da's niet echt nieuws, op zich...toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
Stumps die vrouwelijke FOK!users proberen te regelen via FOK
Hoe langer hoe meer van toepassing hier.
Heb je zin om vanavond een potje te vrijen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
meldt![]()
ik val enorm op aanmodderende meisjes...
dat hangt er van af...modder je in bed ook maar wat aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb je zin om vanavond een potje te vrijen?
"Een potje vrijen" valt bij mij in de zelfde soort terminologie als "binken"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb je zin om vanavond een potje te vrijen?
Iets doet mij vermoeden dat jij nog nooit een vrouw via FOK! hebt geregeld...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
Stumps die vrouwelijke FOK!users proberen te regelen via FOK
Hoe langer hoe meer van toepassing hier.
Jij wel? En zoja, vertel ons dan eens hoe je dat hebt aangepakt en hoe dat was verlopen. En als het even kan, namen graagquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Iets doet mij vermoeden dat jij nog nooit een vrouw via FOK! hebt geregeld...
van binken heb ik nog nooit gehoord...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
"Een potje vrijen" valt bij mij in de zelfde soort terminologie als "binken"
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
Staat een topic of twee terugquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
van binken heb ik nog nooit gehoord...
fill me in.quote:
Zijn fuckbuddy is een foksterquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Ja. Een paar.quote:
In elk geval niet door in een topic voor singles te vragen of er iemand 'zin heeft in een potje vrijen'.quote:En zoja, vertel ons dan eens hoe je dat hebt aangepakt en hoe dat was verlopen.
Nee, want ik heb boebiedoes 'wie-neukt-wie'-lijstje tot nu toe altijd weten te omzeilen, en ik ben niet van plan daar nu alsnog verandering in te brengen.quote:En als het even kan, namen graag![]()
dat laatste zie je eigenlijk nog best goedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
De meeste indruk op FOK! kun je maken met je fotoboek (maar dat trekt een bepaald slag vrouwen aan waar ik niet zo op zit te wachten), of door indruk te maken met je intelligentie (liefst gekoppeld aan enige uitdagende botheid).
'Binken', da's net zoiets als 'dekken', wat door boerenzonen nog weleens wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
van binken heb ik nog nooit gehoord...
Ja duhhuh, ik zeg toch dat ik weet waarover ik praat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dat laatste zie je eigenlijk nog best goed
Nee, want jij bent zo'n kattenfanaatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:22 schreef RickTheGreatest het volgende:
Elegy, lekkere bink van me..zin om samen wat aan te modderen tijdens een lekker potje vrijen?
Schrijf je wel ijverig mee, Elegy?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:25 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
'Binken', da's net zoiets als 'dekken', wat door boerenzonen nog weleens wordt gebruikt.
'Vrijen' daarentegen, dat betekent zoveel meer...
Kloon dus, maar van wie? En waarom die stomme nickname?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Ja. Een paar.
[..]
In elk geval niet door in een topic voor singles te vragen of er iemand 'zin heeft in een potje vrijen'.
De meeste indruk op FOK! kun je maken met je fotoboek (maar dat trekt een bepaald slag vrouwen aan waar ik niet zo op zit te wachten), of door indruk te maken met je intelligentie (liefst gekoppeld aan enige uitdagende botheid). Voor dat laatste moet je dus niet fulltime in ONZ en LIF gaan posten.
[..]
Nee, want ik heb boebiedoes 'wie-neukt-wie'-lijstje tot nu toe altijd weten te omzeilen, en ik ben niet van plan daar nu alsnog verandering in te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |