Hyves is verboden voor 40+'ers.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:01 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
vandaar dat je moeder geen hyves heeft
als ik een meisje zie die ik wel leuk vind dan hoef ik haar niet meteen te ballen ofzo (behalve als het je zusje is) en wacht ik liever ff af om te kijken of ze mij misschien ziet zitten. volgens mij ben jij hier de stoere internattaki met je papi en bitches en shit. of ben je zo'n nepneger die denkt dat ie eminem heet ofzo. maar ga jij maar lekker dromen van een warme douche met het psv elftal vriendquote:Op maandag 23 juni 2008 19:46 schreef DuTank het volgende:
Stoere internattaki's mattie, kom nie hatuh papi. Beter ga je chickies schuren fzo, oh wacht, dat durf je natuurlijk niet. Want oogcontact is alles!
Ik heb geen zusje, nice try. Maar je had het over veel oogcontact, dat schiet natuurlijk niet op. Zij denkt dat je nu een of andere verlegen kneus bent. Als je gewoon zelfverzekerd op haar af was gestapt, lag je haar nu misschien te vingeren (omdat je niet meteen wilt ballen, ben jij nou een vent?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:53 schreef boomstamschiller het volgende:
[..]
als ik een meisje zie die ik wel leuk vind dan hoef ik haar niet meteen te ballen ofzo (behalve als het je zusje is) en wacht ik liever ff af om te kijken of ze mij misschien ziet zitten.
Dat was ironisch vriend, maar jij snapt dat niet..quote:volgens mij ben jij hier de stoere internattaki met je papi en bitches en shit. of ben je zo'n nepneger die denkt dat ie eminem heet ofzo. maar ga jij maar lekker dromen van een warme douche met het psv elftal vriend
nog ff over je zusje, zal ik je er één geven anders?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje, nice try. Maar je had het over veel oogcontact, dat schiet natuurlijk niet op. Zij denkt dat je nu een of andere verlegen kneus bent. Als je gewoon zelfverzekerd op haar af was gestapt, lag je haar nu misschien te vingeren (omdat je niet meteen wilt ballen, ben jij nou een vent?)
[..]
Dat was ironisch vriend, maar jij snapt dat niet..
Ik heb een vriendin, sorry jongen. Hier worden de mannen van de jongens onderscheiden.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:31 schreef boomstamschiller het volgende:
[..]
nog ff over je zusje, zal ik je er één geven anders?
een verlegen kneus he? volgens mij begint elke serieuze relatie met alleen maar oogcontact en zoals ik al zei, meer is er nog niet van gekomen, maarja boeie, jij weet waarschijnlijk alleen hoeveel koeienvlaaien er op de grasmat van het phillipsstadion liggen
een vriendin? eentje op cambabes.nl zeker? Wat betaal je daar nou tegenwoordig voor?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, sorry jongen. Hier worden de mannen van de jongens onderscheiden.
Fuck, bij mij werkt het dus niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:43 schreef Roquefort het volgende:
Re!
(Dat werkt, heb ik bij Cc gezien, om OP's terug te toveren)
Maakt me eigenlijk ook niet uit of ze wel of niet serieus worden genomen maar wij hebben meer laten zien dan de andere voetbalclubs in Nederland hier.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:53 schreef boomstamschiller het volgende:
[..]
en dan zijn ze eindelijk 4 x achter elkaar kampioen, worden ze nog niet serieus genomen!
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:03 schreef cerror het volgende:
Ik wil ook geen zomervakantie.
Ik wil mensen zien lijden.
Ze zou maar Janssen heten...quote:Op maandag 23 juni 2008 18:30 schreef boomstamschiller het volgende:
---------------
Zou ze het leuk vinden als ik haar een brief of kaartje ofzo stuur? Dan stuur ik hem gewoon naar iedereen met die achternaam in die buurt dan leest ze hem vast wel. Graag advies.
Alvast bedankt.
Groeten.
Had TS serieus binnen een kwartier de OP al verwijderd?quote:Op maandag 23 juni 2008 18:43 schreef Roquefort het volgende:
Re!
(Dat werkt, heb ik bij Cc gezien, om OP's terug te toveren)
Beterschap!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:43 schreef Re het volgende:
jawel, maar ik ben ziek dus geduld!
Ik heb dat wel eens gedaan... was op de basisschool. En maar heen en weer blijven fietsen en hopen dat ze me zagquote:Op maandag 23 juni 2008 19:17 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ga dan voor je huis zitten gek.
Wie weet fietst zij vanavond wel 10 keer heen en weer in de hoop je te zien.
Beterschap!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |