Dumpkrabbel?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:53 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Lol!
En ik ben gister gedumpt via Hyves, dat is helemaal sneu
Vrouwen met 1 paar schoenenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:24 schreef SillyWalks het volgende:
Vrouwen gooien hun oude schoenen niet weg voor ze nieuwe hebben.
Veel sterkte.
Is op zich wel het beste... doen alsof je van de aardbodem verdwenen bent voor die persoon.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:10 schreef Zaibatsu01 het volgende:
NIKS meer laten horen van jezelf, 0,0! Laat haar maar in de gedachte zitten dat het je niks doet en ga er lekker op uit op zoek naar een leuke meid.
Goeie kick!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:52 schreef Hardtosaygoodbye het volgende:
Mijn lief heeft mij op net dezelfde manier gedumpt. Nog geen week nadat hij mij dat beruchte smsje heeft gestuurd heeft hij al een ander. En de dag dat hij het met mij uitmaakte lag hij nog met mij in bed
Jongens kunnen het ook hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef Riddler86 het volgende:
Ik ben een paar weken geleden gedumpt via msn.Is dat nou een vrouwendingetje ofzo, dumpen via sms/msn? Kunnen ze er daardoor makkelijker mee omgaan?
Mijn ex heeft het ook zo gedaan.. En dat was een vent met ballen dacht ik.. Niet dus..quote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef Riddler86 het volgende:
Ik ben een paar weken geleden gedumpt via msn.Is dat nou een vrouwendingetje ofzo, dumpen via sms/msn? Kunnen ze er daardoor makkelijker mee omgaan?
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jongens kunnen het ook hoor. Ik denk wel dat juist door technologie een boel mensen doorslaan en het dus op deze manier oplossen.
Pfff, wat een klootzak. Om zulke mensen zou ik geen traan laten.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn ex heeft het ook zo gedaan.. En dat was een vent met ballen dacht ik.. Niet dus..
Maar goed, hij was denk ik bang dat ik dan direct achter al zijn leugens zou komen, en nu had hij dat 2 weken uitgesteld..
Hear hear.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:52 schreef dawg het volgende:
Ja, je verlies nemen en niet meer omkijken. Laf wijf, na 2 jaar via sms.
Ik denk dat die er na 2 jaar al overheen is, het is namelijk in 2008 geplaatstquote:Op zondag 8 mei 2011 16:57 schreef TheFrankey het volgende:
Is tijd heelt alle wonden al langsgekomen?
Nee, de dooddoeners slaan we vandaag even overquote:Op zondag 8 mei 2011 16:57 schreef TheFrankey het volgende:
Is tijd heelt alle wonden al langsgekomen?
Nou ts? En? En?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat die er na 2 jaar al overheen is, het is namelijk in 2008 geplaatst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |