Ik was ermee bezig. fok is traag...quote:
dan is t goed.quote:
Okee, dan zitten er vier?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:26 schreef dawg het volgende:
James, het is een heel erg goede, en geen biologische. Aan het einde van de straat, bij de stoplichten.
Hm, ik mis net de beste bakker van Eindhoven in mijn rijtjequote:
Succes, het viel mij erg lastig dit vol te houden.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:41 schreef Tegan het volgende:
Vandaag heb ik besloten dat ik niet meer aan casual sex doe, en de persoon die me in verleiding bracht (scharrel/ex) maar niet meer wil zien of tegenkomen.
je mag in ieder geval best in mijn vaarwater ztten hoor, zo af en toe...quote:
Ik ben het zat om vaag te doen. Ik ga met hem om alsof het mijn vriend is maar tegen de buitenwereld is het stiekem en zijn we 'vrienden'. Het weerhoudt me ook om andere mensen de ontmoeten. Ben er gewoon helemaal klaar mee. Met 'achter hem aan lopen'. Wordt tijd dat ik gewoon een echte single wordt.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:52 schreef dawg het volgende:
Hoe dat zo ineens dan, Teganchick?
Ik probeer het al een half jaar, maar nu gaat het lukken omdat ik gewoon alle contact verbreek! Ik had er eerst heel veel moeite mee en dan bleef ik met hem afspreken als vrienden. Maar ik heb goed kunnen nadenken, en ik kwam erachter dat ik het gewoon niet los kon laten. Nu probeer ik dat het me allemaal niet kan boeien.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:56 schreef Baseke het volgende:
[..]
Succes, het viel mij erg lastig dit vol te houden.![]()
En ja, I tried.
Tja, contact verbreken als er gevoelens zijn is vaak het beste. Je staat ook inderdaad niet erg open voor anderen, als je dat niet doet.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben het zat om vaag te doen. Ik ga met hem om alsof het mijn vriend is maar tegen de buitenwereld is het stiekem en zijn we 'vrienden'. Het weerhoudt me ook om andere mensen de ontmoeten. Ben er gewoon helemaal klaar mee. Met 'achter hem aan lopen'. Wordt tijd dat ik gewoon een echte single wordt.
[..]
Ik probeer het al een half jaar, maar nu gaat het lukken omdat ik gewoon alle contact verbreek! Ik had er eerst heel veel moeite mee en dan bleef ik met hem afspreken als vrienden. Maar ik heb goed kunnen nadenken, en ik kwam erachter dat ik het gewoon niet los kon laten. Nu probeer ik dat het me allemaal niet kan boeien.
Wens me succes.
quote:
Jullie relatie is fucked up, en dat bedoel ik niet alleen letterlijk.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Heel fijn, ik ben nu 'thuis' dus in het huis waar mijn ex ook nog woont, hij wilde net sex.
En ik ook, maar niet met hemVolgens mij voelde hij zich op zijn pik getrapt, hij is nu naar de hoeren.
En ik vind het helemaal niet erg
Haha mooi gezegd maar waarschijnlijk niet zo heel gemeendquote:Op maandag 12 mei 2008 22:07 schreef Tegan het volgende:
Thanks iedereen.
Zijn reactie was trouwens dat het verstandig was, en dat ik me er goed bij moest voelen omdat 'ik een schatje was'.
why not? hoezo geen goed gevoel?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:33 schreef Lips het volgende:
Ik had vandaag eigenlijk een date maar had er nie zo'n goed gevoel bij...
Ik heb ook geen zin in heel dat daten als ik heel eerlijk ben
Mja, ik geloof er ook niet erg veel van, maar ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:11 schreef Nexie het volgende:
[..]
Haha mooi gezegd maar waarschijnlijk niet zo heel gemeendNou ja, dat verstandige gedeelte in ieder geval.
Heb 'm over de telefoon gesproken en was wel een leuk gesprek maar toen al een twijfel. Gooi het maar op vrouwelijke intuïtiequote:
Over je eerste vraag ga ik niet in discussiequote:Op maandag 12 mei 2008 23:04 schreef Garisson72 het volgende:
Ben ik nou gek of zijn we zomaar zonder enige omhaal van 61 naar 63 gegaan?
Dat bepaal je zelf (voor een groot deel)! Be strongquote:Op maandag 12 mei 2008 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik geloof er ook niet erg veel van, maar ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Heb je het ooit dan wel eens gedaan dan "geforceerd' daten ?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb 'm over de telefoon gesproken en was wel een leuk gesprek maar toen al een twijfel. Gooi het maar op vrouwelijke intuïtie
Ik ben gewoon niet van dat geforceerde daten. In het verleden kwam ik m'n vriendjes gewoon op stap tegen of in de kroeg en dat was dan redelijk snel iets. Dit kwam voort uit internetcontact van toen ik weer eens een avond me zat te vervelen en inschreef op een datingsite. Moet ik ook maar niet meer doen, is niet mijn ding!
Het is nu pas dag een. Denk dat het pas over paar weken lastig gaat worden. Wil er allemaal niet over nadenken nog, zie allemaal wel hoe het loopt. Hoef niet alles te over-analyseren.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat bepaal je zelf (voor een groot deel)! Be strong
Succes Tegan!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is nu pas dag een. Denk dat het pas over paar weken lastig gaat worden. Wil er allemaal niet over nadenken nog, zie allemaal wel hoe het loopt. Hoef niet alles te over-analyseren.
Jack, Dexter en Dee.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:44 schreef Lips het volgende:
Succes @ Tegan!!!
JamesBrownie heeft poezels in d'r fobo
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:04 schreef Garisson72 het volgende:
Ben ik nou gek of zijn we zomaar zonder enige omhaal van 61 naar 63 gegaan?
Op Pinksteren een zwaar feestje gehad, maar niet echt veel interessante mannen tegengekomen; op één of andere manier ben ik de hele avond en nacht op stap geweest met een jongen die veel te jong voor mij is en zijn vader die dan weer te oud is (maar wel geïnteresseerd volgens mij).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:14 schreef Elegy het volgende:
Zo, singles! Kom maar op met hete verhalen van het pinksterweekend
Vader en zoon? Da's weer eens wat anders dan de wat meer gebruikelijke moeder+dochterquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:04 schreef mydarling het volgende:
[..]
Op Pinksteren een zwaar feestje gehad, maar niet echt veel interessante mannen tegengekomen; op één of andere manier ben ik de hele avond en nacht op stap geweest met een jongen die veel te jong voor mij is en zijn vader die dan weer te oud is (maar wel geïnteresseerd volgens mij).
Heel gemakkelijk : geen van beidenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vader en zoon? Da's weer eens wat anders dan de wat meer gebruikelijke moeder+dochter
Kan je al kiezen?
Ach schat, ik zou jou toch nooit willen beledigen! Enkel becomplimenterenquote:
Ik heb 't wel ooit gedaan ja (ook wel ongeforceerd hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef mrbox het volgende:
Heb je het ooit dan wel eens gedaan dan "geforceerd' daten ?
Ik heb daar persoonlijk nooit echt slechte ervaringen mee gehad.
Ze zien er ook lief uitquote:
Door wie?quote:
Om serieus genomen te worden moet je een goede beurt makenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Voorlopig maar even niks.
En ik ben nu al blij als ik iemand tegenkom die aardig is en me serieus neemt
Ah, de zoveelste lijst met de eisen van den vrouwmensch. Hilarisch leuk en hoewel deze wellicht redelijk realistisch is is het toch altijd grappig de eisenlijsten te lezen waarna steevast de vraag volgt: "waarom ben ik nog single"?quote:
ja, maar dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Om serieus genomen te worden moet je een goede beurt maken
Hebben de mannen geen eisen dan?quote:Ah, de zoveelste lijst met de eisen van den vrouwmensch. Hilarisch leuk en hoewel deze wellicht redelijk realistisch is is het toch altijd grappig de eisenlijsten te lezen waarna steevast de vraag volgt: "waarom ben ik nog single"?Als je je dan zoiets nog afvraagt mankeert er toch echt wat aan je.
Dat weet ik, maar ik vulde het zo maar even inquote:
Jawel, maar als puntje bij paaltje komt vervalt het meestal in "ah, ze heeft tieten, een kont, ik kan er mee over straat bij daglicht en ze kan koken. Doen!"quote:Hebben de mannen geen eisen dan?
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vulde het zo maar even in
[..]
Jawel, maar als puntje bij paaltje komt vervalt het meestal in "ah, ze heeft tieten, een kont, ik kan er mee over straat bij daglicht en ze kan koken. Doen!"
Echt wel, wij mannen zijn zo makkelijk praktischquote:
Och wat zijn jullie mannen toch gemakkelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:02 schreef Garisson72 het volgende:
als daar tegenover staat dat ze tieten noch kont heeft danwel niet kan koken, dan niet nee.
Mag ik even melden dat ik aan jullie eisen voldoe?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:13 schreef Garisson72 het volgende:
nee, práktisch. Dat zei Elegy daaarnet toch nog! wel blijven opletten hè.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Dus er zijn kennelijk ook nog "verborgen eisen"?
Nee hoor. Kijk, je kan het denk ik het beste vergelijken met auto's (om in mannenpraat te blijvenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Dus er zijn kennelijk ook nog "verborgen eisen"?
Ja, totdat je erachter komt dat bepaalde eisen gewoon noodzaak zijn en je je maar in moet houden als je gek wordt op iemand die daaraan niet voldoet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
Ach, we kunnen er lang omheen draaien maar de uiteindelijke ultieme verborgen eis is natuurlijk dat ik er gewoon compleet gek op moet zijn. En dat kan zomaar betekenen dat alle andere eisen ineens van tafel geveegd worden.
Mss is dat dan wel het verschil tussen de huidige mannen en vrouwen van deze tijd. Dat de mannen zich best wel moeten aanpassen omdat de dames nu niet echt van hun eisenpakket afwillen. gewoon een gedachte spinselquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, totdat je erachter komt dat bepaalde eisen gewoon noodzaak zijn en je je maar in moet houden als je gek wordt op iemand die daaraan niet voldoet.
(Sorry, ben wat cynisch, nog niet zo lang single)
Dat dus. En dat weiger ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss is dat dan wel het verschil tussen de huidige mannen en vrouwen van deze tijd. Dat de mannen zich best wel moeten aanpassen omdat de dames nu niet echt van hun eisenpakket afwillen. gewoon een gedachte spinsel
Nu we het toch over eisen hebben, wat zit er bij jou in het eisenpakket eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, totdat je erachter komt dat bepaalde eisen gewoon noodzaak zijn en je je maar in moet houden als je gek wordt op iemand die daaraan niet voldoet.
Ik heb geen idee, ik ben er een beetje uit, ik zie ook niet dat vrouwen zo'n hoge eisen hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss is dat dan wel het verschil tussen de huidige mannen en vrouwen van deze tijd. Dat de mannen zich best wel moeten aanpassen omdat de dames nu niet echt van hun eisenpakket afwillen. gewoon een gedachte spinsel
ja je moet niet jezelf voorbij gaan lopen he, dat zou natuurlijk te allen tijde eis #1 moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Je moet je altijd wel een beetje aanpassen aan je partner, als dat van beide kanten komt, is het goed en als je het wil, zolang je jezelf niet kwijtraakt..quote:
Dat heb ik al gezegd geloof ik, ik heb niet zoveel eisen, als hij maar aardig is.quote:Nu we het toch over eisen hebben, wat zit er bij jou in het eisenpakket eigenlijk?
Ja, natuurlijk dat begrijp ik. Hier en daar concessies is ook helemaal niet verkeerd. Waar het mij om gaat, is dat als ze mij leuk vindt, dan is dat omdat ik zo ben. Als ze me leuk vindt omdat ze denkt dat ze me kan veranderen in wat zij wil, dan kan ze dat wel vergeten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je moet je altijd wel een beetje aanpassen aan je partner, als dat van beide kanten komt, is het goed en als je het wil, zolang je jezelf niet kwijtraakt..
Mja okee, maar bepaalde eigenschappen waar je (meestal) op valt enzo? Moet ie er uitzien als een Brad Pitt of George Cloony (tja, de clichés...) of is dat niet heel erg belangrijk? Dat soort dingenquote:Dat heb ik al gezegd geloof ik, ik heb niet zoveel eisen, als hij maar aardig is.
En er moet natuurlijk een klik zijn, maar dat is iets anders.
Ik kan geen relatie hebben met iemand die mij over zich heen laat walsen, iemand die zijn mannetje staat is dus wel belangrijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:09 schreef Elegy het volgende:
Mja okee, maar bepaalde eigenschappen waar je (meestal) op valt enzo? Moet ie er uitzien als een Brad Pitt of George Cloony (tja, de clichés...) of is dat niet heel erg belangrijk? Dat soort dingen
Mijn probleem is dat ik zoveel interesses hebquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan geen relatie hebben met iemand die mij over zich heen laat walsen, iemand die zijn mannetje staat is dus wel belangrijk.
Ik wil graag dat ie werk heeft(maakt me weinig uit wat ie dan doet, als ie maar niet thuis zit, parttime is ook goed) en dat we kunnen praten.
En qua uiterlijk... Ik val wel op lange mannen is me opgevallen, maar dat is nou niet echt een eis.
En ik houd niet van te gespierde mannen, maar als ik verliefd wordt, zal ik me daar best overheen kunnen zetten.
En jij?
Dat betekent doorgaans alleen maar dat betreffende dame zoveel praat dat je een knappe vent bent als je er nog enigszins tussen kan komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:26 schreef Elegy het volgende:
@ hierboven: ja, dat zie ik ook vaak "ik wil een man die me aankan". Hallo zeg, je begint met een relatie, geen bokswedstrijd![]()
Ik heb een vriendje gehad, in mijn tienerjaren dat heel goed bij mijn dominante trekje paste.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:12 schreef mrbox het volgende:
puntje dat me zo ff opvalt: jullie zeggen alle twee iets in de trant van "hij moet zijn mannetje staan" en "ruggegraat hebben" maar daarbij als redenatie dat jullie zelf een eigenschap hebben en hij dat dus moet kunnen compenseren. Is dat niet iets dat moet volgen uit i.t.t. een selectie criteria.
(in de vorm van, iemand kan wel ruggegraad hebben maar totaal niet met jou eigenzinnigheid omgaan,dan is de wens/eis wat misplaatst. Het is mogelijk beter om als uitgangspunt te hebben, ik heb als karakter ... en hij moet daar wel bij passen (of dat ruggegraat dan is ? ) )
Ik heb het niet over me aankunnen, ik heb het over iemand die niet zegt: ja schat, is goed schat, zeg maar wat jij wilt schat , daar kan ik gewoon niet tegen, in het begin wel, maar langzaamaan ga ik daar misbruik van maken en dan vind ik mezelf niet meer aardig (iets dat ik toch ook wel vrij belangrijk vind)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat betekent doorgaans alleen maar dat betreffende dame zoveel praat dat je een knappe vent bent als je er nog enigszins tussen kan komen.
Ja. zo zou je het kunnen zeggenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
dus je zegt nu: ik maak misbruik van mijn man als ik de kans krijg, maar dat is dan zijn eigen schuld?
Wat bedoel je daar mee?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:32 schreef dawg het volgende:
Zijn vrouwen nu echt zo simpel dat ze het niet gewoon uit respect afkappen als ze merken dat ze over een kerel heenwalsen?
Gewoon zoals ik het zeg. Ik kan zelf ook erg dominant zijn, mijn zin door willen drijven, maar ik zal altijd rekening met de ander houden. Is de dame in kwestie na een tijdje nog steeds geen assertief iemand, dan kap ik het af, deels uit respect (om dus te voorkomen dat ik wel te ver ga), en deels omdat het dan toch niet gaat werken.quote:
Dat heb ik dus ook gedaan...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:32 schreef dawg het volgende:
Zijn vrouwen nu echt zo simpel dat ze het niet gewoon uit respect afkappen als ze merken dat ze over een kerel heenwalsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |