Die had vast tijdens de laatste sex al ideëen over hoe het uit te maken.... DAMN!!!!! PWNED!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:56 schreef Houniet het volgende:
Wtf gast die is echt genaaid. Zeker na twee jaar. Dit heeft al langer in der hoofd gespeeld, kan niet anders.
Sterkte ermee enzo.
Idd. Alle contact voor minstens enkele weken stoppen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:55 schreef TheWanderer het volgende:
doodzwijgen. wat een ontzettend laag bij de grondse streek
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:05 schreef Karammel het volgende:
Triest dat je na een relatie van 2 jaar per sms laat weten dat het over is. Vooral als het als een donderslag bij heldere hemel komt. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om zo'n stap te maken. Een simpel sms'je maakt zoiets vele malen makkelijker. Toch vind ik het niet van respect getuigen dat je zoiets per SMS doet. Jij had het idee dat alles helemaal in orde was, je had zelfs nog seks gehad een paar dagen geleden. Zij is van mening dat het al een maand niet zo lekker gaat. Raar dat je daar dan niets van hebt gemerkt, maar ze zal het vast heel goed verborgen hebben weten te houden. Of je hebt echt een verschrikkelijk blok voor je kop.
Het blijft kut hoe ze het heeft uitgemaakt. Boos worden lijkt me niet de oplossing. Ik zou toch proberen nog eens samen te komen om het uit te spreken. Dan kan ze uitleggen waarom ze tot deze beslissing is gekomen en wat jou rol daarin was. Het lijkt me toch wel belangrijk dat het goed uitgepraat word. 2 jaar is niet niets. Ik zou haar als ik jou was haar verhaal laten doen om haar vervolgens maar niet meer te zien. Dat zal het misschien iets verduidelijken, maar de pijn zeker niet verzachten.
Vergeet haar. Als ze het op zo'n manier uitmaakt was ze je niet waard. Ga verder met je leven en kijk om je heen naar andere vrouwen.
Dat heb ik dus die bewuste avond gedaan! Nog nooit zoveel woede in mijn lichaam gehad..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Als ze het uitmaakt op zo'n kutmanier is ze jou gewoon niet waard.
Ga naar dat kutwijf toe en zeg waar het op staat.
Dat baseer je nergens op. Zo maak je TS ook nog eens onnodig onzekerder/bozer tenzij hij zelf ook wel snapt dat je dat als buitenstaander helemaal niet kan zeggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:09 schreef Curri het volgende:
Ze heeft een ander, heeel duidelijk ..
Inderdaad, ik denk ook dat ze een ander heeftquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:14 schreef Friek_ het volgende:
Ben benieuwd wat de reden van dit alles is. Of ze voelt zich beklemd door een relatie en wilt leuk doorneuken, of ze is verliefd op een ander of ze vindt de relatie te voorspelbaar. Toch wel de top 3 in dit soort gevallen. Take your pick.
Datzelfde geldt ook voor mannen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:24 schreef SillyWalks het volgende:
Vrouwen gooien hun oude schoenen niet weg voor ze nieuwe hebben.
Veel sterkte.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Je bent op de hoogte van de mogelijkheid SMS met een andere afzender te sturen? Wellicht heeft iemand je genaaid
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:07 schreef LePauper het volgende:
[..]
Dat heb ik dus die bewuste avond gedaan! Nog nooit zoveel woede in mijn lichaam gehad..
Resultaat : een tafel op z`n kant en een behoorlijk gat in de deur.. niet goed te praten natuurlijk maar om op zo`n manier afgewipeld te worden kon ik niet verkroppen
Wat een onzin-generalisatie.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:24 schreef SillyWalks het volgende:
Veel sterkte.
Die opmerking gaat je een hoop FoBo-views opleverenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat een onzin-generalisatie.
Ik loop al maanden op blote voeten
TS: wat een kutstreek na een relatie van 2 jaar. Ik zou zeker verhaal gaan halen en vind dat je recht hebt op tekst en uitleg.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat een onzin-generalisatie.
Ik loop al maanden op blote voeten
Sorry, maar misschien zegt dat meer over jouw vriendinnen dan over de vrouwelijke populatie. Dat is niet lullig bedoelt, maar voor mij en al mijn vriendinnen gaat dit zeker niet op...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:13 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Misschien een generalisatie, maar wel een die geldt voor 90% van mijn vrouwelijke vrienden.
en jij bent... 13?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:34 schreef Hexagon het volgende:
Ik zou nog wel een sms sturen met hele beledigende dingen erin
En met zo een resultaat, verbaas jij je er over dat zij het via SMS uitmaakt?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:07 schreef LePauper het volgende:
[..]
Dat heb ik dus die bewuste avond gedaan! Nog nooit zoveel woede in mijn lichaam gehad..
Resultaat : een tafel op z`n kant en een behoorlijk gat in de deur.. niet goed te praten natuurlijk maar om op zo`n manier afgewipeld te worden kon ik niet verkroppen
Lol!quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:27 schreef NZYM het volgende:
Ik ben ook gedumpt via SMS... maar daar vroeg ik zelf om
s'ochtends waren we aan het mailen tijdens t werk
Zij: We moeten praten vanavond
Ik: Ja sure, waarover?
Zij: Dat hoor je strax wel
Ik: Wtf? Zeg nou maar
**Hoorde n uurtje nix***
Zij via SMS: Ik wil het uitmaken.!
Gekrabbeld?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:53 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Lol!
En ik ben gister gedumpt via Hyves, dat is helemaal sneu
oprotpremie krabbelquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:55 schreef NZYM het volgende:
[..]
Gekrabbeld?Of was ze toch nog zo aardig om een PM te sturen?
2 Jaar lang ben ik altijd 100 % voor haar gegaan.. Ik stond altijd voor haar klaar en heb mij altijd eerlijk en open naar haar toe opgesteld... Vaak aangepast en haar altijd enorm goed behandeld! Schoonouders die altijd veel eisen stelde , voor haar had ik het over.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:21 schreef Inekris het volgende:
[..]
En met zo een resultaat, verbaas jij je er over dat zij het via SMS uitmaakt?
Ik niet
ik denk dat daar het probleem lag... een smsje kost wat minder tijd...quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:42 schreef LePauper het volgende:
[..]
2 Jaar lang ben ik altijd 100 % voor haar gegaan.. Ik stond altijd voor haar klaar en heb mij altijd eerlijk en open naar haar toe opgesteld... Vaak aangepast en haar altijd enorm goed behandeld! Schoonouders die altijd veel eisen stelde , voor haar had ik het over.
Nee getiktquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:55 schreef NZYM het volgende:
[..]
Gekrabbeld?Of was ze toch nog zo aardig om een PM te sturen?
'Ongepast' is nou niet de term die van toepassing is. Frustratie kan ik mij best voorstellen en de reactie ook, maar volgens mij zou iedere manier van uit maken tot frustratie leiden. Als zij voelt dat woede tot agressie leidt, dan is de gekozen methode niet verbazingwekkend. Of eigenlijk wel, ze had beter op vakantie kunnen gaan, en je op dag van vertrek een kaartje sturen. Zou tenminste een deur gescheeld hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:42 schreef LePauper het volgende:
[..]
2 Jaar lang ben ik altijd 100 % voor haar gegaan.. Ik stond altijd voor haar klaar en heb mij altijd eerlijk en open naar haar toe opgesteld... Vaak aangepast en haar altijd enorm goed behandeld! Schoonouders die altijd veel eisen stelde , voor haar had ik het over.
Als je dan op zo`n manier aan de kant word gezet is de frustratie enorm! Ik weet wel dat het niet gepast is maar het kon er bij mij gewoon niet in ,2 Jaar relatie heb je niet omdat ik een slecht persoon ben!
Al blijft het cliché maar toch correct dat je als "aardige'' op de laaste plek komt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:02 schreef Inekris het volgende:
[..]
'Ongepast' is nou niet de term die van toepassing is. Frustratie kan ik mij best voorstellen en de reactie ook, maar volgens mij zou iedere manier van uit maken tot frustratie leiden. Als zij voelt dat woede tot agressie leidt, dan is de gekozen methode niet verbazingwekkend. Of eigenlijk wel, ze had beter op vakantie kunnen gaan, en je op dag van vertrek een kaartje sturen. Zou tenminste een deur gescheeld hebben.
Ben wel benieuwd naar haar verhaal over de afgelopen twee jaar.
En een relatie waarin jij je alsmaar aanpast is niet gezond, die bom barst, vroeger of later.
Ennuh er zijn zeer slechte personen die een relatie van tientallen jaren hebben, man de lengte van de relatie zegt helemaal niets over de goedheid van de persoon.
Dan had ze nog steeds het fatsoen en de ballen moeten hebben je dat in je gezicht te vertellen. Na 2 jaarquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:02 schreef LePauper het volgende:
Net even gepraat via msn.. Mijn vermoeden was toch waar!
Gevoelens voor andere
Bedankt voor jullie reacties iig!
Dat is inderdaad iets wat ik ook wel zou doen in zijn schoenen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:33 schreef DemonRage het volgende:
Terugsmssen: "Oke, doei." en haar dan niets meer van je laten horen.
nou beter kwijt dan rijk zal maar zeggen en hoe ze het dan heeft uitgemaakt boeit niet echt meer of had je het makkelijker geaccepteerd als ze het recht in je gezicht had verteld? Links of rechtsom...quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:02 schreef LePauper het volgende:
Gevoelens voor andere
Sterkte verder jongenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:02 schreef LePauper het volgende:
Gevoelens voor andere
En de meest zwakzinnige.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:33 schreef blue-eight het volgende:
Ik weet ook hoe het voelt zo'n smsje
Sommige vrouwen kiezen gewoon voor de makkelijkste weg.
Tering leer me dat eens.. binnen 1 dag.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:18 schreef LePauper het volgende:
Dat zal wel goed komen![]()
Het is nu allemaal een stuk gemakkelijker voor me geworden, mijn gevoel voor haar is nu echt volledig weg!
Bel Joranquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tering leer me dat eens.. binnen 1 dag.
Zoals bij mijn post staat te lezen ben ik van de week gedumpt.. Waarom zou ik nu nog zwelgen in zelfmedelijden?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tering leer me dat eens.. binnen 1 dag.
Dat ben je zeker en meestal weten mensen dat nadat ze gedumpt zijn ook wel verstandelijk, maar werkt het gevoel nog niet mee. Ik zou het wel zeer opmerkelijk vinden als in 1 keer voorgoed al je gevoelens weg kunnen zijn, na een relatie van 2 jaarquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:21 schreef LePauper het volgende:
[..]
Zoals bij mijn post staat te lezen ben ik van de week gedumpt.. Waarom zou ik nu nog zwelgen in zelfmedelijden?
Ze is gewoon niet te vertrouwen en heeft een behoorlijke tijd mij voor de gek gehouden.. Ben nu gewoon stuk beter af niet dan?
Beter gezegd : De hoop die ik had op dat het goed zou komen is voorgoed verdwenen.. Het is gewoon klaar en ze loopt met een ander.. Case closed dacht ik zoquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat ben je zeker en meestal weten mensen dat nadat ze gedumpt zijn ook wel verstandelijk, maar werkt het gevoel nog niet mee. Ik zou het wel zeer opmerkelijk vinden als in 1 keer voorgoed al je gevoelens weg kunnen zijn, na een relatie van 2 jaar
quote:
Het positieve is dat je nu wel weet waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:05 schreef LePauper het volgende:
[..]
Beter gezegd : De hoop die ik had op dat het goed zou komen is voorgoed verdwenen.. Het is gewoon klaar en ze loopt met een ander.. Case closed dacht ik zo
Dumpkrabbel?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:53 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Lol!
En ik ben gister gedumpt via Hyves, dat is helemaal sneu
Vrouwen met 1 paar schoenenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:24 schreef SillyWalks het volgende:
Veel sterkte.
Is op zich wel het beste... doen alsof je van de aardbodem verdwenen bent voor die persoon.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:10 schreef Zaibatsu01 het volgende:
NIKS meer laten horen van jezelf, 0,0! Laat haar maar in de gedachte zitten dat het je niks doet en ga er lekker op uit op zoek naar een leuke meid.
Goeie kick!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:52 schreef Hardtosaygoodbye het volgende:
Mijn lief heeft mij op net dezelfde manier gedumpt. Nog geen week nadat hij mij dat beruchte smsje heeft gestuurd heeft hij al een ander. En de dag dat hij het met mij uitmaakte lag hij nog met mij in bed
Jongens kunnen het ook hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef Riddler86 het volgende:
Ik ben een paar weken geleden gedumpt via msn.Is dat nou een vrouwendingetje ofzo, dumpen via sms/msn? Kunnen ze er daardoor makkelijker mee omgaan?
Mijn ex heeft het ook zo gedaan.. En dat was een vent met ballen dacht ik.. Niet dus..quote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef Riddler86 het volgende:
Ik ben een paar weken geleden gedumpt via msn.Is dat nou een vrouwendingetje ofzo, dumpen via sms/msn? Kunnen ze er daardoor makkelijker mee omgaan?
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jongens kunnen het ook hoor. Ik denk wel dat juist door technologie een boel mensen doorslaan en het dus op deze manier oplossen.
Pfff, wat een klootzak. Om zulke mensen zou ik geen traan laten.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn ex heeft het ook zo gedaan.. En dat was een vent met ballen dacht ik.. Niet dus..
Maar goed, hij was denk ik bang dat ik dan direct achter al zijn leugens zou komen, en nu had hij dat 2 weken uitgesteld..
Hear hear.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:52 schreef dawg het volgende:
Ja, je verlies nemen en niet meer omkijken. Laf wijf, na 2 jaar via sms.
Ik denk dat die er na 2 jaar al overheen is, het is namelijk in 2008 geplaatstquote:Op zondag 8 mei 2011 16:57 schreef TheFrankey het volgende:
Is tijd heelt alle wonden al langsgekomen?
Nee, de dooddoeners slaan we vandaag even overquote:Op zondag 8 mei 2011 16:57 schreef TheFrankey het volgende:
Is tijd heelt alle wonden al langsgekomen?
Nou ts? En? En?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat die er na 2 jaar al overheen is, het is namelijk in 2008 geplaatst
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:52 schreef dawg het volgende:
Ja, je verlies nemen en niet meer omkijken. Laf wijf, na 2 jaar via sms.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |