Is 't een leuk meisje? (die vriendin)quote:Op maandag 19 mei 2008 08:20 schreef RickTheGreatest het volgende:
Dr zit een meisje te pushen dat ik met een vriendin van haar moet gaan rotzooien,
punt is dat als iemand mij gaat pushen ik er meteen mee kap
waarom bemoeit die vriendin zich ermee ? flauwekul.quote:Op maandag 19 mei 2008 08:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ehh, als ze zelf om seks vraagt zou ik natuurlijk geen nee zeggen..
Maar als een vriendin van haar loopt te zeuren van "ze is leuk joh! Echt! Ik ken haar al heel lang en bla bla", joooww voor wie doe ik het dan? Voor haar (Die zeikende vriendin) of voor mijzelf
Rick waarom heb jij het altijd over seks en mogelijkheden tot, dat terwijl je zelf nog maagd bent. Klinkt nu zo alsof je de een na de andere ONS hebt daar ver wegquote:Op maandag 19 mei 2008 08:31 schreef RickTheGreatest het volgende:
Niet echt mijn type, maar meer gewoon potentie tot seks.
Wat zeik ik dan?
Het is echt een reactie van mij, dat ik dan precies het tegenovergestelde ga doen! Kan er ook niks aan doen!
Zijn die laatste 2 zinnen nu niet een beetje kort door de bocht ?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:25 schreef MLI het volgende:
Het stomste is nog wel dat ik alleen wonen achteraf gezien veel fijner vind dan met z'n tweeën. En dat ik buiten relaties een veel leuker leven leid.
Viel toch wel mee?quote:
Nee, toevallig voel ik het echt zo. Alleen je huishouden doen is zalig, laat dat nou net één van de dingen zijn die ik het leukst vind zelfs. TV kijken wanneer je wil, je schopt je vrienden gewoon naar buiten wanneer jij dat wil, je kunt altijd alles bespreken met vriendinnen want er hangt geen vriend bij. Je bepaalt zelf wat je doet met je geld in plaats van dat je het moet delen. Je bed is van jouzelf. Je hoeft niemand te vragen hoe je je huis in moet richten (da's wel wennen trouwens, dat je voor het eerst helemaal zelf een huis in gaat richten na 9 verhuizingen). Met z'n tweeën maak je relatief meer troep dan alleen. Ik erger me altijd aan de troep die een bepaalde vriend van me achterlaat, de rest is minder rommelig gelukkig. Je bepaalt zelf wie er blijft slapen bij je, ik heb het laatste jaar heel wat mensen in huis gehad waar een vriendje toch zijn wenkbrauw over op zou trekken. Je hoeft niet te overleggen met een ander om te zien hoe laat je gaat slapen, je bepaalt zelf wat je kookt.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:05 schreef mrbox het volgende:
Zijn die laatste 2 zinnen nu niet een beetje kort door de bocht ?![]()
Gewoon die vriendin van die vriendin eens een veeg geven en klaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:04 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja, ik bedoel die vriendin die loopt te zeiken dat ik achter haar vriendin aan moet, het moet niet zijn het voelt alsof ik het voor haar doe.. Volgende keer zal ik verzonnen namen gebruiken bij de uitleg maar ik heb nu vrij!Doegdoeg
Je lijkt mij welquote:
ik ook wilquote:Op maandag 19 mei 2008 09:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, toevallig voel ik het echt zo. Alleen je huishouden doen is zalig, laat dat nou net één van de dingen zijn die ik het leukst vind zelfs. TV kijken wanneer je wil, je schopt je vrienden gewoon naar buiten wanneer jij dat wil, je kunt altijd alles bespreken met vriendinnen want er hangt geen vriend bij. Je bepaalt zelf wat je doet met je geld in plaats van dat je het moet delen. Je bed is van jouzelf. Je hoeft niemand te vragen hoe je je huis in moet richten (da's wel wennen trouwens, dat je voor het eerst helemaal zelf een huis in gaat richten na 9 verhuizingen). Met z'n tweeën maak je relatief meer troep dan alleen. Ik erger me altijd aan de troep die een bepaalde vriend van me achterlaat, de rest is minder rommelig gelukkig. Je bepaalt zelf wie er blijft slapen bij je, ik heb het laatste jaar heel wat mensen in huis gehad waar een vriendje toch zijn wenkbrauw over op zou trekken. Je hoeft niet te overleggen met een ander om te zien hoe laat je gaat slapen, je bepaalt zelf wat je kookt.
Ik wil best een vriendje, maar samenwonen begin ik echt niet zomaar meer aan.
Whaha, euuhhh, met "scoren" bedoel ik "zoenen", dus vandaar dat het misschien zo lijkt?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Rick waarom heb jij het altijd over seks en mogelijkheden tot, dat terwijl je zelf nog maagd bent. Klinkt nu zo alsof je de een na de andere ONS hebt daar ver weg![]()
![]()
[..]
@Jamesbrownie: die posts onder invloed![]()
![]()
![]()
@shinydiscoball: welkom
Geloof ik niks van eigenlijkquote:Op maandag 19 mei 2008 09:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Lijkt me erg wennen en ik denk dat ik dat in het begin best moeilijk vind...
Das stoere praatquote:
Ben jij altijd zo bloedserieus en politiek correct mrbox. Lach jij wel eens? Grinniken? Giechelen? Glimlachen?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Rick waarom heb jij het altijd over seks en mogelijkheden tot, dat terwijl je zelf nog maagd bent. Klinkt nu zo alsof je de een na de andere ONS hebt daar ver weg![]()
![]()
[..]
@Jamesbrownie: die posts onder invloed![]()
![]()
![]()
@shinydiscoball: welkom
Heb ik ook meegemaakt. Een vriendin vond mij een een vriendin van haar 'enig' samen. Ik vond ze echt niet leuk.quote:Op maandag 19 mei 2008 08:20 schreef RickTheGreatest het volgende:
Dr zit een meisje te pushen dat ik met een vriendin van haar moet gaan rotzooien,
Dat zeg je wel vakerquote:Op maandag 19 mei 2008 10:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo bloedserieus en politiek correct mrbox. Lach jij wel eens? Grinniken? Giechelen? Glimlachen?
Ja, antwoorde er nooit op, dus ik dacht, dan vraag ik het nog maar eens. Vond het alleen zo bijzonder dat je altijd begripvol bent naar de dames en hoe neerbuigend op de heren.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat zeg je wel vakerDat politiek correcte is wel een puntje btw...
![]()
maar ben ik hier dan echt zo serieus ?
Mhh zal er beetje proberen op te lettenquote:Op maandag 19 mei 2008 12:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja, antwoorde er nooit op, dus ik dacht, dan vraag ik het nog maar eens. Vond het alleen zo bijzonder dat je altijd begripvol bent naar de dames en hoe neerbuigend op de heren.
Maar omdat Re weer eens mee kijkt, zal ik ik het voortaan negeren
Dus eigenlijk zeg je vriend is leuk voor het leuke maar voor de rest moet hij eigenlijk oprotten. Dit karakteriseert wel beetje het egoitische van de huidige tijd IK moet het leuk hebben, beetje rekening houden met een ander is er vaak niet meer bij of er moet ook iets tegenover staan. Bij het zoete hoort ook het zuur...quote:Op maandag 19 mei 2008 09:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, toevallig voel ik het echt zo. Alleen je huishouden doen is zalig, laat dat nou net één van de dingen zijn die ik het leukst vind zelfs. TV kijken wanneer je wil, je schopt je vrienden gewoon naar buiten wanneer jij dat wil, je kunt altijd alles bespreken met vriendinnen want er hangt geen vriend bij. Je bepaalt zelf wat je doet met je geld in plaats van dat je het moet delen. Je bed is van jouzelf. Je hoeft niemand te vragen hoe je je huis in moet richten (da's wel wennen trouwens, dat je voor het eerst helemaal zelf een huis in gaat richten na 9 verhuizingen). Met z'n tweeën maak je relatief meer troep dan alleen. Ik erger me altijd aan de troep die een bepaalde vriend van me achterlaat, de rest is minder rommelig gelukkig. Je bepaalt zelf wie er blijft slapen bij je, ik heb het laatste jaar heel wat mensen in huis gehad waar een vriendje toch zijn wenkbrauw over op zou trekken. Je hoeft niet te overleggen met een ander om te zien hoe laat je gaat slapen, je bepaalt zelf wat je kookt.
Ik wil best een vriendje, maar samenwonen begin ik echt niet zomaar meer aan.
Vrijgezel zijn is gewoon fijn omdat je kan doen wat je zelf wilt. Ik zou niet altijd vrijgezel willen blijven maar als ik niemand tegenkom die leuk genoeg is voor een relatie en om je vrijgezellenleven voor op te geven dan mag je gerust zo denken. Het is niet egoistisch, een relatie aangaan maar het niet naar je zin hebben. Dat lijkt me niet echt verstandig.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je vriend is leuk voor het leuke maar voor de rest moet hij eigenlijk oprotten. Dit karakteriseert wel beetje het egoitische van de huidige tijd IK moet het leuk hebben, beetje rekening houden met een ander is er vaak niet meer bij of er moet ook iets tegenover staan. Bij het zoete hoort ook het zuur...
heb het iets aangedikt om mijn puntje te maken
Je weet toch dat die vriendin die jou pushed zelf zin heeft in iets. Dat is een typische middelbare school techniek. Doen alsof iemand voor een vriend/vriendin moet gaan en er zelf veel interesse voor hebben.quote:Op maandag 19 mei 2008 08:20 schreef RickTheGreatest het volgende:
Leuk als je zoiets rationeel kunt benaderen, maar als je echt verliefd bent, voor langere tijd, werkt het zo gewoon niet. Kun je praten als Brugman, maar dan ben je gewoon nog nooit helemaal compleet over the top madly in love geweest. Sim-pel.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:25 schreef mrbox het volgende:
Dus eigenlijk zeg je vriend is leuk voor het leuke maar voor de rest moet hij eigenlijk oprotten.
Ja want dan wil je gewoon 24x7 bij iemand zijn.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Leuk als je zoiets rationeel kunt benaderen, maar als je echt verliefd bent, voor langere tijd, werkt het zo gewoon niet. Kun je praten als Brugman, maar dan ben je gewoon nog nooit helemaal compleet over the top madly in love geweest. Sim-pel.
quote:Op maandag 19 mei 2008 10:33 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Das stoere praat
Nee, dat is niet waar, ik vind het best fijn aan de ene kant, daar zal ik maar gewoon eerlijk in zijn, ik ga graag uit, dan hoef ik geen oppas meer te regelen of te zorgen dat hij niet iets afspreekt enzo.
Maar het zal wel heel stil zijn en ik zal het best raar vinden om 'sochtends op te staan en geen kinderen in huis te hebben die vragen of ik een boterham wil smeren of een spelletje wil doen, of die ruzie maken met elkaar ofzo.
Ik houd van mijn kinderen en ik zou ze voor geen geld willen missen, daar kunnen geen mannen of uitjes tegenop
quote:Op maandag 19 mei 2008 10:37 schreef Lips het volgende:
* Lips knep is ook weer single het weekend uit gekomen!
Wie een relatie wil met mij, moet wel veel tolererenquote:Op maandag 19 mei 2008 13:25 schreef mrbox het volgende:
Dus eigenlijk zeg je vriend is leuk voor het leuke maar voor de rest moet hij eigenlijk oprotten. Dit karakteriseert wel beetje het egoitische van de huidige tijd IK moet het leuk hebben, beetje rekening houden met een ander is er vaak niet meer bij of er moet ook iets tegenover staan. Bij het zoete hoort ook het zuur...
heb het iets aangedikt om mijn puntje te maken
ja ik weet denk ik precies wat je bedoelt. Het is heerlijk als single, zou in de toekomst toch heel misschien toch eens actie ondernemen. Maar eigenlijk hoeft dat ook niet echt allemaal.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:13 schreef Liquidootje het volgende:
Laatst was er een Single'tje hier waarvan de oma vroeg of hij/zij al een vriendje/vriendinnetje had.
Nu ben ik al weer een tijdje single en zo actief opzoek ben ik niet. Ook de drive om een leuke meid te vinden was er niet echt en zelfs dat begint te vervagen. Happy single? Mwah. Miserable single? Mwah.
En toch als ik mensen weer eens opmerkingen hoor maken of vragen hoor stellen over mijn single bestaan... Dan is er toch een innerlijke gevoel van irritatie, maar om het nu te omschrijven als een gemis of een plotselingen besef dat er toch een drang is ontbreekt. Mwah nee.
Wat zou het. Zou ik een van die mensen zijn die niet gemaakt is voor relaties? Zou ik tegen mijzelf liegen? Immers ignorance is bliss? Of komt het gewoon omdat ik nog nooit gestruckt bent door luv waar ik trouwens ook niet in geloof.
Iemand herkenbaar en wie wilt mijn handje vasthouden?
Mijn oma zei dat ze het knap vond dat ik het zo lang met hem had uitgehoudenquote:Op maandag 19 mei 2008 23:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Heul herkenbaar eigenlijk...ten eerste word ik soms eerlijk gezegd wel een beetje moe van oma's/opa's die raar kijken als ik zeg 'Nee, ik heb geen vriendje'. Al denk ik dat het ook komt omdat zij op hun 18e al gingen trouwen enzo. Maargoed. En ja ik heb soms zelf ook het idee dat ik gewoon niet iemand ben die verliefd wordt en happy heel lang met iemand samen kan zijn. Ik ben gewoon nog nooit echt verliefd geweest, vraag me soms wel af of dat raar is...
Aan de ene kant zou ik het wel willen, aan de andere kant weet ik ook niet precies of ik nou wel iets mis.
Hmm, ik vind het opzich wel raar dat je nog nooit verliefd bent geweest, alhoewel het natuurlijk geen probleem is of hoeft te zijn.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Heul herkenbaar eigenlijk...ten eerste word ik soms eerlijk gezegd wel een beetje moe van oma's/opa's die raar kijken als ik zeg 'Nee, ik heb geen vriendje'. Al denk ik dat het ook komt omdat zij op hun 18e al gingen trouwen enzo. Maargoed. En ja ik heb soms zelf ook het idee dat ik gewoon niet iemand ben die verliefd wordt en happy heel lang met iemand samen kan zijn. Ik ben gewoon nog nooit echt verliefd geweest, vraag me soms wel af of dat raar is...
Aan de ene kant zou ik het wel willen, aan de andere kant weet ik ook niet precies of ik nou wel iets mis.
Jawel dat hoor ik vaker, komt wel goed, of dat komt wel je bent nog jong. Nouja ik zie het wel, er zijn ook mensen die gewoon echt nooit verliefd worden...quote:Op maandag 19 mei 2008 23:31 schreef Baseke het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het opzich wel raar dat je nog nooit verliefd bent geweest, alhoewel het natuurlijk geen probleem is of hoeft te zijn.
Uiteindelijk komt het toch allemaal wel goed!
En Liq, ik wil je hand wel vasthouden, alhoewel niet in het openbaar.
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:31 schreef Baseke het volgende:
En Liq, ik wil je hand wel vasthouden, alhoewel niet in het openbaar.
Dude en dudet, dat was het enige wat ik wilde horen vandaag. Nu kan ik lekker slapen als een "mwah" singlequote:Op maandag 19 mei 2008 23:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Natuurlijk wil ik wel je handje vasthouden Liquido![]()
Slaap lekker dan!quote:Op maandag 19 mei 2008 23:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
[..]
Dude en dudet, dat was het enige wat ik wilde horen vandaag. Nu kan ik lekker slapen als een "mwah" single
Waarom niet? Voel je je dan zwak of?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Echt verliefd is niet iets wat ik graag ben moet ik zeggen...
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 mei 2008 23:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
[..]
Dude en dudet, dat was het enige wat ik wilde horen vandaag. Nu kan ik lekker slapen als een "mwah" single
Wacht, laat me dat even nuanceren:quote:
+1quote:Op maandag 19 mei 2008 23:48 schreef dawg het volgende:
Ik hou ook niet van echt verliefd zijn op iemand. Het is een gevoel wat tegelijkertijd geweldig en kut is. Gelukkig word ik niet zo snel verliefd.
Ik ook +1 ?quote:
Zou dat mijn probleem zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:19 schreef JamesBrownie het volgende:
ja, en dan wordt iedereen gek van je...
nee, verliefd zijn is leuk, maar dan wel op een manier die iets minder... ehm... overdreven is .
Ja, dat ookquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik daar zo luchtig over kon denken![]()
!
Succesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:32 schreef MLI het volgende:
Oh ja, ik vond dus om de klipklap iemand leuk en ik ben nooit heftig verliefd. Zaken als bovenstaande: meestal vergeten binnen twee/drie weken. Maar de laatste paar maanden in niemand meer interesse gehad, en toen dit weekend ineens redelijk pats-boem effect. Ik zweer ze gewoon nu een jaar af, dan word ik echt wel verliefd.
Nu weet je tenminste eens hoe wij ons voelen, MLIquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:31 schreef MLI het volgende:
Ik zat me dus vanavond weer eens ouderwets kut te voelen omdat ik nog niks gehoord heb.. Toen besloot ik een sms te sturen om hem succes te wensen met een examen morgen en toen voelde ik me eerst nog kutter omdat ik dus niks terughoor. Maar toen had ik een kleine doorbraak: of hij nou wel of niet belt, het maakt niet zoveel uit. Want ik wil alleen maar iemand die mij net zo graag wil als ik hem.
Nou, zo graag wil ik hem dus helemaal niet.. Want iemand leuk vinden is iets heel anders dan een relatie overwegen dus vanaf nu ga ik die shit helemaal niet meer door elkaar halen. Van mijn vriendje zou ik wel een sms-je terug verwachten nu. Maar hij is niet mijn vriendje en op dit moment vind ik hem net niet leuk genoeg om als relatiemateriaal te beschouwen. Dat komt omdat ik diep van binnen vermoed dat hij een player is. Oftewel, vanaf het moment dat hij mijn vertrouwen wint, zou ik me er pas druk over moeten maken.
Nou, rationeel gezien klopt dat dus. En nu ga ik me weer kut voelen.. Why, oh why!!?!?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!
Ja, ikquote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:53 schreef RickTheGreatest het volgende:
Is er hier iemand naast mij ook gewoon NIET hopeloos op zoek naar een relatie met dé perfecte vrouw/man?
Yep, maar ik lurk hier voornamelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:53 schreef RickTheGreatest het volgende:
Is er hier iemand naast mij ook gewoon NIET hopeloos op zoek naar een relatie met dé perfecte vrouw/man?
Nope, iets wat ik zelf niet ben kan ik ook niet van een ander gaan verwachten.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:53 schreef RickTheGreatest het volgende:
Whahaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:38 schreef Liquidootje het volgende:
http://www.hornylittledevil.be/
Alsof je gewoon meekijkt met ...
Emoquote:
Vraag je je het dan nooit af? Hoe zoiets je leven kan beheersen? Dat het je zo inneemt dat je het leven niet meer ziet zitten, dat je de hoop hebt opgegeven, dat je je zelf gaat snijden om iets te voelen? Pure depri-heidquote:
Zet Elegy in een omgeving zonder electronica, maar met vrouwen die hem verplichten om gezellig samen een herfstwandeling te maken waarna ze samen gezellig op de koffie gaan bij Hermien en Jan die achter wonen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vraag je je het dan nooit af? Hoe zoiets je leven kan beheersen? Dat het je zo inneemt dat je het leven niet meer ziet zitten, dat je de hoop hebt opgegeven, dat je je zelf gaat snijden om iets te voelen? Pure depri-heid![]()
Iemand tips om dat te bereiken? Er is toch vast wel iemand!
Je kunt ook snijden om lichamelijke pijn te voelen ipv geestelijke pijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vraag je je het dan nooit af? Hoe zoiets je leven kan beheersen? Dat het je zo inneemt dat je het leven niet meer ziet zitten, dat je de hoop hebt opgegeven, dat je je zelf gaat snijden om iets te voelen? Pure depri-heid![]()
Iemand tips om dat te bereiken? Er is toch vast wel iemand!
*aai*quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:50 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Zet Elegy in een omgeving zonder electronica, maar met vrouwen die hem verplichten om gezellig samen een herfstwandeling te maken waarna ze samen gezellig op de koffie gaan bij Hermien en Jan die achter wonen.
Laat hem vervolgens elke gedachtegang noteren en probeer dit zelf te evenaren!
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:50 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Zet Elegy in een omgeving zonder electronica, maar met vrouwen die hem verplichten om gezellig samen een herfstwandeling te maken waarna ze samen gezellig op de koffie gaan bij Hermien en Jan die achter wonen.
Laat hem vervolgens elke gedachtegang noteren en probeer dit zelf te evenaren!
Of zoiets als MLI in een kamer vol temperamente spaans sprekende gebronsde capoera vechters die haar helemaal van stuk brengen. Ieder met zijn eigen heerlijke aroma en dans/wrijftechnieken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Of zoiets als Ricky in een breezertent zetten met allemaal gewillige 18-25 jarige vrouwen die al tijden zonder sex zitten. Maar ze hebben allemaal kuisheidsgordel om en jij breekt bij de eerste poging de sleutel die het zou kunnen openen.
Doe het dan goed!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Of zoiets als Ricky in een breezertent zetten met allemaal gewillige 18-25 jarige vrouwen die al tijden zonder sex zitten. Maar ze hebben allemaal kuisheidsgordel om en jij breekt bij de eerste poging de sleutel die het zou kunnen openen. zien je als een goede vriend
Of zoiets als dawg een hemelse eigen pool-ruimte doneren. Met echte perfecte gebalanceerde keu's en ivoren ballen. Maar hij mag alleen spelen tegen Garrison waar hij altijd tegen verliest. Dag in dag uit, nacht in nacht uit in eigen huis.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Of zoiets als MLI in een kamer vol temperamente spaans sprekende gebronsde capoera vechters die haar helemaal van stuk brengen. Ieder met zijn eigen heerlijke aroma en dans/wrijftechnieken.
Alleen elke keer als de nacht voorbij is, dan gaan ze liefjes terug naar hun vrouw met kinderen thuis.
Of zoiets als Re mod-rechten geven, maar hem continue bashen dat hij het slecht doet en dat zijn voorgangens veel liever en beter zijn dan hij. Bij elke topic als hij ook maar zijn kopje tevoorschijn laat komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Of zoiets als dawg een hemelse eigen pool-ruimte doneren. Met echte perfecte gebalanceerde keu's en ivoren ballen. Maar hij mag alleen spelen tegen Garrison waar hij altijd tegen verliest. Dag in dag uit, nacht in nacht uit in eigen huis.
Of zoiets als Liquidootje die haar toch maar geneukt heeft op langzame een avond met rode wijn en daar verder is gaan fokken en zich daar toch niet zo erg voor schaamt als hij had gedachtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:11 schreef RickTheGreatest het volgende:
Of zoiets als Liquidootje in een leven zetten waarbij elke verschillende vrouw die hij elke avond mee naar huis neemt erachter komt dat ze in hetzelfde appartement wonen en 'samen' besluiten om dan maar niks te doen.
Of zoiets als JamesBrownie als ze......quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Of zoiets als Liquidootje die haar toch maar geneukt heeft op langzame een avond met rode wijn en daar verder is gaan fokken en zich daar toch niet zo erg voor schaamt als hij had gedacht
Hufter.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Of zoiets als Liquidootje die haar toch maar geneukt heeft op langzame een avond met rode wijn en daar verder is gaan fokken en zich daar toch niet zo erg voor schaamt als hij had gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |