ik heb ook ongeveer dezelfde "fout" gemaakt. Was een meisje die ik leuk vond en ik geloof nog steeds dat zij mij ook leuk vond tot een bepaald moment... Gisteren een smsje gestuurd en gevraagd hoe het weekend was. Krijg gewoon niets terug. Van de ene kant kan ik niet boos op haar zijn maar van de andere kant vind ik het stom dat ze niets van haar laat horen.quote:
ja, kom op, nou wil ik het weten ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Of zoiets als JamesBrownie als ze......
Nee dit gaat te ver. Ik hou er al mee op
Niks mis met een herfstwandeling, maar dan moet het wel een mooie herfst zijn en onder de tien graden gerne. Warmte != tofquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:50 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Zet Elegy in een omgeving zonder electronica, maar met vrouwen die hem verplichten om gezellig samen een herfstwandeling te maken waarna ze samen gezellig op de koffie gaan bij Hermien en Jan die achter wonen.
Laat hem vervolgens elke gedachtegang noteren en probeer dit zelf te evenaren!
Same here.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:48 schreef dawg het volgende:
Ik hou ook niet van echt verliefd zijn op iemand. Het is een gevoel wat tegelijkertijd geweldig en kut is. Gelukkig word ik niet zo snel verliefd.
Hmm ik ben wel MLi niet , maar courtyard was wel een goede dacht ik. Oh maar als het je lukt om bij MLI een slaapplaats te krijgen... Kijk dan of je haar huisgenootje ergens ziet. Ik weet niet meer of het snopprinses was of thedenialtwist.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:51 schreef Elegy het volgende:
Oh trouwens, 7 juni moet ik in Brussel zijn vanwege een borrel met mijn alumni vereniging. Weet er iemand een goedkoop hotel wat in de buurt zit bij Place Rogier?
Via hotels.nl heb ik deze gevonden. Luxe hoeft van mij allemaal niet, ik slaap er toch maar één nacht. Enige eis is wel dat er een (bewaakte) parkeerplaats is want ik kom met de auto (kost namelijk niets)
*vragend kijkt naar MLI*
Bij MLI logeren lijkt me niet echt een goed planquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hmm ik ben wel MLi niet , maar courtyard was wel een goede dacht ik. Oh maar als het je lukt om bij MLI een slaapplaats te krijgen... Kijk dan of je haar huisgenootje ergens ziet. Ik weet niet meer of het snopprinses was of thedenialtwist.
Als het niet zo warm is vind ik het best om naar buiten te gaan, maar dan wel een bos, bergen, enzo. Geen park, da's suf. En herfst is een mooi jaargetijdequote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:25 schreef RickTheGreatest het volgende:
Een herfstwandeling vind jij niet erg? Die zag ik niet aankomen
Ik wist al wel hoe het voelt hoor. Maar goed, vandaag kijk ik er positiever tegenaan. Hij belt nog wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nu weet je tenminste eens hoe wij ons voelen, MLI![]()
Ik dacht dat jij mannen altijd voor was in dit soort dingen, het lijkt erop dat je nu een koekje van eigen deeg hebt gehad.
Anyway, sterkte ermee!![]()
Van 't weekend loop je vast wel weer iets tegen 't lijf in de een of andere "boite".![]()
Ben niet op de hoogte van hotels. Maar ik kan hier best plaats maken voor je, ik heb sleutels van mijn huisgenoten dus ik kan altijd uitwijken. Rogier is max 15 minuutjes lopen van mijn huis. En als je dronken bent, een half uurtjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:51 schreef Elegy het volgende:
Oh trouwens, 7 juni moet ik in Brussel zijn vanwege een borrel met mijn alumni vereniging. Weet er iemand een goedkoop hotel wat in de buurt zit bij Place Rogier?
Via hotels.nl heb ik deze gevonden. Luxe hoeft van mij allemaal niet, ik slaap er toch maar één nacht. Enige eis is wel dat er een (bewaakte) parkeerplaats is want ik kom met de auto (kost namelijk niets)
*vragend kijkt naar MLI*
Nuja, zomaar bij jou in huis slapen vind ik ook wel weer een beetje, hmmtja. Tis dan wel weer dichtbij, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:49 schreef MLI het volgende:
Ben niet op de hoogte van hotels. Maar ik kan hier best plaats maken voor je, ik heb sleutels van mijn huisgenoten dus ik kan altijd uitwijken. Rogier is max 15 minuutjes lopen van mijn huis. En als je dronken bent, een half uurtje. En best kom je met de trein, is veel makkelijker want parkeren is een drama. Bij Rogier zit wel een grote parkeergarage in de buurt trouwens.
Altijd welkomquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nuja, zomaar bij jou in huis slapen vind ik ook wel weer een beetje, hmmtja. Tis dan wel weer dichtbij, dat dan weer wel.
Nou, ik kom liever met de auto want da's toch een leasekarretje en ben ik ook niet afhankelijk van het ov enzo (want daar heb ik een hekel aan) Wat kost parkeren daar nou ongeveer per dag/dagdeel?
Ik zal er eens over denken, als het echt geen probleem is tenminste. Wel handig dat ik dan eindelijk ook eens wat kan drinken tijdens het uitgaanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Altijd welkom. Wat parkeren kost weet ik niet want ik heb geen auto. Maar een parkeerbonnetje is hier 15 euro, dus daar hoef je je niet druk over te maken.
Ik kan dat altijd zeggen, heb een nog een slaapbank staan en ook nog een kastenkamer waar makkelijk een luchtbed in pastquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Lijkt me zo fijn, om gewoon te kunnen zeggen: blijf maar lekker slapen joh!
Is het ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Lijkt me zo fijn, om gewoon te kunnen zeggen: blijf maar lekker slapen joh!
Mijn dag is weer goed!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Of zoiets als dawg een hemelse eigen pool-ruimte doneren. Met echte perfecte gebalanceerde keu's en ivoren ballen. Maar hij mag alleen spelen tegen Garrison waar hij altijd tegen verliest. Dag in dag uit, nacht in nacht uit in eigen huis.
en je hebt mijn stukje nog niet afgemaakt!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:31 schreef Liquidootje het volgende:
Nee MLI staat mogelijk haar kamer af, maar ze gaat dan wel bij een andere roommate slapen
Elegy wilt eigenlijk het best wel impulsief aannemen, maar dat zit niet in zijn karakter en hij zal dat ook niet doen.
En nu ga ik bij d-reizen even een retourtje Brussel boeken, maar bij mij gaat ze het niet aanbieden. Waardoor ik alsnog een mini krasmomentje krijg op deze mooie zonnige chille dag
Hij kan toch op de bank?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kan dat ook gerust zeggen, maar ik denk niet dat mijn ex daar blij van wordt
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ik heb besloten om nog niet op jouw tenen te trappen. Je bent immers moeder en ik heb respect voor moeders.
Snappey?
Maar geen angst dit was een verkapte snap-judgement moment
Heb je het ergens moeilijk mee?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ik heb besloten om nog niet op jouw tenen te trappen. Je bent immers moeder en ik heb respect voor moeders.
Snappey?
Maar geen angst dit was een verkapte snap-judgement moment
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:18 schreef Lips het volgende:
Geen zin om te lezen... geen zin vandaag... motivatie is op!
Tnx!quote:
Wat er eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Tnx!
baal nog even extra nu ik net echt bevestigd heb gekregen dat ik uitgebreide onderzoeken mag ondergaan bij een uroloog![]()
Saaaaaaaaaai!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:31 schreef Liquidootje het volgende:
Nee MLI staat mogelijk haar kamer af, maar ze gaat dan wel bij een andere roommate slapen
Behalve natuurlijk als Elegy er goed uit zietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:31 schreef Liquidootje het volgende:
Heb dit jaar al een aantal blaasontstekingen gehad en een nierbekkenontsteking. Nu blijft er bloed in m'n urine zitten en dat moet onderzocht worden...quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:31 schreef Liquidootje het volgende:
Ze gaat dus ergens anders slapenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk als Elegy er goed uit ziet
Oh beterschap danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb dit jaar al een aantal blaasontstekingen gehad en een nierbekkenontsteking. Nu blijft er bloed in m'n urine zitten en dat moet onderzocht worden...
Vervelend zeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb dit jaar al een aantal blaasontstekingen gehad en een nierbekkenontsteking. Nu blijft er bloed in m'n urine zitten en dat moet onderzocht worden...
Oeh, nasty.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Soort van beterschap/succes dan maarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Hmm, ik ga er altijd vanuit dat het wel aangekomen is en dat ze er verder niets mee doet. En dan laat ik het los. Zo achteloos ben ik dan wel weerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:35 schreef mrbox het volgende:
Lips: Beterschap!
Als jullie iemand leuk vinden en jullie sturen dan een sms, als het antwoord "erg lang" op zich laat wachten (alles duurt lang als je iemand leuk vindt) beginnen jullie dan ook te twijfelen of de sms uberhaupt wel aangekomen is ?
Ja hé!!!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar meestal word ik daarover dan op de vrijdagavond weer heel boos . Bedoel. Sta je daar bij de frietkraam en dan mis je nét 15cent voor een kwakje mayo
Walgelijke wijf die mij 15cent heeft bestolen denk ik dan![]()
Da's nog altijd een goedkope manier om van je kwakje af te komenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hmm, ik ga er altijd vanuit dat het wel aangekomen is en dat ze er verder niets mee doet. En dan laat ik het los. Zo achteloos ben ik dan wel weer
Maar meestal word ik daarover dan op de vrijdagavond weer heel boos . Bedoel. Sta je daar bij de frietkraam en dan mis je nét 15cent voor een kwakje mayo
Walgelijke wijf die mij 15cent heeft bestolen denk ik dan![]()
Dit schreeuwt om nadere uitleg natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:53 schreef Lips het volgende:
Ik moet echt beter op mezelf gaan passen met alcohol op heb ik vanavond besloten
Ik wordt nogal 'losjes' van alcoholquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om nadere uitleg natuurlijk
Dit schreeuwt om nóg meer uitleg, jongedamequote:
quote:
Als we er even vanuit gaan dat jij ook "fout" bent, mogen ze jou dus ook niet "doen"quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:30 schreef dawg het volgende:
Zal ik een oogje in het zeil houden dan? Dat jullie geen foute dingen doen?
Dat was ook niet de insteek. Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als we er even vanuit gaan dat jij ook "fout" bent, mogen ze jou dus ook niet "doen"
Dan blijf je gezellig nog even.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind het soms best leuk om stoutefoute dingen te doen
En ik ben een beetje moe, of eigenlijk heel erg, maar ik heb geen zin om naar bed te gaanGebeurt veel de laatste tijd
herkenbaar (en daarna soms spijt)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind het soms best leuk om stoutefoute dingen te doen
En ik ben een beetje moe, of eigenlijk heel erg, maar ik heb geen zin om naar bed te gaanGebeurt veel de laatste tijd
Ik denk dat het beter is dat ik verder niks uitlegquote:
Haha, nee laten we dat vooral niet doen, wordt veel te gezelligquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Volgens mij is het niet zo slim als wij samen uitgaan dan...
Nou wat enorm sociaal van jou om dat aan te biedenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:30 schreef dawg het volgende:
Zal ik een oogje in het zeil houden dan? Dat jullie geen foute dingen doen?
ik was eigenlijk ook wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat ik verder niks uitleg![]()
tevredenquote:Haha, nee laten we dat vooral niet doen, wordt veel te gezellig![]()
en zoals je weet, te is nooit goed, behalve in tequila
[..]
quote:Nou wat enorm sociaal van jou om dat aan te bieden
Jawel! Details!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat ik verder niks uitleg![]()
Jawel, maar het is voor de baby dan he. Ik vind dat vrouwen ook een carriere kunnen/mogen/als ze willen/etc hebben. Dus als de ene 's avonds werkt, de andere 's middags en de derde 's avonds, dan heeft de baby toch nog altijd 1 moeder tot zijn beschikking en ik de volledige aandacht van de andere.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:33 schreef JamesBrownie het volgende:
is 1 mooie vrouw niet genoeg?
werk jij dan ook, of moeten de vrouwen zich helemaal ten dienste van Liquidootje en baby stellen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jawel, maar het is voor de baby dan he. Ik vind dat vrouwen ook een carriere kunnen/mogen/als ze willen/etc hebben. Dus als de ene 's avonds werkt, de andere 's middags en de derde 's avonds, dan heeft de baby toch nog altijd 1 moeder tot zijn beschikking en ik de volledige aandacht van de andere.
Ik denk écht aan alles.
De rechten zijn al verkocht voordat je de vrouwen hebt?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:22 schreef Liquidootje het volgende:
Het komt binnenkort op sbs6 of talpa.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Of zoiets als MLI in een kamer vol temperamente spaans sprekende gebronsde capoera vechters die haar helemaal van stuk brengen. Ieder met zijn eigen heerlijke aroma en dans/wrijftechnieken.
Alleen elke keer als de nacht voorbij is, dan gaan ze liefjes terug naar hun vrouw met kinderen thuis.
Ik ben nergens bang voor, trek mijn titanium boxershort wel aan met irisscanbeveiligingquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:40 schreef MLI het volgende:
OK, maar ondertussen ben ik eigenlijk terug bij af. Ik was zo goed bezig, weinig seks, altijd netjes alleen naar huis. Tot dit weekend dus. Kutcolombianen! Verdomme, ik ben helemaal van de leg. Net dus afscheid genomen van een Spaans model. Wilde hij mijn nummer hebben, ik zo
, maar ik voeg je wel even toe op Facebook
.
Maar goed, straks denkt Elegy dat ik hem ga verkrachten of zo. Even een terugval maar nu weer terug naar de orde van de dag.
Klote Lipsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Tnx!
baal nog even extra nu ik net echt bevestigd heb gekregen dat ik uitgebreide onderzoeken mag ondergaan bij een uroloog![]()
Ja. En je afvragen of je te opdringerig was enzo. Fuck it, ik stuur nooit meer SMS-jes.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:35 schreef mrbox het volgende:
Lips: Beterschap!
Als jullie iemand leuk vinden en jullie sturen dan een sms, als het antwoord "erg lang" op zich laat wachten (alles duurt lang als je iemand leuk vindt) beginnen jullie dan ook te twijfelen of de sms uberhaupt wel aangekomen is ?
You just might need itquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voor, trek mijn titanium boxershort wel aan met irisscanbeveiligingEn ik ben ook geen (colombiaans) model natuurlijk, dat is de beste beveiliging tegen opdringerige vrouwen die er voor mannen is
Goed plan. Ik doe de middagdienst wel. Alles om op TV te komenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jawel, maar het is voor de baby dan he. Ik vind dat vrouwen ook een carriere kunnen/mogen/als ze willen/etc hebben. Dus als de ene 's avonds werkt, de andere 's middags en de derde 's avonds, dan heeft de baby toch nog altijd 1 moeder tot zijn beschikking en ik de volledige aandacht van de andere.
Ik denk écht aan alles.
Ik ga wel extra veel knoflook eten en bierdrinken dan, en geen deo gebruikenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:03 schreef MLI het volgende:
You just might need it.
Serieus, ik heb geen spijt van vannacht maar toch, ik was goed bezig en nu dus 2 in één week. Opvallend ook dat het gebeurd op het moment dat ik iemand probeer te vergeten. Dus wat hebben we hier van geleerd? Colombianen en Spanjaarden zijn. En MLI zoekt het op zodra ze zelf even niet weet wat ze aan moet vangen met d'r eigen gevoelens. Eén voordeel: de Colombiaan is niet meer interessant en de Spanjaard heeft zijn plek ook niet ingenomen, dat maakt het wel makkelijker om er weer mee op te houden.
Dan ben je wel veilig jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga wel extra veel knoflook eten en bierdrinken dan, en geen deo gebruiken
Je klinkt best... gefrustreerd trouwens
Mooi beschermingsmiddel: De knoflookboxershortquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan ben je wel veilig ja.
Nou ja, ik baal gewoon dat ik een terugval had. Maar komt goed, zondigen mag best een keer en het wil ook niet zeggen dat ik gelijk weer de MLI van 2007 ben. Maar ik ben er wel als de dood voor want ik ben veel gelukkiger zonder al dit gedoe.
Ja, met allebei. Wel met allebei een klik dus, ik bedoel, seks met iemand waar ik helemaal niks voor voel doe ik niet. Het is dan toch nooit goeie seks. Het is een kwestie van humor, waardering en seksuele aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:27 schreef Lips het volgende:
Heb je met allebei sex gehad dan MLI?
Ik heb inmiddels contact gehad met de uroloog, moet dinsdag al voor de eerste onderzoeken![]()
Gelukkig wel al snel!
Dat soort dingen gaat altijd snel, toen ik een uitstrijkje had gehad dat niet goed was, kon ik ook vier dagen later al terecht, das gewoon voor de zekerheidquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:27 schreef Lips het volgende:
Heb je met allebei sex gehad dan MLI?
Ik heb inmiddels contact gehad met de uroloog, moet dinsdag al voor de eerste onderzoeken![]()
Gelukkig wel al snel!
Uit met Lips en daarna jullie avonturen hier posten natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:06 schreef JamesBrownie het volgende:
volgende week zaterdag gaan de kindjes uit logeren, dus ben ik een avondje vrij, ben nog aan het twijfelen wat ik zal gaan doen dan...
Helaas zit Lips dan op PinkPopquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Uit met Lips en daarna jullie avonturen hier posten natuurlijk
Da's toch pas de 30ste? JB bedoelde toch aankomend? Of ben ik abuis?quote:
Je bent abuis.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's toch pas de 30ste? JB bedoelde toch aankomend? Of ben ik abuis?
Damnquote:
Nee denk dat MLI er meer mee zit is dat ze sex gebruikt om slechte gevoelens mee weg te drukkenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:26 schreef RickTheGreatest het volgende:
Alsof je er echt mee zit MLI, kom nou![]()
Gaan we naar Wacken of Graspop Metal Meetingquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:24 schreef JamesBrownie het volgende:
volgend jaar ga ik ook een aantal festivals pakken
heerlijk altijd, beetje zuipen, beetje muziek luisteren, beetje flirten, beetje in de pit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |