en je hebt mijn stukje nog niet afgemaakt!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:31 schreef Liquidootje het volgende:
Nee MLI staat mogelijk haar kamer af, maar ze gaat dan wel bij een andere roommate slapen
Elegy wilt eigenlijk het best wel impulsief aannemen, maar dat zit niet in zijn karakter en hij zal dat ook niet doen.
En nu ga ik bij d-reizen even een retourtje Brussel boeken, maar bij mij gaat ze het niet aanbieden. Waardoor ik alsnog een mini krasmomentje krijg op deze mooie zonnige chille dag
Hij kan toch op de bank?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kan dat ook gerust zeggen, maar ik denk niet dat mijn ex daar blij van wordt
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ik heb besloten om nog niet op jouw tenen te trappen. Je bent immers moeder en ik heb respect voor moeders.
Snappey?
Maar geen angst dit was een verkapte snap-judgement moment
Heb je het ergens moeilijk mee?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ik heb besloten om nog niet op jouw tenen te trappen. Je bent immers moeder en ik heb respect voor moeders.
Snappey?
Maar geen angst dit was een verkapte snap-judgement moment
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:18 schreef Lips het volgende:
Geen zin om te lezen... geen zin vandaag... motivatie is op!
Tnx!quote:
Wat er eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Tnx!
baal nog even extra nu ik net echt bevestigd heb gekregen dat ik uitgebreide onderzoeken mag ondergaan bij een uroloog![]()
Saaaaaaaaaai!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:31 schreef Liquidootje het volgende:
Nee MLI staat mogelijk haar kamer af, maar ze gaat dan wel bij een andere roommate slapen
Behalve natuurlijk als Elegy er goed uit zietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:31 schreef Liquidootje het volgende:
Heb dit jaar al een aantal blaasontstekingen gehad en een nierbekkenontsteking. Nu blijft er bloed in m'n urine zitten en dat moet onderzocht worden...quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:31 schreef Liquidootje het volgende:
Ze gaat dus ergens anders slapenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk als Elegy er goed uit ziet
Oh beterschap danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb dit jaar al een aantal blaasontstekingen gehad en een nierbekkenontsteking. Nu blijft er bloed in m'n urine zitten en dat moet onderzocht worden...
Vervelend zeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb dit jaar al een aantal blaasontstekingen gehad en een nierbekkenontsteking. Nu blijft er bloed in m'n urine zitten en dat moet onderzocht worden...
Oeh, nasty.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Soort van beterschap/succes dan maarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Lips het volgende:
[..]
Hmm, ik ga er altijd vanuit dat het wel aangekomen is en dat ze er verder niets mee doet. En dan laat ik het los. Zo achteloos ben ik dan wel weerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:35 schreef mrbox het volgende:
Lips: Beterschap!
Als jullie iemand leuk vinden en jullie sturen dan een sms, als het antwoord "erg lang" op zich laat wachten (alles duurt lang als je iemand leuk vindt) beginnen jullie dan ook te twijfelen of de sms uberhaupt wel aangekomen is ?
Ja hé!!!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar meestal word ik daarover dan op de vrijdagavond weer heel boos . Bedoel. Sta je daar bij de frietkraam en dan mis je nét 15cent voor een kwakje mayo
Walgelijke wijf die mij 15cent heeft bestolen denk ik dan![]()
Da's nog altijd een goedkope manier om van je kwakje af te komenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hmm, ik ga er altijd vanuit dat het wel aangekomen is en dat ze er verder niets mee doet. En dan laat ik het los. Zo achteloos ben ik dan wel weer
Maar meestal word ik daarover dan op de vrijdagavond weer heel boos . Bedoel. Sta je daar bij de frietkraam en dan mis je nét 15cent voor een kwakje mayo
Walgelijke wijf die mij 15cent heeft bestolen denk ik dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |