Ik heb:quote:
te ver weg.quote:
In Den Haagquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ik heb niet eens een idee waar.
Mag ik mijn pup meenemen?
Kun je wel een smiley gebruiken, maar dat maakt je postgeschiedenis echt niet aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:45 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
Iemand hier zin in vrijen vanavond? Moet wel een vrouwtje zijn want daar val ik nou eenmaal op.
zei iemand hier 'poolen'?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:09 schreef Lips het volgende:
even te gaan poolen
hondquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
In Den HaagPup? Is dat een hond of een kind?
/edit: jammer
Ik ookquote:
Honden zijn okeequote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
hond
Mijn kinderen noem ik niet pup.
Nee, want jouw postgeschiedenis is lekker belangrijk. ONZ, LIF en R&P. 't Is wel weer duidelijk wat voor vlees ik hier in de kuip heb.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Kun je wel een smiley gebruiken, maar dat maakt je postgeschiedenis echt niet aantrekkelijker.
Die zijn er niet. Sorry 'bout that.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MLI het volgende:
Hey, kan iemand mij de voordelen van een jongere man uitleggen?
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MLI het volgende:
Hey, kan iemand mij de voordelen van een jongere man uitleggen?
Ik betwijfel of dat helpt hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Nee, want jouw postgeschiedenis is lekker belangrijk. ONZ, LIF en R&P. 't Is wel weer duidelijk wat voor vlees ik hier in de kuip heb.
Magoed, wat zeg je ervan? Vanavond een lekker potje vrijen enzo? Eerst ff uit eten natuurlijk, drankje erbij, beetje lullen, beetje zoenen, beetje friemelen op de bank etc.?
om je eerste indruk uit te wissen. gelijk vragen of er iemand is die wil neuken is meestal niet zo geslaagdquote:
Wie had het hier over 'neuken'quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
om je eerste indruk uit te wissen. gelijk vragen of er iemand is die wil neuken is meestal niet zo geslaagd
Wat jij van mijn postgeschiedenis vindt is niet belangrijk. Ten slotte, ik ben niet degene die gefrustreerd op een forum moet zeuren om seks.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Nee, want jouw postgeschiedenis is lekker belangrijk. ONZ, LIF en R&P. 't Is wel weer duidelijk wat voor vlees ik hier in de kuip heb.
Magoed, wat zeg je ervan? Vanavond een lekker potje vrijen enzo? Eerst ff uit eten natuurlijk, drankje erbij, beetje lullen, beetje zoenen, beetje friemelen op de bank etc.?
o sorry, je zei het idd wat netterquote:
Waar heb je het over mens?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat jij van mijn postgeschiedenis vindt is niet belangrijk. Ten slotte, ik ben niet degene die gefrustreerd op een forum moet zeuren om seks.
Lawlquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:45 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
Iemand hier zin in vrijen vanavond? Moet wel een vrouwtje zijn want daar val ik nou eenmaal op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |