Je slaat nu wild om je heen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:42 schreef JamesBrownie het volgende:
De eerste keer dat ik in de pit ging heb ik tot twee keer toe een bloedneus gehad, ik ben vrij klein.
Nu gebeurt dat niet meer.
Al blijven er wel altijd jongens die vragen wat een meisje/vrouw als ik in de pit doet
Vrijdag niks, zaterdag bbq-meet van een ander forum en zondag lekker niks, misschien beetje hardlopen.quote:
Je gaat je eigen verjaardags kadotje uitzoeken die avond ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:33 schreef m-niki het volgende:
ik ga zaterdag hoogstwaarschijnlijk weer stappen (eerst verjaardag) en op zondag hoogstwaarschijnlijk een gat in de dag m'n kater uitslapen
fijn dat je me dat even meldt...quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:
Vrijdag doe ik JamesBrownie, zaterdag MLI (met tegen zin) en zondag waarschijnlijk dinges.
Nee, ik zorg dat ik mijn armen omhoog houd zodat ze mijn gezicht beschermen.quote:
Je begint oud te worden, zo langzaam aan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben trouwens wel jarig dit weekend
En ik doe er helemaal niets aan, dat komt als ik een huisje heb
Ja, 28 alweer.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Je begint oud te worden, zo langzaam aan.
'Het gaat erom hoe oud je je voelt.' Dat zeggen 'ze' altijd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:34 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, 28 alweer.
Om eerlijk te zijn ben ik geloof ik een van de weinige mensen die ik ken die er geen ruk om geeft
Vrijdag een date, waar ik eigenlijk niet erg veel zin in heb.quote:
Zaterdag een evenement van m'n sport.. Zondag avond dienstquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:41 schreef Tegan het volgende:
En wat doen de singles dit weekend?
Je bent wakkerquote:Op donderdag 22 mei 2008 04:07 schreef RickTheGreatest het volgende:
Feest van de vriendin van 1 van mijn bazen @ stage.
Ze geeft met een vriendin een groot feest en hebben een heel hotel afgehuurd..
Zoals een man!quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:46 schreef JamesBrownie het volgende:
zondag.
En je hebt gelijk, maar ik wil hier ni huis geen verjaardag meer vieren.
Als ik weg ben, geef ik een housewarming en vier ik tegelijk mijn verjaardag, dan weet ik ook wat ik kan vragen aangezien er vast nog wel dingen zijn die ik nodig heb in huis
Snap ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:46 schreef JamesBrownie het volgende:
zondag.
En je hebt gelijk, maar ik wil hier ni huis geen verjaardag meer vieren.
Als ik weg ben, geef ik een housewarming en vier ik tegelijk mijn verjaardag, dan weet ik ook wat ik kan vragen aangezien er vast nog wel dingen zijn die ik nodig heb in huis
Voorlopig niet..quote:
Anders gebruik je dit:quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zorg dat ik mijn armen omhoog houd zodat ze mijn gezicht beschermen.
whehehe ik vond m wel goed, je moet die reacties eens zienquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet rekening met hem houden, dat kan gewoon niet anders.
En ik wil het ook niet anders, zo zit ik gewoon niet in elkaar.
Ik zag trouwens MLI dr post in dat afknappers topic![]()
Ik wilde hem eigenlijk hier quoten![]()
Ja, het moet gewoon goed voelen..quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:10 schreef Lips het volgende:
Ik vond het al ja. 'Op papier' ben ik het met een groot aantal dingen die MLI noemt wel eens, in de praktijk kan het meeste me gestolen worden
Tof! Heb je allemaal van die "blakk mettall ist krieg!!!111einzeinz!!11" spikes ook om?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:59 schreef JamesBrownie het volgende:
2 X is wat overdreven...
O en die helm heb ik niet meer nodigik kan het voortaan zo
Da's niet zo best, dat betekent namelijk dat MLI gigantisch op je af zal knappenquote:
Nee, ik heb gewoon een shirt en een spijkerbroek aan meestal.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tof! Heb je allemaal van die "blakk mettall ist krieg!!!111einzeinz!!11" spikes ook om?
Zo, gequote zodat je je eigen post niet snel kan edittenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een shirt en een spijkerbroek aan meestal.
Ik heb wel een keer honing aan mijn kont gehad geloof ik,maar dat was meer omdat ik niet in de gaten had dat ik rondliep met een cameltoe
En wederom geef ik meer info dan ik zou moeten
Ik zou het ook even onderstrepen en dikgedrukt makenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zo, gequote zodat je je eigen post niet snel kan editten
Ik had ook niet van die spikes, gewoon een bandshirt (bij voorkeur eentje die niemand anders had), legerbroek en kisten. En dan hop, de pit in! Nuja, het optreden van Machine Head op DOA veranderde het héle veld in één grote pit
Tegenwoordig doe ik het wat rustiger aan, ik blijf wel langs de zijlijn. En bij Tori Amos of A Fine Frenzy verwacht ik ook niet echt een pit, trouwens.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef Lips het volgende:
Ik lig ergens achteraf gewoon lekker in het zonnetje en kijk van een afstandje naar die idioten in de pit
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het ook even onderstrepen en dikgedrukt maken
Ik vind het nog steeds leuk
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is zo lekker, gewoon even al je energie kwijt
En iedereen is heel aardig, al zou je dat misschien niet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |