quote:JamesBrownie schreef:
Nee heb ik al gezegd. We kijken elkaar alleen maar boos aan, irriteren en soms negeren.
quote:MLI schreef:
Shit hoe weet je dat ik weer op een donderdagavond thuis zit ipv zuipen met mijn huisgenootjes. Ik heb heus wel een leven
quote:Kaasplankje schreef:
ja.
quote:dawg schreef:
Je beschrijving klopt helemaal
quote:Lips schreef:
Heb ik dat ergens dan gezegd dat ik dat wil delen?
quote:Tegan schreef:
Waarom word ik totaal genegeerd weer
quote:Ricky schreef:
Goedemorgen iedereen. Yup ik zit nog steeds in australië. Dadelijk weer lekker dansen
quote:uppie83 schreef:
Als er een boom valt in het bos. Is ie dan echt gevallen óf bestaat er helemaal geen bos?
quote:Elegy schreef:
Ik speel nu gameboy
quote:MrBox schreef:
*zucht* het gaat weer de verkeerde kant op
quote:Krioro schreef:
Hmm. Datingssite heb ik wel eens geprobeerd. Maar je krijgt dus echt niet op de hoogte van vrouwen. Hooguit een paar van die aandachthoertjes
quote:Garrison72 schreef:
Sorry liquido je poging is zwaar mislukt
trekje aan mijn blow?
quote:Queen_Bee
Jij hebt echt niets te doen he
en nu ga ik slapenquote:emel schreef:
Zo dat is wel weer mooi geweest
Shit hé... moet een flink feestje geweest zijn als ik met dat soort diepzinnige vragen komquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
Laatste post van de vorige topic
[uppie83 schreef:
Als er een boom valt in het bos. Is ie dan echt gevallen óf bestaat er helemaal geen bos?]
...
en nu ga ik slapen
Ik ben niet eens weggeweest, afspraak van vanavond ging niet doorquote:
Ik volg even niet, welke afspraak?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:27 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens weggeweest, afspraak van vanavond ging niet door
Oh ik had een afspraak om uit te gaan... maar werd een paar uur van tevoren weer afgezegdquote:
Dammit! Fok was gisteravond zo tergend langzaam dat ik daar niet meer aan gedacht had.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:26 schreef Inekris het volgende:
Ik heb vast iets gemist ergens, maar wat is het nut van de mod bijdragen die niet meer inhouden dan aangeven in welke categorie een topic geplaatst is? Schuiven tussen subfora kan ik mij nog iets bij voorstellen om dat temelden, maar binnen een subforum?
Het had dus niet gehoeven he notoire spelbrekerquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:01 schreef Copycat het volgende:
Ik gok op dit soort TVP's.
tsja...
--->R&L
Wat hij zegtquote:
Ik heb:quote:
te ver weg.quote:
In Den Haagquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ik heb niet eens een idee waar.
Mag ik mijn pup meenemen?
Kun je wel een smiley gebruiken, maar dat maakt je postgeschiedenis echt niet aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:45 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
Iemand hier zin in vrijen vanavond? Moet wel een vrouwtje zijn want daar val ik nou eenmaal op.
zei iemand hier 'poolen'?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:09 schreef Lips het volgende:
even te gaan poolen
hondquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
In Den HaagPup? Is dat een hond of een kind?
/edit: jammer
Ik ookquote:
Honden zijn okeequote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
hond
Mijn kinderen noem ik niet pup.
Nee, want jouw postgeschiedenis is lekker belangrijk. ONZ, LIF en R&P. 't Is wel weer duidelijk wat voor vlees ik hier in de kuip heb.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Kun je wel een smiley gebruiken, maar dat maakt je postgeschiedenis echt niet aantrekkelijker.
Die zijn er niet. Sorry 'bout that.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MLI het volgende:
Hey, kan iemand mij de voordelen van een jongere man uitleggen?
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MLI het volgende:
Hey, kan iemand mij de voordelen van een jongere man uitleggen?
Ik betwijfel of dat helpt hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Nee, want jouw postgeschiedenis is lekker belangrijk. ONZ, LIF en R&P. 't Is wel weer duidelijk wat voor vlees ik hier in de kuip heb.
Magoed, wat zeg je ervan? Vanavond een lekker potje vrijen enzo? Eerst ff uit eten natuurlijk, drankje erbij, beetje lullen, beetje zoenen, beetje friemelen op de bank etc.?
om je eerste indruk uit te wissen. gelijk vragen of er iemand is die wil neuken is meestal niet zo geslaagdquote:
Wie had het hier over 'neuken'quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
om je eerste indruk uit te wissen. gelijk vragen of er iemand is die wil neuken is meestal niet zo geslaagd
Wat jij van mijn postgeschiedenis vindt is niet belangrijk. Ten slotte, ik ben niet degene die gefrustreerd op een forum moet zeuren om seks.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Nee, want jouw postgeschiedenis is lekker belangrijk. ONZ, LIF en R&P. 't Is wel weer duidelijk wat voor vlees ik hier in de kuip heb.
Magoed, wat zeg je ervan? Vanavond een lekker potje vrijen enzo? Eerst ff uit eten natuurlijk, drankje erbij, beetje lullen, beetje zoenen, beetje friemelen op de bank etc.?
o sorry, je zei het idd wat netterquote:
Waar heb je het over mens?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat jij van mijn postgeschiedenis vindt is niet belangrijk. Ten slotte, ik ben niet degene die gefrustreerd op een forum moet zeuren om seks.
Lawlquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:45 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
Iemand hier zin in vrijen vanavond? Moet wel een vrouwtje zijn want daar val ik nou eenmaal op.
Ik kan wel wat voordelen opnoemen van een oudere man. Ik heb ook wel een duidelijke voorkeur voor mannen die ouder zijn dan ik. Maar ik krijg de laatste tijd eigenlijk alleen aandacht van mannen die jonger zijn dan ik. En in het kader van jezelf een beetje openstellen, wil ik niet gelijk iemand afwijzen omdat hij toevallig 3 jaar jonger is dan ik. Maar ik vind eigenlijk dat dat op mijn leeftijd nog wel verschil uitmaakt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar ik weet zo gauw ook geen voordelen van een oudere man.
Ja dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik kan wel wat voordelen opnoemen van een oudere man. Ik heb ook wel een duidelijke voorkeur voor mannen die ouder zijn dan ik. Maar ik krijg de laatste tijd eigenlijk alleen aandacht van mannen die jonger zijn dan ik. En in het kader van jezelf een beetje openstellen, wil ik niet gelijk iemand afwijzen omdat hij toevallig 3 jaar jonger is dan ik. Maar ik vind eigenlijk dat dat op mijn leeftijd nog wel verschil uitmaakt.
Okay tieft nou maar weer op, speelkwartier is weer voorbijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in mannen. Weleens geprobeerd, maar niet mijn ding.
28-02-1987quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Okay tieft nou maar weer op, speelkwartier is weer voorbij.
Je denkt maar wat je wilquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:20 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Want dit met MLI wordt niks, overduidelijk véél te jong en onervaren.
hoe oud ben jij zelf dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:20 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Waar heb je het over mens?
Anyway, nog meer gegadigden hier? Want dit met MLI wordt niks, overduidelijk véél te jong en onervaren.
Ik val ook op wat oudere mannen meestal (mijn ex is 9 jaar ouder) maar of dat nou echt voordelen heeftquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik kan wel wat voordelen opnoemen van een oudere man. Ik heb ook wel een duidelijke voorkeur voor mannen die ouder zijn dan ik. Maar ik krijg de laatste tijd eigenlijk alleen aandacht van mannen die jonger zijn dan ik. En in het kader van jezelf een beetje openstellen, wil ik niet gelijk iemand afwijzen omdat hij toevallig 3 jaar jonger is dan ik. Maar ik vind eigenlijk dat dat op mijn leeftijd nog wel verschil uitmaakt.
Nee. Maar trek lekker alle conclusies die je wil.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:28 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je gelogen hebt over je geboortedatum, 14-06-1983?
Jij denkt dat ik jouw toestemming daarvoor nodig heb?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee. Maar trek lekker alle conclusies die je wil.
ik vind het eigenlijk vrij gepland als we het nu afspreken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:32 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
32. Interesse in een ongeplande rendez-vous?
Ik vind wel dat het voordelen heeft. Voor mij persoonlijk dan. Ik ben in relaties iemand die heel veel vrijheid nodig heeft. De jongens van mijn leeftijd hebben zelf nog niet de 'rust' om mij aan te laten modderen, die hebben altijd het gevoel dat ze moeten ingrijpen in mijn leven. En dat accepteer ik van niemand, al helemaal niet van een vriendje. Aan de andere kant hebben oudere mensen vaak een beter beeld van hun eigen grenzen en ze zijn meestal niet geïntimideerd als ik gebruik maak van de vrijheid.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik val ook op wat oudere mannen meestal (mijn ex is 9 jaar ouder) maar of dat nou echt voordelen heeft
Deal!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk vrij gepland als we het nu afspreken.
Laten we het zo doen:
Jij gaat naar buiten, ik ook en misschien komen we elkaar wel ergens tegen
Dat beschrijft niet echt mijn ex. Maar goed, die is zijn puberteit nooit ontgroeit volgens mij.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het voordelen heeft. Voor mij persoonlijk dan. Ik ben in relaties iemand die heel veel vrijheid nodig heeft. De jongens van mijn leeftijd hebben zelf nog niet de 'rust' om mij aan te laten modderen, die hebben altijd het gevoel dat ze moeten ingrijpen in mijn leven. En dat accepteer ik van niemand, al helemaal niet van een vriendje. Aan de andere kant hebben oudere mensen vaak een beter beeld van hun eigen grenzen en ze zijn meestal niet geïntimideerd als ik gebruik maak van de vrijheid.
Gezocht: dertigjarig alfa-mannetje
nee hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Deal!
Maar ik mag aannemen dat je het niet erg vindt als ik ondertussen ook ff verder kijk?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:35 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik jouw toestemming daarvoor nodig heb?
Wat bedoel je precies met een alfa-mannetje? Want als je daarmee bedoelt dat je een echte leider zoekt, een echte 'alpha male', dan strookt dat absoluut niet met hetgeen je erboven schreef.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het voordelen heeft. Voor mij persoonlijk dan. Ik ben in relaties iemand die heel veel vrijheid nodig heeft. De jongens van mijn leeftijd hebben zelf nog niet de 'rust' om mij aan te laten modderen, die hebben altijd het gevoel dat ze moeten ingrijpen in mijn leven. En dat accepteer ik van niemand, al helemaal niet van een vriendje. Aan de andere kant hebben oudere mensen vaak een beter beeld van hun eigen grenzen en ze zijn meestal niet geïntimideerd als ik gebruik maak van de vrijheid.
Gezocht: dertigjarig alfa-mannetje
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk vrij gepland als we het nu afspreken.
Laten we het zo doen:
Jij gaat naar buiten, ik ook en misschien komen we elkaar wel ergens tegen
Nou, ehhhh... ok dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor.
Andersom ook geen probleem?
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk. Maar iemand die de grenzen duidelijk aangeeft op een manier van 'OK, hier houdt het voor mij op en je moet zelf maar weten wat je ermee doet, als je maar weet dat ik dit niet van je pik', dat zie ik bijna nooit bij mijn leeftijdsgenoten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat beschrijft niet echt mijn ex. Maar goed, die is zijn puberteit nooit ontgroeit volgens mij.
Jij zoekt gewoon een 'volwassen vent'. Iemand die geestelijk een beetje volgroeid is, zijn verantwoordelijkheden neemt en zich niet snel meer van z'n stuk laat brengen. Tsja, dan kom je al gauw bij 30+ uit, zeker bij het mannelijk geslacht.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:45 schreef MLI het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk. Maar iemand die de grenzen duidelijk aangeeft op een manier van 'OK, hier houdt het voor mij op en je moet zelf maar weten wat je ermee doet, als je maar weet dat ik dit niet van je pik', dat zie ik bijna nooit bij mijn leeftijdsgenoten.
Zie ook mijn post hiervoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:43 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met een alfa-mannetje? Want als je daarmee bedoelt dat je een echte leider zoekt, een echte 'alpha male', dan strookt dat absoluut niet met hetgeen je erboven schreef.
Ik zoek niet, ben alleen ook gelukkig. Maar inderdaad, volwassen kerel zal het wel moeten zijn, ja. Of iemand van mijn leeftijd die heel sterk in zijn schoenen staat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:48 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een 'volwassen vent'. Iemand die geestelijk een beetje volgroeid is, zijn verantwoordelijkheden neemt en zich niet snel meer van z'n stuk laat brengen. Tsja, dan kom je al gauw bij 30+ uit, zeker bij het mannelijk geslacht.
meldtquote:
da's niet echt nieuws, op zich...toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
Stumps die vrouwelijke FOK!users proberen te regelen via FOK
Hoe langer hoe meer van toepassing hier.
Heb je zin om vanavond een potje te vrijen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
meldt![]()
ik val enorm op aanmodderende meisjes...
dat hangt er van af...modder je in bed ook maar wat aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb je zin om vanavond een potje te vrijen?
"Een potje vrijen" valt bij mij in de zelfde soort terminologie als "binken"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb je zin om vanavond een potje te vrijen?
Iets doet mij vermoeden dat jij nog nooit een vrouw via FOK! hebt geregeld...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
Stumps die vrouwelijke FOK!users proberen te regelen via FOK
Hoe langer hoe meer van toepassing hier.
Jij wel? En zoja, vertel ons dan eens hoe je dat hebt aangepakt en hoe dat was verlopen. En als het even kan, namen graagquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Iets doet mij vermoeden dat jij nog nooit een vrouw via FOK! hebt geregeld...
van binken heb ik nog nooit gehoord...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
"Een potje vrijen" valt bij mij in de zelfde soort terminologie als "binken"
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
Staat een topic of twee terugquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
van binken heb ik nog nooit gehoord...
fill me in.quote:
Zijn fuckbuddy is een foksterquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Ja. Een paar.quote:
In elk geval niet door in een topic voor singles te vragen of er iemand 'zin heeft in een potje vrijen'.quote:En zoja, vertel ons dan eens hoe je dat hebt aangepakt en hoe dat was verlopen.
Nee, want ik heb boebiedoes 'wie-neukt-wie'-lijstje tot nu toe altijd weten te omzeilen, en ik ben niet van plan daar nu alsnog verandering in te brengen.quote:En als het even kan, namen graag![]()
dat laatste zie je eigenlijk nog best goedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
De meeste indruk op FOK! kun je maken met je fotoboek (maar dat trekt een bepaald slag vrouwen aan waar ik niet zo op zit te wachten), of door indruk te maken met je intelligentie (liefst gekoppeld aan enige uitdagende botheid).
'Binken', da's net zoiets als 'dekken', wat door boerenzonen nog weleens wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
van binken heb ik nog nooit gehoord...
Ja duhhuh, ik zeg toch dat ik weet waarover ik praat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dat laatste zie je eigenlijk nog best goed
Nee, want jij bent zo'n kattenfanaatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:22 schreef RickTheGreatest het volgende:
Elegy, lekkere bink van me..zin om samen wat aan te modderen tijdens een lekker potje vrijen?
Schrijf je wel ijverig mee, Elegy?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:25 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
'Binken', da's net zoiets als 'dekken', wat door boerenzonen nog weleens wordt gebruikt.
'Vrijen' daarentegen, dat betekent zoveel meer...
Kloon dus, maar van wie? En waarom die stomme nickname?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Ja. Een paar.
[..]
In elk geval niet door in een topic voor singles te vragen of er iemand 'zin heeft in een potje vrijen'.
De meeste indruk op FOK! kun je maken met je fotoboek (maar dat trekt een bepaald slag vrouwen aan waar ik niet zo op zit te wachten), of door indruk te maken met je intelligentie (liefst gekoppeld aan enige uitdagende botheid). Voor dat laatste moet je dus niet fulltime in ONZ en LIF gaan posten.
[..]
Nee, want ik heb boebiedoes 'wie-neukt-wie'-lijstje tot nu toe altijd weten te omzeilen, en ik ben niet van plan daar nu alsnog verandering in te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |