Slaap lekker dan!quote:Op maandag 19 mei 2008 23:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
[..]
Dude en dudet, dat was het enige wat ik wilde horen vandaag. Nu kan ik lekker slapen als een "mwah" single
Waarom niet? Voel je je dan zwak of?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Echt verliefd is niet iets wat ik graag ben moet ik zeggen...
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 mei 2008 23:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
[..]
Dude en dudet, dat was het enige wat ik wilde horen vandaag. Nu kan ik lekker slapen als een "mwah" single
Wacht, laat me dat even nuanceren:quote:
+1quote:Op maandag 19 mei 2008 23:48 schreef dawg het volgende:
Ik hou ook niet van echt verliefd zijn op iemand. Het is een gevoel wat tegelijkertijd geweldig en kut is. Gelukkig word ik niet zo snel verliefd.
Ik ook +1 ?quote:
Zou dat mijn probleem zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:19 schreef JamesBrownie het volgende:
ja, en dan wordt iedereen gek van je...
nee, verliefd zijn is leuk, maar dan wel op een manier die iets minder... ehm... overdreven is .
Ja, dat ookquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik daar zo luchtig over kon denken![]()
!
Succesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:32 schreef MLI het volgende:
Oh ja, ik vond dus om de klipklap iemand leuk en ik ben nooit heftig verliefd. Zaken als bovenstaande: meestal vergeten binnen twee/drie weken. Maar de laatste paar maanden in niemand meer interesse gehad, en toen dit weekend ineens redelijk pats-boem effect. Ik zweer ze gewoon nu een jaar af, dan word ik echt wel verliefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |