Geef eens een samenvattingquote:Op maandag 23 juni 2008 18:38 schreef DuTank het volgende:
Godver, ik wist dat ik deze OP moest quoten...
Hij is verliefd op een chick, die hij nog net durft aan te kijken. Nu is het vakantie en zit ie thuis te huilen dat hij niet meer stiekem naar haar kan kijken. Nu baalt ie ervan dat ze geen hyves heeft (quote:
Geen idee, da's het geheim van de mods.quote:
Wat wil je? Op FOK! zit je echt verkeerd danquote:Op maandag 23 juni 2008 18:45 schreef boomstamschiller het volgende:
ik vind een meisje leuk en vroeg advies maar helaas zijn er enkele eikels bij waardoor ik me afvraag waarom ik me heb geregistreerd op deze KK site
Mijn advies was impliciet, dat het niet slim is om een liefdesverklaring op goed geluk naar meerdere mensen met dezelfde achternaam te sturen.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:45 schreef boomstamschiller het volgende:
ik vind een meisje leuk en vroeg advies maar helaas zijn er enkele eikels bij waardoor ik me afvraag waarom ik me heb geregistreerd op deze KK site
juist. ze is fucking lelijk jonge.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij is verliefd op een chick, die hij nog net durft aan te kijken. Nu is het vakantie en zit ie thuis te huilen dat hij niet meer stiekem naar haar kan kijken. Nu baalt ie ervan dat ze geen hyves heeft (bitches zonder hyves zijn sowieso lelijk) en hij heeft haar nummer/msn niet.
TS is gewoon te voorschut en dat weet hij zelf, daarom heeft hij haar niet aangesproken
volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik niet op meisjes af durf te stappen alleen het is er nog niet van gekomen. voornamelijk doordat die kutbussen niet reden en ik de laatste weken niet meer naar school kon. het probleem is dat het nu dus vakantie is en ik haar niet meer zal zien, maar ik wil haar wel zien.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:54 schreef fathank het volgende:
zolang je niet op meisjes durft af te stappen zul je je inderdaad flink vervelen
vandaar dat je moeder geen hyves heeftquote:Op maandag 23 juni 2008 18:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij is verliefd op een chick, die hij nog net durft aan te kijken. Nu is het vakantie en zit ie thuis te huilen dat hij niet meer stiekem naar haar kan kijken. Nu baalt ie ervan dat ze geen hyves heeft ( :') bitches zonder hyves zijn sowieso lelijk) en hij heeft haar nummer/msn niet.
TS is gewoon te voorschut en dat weet hij zelf, daarom heeft hij haar niet aangesproken
De stakingen van de buschauffeurs de schuld geven van je eigen falenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:56 schreef boomstamschiller het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik niet op meisjes af durf te stappen alleen het is er nog niet van gekomen. voornamelijk doordat die kutbussen niet reden en ik de laatste weken niet meer naar school kon. het probleem is dat het nu dus vakantie is en ik haar niet meer zal zien, maar ik wil haar wel zien.
duidelijk zo??
ga lekker ouderwets 10 keer voor haar huis op en neer fietsen in de hoop dat je haar toevallig tegenkomtquote:Op maandag 23 juni 2008 18:56 schreef boomstamschiller het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik niet op meisjes af durf te stappen alleen het is er nog niet van gekomen. voornamelijk doordat die kutbussen niet reden en ik de laatste weken niet meer naar school kon. het probleem is dat het nu dus vakantie is en ik haar niet meer zal zien, maar ik wil haar wel zien.
duidelijk zo??
ik weet haar achternaam en dus alleen waar ze ongeveer woont. nou zijn er twee gezinnen met dezelfde achternaam in die buurt waar ze woont, dus 50% kans als ik op me fietsje stap dat ik langs het juiste adres fiets.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:03 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ga lekker ouderwets 10 keer voor haar huis op en neer fietsen in de hoop dat je haar toevallig tegenkomt![]()
Of weet je ook niet waar ze woont
Als ik jou was zou ik gewoon een ander meisje proberen te versieren.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:06 schreef boomstamschiller het volgende:
[..]
ik weet haar achternaam en dus alleen waar ze ongeveer woont. nou zijn er twee gezinnen met dezelfde achternaam in die buurt waar ze woont, dus 50% kans als ik op me fietsje stap dat ik langs het juiste adres fiets.
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:06 schreef boomstamschiller het volgende:
[..]
ik weet haar achternaam en dus alleen waar ze ongeveer woont. nou zijn er twee gezinnen met dezelfde achternaam in die buurt waar ze woont, dus 50% kans als ik op me fietsje stap dat ik langs het juiste adres fiets.
maar ik vind haar leuk en zij mij ook denk ik want er was wel degelijk veel oogcontact.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:13 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon een ander meisje proberen te versieren.
Ga dan voor je huis zitten gek.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:15 schreef boomstamschiller het volgende:
[..]
maar ik vind haar leuk en zij mij ook denk ik want er was wel degelijk veel oogcontact.
daar zit ik al 4 wekenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:17 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ga dan voor je huis zitten gek.
Wie weet fietst zij vanavond wel 10 keer heen en weer in de hoop je te zien.
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:15 schreef boomstamschiller het volgende:
[..]
maar ik vind haar leuk en zij mij ook denk ik want er was wel degelijk veel oogcontact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |