abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2008 @ 07:49:53 #1
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58755548
Singles #63: Recruiting New Singles O+ dit was de vorige, hier weer verder

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_58755721
Dr zit een meisje te pushen dat ik met een vriendin van haar moet gaan rotzooien,
punt is dat als iemand mij gaat pushen ik er meteen mee kap
  maandag 19 mei 2008 @ 08:26:26 #3
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58755759
quote:
Op maandag 19 mei 2008 08:20 schreef RickTheGreatest het volgende:
Dr zit een meisje te pushen dat ik met een vriendin van haar moet gaan rotzooien,
Is 't een leuk meisje? (die vriendin)
pi_58755801
Niet echt mijn type, maar meer gewoon potentie tot seks.

Wat zeik ik dan?
Het is echt een reactie van mij, dat ik dan precies het tegenovergestelde ga doen! Kan er ook niks aan doen!
  maandag 19 mei 2008 @ 08:45:26 #5
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58755899
maar ze pusht je zelf dus niet?
pi_58756033
Ehh, als ze zelf om seks vraagt zou ik natuurlijk geen nee zeggen..
Maar als een vriendin van haar loopt te zeuren van "ze is leuk joh! Echt! Ik ken haar al heel lang en bla bla", joooww voor wie doe ik het dan? Voor haar (Die zeikende vriendin) of voor mijzelf
  maandag 19 mei 2008 @ 09:00:39 #7
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58756055
quote:
Op maandag 19 mei 2008 08:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ehh, als ze zelf om seks vraagt zou ik natuurlijk geen nee zeggen..
Maar als een vriendin van haar loopt te zeuren van "ze is leuk joh! Echt! Ik ken haar al heel lang en bla bla", joooww voor wie doe ik het dan? Voor haar (Die zeikende vriendin) of voor mijzelf
waarom bemoeit die vriendin zich ermee ? flauwekul.
Het jou een beetje moeilijk maken.

Sowieso heb ik dat nooit begrepen.

En je mag best af en toe anderen een plezier doen hoor (die vriendin)
pi_58756103
Ja, ik bedoel die vriendin die loopt te zeiken dat ik achter haar vriendin aan moet, het moet niet zijn het voelt alsof ik het voor haar doe.. Volgende keer zal ik verzonnen namen gebruiken bij de uitleg maar ik heb nu vrij! Doegdoeg
  maandag 19 mei 2008 @ 09:05:02 #9
101353 mrbox
Miep miep
pi_58756113
quote:
Op maandag 19 mei 2008 08:31 schreef RickTheGreatest het volgende:
Niet echt mijn type, maar meer gewoon potentie tot seks.

Wat zeik ik dan?
Het is echt een reactie van mij, dat ik dan precies het tegenovergestelde ga doen! Kan er ook niks aan doen!
Rick waarom heb jij het altijd over seks en mogelijkheden tot, dat terwijl je zelf nog maagd bent. Klinkt nu zo alsof je de een na de andere ONS hebt daar ver weg
quote:
Op zondag 18 mei 2008 23:25 schreef MLI het volgende:
Het stomste is nog wel dat ik alleen wonen achteraf gezien veel fijner vind dan met z'n tweeën. En dat ik buiten relaties een veel leuker leven leid.
Zijn die laatste 2 zinnen nu niet een beetje kort door de bocht ?

@Jamesbrownie: die posts onder invloed

@shinydiscoball: welkom
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 19 mei 2008 @ 09:10:25 #10
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58756189
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:05 schreef mrbox het volgende:

Viel toch wel mee?
pi_58756731
quote:
Nee, toevallig voel ik het echt zo. Alleen je huishouden doen is zalig, laat dat nou net één van de dingen zijn die ik het leukst vind zelfs. TV kijken wanneer je wil, je schopt je vrienden gewoon naar buiten wanneer jij dat wil, je kunt altijd alles bespreken met vriendinnen want er hangt geen vriend bij. Je bepaalt zelf wat je doet met je geld in plaats van dat je het moet delen. Je bed is van jouzelf. Je hoeft niemand te vragen hoe je je huis in moet richten (da's wel wennen trouwens, dat je voor het eerst helemaal zelf een huis in gaat richten na 9 verhuizingen). Met z'n tweeën maak je relatief meer troep dan alleen. Ik erger me altijd aan de troep die een bepaalde vriend van me achterlaat, de rest is minder rommelig gelukkig. Je bepaalt zelf wie er blijft slapen bij je, ik heb het laatste jaar heel wat mensen in huis gehad waar een vriendje toch zijn wenkbrauw over op zou trekken. Je hoeft niet te overleggen met een ander om te zien hoe laat je gaat slapen, je bepaalt zelf wat je kookt.

Ik wil best een vriendje, maar samenwonen begin ik echt niet zomaar meer aan.
  maandag 19 mei 2008 @ 09:51:26 #12
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58756761
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:04 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja, ik bedoel die vriendin die loopt te zeiken dat ik achter haar vriendin aan moet, het moet niet zijn het voelt alsof ik het voor haar doe.. Volgende keer zal ik verzonnen namen gebruiken bij de uitleg maar ik heb nu vrij! Doegdoeg
Gewoon die vriendin van die vriendin eens een veeg geven en klaar.

Ik zie het probleem niet
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 19 mei 2008 @ 09:52:08 #13
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58756780
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:49 schreef MLI het volgende:

[..]

-knip-
Je lijkt mij wel
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 19 mei 2008 @ 09:54:31 #14
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58756829
quote:

[..]

Nee, toevallig voel ik het echt zo. Alleen je huishouden doen is zalig, laat dat nou net één van de dingen zijn die ik het leukst vind zelfs. TV kijken wanneer je wil, je schopt je vrienden gewoon naar buiten wanneer jij dat wil, je kunt altijd alles bespreken met vriendinnen want er hangt geen vriend bij. Je bepaalt zelf wat je doet met je geld in plaats van dat je het moet delen. Je bed is van jouzelf. Je hoeft niemand te vragen hoe je je huis in moet richten (da's wel wennen trouwens, dat je voor het eerst helemaal zelf een huis in gaat richten na 9 verhuizingen). Met z'n tweeën maak je relatief meer troep dan alleen. Ik erger me altijd aan de troep die een bepaalde vriend van me achterlaat, de rest is minder rommelig gelukkig. Je bepaalt zelf wie er blijft slapen bij je, ik heb het laatste jaar heel wat mensen in huis gehad waar een vriendje toch zijn wenkbrauw over op zou trekken. Je hoeft niet te overleggen met een ander om te zien hoe laat je gaat slapen, je bepaalt zelf wat je kookt.

ik ook wil

behalve dan dat ik natuurlijk niet alleen ben en daar ook helemaal niet op zit te wachten, maar eens in de twee weken heb ik dan een weekend voor mezelf. Lijkt me erg wennen en ik denk dat ik dat in het begin best moeilijk vind...
pi_58756923
quote:

[..]

Rick waarom heb jij het altijd over seks en mogelijkheden tot, dat terwijl je zelf nog maagd bent. Klinkt nu zo alsof je de een na de andere ONS hebt daar ver weg
[..]

Whaha, euuhhh, met "scoren" bedoel ik "zoenen", dus vandaar dat het misschien zo lijkt?
Ik zeg het nu echt zo dat het potentie tot seks is omdat die vriendin dat dus zo zei!
  maandag 19 mei 2008 @ 10:30:26 #16
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58757423
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Lijkt me erg wennen en ik denk dat ik dat in het begin best moeilijk vind...
Geloof ik niks van eigenlijk
  maandag 19 mei 2008 @ 10:33:53 #17
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58757483
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:30 schreef Elegy het volgende:

[..]

Geloof ik niks van eigenlijk
Das stoere praat

Nee, dat is niet waar, ik vind het best fijn aan de ene kant, daar zal ik maar gewoon eerlijk in zijn, ik ga graag uit, dan hoef ik geen oppas meer te regelen of te zorgen dat hij niet iets afspreekt enzo.
Maar het zal wel heel stil zijn en ik zal het best raar vinden om 'sochtends op te staan en geen kinderen in huis te hebben die vragen of ik een boterham wil smeren of een spelletje wil doen, of die ruzie maken met elkaar ofzo.
Ik houd van mijn kinderen en ik zou ze voor geen geld willen missen, daar kunnen geen mannen of uitjes tegenop
  maandag 19 mei 2008 @ 10:37:02 #18
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58757554
* Lips is ook weer single het weekend uit gekomen!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_58757590
quote:

[..]

[..]

Ben jij altijd zo bloedserieus en politiek correct mrbox. Lach jij wel eens? Grinniken? Giechelen? Glimlachen?
A little bit hateful
  maandag 19 mei 2008 @ 10:41:14 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58757612
een tvp-tje voor Liqui
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58757755
quote:
Heb ik ook meegemaakt. Een vriendin vond mij een een vriendin van haar 'enig' samen. Ik vond ze echt niet leuk.
En nu is ze teleurgesteld omdat ik niet verder wil daten.

Tja
pi_58758080
tvp' tje
  maandag 19 mei 2008 @ 11:12:20 #23
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_58758121
Single zijn
pi_58758122
Nou, het weekend was niet echt veel. Alleen donderdag was wel wat (als dat ook bij het weekend gerekend mag worden)

O ja, kleine tvp
Watch me work it, I'm perfect.
  maandag 19 mei 2008 @ 11:17:29 #25
101353 mrbox
Miep miep
pi_58758195
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:39 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ben jij altijd zo bloedserieus en politiek correct mrbox. Lach jij wel eens? Grinniken? Giechelen? Glimlachen?
Dat zeg je wel vaker Dat politiek correcte is wel een puntje btw...
maar ben ik hier dan echt zo serieus ?
  maandag 19 mei 2008 @ 12:11:06 #26
58063 uppie83
Sousousou
pi_58759191
Ik meld me ook weer. Wederom single het weekend uitgekomen.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_58759714
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:17 schreef mrbox het volgende:

[..]

Dat zeg je wel vaker Dat politiek correcte is wel een puntje btw...
maar ben ik hier dan echt zo serieus ?
Ja, antwoorde er nooit op, dus ik dacht, dan vraag ik het nog maar eens. Vond het alleen zo bijzonder dat je altijd begripvol bent naar de dames en hoe neerbuigend op de heren.

Maar omdat Re weer eens mee kijkt, zal ik ik het voortaan negeren
A little bit hateful
pi_58760234
tvp
  maandag 19 mei 2008 @ 13:25:41 #29
101353 mrbox
Miep miep
pi_58760499
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:41 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ja, antwoorde er nooit op, dus ik dacht, dan vraag ik het nog maar eens. Vond het alleen zo bijzonder dat je altijd begripvol bent naar de dames en hoe neerbuigend op de heren.

Maar omdat Re weer eens mee kijkt, zal ik ik het voortaan negeren
Mhh zal er beetje proberen op te letten
quote:

[..]

Dus eigenlijk zeg je vriend is leuk voor het leuke maar voor de rest moet hij eigenlijk oprotten. Dit karakteriseert wel beetje het egoitische van de huidige tijd IK moet het leuk hebben, beetje rekening houden met een ander is er vaak niet meer bij of er moet ook iets tegenover staan. Bij het zoete hoort ook het zuur...
heb het iets aangedikt om mijn puntje te maken
pi_58761280
Tvp.
pi_58761593
TheeVeejPeej
pi_58761739
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:25 schreef mrbox het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je vriend is leuk voor het leuke maar voor de rest moet hij eigenlijk oprotten. Dit karakteriseert wel beetje het egoitische van de huidige tijd IK moet het leuk hebben, beetje rekening houden met een ander is er vaak niet meer bij of er moet ook iets tegenover staan. Bij het zoete hoort ook het zuur...
Vrijgezel zijn is gewoon fijn omdat je kan doen wat je zelf wilt. Ik zou niet altijd vrijgezel willen blijven maar als ik niemand tegenkom die leuk genoeg is voor een relatie en om je vrijgezellenleven voor op te geven dan mag je gerust zo denken. Het is niet egoistisch, een relatie aangaan maar het niet naar je zin hebben. Dat lijkt me niet echt verstandig.
pi_58762385
quote:
Je weet toch dat die vriendin die jou pushed zelf zin heeft in iets. Dat is een typische middelbare school techniek. Doen alsof iemand voor een vriend/vriendin moet gaan en er zelf veel interesse voor hebben.

Zo kom je namelijk ongegeneerd in contact met je doel.
A little bit hateful
pi_58764237
quote:
Dus eigenlijk zeg je vriend is leuk voor het leuke maar voor de rest moet hij eigenlijk oprotten.
Leuk als je zoiets rationeel kunt benaderen, maar als je echt verliefd bent, voor langere tijd, werkt het zo gewoon niet. Kun je praten als Brugman, maar dan ben je gewoon nog nooit helemaal compleet over the top madly in love geweest. Sim-pel.
  maandag 19 mei 2008 @ 20:27:09 #35
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58767640
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:01 schreef dawg het volgende:

[..]

Leuk als je zoiets rationeel kunt benaderen, maar als je echt verliefd bent, voor langere tijd, werkt het zo gewoon niet. Kun je praten als Brugman, maar dan ben je gewoon nog nooit helemaal compleet over the top madly in love geweest. Sim-pel.
Ja want dan wil je gewoon 24x7 bij iemand zijn.
  maandag 19 mei 2008 @ 20:34:53 #36
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58767759
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:33 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Das stoere praat

Nee, dat is niet waar, ik vind het best fijn aan de ene kant, daar zal ik maar gewoon eerlijk in zijn, ik ga graag uit, dan hoef ik geen oppas meer te regelen of te zorgen dat hij niet iets afspreekt enzo.
Maar het zal wel heel stil zijn en ik zal het best raar vinden om 'sochtends op te staan en geen kinderen in huis te hebben die vragen of ik een boterham wil smeren of een spelletje wil doen, of die ruzie maken met elkaar ofzo.
Ik houd van mijn kinderen en ik zou ze voor geen geld willen missen, daar kunnen geen mannen of uitjes tegenop

pi_58767958
Ik zal me als single ook weer eens melden. Wie weet steek ik er wat van op.
  maandag 19 mei 2008 @ 21:26:30 #38
11102 knep
Mountainfreak
pi_58768517
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:37 schreef Lips het volgende:
* Lips knep is ook weer single het weekend uit gekomen!
pi_58769991
quote:

Wie een relatie wil met mij, moet wel veel tolereren . Maar ik denk dat je, als je echt goed bij elkaar past, dat soort dingetjes wel voor lief neemt.
pi_58770009
Ik denk dat dat toleren wederzijds is, ieder heeft zijn zwaktes.
pi_58770813
Laatst was er een Single'tje hier waarvan de oma vroeg of hij/zij al een vriendje/vriendinnetje had.

Nu ben ik al weer een tijdje single en zo actief opzoek ben ik niet. Ook de drive om een leuke meid te vinden was er niet echt en zelfs dat begint te vervagen. Happy single? Mwah. Miserable single? Mwah.

En toch als ik mensen weer eens opmerkingen hoor maken of vragen hoor stellen over mijn single bestaan... Dan is er toch een innerlijke gevoel van irritatie, maar om het nu te omschrijven als een gemis of een plotselingen besef dat er toch een drang is ontbreekt. Mwah nee.

Wat zou het. Zou ik een van die mensen zijn die niet gemaakt is voor relaties? Zou ik tegen mijzelf liegen? Immers ignorance is bliss? Of komt het gewoon omdat ik nog nooit gestruckt bent door luv waar ik trouwens ook niet in geloof.

Iemand herkenbaar en wie wilt mijn handje vasthouden?
A little bit hateful
pi_58770906
Heul herkenbaar eigenlijk...ten eerste word ik soms eerlijk gezegd wel een beetje moe van oma's/opa's die raar kijken als ik zeg 'Nee, ik heb geen vriendje'. Al denk ik dat het ook komt omdat zij op hun 18e al gingen trouwen enzo. Maargoed. En ja ik heb soms zelf ook het idee dat ik gewoon niet iemand ben die verliefd wordt en happy heel lang met iemand samen kan zijn. Ik ben gewoon nog nooit echt verliefd geweest, vraag me soms wel af of dat raar is...

Aan de ene kant zou ik het wel willen, aan de andere kant weet ik ook niet precies of ik nou wel iets mis.
pi_58770982
Hmm maar je wilt dus niet mijn handje vasthouden...
A little bit hateful
pi_58770994
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:13 schreef Liquidootje het volgende:
Laatst was er een Single'tje hier waarvan de oma vroeg of hij/zij al een vriendje/vriendinnetje had.

Nu ben ik al weer een tijdje single en zo actief opzoek ben ik niet. Ook de drive om een leuke meid te vinden was er niet echt en zelfs dat begint te vervagen. Happy single? Mwah. Miserable single? Mwah.

En toch als ik mensen weer eens opmerkingen hoor maken of vragen hoor stellen over mijn single bestaan... Dan is er toch een innerlijke gevoel van irritatie, maar om het nu te omschrijven als een gemis of een plotselingen besef dat er toch een drang is ontbreekt. Mwah nee.

Wat zou het. Zou ik een van die mensen zijn die niet gemaakt is voor relaties? Zou ik tegen mijzelf liegen? Immers ignorance is bliss? Of komt het gewoon omdat ik nog nooit gestruckt bent door luv waar ik trouwens ook niet in geloof.

Iemand herkenbaar en wie wilt mijn handje vasthouden?
ja ik weet denk ik precies wat je bedoelt. Het is heerlijk als single, zou in de toekomst toch heel misschien toch eens actie ondernemen. Maar eigenlijk hoeft dat ook niet echt allemaal.

Ik weet alleen dat ik er dus echt geen moeite voor ga doen. Nu ben ik met een paar vrienden elk weekend het zeer gezellig aan het maken en dat hou ik liever dan dat ik een vriendin krijg en dat misschien wel minder wordt.

* Sirmixalot meld zich ook in dit topic
HIER KAN UW RECLAME STAAN!!
bel nu naar: 0900 MIJNRECLAME
  maandag 19 mei 2008 @ 23:24:09 #45
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58771051
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Heul herkenbaar eigenlijk...ten eerste word ik soms eerlijk gezegd wel een beetje moe van oma's/opa's die raar kijken als ik zeg 'Nee, ik heb geen vriendje'. Al denk ik dat het ook komt omdat zij op hun 18e al gingen trouwen enzo. Maargoed. En ja ik heb soms zelf ook het idee dat ik gewoon niet iemand ben die verliefd wordt en happy heel lang met iemand samen kan zijn. Ik ben gewoon nog nooit echt verliefd geweest, vraag me soms wel af of dat raar is...

Aan de ene kant zou ik het wel willen, aan de andere kant weet ik ook niet precies of ik nou wel iets mis.
Mijn oma zei dat ze het knap vond dat ik het zo lang met hem had uitgehouden
pi_58771238
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:17 schreef shinydiscoball het volgende:

Hmm, ik vind het opzich wel raar dat je nog nooit verliefd bent geweest, alhoewel het natuurlijk geen probleem is of hoeft te zijn.

Uiteindelijk komt het toch allemaal wel goed!

En Liq, ik wil je hand wel vasthouden, alhoewel niet in het openbaar.
pi_58771295
Natuurlijk wil ik wel je handje vasthouden Liquido

@ JB: oke dat is weer het andere uiterste lekker positief
pi_58771337
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:31 schreef Baseke het volgende:

[..]

Hmm, ik vind het opzich wel raar dat je nog nooit verliefd bent geweest, alhoewel het natuurlijk geen probleem is of hoeft te zijn.

Uiteindelijk komt het toch allemaal wel goed!

Jawel dat hoor ik vaker, komt wel goed, of dat komt wel je bent nog jong. Nouja ik zie het wel, er zijn ook mensen die gewoon echt nooit verliefd worden...

Geloof ik.
pi_58771372
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:31 schreef Baseke het volgende:

quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Natuurlijk wil ik wel je handje vasthouden Liquido
Dude en dudet, dat was het enige wat ik wilde horen vandaag. Nu kan ik lekker slapen als een "mwah" single
A little bit hateful
  maandag 19 mei 2008 @ 23:36:55 #50
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58771385
Echt verliefd is niet iets wat ik graag ben moet ik zeggen...

Wacht, laat me dat even nuanceren:

Ik ben het ook niet gauw, gevoelens had ik regelmatig voor jongens, maar dat was t dan net niet.
Ik word er misselijk van en voel me tegelijk heel breekbaar en onzeker en in de zevende hemel, heel erg blij en opgewonden en praat nergens anders meer over. Gelukkig wordt dat minder.(dan ben ik niet minder verliefd, maar zekerder van ons meestal)
Van mij mag het best wat minder, lijkt me ook beter voor mijn omgeving.

[ Bericht 64% gewijzigd door JamesBrownie op 19-05-2008 23:44:38 ]
pi_58771535
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:36 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

[..]

Dude en dudet, dat was het enige wat ik wilde horen vandaag. Nu kan ik lekker slapen als een "mwah" single
Slaap lekker dan!

Ik kreeg net een belletje van een meid die vandaag m'n nummer vroeg, I've got a date! Vrijdag wat drinken!
pi_58771558
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Echt verliefd is niet iets wat ik graag ben moet ik zeggen...
Waarom niet? Voel je je dan zwak of?
pi_58771564
Is het zo erg?
pi_58771586
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:36 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

[..]

Slaap lekker

En Baseke: jeuj! leuk
pi_58771670
Ik hou ook niet van echt verliefd zijn op iemand. Het is een gevoel wat tegelijkertijd geweldig en kut is. Gelukkig word ik niet zo snel verliefd.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:58:24 #56
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58771950
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:44 schreef Baseke het volgende:

[..]

Waarom niet? Voel je je dan zwak of?
Wacht, laat me dat even nuanceren:

Ik ben het ook niet gauw, gevoelens had ik regelmatig voor jongens, maar dat was t dan net niet.
Ik word er misselijk van en voel me tegelijk heel breekbaar en onzeker en in de zevende hemel, heel erg blij en opgewonden en praat nergens anders meer over. Gelukkig wordt dat minder.(dan ben ik niet minder verliefd, maar zekerder van ons meestal)
Van mij mag het best wat minder, lijkt me ook beter voor mijn omgeving.

Had hem nog effe ge-edit.
pi_58772055
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:48 schreef dawg het volgende:
Ik hou ook niet van echt verliefd zijn op iemand. Het is een gevoel wat tegelijkertijd geweldig en kut is. Gelukkig word ik niet zo snel verliefd.
+1
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:03:55 #58
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58772092
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:02 schreef Tegan het volgende:

[..]

+1
Ik ook +1 ?
pi_58772168
Huh. Ik bedoelde alleen dat ik er hetzelfde over denk als dawg.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:07:28 #60
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58772210
O, nou, ik ook dus.

Begreep je verkerd
pi_58772319
Haha oke .

Het probleem bij mij is dat ik nooit verliefd ben. Of iig echt heel moeilijk. Ik schrijf jongens echt af op de meest kleine dingen. Maar als ik dan verliefd ben, dan kan ik daar ook echt alleen maar over praten/denken.
pi_58772357
Wat een eensgezindheid.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:19:52 #63
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58772571
ja, en dan wordt iedereen gek van je...

nee, verliefd zijn is leuk, maar dan wel op een manier die iets minder... ehm... overdreven is .
pi_58772718
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:19 schreef JamesBrownie het volgende:
ja, en dan wordt iedereen gek van je...

nee, verliefd zijn is leuk, maar dan wel op een manier die iets minder... ehm... overdreven is .
Zou dat mijn probleem zijn ? Dankje JamesBrownie, nu weet ik wat er mis is met me .
pi_58772721
Ik word dan meestal gek van mezelf.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:28:42 #66
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58772737
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:27 schreef dawg het volgende:
Ik word dan meestal gek van mezelf.
Ja, dat ook
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:29:04 #67
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58772748
En nu ga ik naar bed
pi_58772761
Ik heb sowieso de neiging om heel erg te twijfelen over dingen als ik iets hoor wat nadelig voor mij zou kunnen zijn. En dan achteraf blijkt altijd dat ik me echt druk maakte om niets.
pi_58772766
Welterusten JB!
pi_58772788
Ik zat me dus vanavond weer eens ouderwets kut te voelen omdat ik nog niks gehoord heb. . Toen besloot ik een sms te sturen om hem succes te wensen met een examen morgen en toen voelde ik me eerst nog kutter omdat ik dus niks terughoor. Maar toen had ik een kleine doorbraak: of hij nou wel of niet belt, het maakt niet zoveel uit. Want ik wil alleen maar iemand die mij net zo graag wil als ik hem.

Nou, zo graag wil ik hem dus helemaal niet. . Want iemand leuk vinden is iets heel anders dan een relatie overwegen dus vanaf nu ga ik die shit helemaal niet meer door elkaar halen. Van mijn vriendje zou ik wel een sms-je terug verwachten nu. Maar hij is niet mijn vriendje en op dit moment vind ik hem net niet leuk genoeg om als relatiemateriaal te beschouwen. Dat komt omdat ik diep van binnen vermoed dat hij een player is. Oftewel, vanaf het moment dat hij mijn vertrouwen wint, zou ik me er pas druk over moeten maken.

Nou, rationeel gezien klopt dat dus. En nu ga ik me weer kut voelen. . Why, oh why!!?!?!?! _!
pi_58772816
Oh ja, ik vond dus om de klipklap iemand leuk en ik ben nooit heftig verliefd. Zaken als bovenstaande: meestal vergeten binnen twee/drie weken. Maar de laatste paar maanden in niemand meer interesse gehad, en toen dit weekend ineens redelijk pats-boem effect. Ik zweer ze gewoon nu een jaar af, dan word ik echt wel verliefd.
pi_58772839
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:29 schreef JamesBrownie het volgende:
En nu ga ik naar bed
Nighty night Jamesmeisje!
pi_58772849
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:31 schreef MLI het volgende:
Nou, zo graag wil ik hem dus helemaal niet. .
Ik wilde dat ik daar zo luchtig over kon denken !
pi_58773450
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik wilde dat ik daar zo luchtig over kon denken !
Ik ook . Maar OK, het gaat wel. Ik heb mezelf nog wel een beetje in de hand.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 07:29:29 #75
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58774323
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:32 schreef MLI het volgende:
Oh ja, ik vond dus om de klipklap iemand leuk en ik ben nooit heftig verliefd. Zaken als bovenstaande: meestal vergeten binnen twee/drie weken. Maar de laatste paar maanden in niemand meer interesse gehad, en toen dit weekend ineens redelijk pats-boem effect. Ik zweer ze gewoon nu een jaar af, dan word ik echt wel verliefd.
Succes
  dinsdag 20 mei 2008 @ 07:29:56 #76
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58774326
quote:
Ik zat me dus vanavond weer eens ouderwets kut te voelen omdat ik nog niks gehoord heb. . Toen besloot ik een sms te sturen om hem succes te wensen met een examen morgen en toen voelde ik me eerst nog kutter omdat ik dus niks terughoor. Maar toen had ik een kleine doorbraak: of hij nou wel of niet belt, het maakt niet zoveel uit. Want ik wil alleen maar iemand die mij net zo graag wil als ik hem.

Nou, zo graag wil ik hem dus helemaal niet. . Want iemand leuk vinden is iets heel anders dan een relatie overwegen dus vanaf nu ga ik die shit helemaal niet meer door elkaar halen. Van mijn vriendje zou ik wel een sms-je terug verwachten nu. Maar hij is niet mijn vriendje en op dit moment vind ik hem net niet leuk genoeg om als relatiemateriaal te beschouwen. Dat komt omdat ik diep van binnen vermoed dat hij een player is. Oftewel, vanaf het moment dat hij mijn vertrouwen wint, zou ik me er pas druk over moeten maken.

Nou, rationeel gezien klopt dat dus. En nu ga ik me weer kut voelen. . Why, oh why!!?!?!?! _!
Nu weet je tenminste eens hoe wij ons voelen, MLI

Ik dacht dat jij mannen altijd voor was in dit soort dingen, het lijkt erop dat je nu een koekje van eigen deeg hebt gehad.

Anyway, sterkte ermee!
Van 't weekend loop je vast wel weer iets tegen 't lijf in de een of andere "boite".

[ Bericht 3% gewijzigd door kaasplankje op 20-05-2008 07:37:01 ]
  dinsdag 20 mei 2008 @ 07:30:54 #77
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58774332
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 07:29 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Succes
Ironie?
pi_58774452
Is er hier iemand naast mij ook gewoon NIET hopeloos op zoek naar een relatie met dé perfecte vrouw/man?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 08:14:10 #79
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58774634
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 07:53 schreef RickTheGreatest het volgende:
Is er hier iemand naast mij ook gewoon NIET hopeloos op zoek naar een relatie met dé perfecte vrouw/man?
Ja, ik
  dinsdag 20 mei 2008 @ 08:15:44 #80
141482 Q.
JurassiQ
pi_58774647
quote:
Yep, maar ik lurk hier voornamelijk.
For great justice!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 08:21:24 #81
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58774714
quote:
Nope, iets wat ik zelf niet ben kan ik ook niet van een ander gaan verwachten.
pi_58774886
Ik wil krassen. Lijk mij wel leuk!
A little bit hateful
pi_58774888
http://www.hornylittledevil.be/

Alsof je gewoon meekijkt met ...
A little bit hateful
pi_58774940
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:38 schreef Liquidootje het volgende:
http://www.hornylittledevil.be/

Alsof je gewoon meekijkt met ...
Whaha Jezus, wat een mooie verhalen
  dinsdag 20 mei 2008 @ 08:52:42 #85
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58775043
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:37 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil krassen. Lijk mij wel leuk!
Emo
pi_58775811
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

Emo
Vraag je je het dan nooit af? Hoe zoiets je leven kan beheersen? Dat het je zo inneemt dat je het leven niet meer ziet zitten, dat je de hoop hebt opgegeven, dat je je zelf gaat snijden om iets te voelen? Pure depri-heid

Iemand tips om dat te bereiken? Er is toch vast wel iemand!
A little bit hateful
pi_58775858
MLI: Je klinkt niet echt zeker van jezelf!

Liq: Kutemo! Mooie link wel!
pi_58775890
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:46 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Vraag je je het dan nooit af? Hoe zoiets je leven kan beheersen? Dat het je zo inneemt dat je het leven niet meer ziet zitten, dat je de hoop hebt opgegeven, dat je je zelf gaat snijden om iets te voelen? Pure depri-heid

Zet Elegy in een omgeving zonder electronica, maar met vrouwen die hem verplichten om gezellig samen een herfstwandeling te maken waarna ze samen gezellig op de koffie gaan bij Hermien en Jan die achter wonen.

Laat hem vervolgens elke gedachtegang noteren en probeer dit zelf te evenaren!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:56:07 #89
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58775974
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:46 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Je kunt ook snijden om lichamelijke pijn te voelen ipv geestelijke pijn natuurlijk.

Ik zou zorgen dat me iets heel ergs overkwam, dan zorgen dat je aan niets anders meer denkt en dan kun je ws wel aan de slag.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:56:40 #90
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58775979
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:50 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Zet Elegy in een omgeving zonder electronica, maar met vrouwen die hem verplichten om gezellig samen een herfstwandeling te maken waarna ze samen gezellig op de koffie gaan bij Hermien en Jan die achter wonen.

*aai*
pi_58776106
quote:

[..]

Of zoiets als Ricky in een breezertent zetten met allemaal gewillige 18-25 jarige vrouwen die al tijden zonder sex zitten. Maar ze hebben allemaal kuisheidsgordel om en jij breekt bij de eerste poging de sleutel die het zou kunnen openen.
A little bit hateful
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:06:31 #92
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58776127
niet lachen, das niet goed voor als je wilt gaan krassen.

houd daar eerst maar eens mee op!
pi_58776136
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:04 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Of zoiets als Ricky in een breezertent zetten met allemaal gewillige 18-25 jarige vrouwen die al tijden zonder sex zitten. Maar ze hebben allemaal kuisheidsgordel om en jij breekt bij de eerste poging de sleutel die het zou kunnen openen.
Of zoiets als MLI in een kamer vol temperamente spaans sprekende gebronsde capoera vechters die haar helemaal van stuk brengen. Ieder met zijn eigen heerlijke aroma en dans/wrijftechnieken.
Alleen elke keer als de nacht voorbij is, dan gaan ze liefjes terug naar hun vrouw met kinderen thuis.
A little bit hateful
pi_58776156
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:04 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Of zoiets als Ricky in een breezertent zetten met allemaal gewillige 18-25 jarige vrouwen die al tijden zonder sex zitten. Maar ze hebben allemaal kuisheidsgordel om en jij breekt bij de eerste poging de sleutel die het zou kunnen openen. zien je als een goede vriend
Doe het dan goed!
pi_58776169
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:07 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Of zoiets als MLI in een kamer vol temperamente spaans sprekende gebronsde capoera vechters die haar helemaal van stuk brengen. Ieder met zijn eigen heerlijke aroma en dans/wrijftechnieken.
Alleen elke keer als de nacht voorbij is, dan gaan ze liefjes terug naar hun vrouw met kinderen thuis.
Of zoiets als dawg een hemelse eigen pool-ruimte doneren. Met echte perfecte gebalanceerde keu's en ivoren ballen. Maar hij mag alleen spelen tegen Garrison waar hij altijd tegen verliest. Dag in dag uit, nacht in nacht uit in eigen huis.
A little bit hateful
pi_58776195
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:09 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Of zoiets als dawg een hemelse eigen pool-ruimte doneren. Met echte perfecte gebalanceerde keu's en ivoren ballen. Maar hij mag alleen spelen tegen Garrison waar hij altijd tegen verliest. Dag in dag uit, nacht in nacht uit in eigen huis.
Of zoiets als Re mod-rechten geven, maar hem continue bashen dat hij het slecht doet en dat zijn voorgangens veel liever en beter zijn dan hij. Bij elke topic als hij ook maar zijn kopje tevoorschijn laat komen.
A little bit hateful
pi_58776206
Of zoiets als Liquidootje in een leven zetten waarbij elke verschillende vrouw die hij elke avond mee naar huis neemt erachter komt dat ze in hetzelfde appartement wonen en 'samen' besluiten om dan maar niks te doen.
pi_58776228
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:11 schreef RickTheGreatest het volgende:
Of zoiets als Liquidootje in een leven zetten waarbij elke verschillende vrouw die hij elke avond mee naar huis neemt erachter komt dat ze in hetzelfde appartement wonen en 'samen' besluiten om dan maar niks te doen.
Of zoiets als Liquidootje die haar toch maar geneukt heeft op langzame een avond met rode wijn en daar verder is gaan fokken en zich daar toch niet zo erg voor schaamt als hij had gedacht
A little bit hateful
pi_58776238
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Of zoiets als Liquidootje die haar toch maar geneukt heeft op langzame een avond met rode wijn en daar verder is gaan fokken en zich daar toch niet zo erg voor schaamt als hij had gedacht
Of zoiets als JamesBrownie als ze......

Nee dit gaat te ver. Ik hou er al mee op
A little bit hateful
pi_58776267
quote:

[..]

Hufter.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:18:57 #101
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58776308
Geen zin om te lezen... geen zin vandaag... motivatie is op!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_58776562
quote:
-knip-
ik heb ook ongeveer dezelfde "fout" gemaakt. Was een meisje die ik leuk vond en ik geloof nog steeds dat zij mij ook leuk vond tot een bepaald moment... Gisteren een smsje gestuurd en gevraagd hoe het weekend was. Krijg gewoon niets terug. Van de ene kant kan ik niet boos op haar zijn maar van de andere kant vind ik het stom dat ze niets van haar laat horen.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:39:29 #103
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58776677
quote:

[..]

Of zoiets als JamesBrownie als ze......

Nee dit gaat te ver. Ik hou er al mee op
ja, kom op, nou wil ik het weten ook
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:40:45 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58776710
quote:

[..]

Niks mis met een herfstwandeling, maar dan moet het wel een mooie herfst zijn en onder de tien graden gerne. Warmte != tof
En natuurlijk neem ik wel mijn telefoon mee, voor de foto's jeweets

Van het op de koffie gaan, daar zou ik wel depressief van kunnen worden inderdaad...
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:51:31 #105
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58776953
Oh trouwens, 7 juni moet ik in Brussel zijn vanwege een borrel met mijn alumni vereniging. Weet er iemand een goedkoop hotel wat in de buurt zit bij Place Rogier?
Via hotels.nl heb ik deze gevonden. Luxe hoeft van mij allemaal niet, ik slaap er toch maar één nacht. Enige eis is wel dat er een (bewaakte) parkeerplaats is want ik kom met de auto (kost namelijk niets)

*vragend kijkt naar MLI*
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:56:54 #106
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_58777045
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:48 schreef dawg het volgende:
Same here.
There is no rehab for stupidity.
pi_58777228
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:51 schreef Elegy het volgende:
Oh trouwens, 7 juni moet ik in Brussel zijn vanwege een borrel met mijn alumni vereniging. Weet er iemand een goedkoop hotel wat in de buurt zit bij Place Rogier?
Via hotels.nl heb ik deze gevonden. Luxe hoeft van mij allemaal niet, ik slaap er toch maar één nacht. Enige eis is wel dat er een (bewaakte) parkeerplaats is want ik kom met de auto (kost namelijk niets)

*vragend kijkt naar MLI*
Hmm ik ben wel MLi niet , maar courtyard was wel een goede dacht ik. Oh maar als het je lukt om bij MLI een slaapplaats te krijgen... Kijk dan of je haar huisgenootje ergens ziet. Ik weet niet meer of het snopprinses was of thedenialtwist.
A little bit hateful
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:20:01 #108
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58777483
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:06 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hmm ik ben wel MLi niet , maar courtyard was wel een goede dacht ik. Oh maar als het je lukt om bij MLI een slaapplaats te krijgen... Kijk dan of je haar huisgenootje ergens ziet. Ik weet niet meer of het snopprinses was of thedenialtwist.
Bij MLI logeren lijkt me niet echt een goed plan
Courtyard, ik ga er eens naar kijken.
pi_58777595
Een herfstwandeling vind jij niet erg? Die zag ik niet aankomen
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:30:22 #110
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58777701
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:25 schreef RickTheGreatest het volgende:
Een herfstwandeling vind jij niet erg? Die zag ik niet aankomen
Als het niet zo warm is vind ik het best om naar buiten te gaan, maar dan wel een bos, bergen, enzo. Geen park, da's suf. En herfst is een mooi jaargetijde

Misschien volgend jaar in januari naar Lapland
pi_58778067
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 07:29 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nu weet je tenminste eens hoe wij ons voelen, MLI

Ik dacht dat jij mannen altijd voor was in dit soort dingen, het lijkt erop dat je nu een koekje van eigen deeg hebt gehad.

Anyway, sterkte ermee!
Van 't weekend loop je vast wel weer iets tegen 't lijf in de een of andere "boite".
Ik wist al wel hoe het voelt hoor. Maar goed, vandaag kijk ik er positiever tegenaan. Hij belt nog wel. . Daarvoor was de seks te goed.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:51 schreef Elegy het volgende:

*vragend kijkt naar MLI*
Ben niet op de hoogte van hotels. Maar ik kan hier best plaats maken voor je, ik heb sleutels van mijn huisgenoten dus ik kan altijd uitwijken. Rogier is max 15 minuutjes lopen van mijn huis. En als je dronken bent, een half uurtje . En best kom je met de trein, is veel makkelijker want parkeren is een drama. Bij Rogier zit wel een grote parkeergarage in de buurt trouwens.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:07:40 #112
58063 uppie83
Sousousou
pi_58778458
Lijkt inmiddels wel een emo/reis topic
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:12:45 #113
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58778544
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:49 schreef MLI het volgende:

Ben niet op de hoogte van hotels. Maar ik kan hier best plaats maken voor je, ik heb sleutels van mijn huisgenoten dus ik kan altijd uitwijken. Rogier is max 15 minuutjes lopen van mijn huis. En als je dronken bent, een half uurtje . En best kom je met de trein, is veel makkelijker want parkeren is een drama. Bij Rogier zit wel een grote parkeergarage in de buurt trouwens.
Nuja, zomaar bij jou in huis slapen vind ik ook wel weer een beetje, hmmtja. Tis dan wel weer dichtbij, dat dan weer wel.

Nou, ik kom liever met de auto want da's toch een leasekarretje en ben ik ook niet afhankelijk van het ov enzo (want daar heb ik een hekel aan ) Wat kost parkeren daar nou ongeveer per dag/dagdeel?
pi_58778604
Neem heul snel je woorden terug! Het OV is heul wel goed! !

En Uppie, je hebt gelijk!
pi_58779236
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:12 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nuja, zomaar bij jou in huis slapen vind ik ook wel weer een beetje, hmmtja. Tis dan wel weer dichtbij, dat dan weer wel.

Nou, ik kom liever met de auto want da's toch een leasekarretje en ben ik ook niet afhankelijk van het ov enzo (want daar heb ik een hekel aan ) Wat kost parkeren daar nou ongeveer per dag/dagdeel?
Altijd welkom . Wat parkeren kost weet ik niet want ik heb geen auto. Maar een parkeerbonnetje is hier 15 euro, dus daar hoef je je niet druk over te maken.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:54:47 #116
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58779317
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:51 schreef MLI het volgende:

[..]

Altijd welkom . Wat parkeren kost weet ik niet want ik heb geen auto. Maar een parkeerbonnetje is hier 15 euro, dus daar hoef je je niet druk over te maken.
Ik zal er eens over denken, als het echt geen probleem is tenminste. Wel handig dat ik dan eindelijk ook eens wat kan drinken tijdens het uitgaan
15 euro is niet veel, dat kan ik ook nog eens declareren namelijk
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:57:00 #117
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58779372
Lijkt me zo fijn, om gewoon te kunnen zeggen: blijf maar lekker slapen joh!

pi_58779451
1 juli: vertrek Australië
2 juli: aankomst Nederland
5 juli: feest met Justice in Heineken Music Hall
8 juli: vakantie Kos

Ik ga kapot op Kos
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:03:03 #119
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58779472
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:57 schreef JamesBrownie het volgende:

Ik kan dat altijd zeggen, heb een nog een slaapbank staan en ook nog een kastenkamer waar makkelijk een luchtbed in past
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:07:03 #120
58063 uppie83
Sousousou
pi_58779546
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:57 schreef JamesBrownie het volgende:

Is het ook Niet dat er heel veel op ingaan, maar toch
pi_58779651
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:09 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Mijn dag is weer goed!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:12:30 #122
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58779663
Ik kan dat ook gerust zeggen, maar ik denk niet dat mijn ex daar blij van wordt
pi_58779981
Wat lees ik trouwens? Hebben Elegy & MLI een date?
pi_58780034
Oh. Anti-climax.
pi_58780054
Nee MLI staat mogelijk haar kamer af, maar ze gaat dan wel bij een andere roommate slapen
Elegy wilt eigenlijk het best wel impulsief aannemen, maar dat zit niet in zijn karakter en hij zal dat ook niet doen.

En nu ga ik bij d-reizen even een retourtje Brussel boeken, maar bij mij gaat ze het niet aanbieden. Waardoor ik alsnog een mini krasmomentje krijg op deze mooie zonnige chille dag
A little bit hateful
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:32:29 #126
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58780062
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:33:07 #127
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58780079
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:31 schreef Liquidootje het volgende:
Nee MLI staat mogelijk haar kamer af, maar ze gaat dan wel bij een andere roommate slapen
Elegy wilt eigenlijk het best wel impulsief aannemen, maar dat zit niet in zijn karakter en hij zal dat ook niet doen.

En nu ga ik bij d-reizen even een retourtje Brussel boeken, maar bij mij gaat ze het niet aanbieden. Waardoor ik alsnog een mini krasmomentje krijg op deze mooie zonnige chille dag
en je hebt mijn stukje nog niet afgemaakt!

En ik was nog wel zo bnieuwd
pi_58780147
Ja ik heb besloten om nog niet op jouw tenen te trappen. Je bent immers moeder en ik heb respect voor moeders.

Snappey?

Maar geen angst dit was een verkapte snap-judgement moment
A little bit hateful
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:46:32 #129
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58780323
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kan dat ook gerust zeggen, maar ik denk niet dat mijn ex daar blij van wordt
Hij kan toch op de bank?

En lol @ Liquidootje

Ach, tis vast goedkoper dan een hotel dus tja...
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:52:19 #130
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58780439
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ik heb besloten om nog niet op jouw tenen te trappen. Je bent immers moeder en ik heb respect voor moeders.

Snappey?

Ik kan wel wat hebben hoor
pi_58780517
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef Liquidootje het volgende:

Snappey?

Heb je het ergens moeilijk mee?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:59:30 #132
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58780550
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:18 schreef Lips het volgende:
Geen zin om te lezen... geen zin vandaag... motivatie is op!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:54:55 #133
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58781535
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:59 schreef JamesBrownie het volgende:

Tnx!

baal nog even extra nu ik net echt bevestigd heb gekregen dat ik uitgebreide onderzoeken mag ondergaan bij een uroloog
Miauw
pi_58781783
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:57 schreef Baseke het volgende:

[..]

Heb je het ergens moeilijk mee?
hè?
A little bit hateful
pi_58781855
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:54 schreef Lips het volgende:

[..]

Tnx!

baal nog even extra nu ik net echt bevestigd heb gekregen dat ik uitgebreide onderzoeken mag ondergaan bij een uroloog
Wat er eigenlijk?
A little bit hateful
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:24:12 #136
141482 Q.
JurassiQ
pi_58781967
quote:
Saaaaaaaaaai!
For great justice!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:29:29 #137
101353 mrbox
Miep miep
pi_58782051
quote:
Behalve natuurlijk als Elegy er goed uit ziet
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:31:04 #138
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58782076
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:15 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Wat er eigenlijk?
Heb dit jaar al een aantal blaasontstekingen gehad en een nierbekkenontsteking. Nu blijft er bloed in m'n urine zitten en dat moet onderzocht worden...
Miauw
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:34:39 #139
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58782134
quote:

quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:29 schreef mrbox het volgende:

[..]

Behalve natuurlijk als Elegy er goed uit ziet
Ze gaat dus ergens anders slapen
pi_58782274
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Lips het volgende:

[..]

Heb dit jaar al een aantal blaasontstekingen gehad en een nierbekkenontsteking. Nu blijft er bloed in m'n urine zitten en dat moet onderzocht worden...
Oh beterschap dan
A little bit hateful
pi_58782501
quote:

[..]

Vervelend zeg.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:58:35 #142
141482 Q.
JurassiQ
pi_58782509
quote:

[..]

Oeh, nasty.
For great justice!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:00:20 #143
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58782543
quote:

[..]

Sterkte!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:02:31 #144
58063 uppie83
Sousousou
pi_58782586
quote:

[..]

Soort van beterschap/succes dan maar
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:04:27 #145
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58782620
Das kut, ik hoop dat ze je kunnen helpen

Nog een dan maar.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:35:49 #146
101353 mrbox
Miep miep
pi_58788055
Lips: Beterschap!

Als jullie iemand leuk vinden en jullie sturen dan een sms, als het antwoord "erg lang" op zich laat wachten (alles duurt lang als je iemand leuk vindt ) beginnen jullie dan ook te twijfelen of de sms uberhaupt wel aangekomen is ?
pi_58788135
Daarom krijg ik altijd ontvangstbevestiging!

En beterschap Lips !
pi_58788398
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:35 schreef mrbox het volgende:

Als jullie iemand leuk vinden en jullie sturen dan een sms, als het antwoord "erg lang" op zich laat wachten (alles duurt lang als je iemand leuk vindt ) beginnen jullie dan ook te twijfelen of de sms uberhaupt wel aangekomen is ?
Hmm, ik ga er altijd vanuit dat het wel aangekomen is en dat ze er verder niets mee doet. En dan laat ik het los. Zo achteloos ben ik dan wel weer

Maar meestal word ik daarover dan op de vrijdagavond weer heel boos . Bedoel. Sta je daar bij de frietkraam en dan mis je nét 15cent voor een kwakje mayo
Walgelijke wijf die mij 15cent heeft bestolen denk ik dan
A little bit hateful
pi_58789465
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Maar meestal word ik daarover dan op de vrijdagavond weer heel boos . Bedoel. Sta je daar bij de frietkraam en dan mis je nét 15cent voor een kwakje mayo
Ja hé!!!!!

Godverdomme!!!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 21:54:34 #150
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58790004
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hmm, ik ga er altijd vanuit dat het wel aangekomen is en dat ze er verder niets mee doet. En dan laat ik het los. Zo achteloos ben ik dan wel weer

Da's nog altijd een goedkope manier om van je kwakje af te komen
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:53:58 #151
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58791786
Tnx voor al jullie support!! Zal wel goed komen positive thinking

Ik moet echt beter op mezelf gaan passen met alcohol op heb ik vanavond besloten
Miauw
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:55:15 #152
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58791827
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:53 schreef Lips het volgende:

Ik moet echt beter op mezelf gaan passen met alcohol op heb ik vanavond besloten
Dit schreeuwt om nadere uitleg natuurlijk
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:55:54 #153
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58791853
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dit schreeuwt om nadere uitleg natuurlijk
Ik wordt nogal 'losjes' van alcohol
Miauw
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:08:55 #154
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58792235
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:55 schreef Lips het volgende:

[..]

Dit schreeuwt om nóg meer uitleg, jongedame
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:14:53 #155
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58792372
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:55 schreef Lips het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet zo slim als wij samen uitgaan dan...
pi_58792674
Zal ik een oogje in het zeil houden dan? Dat jullie geen foute dingen doen?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:31:42 #157
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58792700
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:30 schreef dawg het volgende:
Als we er even vanuit gaan dat jij ook "fout" bent, mogen ze jou dus ook niet "doen"
pi_58792748
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:31 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als we er even vanuit gaan dat jij ook "fout" bent, mogen ze jou dus ook niet "doen"
Dat was ook niet de insteek. Natuurlijk niet.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:41:00 #159
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58792859
Ik vind het soms best leuk om stoutefoute dingen te doen

En ik ben een beetje moe, of eigenlijk heel erg, maar ik heb geen zin om naar bed te gaan Gebeurt veel de laatste tijd
pi_58793112
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:41 schreef JamesBrownie het volgende:

En ik ben een beetje moe, of eigenlijk heel erg, maar ik heb geen zin om naar bed te gaan Gebeurt veel de laatste tijd
Dan blijf je gezellig nog even.
  woensdag 21 mei 2008 @ 00:13:00 #161
77330 m-niki
for real
pi_58793373
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:41 schreef JamesBrownie het volgende:

herkenbaar (en daarna soms spijt)

...

herkenbaar (en ik was vanochtend zo moe dat ik zei 'en vanavond ga ik direct uit werk naar bed' maar dat zeg ik elke ochtend)

Hebben jullie trouwens ook dat als iemand vraagt: "mis je niet een relatie?" dat je daar dan geen fatsoenlijk antwoord op kunt geven omdat het antwoord ja EN nee is? Ik bedoel, hoe gaaf is vrijheid en geen gezeur aan je hoofd en onafhankelijkheid en alles mogen beslissen in je eentje en alles doen wat jij wil en zo laat thuis komen als jij wilt zonder gezeur en en en niet van die akelige kleine ruzietjes die je weer uit moet praten en blaaa... (ik denk serieus dat mensen geen dieren zijn die er evolutie-technisch op gebouwd zijn om met z'n tweeen te zijn tot aan je dood.. maar wel om met meerdere mensen te zijn...we zijn kuddedieren...) maar hoe naar is het om thuis te komen in een leeg huis en niemand vraagt hoe je dag was en hoe naar is het om 's ochtends alleen wakker te worden en geen ochtendsex te hebben zo vlak voor het werk, of 's avonds met z'n twee in slaap vallen met een kusje (slaap lekker, tot in dromenland!) en dat je samen dingen kunt beslissen en kneuterig kunt zijn en op de bank hangen of show-offen in de disco of (ik ga het gewoon zeggen) op een lekker nummer heerlijk staan zoenen op de dansvloer dikke vette schijt aan de wereld jij en ik samen met z'n twee

nou, ik zei toch: geen fatsoenlijk antwoord...
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  woensdag 21 mei 2008 @ 07:15:54 #162
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58794979
Gisteren even verkeersregelaar geweest bij een sportevenement. De hele avond met een gast die ik nog ni kende op een kruising gestaan. Hij is 7 jaar jonger dan ik en al een jaar getrouwd, ze wilden ook kinderen.
Das wel ff wat anders..
Toch een geweldige avond gehad, we liepen daar enorm te dollen en lieten alleen mooie vrouwen door was de klacht.
pi_58796063
Ik wil ook wel een baby en mooie vrouwen.
A little bit hateful
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:33:06 #164
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58796390
is 1 mooie vrouw niet genoeg?
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:45:07 #165
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58796602
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:08 schreef Elegy het volgende:
Dit schreeuwt om nóg meer uitleg, jongedame
Ik denk dat het beter is dat ik verder niks uitleg
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:14 schreef JamesBrownie het volgende:

Volgens mij is het niet zo slim als wij samen uitgaan dan...
Haha, nee laten we dat vooral niet doen, wordt veel te gezellig

en zoals je weet, te is nooit goed, behalve in tequila
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:30 schreef dawg het volgende:
Nou wat enorm sociaal van jou om dat aan te bieden
Miauw
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:59:33 #166
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58796923
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:45 schreef Lips het volgende:

[..]

ik was eigenlijk ook wel nieuwsgierig
quote:
Haha, nee laten we dat vooral niet doen, wordt veel te gezellig

en zoals je weet, te is nooit goed, behalve in tequila
[..]
tevreden
quote:
Nou wat enorm sociaal van jou om dat aan te bieden
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:01:01 #167
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58796951
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:45 schreef Lips het volgende:

[..]

Jawel! Details!
pi_58796980
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:33 schreef JamesBrownie het volgende:
is 1 mooie vrouw niet genoeg?
Jawel, maar het is voor de baby dan he. Ik vind dat vrouwen ook een carriere kunnen/mogen/als ze willen/etc hebben. Dus als de ene 's avonds werkt, de andere 's middags en de derde 's avonds, dan heeft de baby toch nog altijd 1 moeder tot zijn beschikking en ik de volledige aandacht van de andere.

Ik denk écht aan alles.
A little bit hateful
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:06:27 #169
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58797059
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:02 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Jawel, maar het is voor de baby dan he. Ik vind dat vrouwen ook een carriere kunnen/mogen/als ze willen/etc hebben. Dus als de ene 's avonds werkt, de andere 's middags en de derde 's avonds, dan heeft de baby toch nog altijd 1 moeder tot zijn beschikking en ik de volledige aandacht van de andere.

Ik denk écht aan alles.
werk jij dan ook, of moeten de vrouwen zich helemaal ten dienste van Liquidootje en baby stellen?

O, en krijgen ze allemaal een baby, of is er maar een die de bevalling hoeft te ondergaan?(meer kinderen?)
pi_58797085
Ja.
A little bit hateful
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:10:50 #171
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58797157
handig

Ik zou zeggen: succes ermee.
Ik zou zeggen dat je met een sociologisch experiment bezig bent ofzo, en dat het daarvoor nodig is dat drie mooie vrouwen jou in je onderhoud voorzien en een baby schenken
pi_58797419
Het komt binnenkort op sbs6 of talpa.
A little bit hateful
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:23:41 #173
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58797455
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:22 schreef Liquidootje het volgende:
Het komt binnenkort op sbs6 of talpa.
De rechten zijn al verkocht voordat je de vrouwen hebt?

Hmm, goede zet! dan kun je ze een deel van het geld beloven !
pi_58798476
Jij lokt slowchat uit in dit topic. Dat heb ik niet graag.
A little bit hateful
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:14:56 #175
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58798524
sorry

das mijn natuurlijke nieuwsgierigheid.
pi_58798968
Het komt op Talpa? Omg, ga je het station weer opstarten?
pi_58801308
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:07 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Laat ze lekker naar huis gaan .
pi_58801432
OK, maar ondertussen ben ik eigenlijk terug bij af. Ik was zo goed bezig, weinig seks, altijd netjes alleen naar huis. Tot dit weekend dus. Kutcolombianen! Verdomme, ik ben helemaal van de leg. Net dus afscheid genomen van een Spaans model . Wilde hij mijn nummer hebben, ik zo , maar ik voeg je wel even toe op Facebook .

Maar goed, straks denkt Elegy dat ik hem ga verkrachten of zo. Even een terugval maar nu weer terug naar de orde van de dag.
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:52:02 #179
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58801645
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:40 schreef MLI het volgende:
OK, maar ondertussen ben ik eigenlijk terug bij af. Ik was zo goed bezig, weinig seks, altijd netjes alleen naar huis. Tot dit weekend dus. Kutcolombianen! Verdomme, ik ben helemaal van de leg. Net dus afscheid genomen van een Spaans model . Wilde hij mijn nummer hebben, ik zo , maar ik voeg je wel even toe op Facebook .

Maar goed, straks denkt Elegy dat ik hem ga verkrachten of zo. Even een terugval maar nu weer terug naar de orde van de dag.
Ik ben nergens bang voor, trek mijn titanium boxershort wel aan met irisscanbeveiliging En ik ben ook geen (colombiaans) model natuurlijk, dat is de beste beveiliging tegen opdringerige vrouwen die er voor mannen is
pi_58801742
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:54 schreef Lips het volgende:

[..]

Tnx!

Klote Lips .
pi_58801878
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:35 schreef mrbox het volgende:

Ja. En je afvragen of je te opdringerig was enzo. Fuck it, ik stuur nooit meer SMS-jes.
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik ben nergens bang voor, trek mijn titanium boxershort wel aan met irisscanbeveiliging En ik ben ook geen (colombiaans) model natuurlijk, dat is de beste beveiliging tegen opdringerige vrouwen die er voor mannen is
You just might need it .

Serieus, ik heb geen spijt van vannacht maar toch, ik was goed bezig en nu dus 2 in één week. Opvallend ook dat het gebeurd op het moment dat ik iemand probeer te vergeten. Dus wat hebben we hier van geleerd? Colombianen en Spanjaarden zijn . En MLI zoekt het op zodra ze zelf even niet weet wat ze aan moet vangen met d'r eigen gevoelens. Eén voordeel: de Colombiaan is niet meer interessant en de Spanjaard heeft zijn plek ook niet ingenomen, dat maakt het wel makkelijker om er weer mee op te houden.
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:02 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik denk écht aan alles.
Goed plan. Ik doe de middagdienst wel. Alles om op TV te komen .
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:06:32 #182
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58801931
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:03 schreef MLI het volgende:

You just might need it .

Serieus, ik heb geen spijt van vannacht maar toch, ik was goed bezig en nu dus 2 in één week. Opvallend ook dat het gebeurd op het moment dat ik iemand probeer te vergeten. Dus wat hebben we hier van geleerd? Colombianen en Spanjaarden zijn . En MLI zoekt het op zodra ze zelf even niet weet wat ze aan moet vangen met d'r eigen gevoelens. Eén voordeel: de Colombiaan is niet meer interessant en de Spanjaard heeft zijn plek ook niet ingenomen, dat maakt het wel makkelijker om er weer mee op te houden.
Ik ga wel extra veel knoflook eten en bierdrinken dan, en geen deo gebruiken

Je klinkt best... gefrustreerd trouwens
pi_58802032
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:06 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik ga wel extra veel knoflook eten en bierdrinken dan, en geen deo gebruiken

Je klinkt best... gefrustreerd trouwens
Dan ben je wel veilig ja .

Nou ja, ik baal gewoon dat ik een terugval had. Maar komt goed, zondigen mag best een keer en het wil ook niet zeggen dat ik gelijk weer de MLI van 2007 ben. Maar ik ben er wel als de dood voor want ik ben veel gelukkiger zonder al dit gedoe.
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:15:37 #184
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58802150
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:10 schreef MLI het volgende:

[..]

Dan ben je wel veilig ja .

Nou ja, ik baal gewoon dat ik een terugval had. Maar komt goed, zondigen mag best een keer en het wil ook niet zeggen dat ik gelijk weer de MLI van 2007 ben. Maar ik ben er wel als de dood voor want ik ben veel gelukkiger zonder al dit gedoe.
Mooi beschermingsmiddel: De knoflookboxershort

Ach, zoals ik het nu lees ben je gewoon lekker aan het leven, niks mis mee toch?
pi_58802635
MLI, niemand is heilig, zolang je ervan geniet is het toch geen probleem?
  woensdag 21 mei 2008 @ 15:27:49 #186
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58803472
Heb je met allebei sex gehad dan MLI?

Ik heb inmiddels contact gehad met de uroloog, moet dinsdag al voor de eerste onderzoeken
Gelukkig wel al snel!
Miauw
pi_58803670
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 15:27 schreef Lips het volgende:

Ik heb inmiddels contact gehad met de uroloog, moet dinsdag al voor de eerste onderzoeken
Gelukkig wel al snel!
Ja, met allebei. Wel met allebei een klik dus, ik bedoel, seks met iemand waar ik helemaal niks voor voel doe ik niet. Het is dan toch nooit goeie seks. Het is een kwestie van humor, waardering en seksuele aantrekkingskracht.

Dinsdag al? . Zo snel inderdaad, maar inderdaad, beter zo snel mogelijk naar laten kijken en hopen dat ze de oorzaak snel achterhalen.
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:04:20 #188
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58804122
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 15:27 schreef Lips het volgende:

Gelukkig wel al snel!
Dat soort dingen gaat altijd snel, toen ik een uitstrijkje had gehad dat niet goed was, kon ik ook vier dagen later al terecht, das gewoon voor de zekerheid

woensdag 21 mei 2008 @ 16:06:38 #189
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58804155
volgende week zaterdag gaan de kindjes uit logeren, dus ben ik een avondje vrij, ben nog aan het twijfelen wat ik zal gaan doen dan...
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:11:39 #190
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58804252
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:06 schreef JamesBrownie het volgende:
volgende week zaterdag gaan de kindjes uit logeren, dus ben ik een avondje vrij, ben nog aan het twijfelen wat ik zal gaan doen dan...
Uit met Lips en daarna jullie avonturen hier posten natuurlijk
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:30:15 #191
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58804587
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:11 schreef Elegy het volgende:

[..]

Uit met Lips en daarna jullie avonturen hier posten natuurlijk
Helaas zit Lips dan op PinkPop
Miauw
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:32:17 #192
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58804629
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:30 schreef Lips het volgende:

[..]

Helaas zit Lips dan op PinkPop
Da's toch pas de 30ste? JB bedoelde toch aankomend? Of ben ik abuis?
pi_58804806
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:32 schreef Elegy het volgende:

[..]

Da's toch pas de 30ste? JB bedoelde toch aankomend? Of ben ik abuis?
Je bent abuis.
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:50:41 #194
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58804990
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:41 schreef dawg het volgende:

[..]

Je bent abuis.
Damn
pi_58805073
Over Pinkpop gesproken, ik kan niet wachten.

Nee echt, ik kan niet wachten.
pi_58805651
Alsof je er echt mee zit MLI, kom nou
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:08:58 #197
101353 mrbox
Miep miep
pi_58807377
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:26 schreef RickTheGreatest het volgende:
Alsof je er echt mee zit MLI, kom nou
Nee denk dat MLI er meer mee zit is dat ze sex gebruikt om slechte gevoelens mee weg te drukken
wat ik er teminste ff zo uit haal

Zo heb maar besloten om vanavond ff e-mailtje te sturen naar mijn crush dat het allemaal iets sneller moet gaat omdat we er allebij met dit tempo niet gelukkiger van gaan worden (en anders dan maar niet, pijnlijk maar wel het verstandigst )
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:24:50 #198
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58807663
volgend jaar ga ik ook een aantal festivals pakken
heerlijk altijd, beetje zuipen, beetje muziek luisteren, beetje flirten, beetje in de pit
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:30:39 #199
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58807758
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:24 schreef JamesBrownie het volgende:
volgend jaar ga ik ook een aantal festivals pakken
heerlijk altijd, beetje zuipen, beetje muziek luisteren, beetje flirten, beetje in de pit
Gaan we naar Wacken of Graspop Metal Meeting

Ouderwetsch rosschen ende beucken! Net als ye olde Dynamo Open Air
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:42:20 #200
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58807965
De eerste keer dat ik in de pit ging heb ik tot twee keer toe een bloedneus gehad, ik ben vrij klein.
Nu gebeurt dat niet meer.
Al blijven er wel altijd jongens die vragen wat een meisje/vrouw als ik in de pit doet
  woensdag 21 mei 2008 @ 20:24:10 #201
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_58808777
*meldt
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_58810439
En wat doen de singles dit weekend?
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:01:39 #203
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58810858
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:42 schreef JamesBrownie het volgende:
De eerste keer dat ik in de pit ging heb ik tot twee keer toe een bloedneus gehad, ik ben vrij klein.
Nu gebeurt dat niet meer.
Al blijven er wel altijd jongens die vragen wat een meisje/vrouw als ik in de pit doet
Je slaat nu wild om je heen?
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:41 schreef Tegan het volgende:
Vrijdag niks, zaterdag bbq-meet van een ander forum en zondag lekker niks, misschien beetje hardlopen.
pi_58811378
Vrijdag doe ik JamesBrownie, zaterdag MLI (met tegen zin) en zondag waarschijnlijk dinges.
A little bit hateful
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:33:45 #205
77330 m-niki
for real
pi_58811604
ik ga zaterdag hoogstwaarschijnlijk weer stappen (eerst verjaardag) en op zondag hoogstwaarschijnlijk een gat in de dag m'n kater uitslapen
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:41:09 #206
101353 mrbox
Miep miep
pi_58811762
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:33 schreef m-niki het volgende:
ik ga zaterdag hoogstwaarschijnlijk weer stappen (eerst verjaardag) en op zondag hoogstwaarschijnlijk een gat in de dag m'n kater uitslapen
Je gaat je eigen verjaardags kadotje uitzoeken die avond ?
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:45:34 #207
77330 m-niki
for real
pi_58811892
nope, het is niet mijn verjaardag, maar ik kan wel net doen alsof
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:22:21 #208
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58812795
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:
Vrijdag doe ik JamesBrownie, zaterdag MLI (met tegen zin) en zondag waarschijnlijk dinges.
fijn dat je me dat even meldt...
Hoe laat?
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:23:00 #209
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58812817
Ik ben trouwens wel jarig dit weekend
En ik doe er helemaal niets aan, dat komt als ik een huisje heb
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:28:39 #210
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58813064
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:01 schreef Elegy het volgende:

[..]

Je slaat nu wild om je heen?

Nee, ik zorg dat ik mijn armen omhoog houd zodat ze mijn gezicht beschermen.
pi_58813176
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben trouwens wel jarig dit weekend
En ik doe er helemaal niets aan, dat komt als ik een huisje heb
Je begint oud te worden, zo langzaam aan.
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:34:16 #212
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58813373
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:30 schreef dawg het volgende:

[..]

Je begint oud te worden, zo langzaam aan.
Ja, 28 alweer.
Om eerlijk te zijn ben ik geloof ik een van de weinige mensen die ik ken die er geen ruk om geeft
pi_58813587
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:34 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ja, 28 alweer.
Om eerlijk te zijn ben ik geloof ik een van de weinige mensen die ik ken die er geen ruk om geeft
'Het gaat erom hoe oud je je voelt.' Dat zeggen 'ze' altijd.
pi_58814993
quote:
Vrijdag een date, waar ik eigenlijk niet erg veel zin in heb.

Zaterdag & Zondag nog geen plannen, waarschijnlijk genieten van het mooie weer in het park of naar m'n ouders.
pi_58815236
quote:
Zaterdag een evenement van m'n sport.. Zondag avond dienst

[ Bericht 0% gewijzigd door Netstorm op 22-05-2008 01:01:58 ]
pi_58815616
Zaterdag heb ik blijkbaar een date . Verder nog geen plannen, ik plan eigenlijk nooit van tevoren.
pi_58816246
Feest van de vriendin van 1 van mijn bazen @ stage.
Ze geeft met een vriendin een groot feest en hebben een heel hotel afgehuurd..
pi_58816251
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 04:07 schreef RickTheGreatest het volgende:
Feest van de vriendin van 1 van mijn bazen @ stage.
Ze geeft met een vriendin een groot feest en hebben een heel hotel afgehuurd..
Je bent wakker . Goeiemorgen. Klinkt goed, hopelijk is de muziek en het publiek OK.
pi_58816279
uiteraard ben ik wakker , maar jij! geen bedtijd?
  donderdag 22 mei 2008 @ 07:43:05 #220
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58816564
k heb zondag waarschijnlijk wat leuks te doen; heeft met m'n werk te maken. Alleen is 't nog de vraag of dat doorgaat.

Enne @James Brownie: Je word maar 1x 28 in je leven hoor, wanneer ben je jarig?
  donderdag 22 mei 2008 @ 07:46:08 #221
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58816578
zondag.

En je hebt gelijk, maar ik wil hier ni huis geen verjaardag meer vieren.
Als ik weg ben, geef ik een housewarming en vier ik tegelijk mijn verjaardag, dan weet ik ook wat ik kan vragen aangezien er vast nog wel dingen zijn die ik nodig heb in huis
pi_58816622
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 07:46 schreef JamesBrownie het volgende:
zondag.

Als ik weg ben, geef ik een housewarming en vier ik tegelijk mijn verjaardag, dan weet ik ook wat ik kan vragen aangezien er vast nog wel dingen zijn die ik nodig heb in huis
Zoals een man!
  donderdag 22 mei 2008 @ 07:56:48 #223
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58816638
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 07:46 schreef JamesBrownie het volgende:
zondag.

Snap ik.
Ga je wel wat leuks doen?

Hier een paar huisjes verder hebben m'n buren een vergelijkbaar probleempje, laatst was hun dochter jarig en dat hebben ze wel samen gevierd nog. Best moeilijk hoor.
Mijn ouders zijn ook gescheiden toen ik ong. 12 was en dat heeft me wel behoorlijk dwarsgezeten destijds.
  donderdag 22 mei 2008 @ 07:57:43 #224
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58816644
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 07:54 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Zoals een man!
Voorlopig niet..
Ik zat meer aan theedoeken enzo te denken
pi_58816705
pannen/borden/bestek/glazen en al die troep kost ook handen vol geld!
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:07:47 #226
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58816724
Die heb ik al, tenminste voor een deel, ik weet dus niet precies wat ik wel en niet heb, we moeten de zooi nog verdelen.
En dan ben ik echt vrijgezel
pi_58816763
Je bent al echt vrijgezel, je zit alleen nog niet op jezelf Dus neem het er nu al van, in plaats van vastzitten in het huis van je ex
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:15:21 #228
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58816790
Ik moet rekening met hem houden, dat kan gewoon niet anders.
En ik wil het ook niet anders, zo zit ik gewoon niet in elkaar.

Ik zag trouwens MLI dr post in dat afknappers topic
Ik wilde hem eigenlijk hier quoten
pi_58816949
Ik zag hem ook, maar er zijn zat vrouwen die dat ook allemaal afknappers vinden.
Het ziet er gewoon uit als een ENORME lijst omdat iemand het een keer op internet post, maar kijk in het echt eens naar waar sommige mensen op afknappen
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:47:37 #230
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58817086
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:28 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Nee, ik zorg dat ik mijn armen omhoog houd zodat ze mijn gezicht beschermen.
Anders gebruik je dit:

En ach, ik ben ook al 27 hoor
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:48:37 #231
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58817104
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet rekening met hem houden, dat kan gewoon niet anders.
En ik wil het ook niet anders, zo zit ik gewoon niet in elkaar.

Ik zag trouwens MLI dr post in dat afknappers topic
Ik wilde hem eigenlijk hier quoten
whehehe ik vond m wel goed, je moet die reacties eens zien

Swat, ik ben alweer te laat bijna.

en hij trok de wijde wereld in.
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:50:03 #232
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58817118
@ JamesBrownie: Ben jij nog zo jong ja
(ik had, gezien de kinderen, een aanname gedaan over je leeftijd )

Wat voor afknapperstopic mis ik

Ik heb vanavond al weekend
Er is een studentenfeestje ( ) op het stadhuisplein in Ehv maar iedereen moet morgen natuurlijk gewoon werken
Morgen met een vriendinnetje mee naar het CWI als mental support en daarna de stad in om een luchtbed te kopen voor Pinkpop.
Zaterdag overdag boodschappen en huishouden. 's Avonds komt een vriendin naar mij om te stappen of ik ga naar haar om gezellig op de bank te hangen en bij te kleppen. Welke het wordt hangt van haar vrijdagavond af
Zondag komt een vriend eten en foto's kijken van Stockholm (die ik nog niet ingeplakt heb).
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:57:12 #233
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58817207
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:50 schreef Lips het volgende:Wat voor afknapperstopic mis ik
Dit: Afknappers van MLI
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:58:53 #234
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58817232
@kaasplankje + Rick.:Ik vond hem ook wel goed.. ;')
Alleen weet je dingen niet altijd gelijk toch? en als je eenmaal verliefd bent, is niet alles meer zo belangrijk.

@lips : Dat heb ik vaker.. Ik was gewoon jong toen ik ze kreeg (20) in het begin vroegen mensen weleens of dat mijn kind(eren) was/waren als ik met mijn ex en hen aan het wandelen was ofzo, alsof ze aannamen dat ze van hem en zijn vorige vriendin waren. Of ze dachten dat ze van mijn moeder waren, ook fijn...

Afknappers
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:59:36 #235
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58817245
2 X is wat overdreven...
O en die helm heb ik niet meer nodig ik kan het voortaan zo
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:05:16 #236
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58817315
Dat is een enorm topic! op welke pagina moet ik zijn? Of is het hele topic de moeite
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:07:52 #237
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58817353
de laatste
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:10:22 #238
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58817400
Ik vond het al ja. 'Op papier' ben ik het met een groot aantal dingen die MLI noemt wel eens, in de praktijk kan het meeste me gestolen worden
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:13:38 #239
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58817454
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:10 schreef Lips het volgende:
Ik vond het al ja. 'Op papier' ben ik het met een groot aantal dingen die MLI noemt wel eens, in de praktijk kan het meeste me gestolen worden
Ja, het moet gewoon goed voelen..
Er zijn wel dingen waar ik niet van houd hoor, maar daar kom ik best wel overheen.
pi_58817493
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:57 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dit: Afknappers van MLI
Ik voldoe aan zoveel punten
A little bit hateful
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:23:57 #241
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58817616
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:59 schreef JamesBrownie het volgende:
2 X is wat overdreven...
O en die helm heb ik niet meer nodig ik kan het voortaan zo
Tof! Heb je allemaal van die "blakk mettall ist krieg!!!111einzeinz!!11" spikes ook om?
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:24:58 #242
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58817631
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:15 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik voldoe aan zoveel punten
Da's niet zo best, dat betekent namelijk dat MLI gigantisch op je af zal knappen
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:30:55 #243
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58817700
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:23 schreef Elegy het volgende:

[..]

Tof! Heb je allemaal van die "blakk mettall ist krieg!!!111einzeinz!!11" spikes ook om?
Nee, ik heb gewoon een shirt en een spijkerbroek aan meestal.
Ik heb wel een keer honing aan mijn kont gehad geloof ik,maar dat was meer omdat ik niet in de gaten had dat ik rondliep met een cameltoe

En wederom geef ik meer info dan ik zou moeten
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:36:45 #244
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58817809
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:30 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Nee, ik heb gewoon een shirt en een spijkerbroek aan meestal.
Ik heb wel een keer honing aan mijn kont gehad geloof ik,maar dat was meer omdat ik niet in de gaten had dat ik rondliep met een cameltoe

En wederom geef ik meer info dan ik zou moeten
Zo, gequote zodat je je eigen post niet snel kan editten

Ik had ook niet van die spikes, gewoon een bandshirt (bij voorkeur eentje die niemand anders had ), legerbroek en kisten. En dan hop, de pit in! Nuja, het optreden van Machine Head op DOA veranderde het héle veld in één grote pit

Tegenwoordig doe ik het wat rustiger aan, ik blijf wel langs de zijlijn. En bij Tori Amos of A Fine Frenzy verwacht ik ook niet echt een pit, trouwens.
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:40:31 #245
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58817869
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

Zo, gequote zodat je je eigen post niet snel kan editten

Ik had ook niet van die spikes, gewoon een bandshirt (bij voorkeur eentje die niemand anders had ), legerbroek en kisten. En dan hop, de pit in! Nuja, het optreden van Machine Head op DOA veranderde het héle veld in één grote pit

Tegenwoordig doe ik het wat rustiger aan, ik blijf wel langs de zijlijn. En bij Tori Amos of A Fine Frenzy verwacht ik ook niet echt een pit, trouwens.
Ik zou het ook even onderstrepen en dikgedrukt maken

Ik vind het nog steeds leuk
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:41:00 #246
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58817877
Ik lig ergens achteraf gewoon lekker in het zonnetje en kijk van een afstandje naar die idioten in de pit
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:42:15 #247
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58817908
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef Lips het volgende:
Ik lig ergens achteraf gewoon lekker in het zonnetje en kijk van een afstandje naar die idioten in de pit

Is zo lekker, gewoon even al je energie kwijt
En iedereen is heel aardig, al zou je dat misschien niet zeggen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:59:59 #248
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58818287
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:40 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik zou het ook even onderstrepen en dikgedrukt maken

Ik vind het nog steeds leuk
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:42 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Is zo lekker, gewoon even al je energie kwijt
En iedereen is heel aardig, al zou je dat misschien niet zeggen.
Als er iemand onderuit (dreigt) te gaan zijn er altijd genoeg handen die hem/haar weer overeind trekken inderdaad.

Behalve stagedivers die met de schoenen eerst aankomen die worden dan ook door niemand opgevangen
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:03:12 #249
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58818349
dat mag niet meer
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:06:20 #250
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58818417
Vroegah, toen metal vooral voor en door mannen was, wel. Nu mag je hooguit braaf de band aangapen en heel licht een beetje met je hoofd knikken
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:10:06 #251
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58818493
o, dus het ligt aan mij

Dan maar niet meer in de pit
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:17:03 #252
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58818635
Ik heb vandaag echt geen zak zin in m'n werk
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:23:39 #253
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58818768
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:10 schreef JamesBrownie het volgende:
o, dus het ligt aan mij

Dan maar niet meer in de pit
Nee, het is een duffe boel geworden de laatste paar jaren.

Alleen maar watjes in de pit
pi_58818944
Beetje vreemd iemand die Elegy hoor. Je bent echt wel zo'n sleeper. Ziet er niet cliche uit als een bierzuipende dikpens met lang haar, baard en slechte hygiene. Maar alles wijst er wel op.

Net als die gabbers die normaal door het leven gaan met ralph lauren, maar op zateravond gaat het geheime kastje met cavello's en australians weer open en de pruik weer ervan af
A little bit hateful
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:49:09 #255
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58819278
Ik heb wel lang haar gehad trouwens, die vlecht heb ik nog en is ongeveer 30 cm

Tja, heb een hele tijd in de metal scene rondgehangen, compleet met wazige tshirts, schedels, omgekeerde kruizen en van die hele grote zilveren schakelringen. Tja, je zit op de middelbare school en je wil je onderscheiden hè. De liefde voor de muziek is er nog steeds wel, hoewel die meer naar "traditionele" metal gaat zoals Machine Head, Life of Agony, Type O Negative, Metallica en Slayer. Black metal ben ik wel een beetje uit, hoewel een flinke pot Emperor, Dissection of Mayhem ook best okee is. Voor meer info over mijn muzieksmaak, zie mijn sig

Daarna nog een paar jaar in de gothic scène gezeten, die op een gegeven moment evolueerde richting neo-folk/martial.

En nu ben ik heel gewoon, met een blauwe spijkerbroek, Arrow overhemd en nette doch casual zwarte schoenen. Behalve als ik weer eens naar een wazig feestje ga natuurlijk

heb wel een baardje nu trouwens, maar dat is omdat ik geen zin heb me te scheren Mijn hygiène is verder trouwens prima in orde, compleet met flossen, een luchtje en gel in mijn haar
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:07:42 #256
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58819738
ik ben altijd gewoon geweest

Ik zal die muziek ook niet voor de leuk thuis opzetten, das echt iets voor festivals, heerlijk
pi_58819855
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:10 schreef Lips het volgende:
Mij ook.

Ik ga trouwens in augustus naar Pukkelpop. Nog nooit op zo'n festival geweest, ben heel benieuwd.
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:15:07 #258
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58819923
Pukkelpop ben ik ook nooit geweest.
Oh wacht, 14 - 16 augustus... dan zit ik op Decibel Outdoor (de 16e)
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:22:03 #259
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58820131
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:07 schreef JamesBrownie het volgende:
ik ben altijd gewoon geweest

Ik zal die muziek ook niet voor de leuk thuis opzetten, das echt iets voor festivals, heerlijk
Ik zet het wel regelmatig op thuis, en zeker in de auto. Heb laatst nog een Scheurijzer cd gemaakt met allemaal stevige metaltracks
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:25:08 #260
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58820223
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:12 schreef MLI het volgende:

[..]

Mij ook.

Ik ga trouwens in augustus naar Pukkelpop. Nog nooit op zo'n festival geweest, ben heel benieuwd.
Tip:
* Stevige schoenen! (dus geen hakjes )
* Legerbroekk/afritsbroek/iets met veel zakken is ook handig.
* Rugzak
* Niet bang zijn om met modderpoten rond te lopen
* Water!
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:34:09 #261
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58820480
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:25 schreef Elegy het volgende:

[..]

Tip:
* Rugzak
* Water!
In het lowlandstopic staan links naar meeneemlijsten
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 12:02:48 #262
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58821198
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:34 schreef Lips het volgende:

[..]

In het lowlandstopic staan links naar meeneemlijsten
! Daar heb ik overheen gelezen
  donderdag 22 mei 2008 @ 12:07:10 #263
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58821284
geld, ook heel belangrijk
pi_58824049
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:25 schreef Elegy het volgende:

[..]

Tip:
* Rugzak
* Water!
Over modder poten gesproken.. nah.. laat maar, dit is geen lowlands bash topic
pi_58824205
Zo'n festival hoort vol te zitten met troep!
Maarja, ik ga naar Justice @ de brabanthallen
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:20:18 #266
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58824370
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:08 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Over modder poten gesproken.. nah.. laat maar, dit is geen lowlands bash topic
DOA '97, ik had zoveel blubber op mijn poten dat ik mijn broek serieus rechtop kon zetten 's avonds. En dan de volgende ochtend natuurlijk gewoon weer aantrekken
pi_58824503
brrr festivals die langer duren dan 1 dag waar je ook moet blijven slapen.

Op vakantie of rondreis kan ik op een bankje in het park slapen. In de regen lopen zonder extra schone kleren, op de camping illegaal poepen.

A little bit hateful
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:27:27 #268
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58824562
Op zo'n festival maakt dat niks uit, daar stinkt iedereen op een gegeven moment
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:29:17 #269
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58824618
Douchen op een festival is voor watjes
pi_58824629
Ja sorry, ik ben niet zo into the festivals scene waar mensen zich proberen af te troeven aan de hand van hun polsbandjes.
A little bit hateful
pi_58824700
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:25 schreef Liquidootje het volgende:
brrr festivals die langer duren dan 1 dag waar je ook moet blijven slapen.

Op vakantie of rondreis kan ik op een bankje in het park slapen. In de regen lopen zonder extra schone kleren, op de camping illegaal poepen.

Een broeinest van alto's die na 2 dagen behoorlijk gaan stinken..
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:34:38 #272
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58824759
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:29 schreef Liquidootje het volgende:
Ja sorry, ik ben niet zo into the festivals scene waar mensen zich proberen af te troeven aan de hand van hun polsbandjes.
Ik ook niet hoor, maar dan kan het nog wel leuk zijn
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:40:25 #273
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58824897
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:29 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ben ook niet van de polsbandjes, ik ben van de tshirts
pi_58824900
Jawel, ben er wel eens geweest hoor.

Maar ik ben er overheen gegroeid denk ik. Terugdenkend aan de nachtelijke gesprekken, wc voorzieningen. Lichamelijke gassen van zowel mannen en vrouwelijke deelnemers. De sterke verhalen over obscure band die te commercieel werden/worden etc etc etc

Maar ok, het is niet meer zoals 5 jaar geleden of zelfs 8-10 jaar geleden. Tegenwoordig lopen er ook zeer mainstream normalo's rond enzo. Net zo mee veranderd als 3fm zeg maar. Dat is wel positief.

A little bit hateful
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:43:09 #275
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58824963
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:40 schreef Liquidootje het volgende:
Jawel, ben er wel eens geweest hoor.

Maar ik ben er overheen gegroeid denk ik. Terugdenkend aan de nachtelijke gesprekken, wc voorzieningen. Lichamelijke gassen van zowel mannen en vrouwelijke deelnemers. De sterke verhalen over obscure band die te commercieel werden/worden etc etc etc

Maar ok, het is niet meer zoals 5 jaar geleden of zelfs 8-10 jaar geleden. Tegenwoordig lopen er ook zeer mainstream normalo's rond enzo. Net zo mee veranderd als 3fm zeg maar. Dat is wel positief.

Ik heb nooit sterke verhalen over obscure bands gehad, laat mij maar lekker me uitleven, geen al te serieuze (of semi-serieuze) gesprekken aub...
pi_58824994
Hoezo serieus. Joint's gesprekken
A little bit hateful
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:45:13 #277
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58825017
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:44 schreef Liquidootje het volgende:
Hoezo serieus. Joint's gesprekken
ook niet, een keer een stukje spacecake gehad(per ongeluk) en verder nooit iets gebruikt.
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:47:55 #278
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58825080
En weer terug ontopic voordat we commentaar krijgen!!!!
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:49:43 #279
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58825134
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:43 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb nooit sterke verhalen over obscure bands gehad, laat mij maar lekker me uitleven, geen al te serieuze (of semi-serieuze) gesprekken aub...
Jij bent nog nooit naar een black metal concert geweest? Daar wordt over niets ander gepraat dat "band X wel erg commercieel wordt en ze daar dus niet meer naar luisteren"

Best grappig, al die "trve ariskk blakk mettal" figuren die alleen iets goed vinden als het klinkt alsof het is opgenomen in een tochtige garage op een My First Sony recordertje
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:50:30 #280
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58825161
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:47 schreef Lips het volgende:
En weer terug ontopic voordat we commentaar krijgen!!!!
Ohja

ZIjn er eigenlijk singles die op donderdagavond uitgaan om een student(e) te scoren?
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:51:18 #281
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58825181
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:50 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ohja

ZIjn er eigenlijk singles die op donderdagavond uitgaan om een student(e) te scoren?
Dat zat voor vanavond wel in de planning maar niemand gaat mee
Miauw
pi_58825192
Dank u! My point exactly

Maar ik drink en gebruik ook niets, vandaar dat ik niet in het vuil wil zitten om van muziek te genieten
A little bit hateful
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:55:07 #283
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58825265
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:51 schreef Lips het volgende:

[..]

Dat zat voor vanavond wel in de planning maar niemand gaat mee
Ga je toch alleen? Gewoon een beetje verloren om je heen kijken en binnen no-time zit je aan de gratis drank
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:56:02 #284
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58825287
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ga je toch alleen? Gewoon een beetje verloren om je heen kijken en binnen no-time zit je aan de gratis drank
Nèh, da's nie mijn ding. Ik ga wel alleen op vakantie maar niet alleen op stap!
Miauw
pi_58825842
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:50 schreef Elegy het volgende:

ZIjn er eigenlijk singles die op donderdagavond uitgaan om een scholier(e) te scoren?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little bit hateful
pi_58825979
Vanavond ga ik niet. Vrijdag zaalvoetbal en daarna uitgaan en zaterdag zal het waarschijnlijk ook uitgaan worden
  donderdag 22 mei 2008 @ 15:27:50 #287
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58826133
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 15:17 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's gewoon hard candy, en op hard candy moet je goed kauwen
  donderdag 22 mei 2008 @ 15:34:42 #288
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58826305
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:49 schreef Elegy het volgende:

[..]

Jij bent nog nooit naar een black metal concert geweest? Daar wordt over niets ander gepraat dat "band X wel erg commercieel wordt en ze daar dus niet meer naar luisteren"

Best grappig, al die "trve ariskk blakk mettal" figuren die alleen iets goed vinden als het klinkt alsof het is opgenomen in een tochtige garage op een My First Sony recordertje
ik heb herrie zat gehoord, maar als me iets niet interesseert zijn het wel de gesprekken op zo'n moment
pi_58828742
Gesprekken met alcohol achter de kiezen eindigen zo vaak in een discussie over politiek en het leven, kunnen we niet gewoon over porno hebben en blijven doorzuipen?
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:39:48 #290
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58829379
Ik hoef niet te zuipen om het over porno te hebben
pi_58829431
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:35 schreef Liquidootje het volgende:
Beetje vreemd iemand die Elegy hoor. Je bent echt wel zo'n sleeper. Ziet er niet cliche uit als een bierzuipende dikpens met lang haar, baard en slechte hygiene. Maar alles wijst er wel op.

Net als die gabbers die normaal door het leven gaan met ralph lauren, maar op zateravond gaat het geheime kastje met cavello's en australians weer open en de pruik weer ervan af
Ik had vroeger ook een Aus. Een dubbelzijdige zelfs. En Air Max, uiteraard.
Mijn verzameling Thunderdome's staat nog mooi in mijn cdkastje, weliswaar onderaan. De (prog)metal en (prog)rock staan hoger, en de rest zit totaal geen structuur in. Teveel cd's.

Muziek ftw!
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:44:56 #292
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58829475
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:42 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik had vroeger ook een Aus. Een dubbelzijdige zelfs. En Air Max, uiteraard.
Mijn verzameling Thunderdome's staat nog mooi in mijn cdkastje, weliswaar onderaan. De (prog)metal en (prog)rock staan hoger, en de rest zit totaal geen structuur in. Teveel cd's.

Muziek ftw!
Ik moet mijn cd rekken nog steeds categoriseren...maar dat zeg ik sinds de verhuizing in augustus vorig jaar al...
pi_58829546
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:44 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik moet mijn cd rekken nog steeds categoriseren...maar dat zeg ik sinds de verhuizing in augustus vorig jaar al...
Vroeger kon ik al mijn cd's in het donker nog vinden zelfs.
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:05:24 #294
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58829918
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:48 schreef dawg het volgende:

[..]

Vroeger kon ik al mijn cd's in het donker nog vinden zelfs.
Vroeger waren bijna al mijn cd's, of tenminste diegenen die ik vaak opzette, allemaal duister
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:14:08 #295
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58830094
Ik had een heleboel cd's die bijna allemaal kwijt zijn geraakt bij het verhuizen
Net als mijn boeken.
Ik had zoveel van Stephen King bv... En nu is de helft weg gewoon
pi_58830296
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:05 schreef Elegy het volgende:

[..]

Vroeger waren bijna al mijn cd's, of tenminste diegenen die ik vaak opzette, allemaal duister
De mijne waren gewoon goed.
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had een heleboel cd's die bijna allemaal kwijt zijn geraakt bij het verhuizen
Net als mijn boeken.
Wow, das fucked up. En zonde ook.
Wat voor cd's trouwens?
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:27:47 #297
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58830364
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Net als mijn boeken.
Zonde, hoe kan dat nou? Had je ze niet bij elkaar in gelabelde dozen gedaan?
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:28:03 #298
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58830368
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:24 schreef dawg het volgende:

[..]

De mijne waren gewoon goed.
[..]

Die van mij ook, natuurlijk
pi_58830411
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:28 schreef Elegy het volgende:

[..]

Die van mij ook, natuurlijk
Mijn eerste cd was Jive Bunny & the Mastermixers.

Daar trek je pas vrouwen mee aan, om maar even ontopic te blijven!
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:35:49 #300
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58830513
Ik had echt vanalles door elkaar, van happy hardcore tot klassiek, tot herrie.
Ook take that:')

Mijn eerste was een verzamel cd met Total eclipse of the heart erop.
pi_58830565
Over muziek gesproken.

Ik wil mij zometeen op een sexdate website inschrijven. Iemand nog suggesties?
En dicht!
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')