Notificeren en klagen =/=quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:52 schreef ThE_ED het volgende:
Klagen over baggeren is geen goed begin!
MANNETJE!
Dat herken ik trouwens wel ja. De opmerkingen die er uit komen zijn meestal ook wel vrij goedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:49 schreef Fingon het volgende:
accepteer het maar, het gaat je toch niet lukken(dus niet je bent zoals je bent)
Ik ken het zelf ook wel, zo a fen toe kan ik ad rem een geweldige opmerking plaatsen, maar meestal lach ik het maar een beetje weg ofzo, of geef een half-slappe opmerking terug.
Je zou natuurlijk voor alle situaties achteraf kunnen gaan bedenken wat je had moeten zeggen en die antwoorden opslaan voor komende situaties
Al is dat waarschijnlijk onbegonnen werk.
Dit was je kans op een gevatte reactie!quote:
Mja is waarschijnlijk wel een beetje dubbel van mijn kant i guess... Ik vind het dan weer zo ver gaan om helemaal te gaan opletten en bijhouden wat iedereen over elkaar zegt en weet, en daar op in te spelen. Dan heb ik wel zoiets van...: waar doe je het voor? gaat dit niet wat ver?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
Weet je de nadelen van je collega's?
voorbeeld 1:
Ja natuurlijk heb ik het straks af, ik ben die slome Whenitrains niet. (oid)
Moet jij zeggen gore achterbakse tyfuslijer. Je mocht willen dat je een ex had, het enige vrouwelijke creatuur dat jou bemint is je moeder vanwege de kinderbijslag die je opleverde!
Maar mijn echte advies is gewoon opletten als ze elkaar belachelijk maken. Ik gebruik dat ook om daarop in te springen. Maakt iemand een opmerking, spring daarop in met iets waar diegene mee gepest wordt. Let alleen wel op je eigen woorden, veel mensen hebben namelijk een kort lontje.
Het verhaal over gekwetst voelen enzo komt trouwens belachelijk bekend voor.
Juistem. Misschien stiekem toch wel onzekerheid die ik liever niet wil toegeven. Het gekwetste gevoel komt toch ergens vandaan hequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:01 schreef GasTurbine het volgende:
Je moet misschien een beetje het gevoel van gekwetst voelen wegdrukken, want dat zorgt er voor (bij mij dan) dat ik minder snel reageer.
Dat valt reuze mee hoor. Ik bedoel: het is nou ook niet echt een inspanning. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:02 schreef Whenitrains het volgende:
[..]
Mja is waarschijnlijk wel een beetje dubbel van mijn kant i guess... Ik vind het dan weer zo ver gaan om helemaal te gaan opletten en bijhouden wat iedereen over elkaar zegt en weet, en daar op in te spelen. Dan heb ik wel zoiets van...: waar doe je het voor? gaat dit niet wat ver?En dat omdat zij zo graag grappig willen zijn
![]()
Mja i know, ben een zeikerd en maak het mezelf alleen maar moeilijk![]()
Kan het gewoon eens een tijdje proberen natuurlijk... misschien gaat het wel bevallen na een tijd ofzo.
En in bed lig je met je benen wijd omdat je bang bent door het bed te zakken?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:56 schreef Mammietje het volgende:
Je hebt het over jezelf verdedigen, maar mijn tip voor je is om het tegenovergestelde te doen. Gooi er een schepje bovenop als ze je 'belachelijk' maken, dan is 1) de lol er snel af om het te doen (het deert je kennelijk niet), 2) je houdt de touwtjes zelf in handen, 3) je 'ego' komt een stuk sterker over dan bij jezelf verdedigen. Beetje zelfspot kan geen kwaad en je kan de teksten over de onderwerpen die ze zouden kunnen gebruiken (en over punten die gevoelig bij je liggen) van tevoren verzinnen.
Voorbeeldje: ik ben zelf altijd nogal mager geweest en kreeg daar regelmatig 'grappige' opmerkingen over: "Bij jou valt een röntgenfoto te maken door een gloeilampje achter je te houden" etc... Ik reageerde dan bijvoorbeeld met: "Ja, onder de douche sta ik ook altijd met mijn armen wijd omdat ik anders bang ben door het putje heen te zakken". Er werd wat gelachen en de volgende was weer aan de beurt. Klaar!
Vertel, wat begrijp je niet aan het afvoerputje verhaal?quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En in bed lig je met je benen wijd omdat je bang bent door het bed te zakken?
Nice try, ik moet zeggen dat ik verleid wasquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:26 schreef L.Denninger het volgende:
Pfffff, vermoeiend van die mensen die niks kunnen hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |