtopic of niet relevant, pick your thing...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:51 schreef hierissieweer het volgende:
Waar is mijn stuk over het gekkenhuis gebleven?
Homofoobquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:59 schreef Re het volgende:
[..]
dat is weg, omdat offtopic of niet relevant, pick your thing...
quote:Op donderdag 10 april 2008 02:19 schreef hierissieweer het volgende:
Ik denk overigens wel dat homoseksualiteit een bepaalde oorsprong heeft.
A uit onderzoek is een "afwijking" in de hersenen van homoseksuele mannen ontdekt, een bepaald gedeelte leek op het zelfde gedeelte, maar dan van de vrouw.
B denk ik dat bepaalde sociale-contextuele(lees psychologische) factoren een rol spelen: Kinderen verlangen een rolmodel, als vader niet aanwezig is word moeder dit. Moeder valt op mannen dus het kind ook (tis wat ingewikkelder)
En C: Het maatschappelijk klimaat veranderd waardoor mensen meer mogen ontdekken wie zij zijn en wat zij zijn. We zitten niet meer vast aan "rolpatronen' dus kunnen kiezen of wij ons gevoelswereld hun gang laten gaan.
En nee, na de liberale stroming, komt er tegenwoordig een tegenbeweging tegen homo's op. Deze mensen worden worden te veel geconfronteerd met de homoseksualiteit en reageren hier op. Denk bijvoorbeeld aan religieuze stromingen (en de daarbij behorende opvattingen over homoseksualiteit) en natuurlijk die geen die hun (nog niet erkende/onderkende) homoseksualiteit hebben geaccepteerd...
Wat jij zegt hoort meer onder de 'theorie' "gebrek aan mannelijke voorbeelden". Vaak word geuit in de vorm van een missende vaderrol. Maar zoals jij het beschreef is ook goed mogelijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:19 schreef Elckiebone het volgende:
[..]
Zo zijn er ook een hoop mensen die bijv, alleen zussen hebben. En zich op dezelfde manier gaan gedragen, en homo worden. Een oude vriend van mij is dit ook overkomen.
Het heeft iets met het ontbreken van mannelijkheid te maken in de omgeving. Maar dat hoeft niet persee.
zoals gezegd, welke issues heb je?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:37 schreef multiculti-2008 het volgende:
jaja nu zeggen dat homo's prachtig zijn, morgen met een hond in bed omdat de mannen niet mans genoeg zijn.. vrouwen..
ik welquote:Op zondag 8 juni 2008 01:46 schreef wonderer het volgende:
Ik denk niet dat je homo wordt en blijft als je niet ook een (genetische) aanleg hebt.
Kunnen dat soort types niet preventief geruimdband worden? OF voorziet de policy daar niet in?quote:
Zo kun je de dingen ook oplossenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef multiculti-2008 het volgende:
Dat vraag ik me ook al langere tijd af, ook wat bijvoorbeeld het NWS-forum betreft. Ik heb inmiddels al een klacht ingediend in het R&P-feedbacktopic.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:39 schreef wonderer het volgende:
Kunnen dat soort types niet preventief geruimdband worden? OF voorziet de policy daar niet in?
Mooi voorbeeld? Een mooi voorbeeld zou zijn van iemand die een keer komt met een onderbouwd antwoord op de vraag waarom hij homofobisch is. Iets wat verder gaat dan een uitspraak dat homo's ranzig zijn of dat ze liever dood moeten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:58 schreef Re het volgende:
[..]
nah, gewoon een mooi voorbeeld van homofobie, altijd verrassend dat er mensen met zulke gedachtengoed bestaan...
Haha laatst ook geprobeert bij iemandquote:Op zondag 8 juni 2008 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld? Een mooi voorbeeld zou zijn van iemand die een keer komt met een onderbouwd antwoord op de vraag waarom hij homofobisch is. Iets wat verder gaat dan een uitspraak dat homo's ranzig zijn of dat ze liever dood moeten.
En om ze dood te wensen. Dat gaat wel wat verder dan pesten en voor aap zetten, vind je niet?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:37 schreef multiculti-2008 het volgende:
achja dat zijn dingen, conclusies waar je op kan komen, niet iedereen denkt op die manier. Veel mensen denken zoals jullie, vrijheid en live/let live. Ik ken het gedachtegoed wel. Ik praat soms met homo's hoor, maar ik kan het niet laten om ze toch wat te pesten en voor aap te zetten.
ach ja, blazen homo's es niet op de vooroordelende fluit, dan is het wel de trompet.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:46 schreef multiculti-2008 het volgende:
Ach je moet niet te snel op de trompet blazen.
dat is toch de essentie van een fobie? Dat het compleet irrationeel is, ik heb liever mensen die stupide een bekrompen mening neerzetten als iemand die er nog een onderbouwde essay van maaktquote:Op zondag 8 juni 2008 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld? Een mooi voorbeeld zou zijn van iemand die een keer komt met een onderbouwd antwoord op de vraag waarom hij homofobisch is. Iets wat verder gaat dan een uitspraak dat homo's ranzig zijn of dat ze liever dood moeten.
Ik heb heel veel verstand van de vrouwen in dit landquote:Op zondag 8 juni 2008 08:27 schreef multiculti-2008 het volgende:
[..]
ik wel
Re wat welke issues, heb jij enig verstand van vrouwen in ons land? De nr 1 reden dat vrouwen ziek zijn van de Hollandse mannen, en dit zie je een boel beter in de randstad, is dat ze niet mans genoeg zijn. Is dit alles compleet aan jou voorbij gegaan? Dan weet je waarlijk niks.
Argumenten kun je weerleggen en hopelijk de persoon in kwestie op andere gedachten brengen. Met "het staat in de bijbel" wordt dat wat lastiger...quote:Op maandag 9 juni 2008 03:21 schreef Re het volgende:
[..]
dat is toch de essentie van een fobie? Dat het compleet irrationeel is, ik heb liever mensen die stupide een bekrompen mening neerzetten als iemand die er nog een onderbouwde essay van maakt.
Onder het mom van fobie mag je dus zeggen wat je wil en dan is het alleen een mooi voorbeeld.quote:Op maandag 9 juni 2008 03:21 schreef Re het volgende:
[..]
dat is toch de essentie van een fobie? Dat het compleet irrationeel is, ik heb liever mensen die stupide een bekrompen mening neerzetten als iemand die er nog een onderbouwde essay van maakt.
nee, in DIT topic specifiek over dit probleem is het een mooi voorbeeld van iemand die het niet begrepen heeft...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onder het mom van fobie mag je dus zeggen wat je wil en dan is het alleen een mooi voorbeeld.
quote:Re wat welke issues, heb jij enig verstand van vrouwen in ons land? De nr 1 reden dat vrouwen ziek zijn van de Hollandse mannen, en dit zie je een boel beter in de randstad, is dat ze niet mans genoeg zijn. Is dit alles compleet aan jou voorbij gegaan? Dan weet je waarlijk niks.
waaruit maak je op dat ik greppelkutten wil, of breezersletten? Ik zeg gewoon dat vrouwen ziek zijn van Hollandse mannen. Dat de Hollandse vrouw zich vaak schaamt voor de Hollandse man. Ik zie dat als een gegeven, en als je meer over m'n ideeen wist zou je weten dat ik dit probleem probeer op te lossen. En elke vrouw wil voorzover ik weet wel een echte man, of ze nou een slet is of een keurige meid.quote:Op maandag 9 juni 2008 03:25 schreef Re het volgende:
Ik heb heel veel verstand van de vrouwen in dit land. En dat greppelkutjes zoals jij blijkbaar wil, echte mannen willen (zeker met voorkeur voor tafkan en sotere baard) dan moeten ze dat vooral doen. Succes met je breezersletjes die naar je opkijken, dat moet toch een trots gevoel geven.
Vrouwen houden nu eenmaal van kerels die seks met elkaar hebben. Of op z'n minst met elkaar zoenen. Dat vinden ze nu eenmaal sexy-er dan een ventje dat om homoseksualiteit loopt te janken.quote:Op zondag 8 juni 2008 08:27 schreef multiculti-2008 het volgende:
[..]
ik wel
Re wat welke issues, heb jij enig verstand van vrouwen in ons land? De nr 1 reden dat vrouwen ziek zijn van de Hollandse mannen, en dit zie je een boel beter in de randstad, is dat ze niet mans genoeg zijn. Is dit alles compleet aan jou voorbij gegaan? Dan weet je waarlijk niks.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef multiculti-2008 het volgende:
Van mij mogen ze gelijk dat homohuwelijk weer afschaffen en alle homo's in de greppel en aarde eroverheen.
Nominatie voor de meest ongeloofwaardige uitspraak op Fok ooit.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:15 schreef multiculti-2008 het volgende:
Verder is het ook niet m'n bedoeling iemand te beledigen...
Enkel over de homoseksuele mannen, en dan mag het, bedoel je?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:12 schreef multiculti-2008 het volgende:
ja behalve dat ik met dat niet beledigen het over de Hollandse mannen in het algemeen had.
hij zegt iemandquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enkel over de homoseksuele mannen, en dan mag het, bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |