abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2008 @ 07:29:56 #76
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58774326
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:31 schreef MLI het volgende:
Ik zat me dus vanavond weer eens ouderwets kut te voelen omdat ik nog niks gehoord heb. . Toen besloot ik een sms te sturen om hem succes te wensen met een examen morgen en toen voelde ik me eerst nog kutter omdat ik dus niks terughoor. Maar toen had ik een kleine doorbraak: of hij nou wel of niet belt, het maakt niet zoveel uit. Want ik wil alleen maar iemand die mij net zo graag wil als ik hem.

Nou, zo graag wil ik hem dus helemaal niet. . Want iemand leuk vinden is iets heel anders dan een relatie overwegen dus vanaf nu ga ik die shit helemaal niet meer door elkaar halen. Van mijn vriendje zou ik wel een sms-je terug verwachten nu. Maar hij is niet mijn vriendje en op dit moment vind ik hem net niet leuk genoeg om als relatiemateriaal te beschouwen. Dat komt omdat ik diep van binnen vermoed dat hij een player is. Oftewel, vanaf het moment dat hij mijn vertrouwen wint, zou ik me er pas druk over moeten maken.

Nou, rationeel gezien klopt dat dus. En nu ga ik me weer kut voelen. . Why, oh why!!?!?!?! _!
Nu weet je tenminste eens hoe wij ons voelen, MLI

Ik dacht dat jij mannen altijd voor was in dit soort dingen, het lijkt erop dat je nu een koekje van eigen deeg hebt gehad.

Anyway, sterkte ermee!
Van 't weekend loop je vast wel weer iets tegen 't lijf in de een of andere "boite".

[ Bericht 3% gewijzigd door kaasplankje op 20-05-2008 07:37:01 ]
  dinsdag 20 mei 2008 @ 07:30:54 #77
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58774332
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 07:29 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Succes
Ironie?
pi_58774452
Is er hier iemand naast mij ook gewoon NIET hopeloos op zoek naar een relatie met dé perfecte vrouw/man?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 08:14:10 #79
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58774634
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 07:53 schreef RickTheGreatest het volgende:
Is er hier iemand naast mij ook gewoon NIET hopeloos op zoek naar een relatie met dé perfecte vrouw/man?
Ja, ik
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 20 mei 2008 @ 08:15:44 #80
141482 Q.
JurassiQ
pi_58774647
quote:
Yep, maar ik lurk hier voornamelijk.
For great justice!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 08:21:24 #81
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58774714
quote:
Nope, iets wat ik zelf niet ben kan ik ook niet van een ander gaan verwachten.
pi_58774886
Ik wil krassen. Lijk mij wel leuk!
A little bit hateful
pi_58774888
http://www.hornylittledevil.be/

Alsof je gewoon meekijkt met ...
A little bit hateful
pi_58774940
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:38 schreef Liquidootje het volgende:
http://www.hornylittledevil.be/

Alsof je gewoon meekijkt met ...
Whaha Jezus, wat een mooie verhalen
  dinsdag 20 mei 2008 @ 08:52:42 #85
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58775043
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:37 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil krassen. Lijk mij wel leuk!
Emo
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58775811
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

Emo
Vraag je je het dan nooit af? Hoe zoiets je leven kan beheersen? Dat het je zo inneemt dat je het leven niet meer ziet zitten, dat je de hoop hebt opgegeven, dat je je zelf gaat snijden om iets te voelen? Pure depri-heid

Iemand tips om dat te bereiken? Er is toch vast wel iemand!
A little bit hateful
pi_58775858
MLI: Je klinkt niet echt zeker van jezelf!

Liq: Kutemo! Mooie link wel!
pi_58775890
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:46 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Vraag je je het dan nooit af? Hoe zoiets je leven kan beheersen? Dat het je zo inneemt dat je het leven niet meer ziet zitten, dat je de hoop hebt opgegeven, dat je je zelf gaat snijden om iets te voelen? Pure depri-heid

Zet Elegy in een omgeving zonder electronica, maar met vrouwen die hem verplichten om gezellig samen een herfstwandeling te maken waarna ze samen gezellig op de koffie gaan bij Hermien en Jan die achter wonen.

Laat hem vervolgens elke gedachtegang noteren en probeer dit zelf te evenaren!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:56:07 #89
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58775974
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:46 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Je kunt ook snijden om lichamelijke pijn te voelen ipv geestelijke pijn natuurlijk.

Ik zou zorgen dat me iets heel ergs overkwam, dan zorgen dat je aan niets anders meer denkt en dan kun je ws wel aan de slag.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:56:40 #90
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58775979
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:50 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Zet Elegy in een omgeving zonder electronica, maar met vrouwen die hem verplichten om gezellig samen een herfstwandeling te maken waarna ze samen gezellig op de koffie gaan bij Hermien en Jan die achter wonen.

*aai*
pi_58776106
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:50 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Of zoiets als Ricky in een breezertent zetten met allemaal gewillige 18-25 jarige vrouwen die al tijden zonder sex zitten. Maar ze hebben allemaal kuisheidsgordel om en jij breekt bij de eerste poging de sleutel die het zou kunnen openen.
A little bit hateful
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:06:31 #92
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58776127
niet lachen, das niet goed voor als je wilt gaan krassen.

houd daar eerst maar eens mee op!
pi_58776136
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:04 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Of zoiets als Ricky in een breezertent zetten met allemaal gewillige 18-25 jarige vrouwen die al tijden zonder sex zitten. Maar ze hebben allemaal kuisheidsgordel om en jij breekt bij de eerste poging de sleutel die het zou kunnen openen.
Of zoiets als MLI in een kamer vol temperamente spaans sprekende gebronsde capoera vechters die haar helemaal van stuk brengen. Ieder met zijn eigen heerlijke aroma en dans/wrijftechnieken.
Alleen elke keer als de nacht voorbij is, dan gaan ze liefjes terug naar hun vrouw met kinderen thuis.
A little bit hateful
pi_58776156
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:04 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Of zoiets als Ricky in een breezertent zetten met allemaal gewillige 18-25 jarige vrouwen die al tijden zonder sex zitten. Maar ze hebben allemaal kuisheidsgordel om en jij breekt bij de eerste poging de sleutel die het zou kunnen openen. zien je als een goede vriend
Doe het dan goed!
pi_58776169
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:07 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Of zoiets als MLI in een kamer vol temperamente spaans sprekende gebronsde capoera vechters die haar helemaal van stuk brengen. Ieder met zijn eigen heerlijke aroma en dans/wrijftechnieken.
Alleen elke keer als de nacht voorbij is, dan gaan ze liefjes terug naar hun vrouw met kinderen thuis.
Of zoiets als dawg een hemelse eigen pool-ruimte doneren. Met echte perfecte gebalanceerde keu's en ivoren ballen. Maar hij mag alleen spelen tegen Garrison waar hij altijd tegen verliest. Dag in dag uit, nacht in nacht uit in eigen huis.
A little bit hateful
pi_58776195
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:09 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Of zoiets als dawg een hemelse eigen pool-ruimte doneren. Met echte perfecte gebalanceerde keu's en ivoren ballen. Maar hij mag alleen spelen tegen Garrison waar hij altijd tegen verliest. Dag in dag uit, nacht in nacht uit in eigen huis.
Of zoiets als Re mod-rechten geven, maar hem continue bashen dat hij het slecht doet en dat zijn voorgangens veel liever en beter zijn dan hij. Bij elke topic als hij ook maar zijn kopje tevoorschijn laat komen.
A little bit hateful
pi_58776206
Of zoiets als Liquidootje in een leven zetten waarbij elke verschillende vrouw die hij elke avond mee naar huis neemt erachter komt dat ze in hetzelfde appartement wonen en 'samen' besluiten om dan maar niks te doen.
pi_58776228
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:11 schreef RickTheGreatest het volgende:
Of zoiets als Liquidootje in een leven zetten waarbij elke verschillende vrouw die hij elke avond mee naar huis neemt erachter komt dat ze in hetzelfde appartement wonen en 'samen' besluiten om dan maar niks te doen.
Of zoiets als Liquidootje die haar toch maar geneukt heeft op langzame een avond met rode wijn en daar verder is gaan fokken en zich daar toch niet zo erg voor schaamt als hij had gedacht
A little bit hateful
pi_58776238
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Of zoiets als Liquidootje die haar toch maar geneukt heeft op langzame een avond met rode wijn en daar verder is gaan fokken en zich daar toch niet zo erg voor schaamt als hij had gedacht
Of zoiets als JamesBrownie als ze......

Nee dit gaat te ver. Ik hou er al mee op
A little bit hateful
pi_58776267
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hufter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')