Als hij alles voor je regelt+betaalt enzo dan wordt er van je verwacht dat je hem daarna op vleselijke wijze bedankt. Dat is een ongeschreven regel. Laat je niet van de wijs brengen door "nee hoor, zo ben ik helemaaaaal niet" opmerkingen. Tenzij er van te voren goede afspaken over gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben net meegevraagd voor/naar een gala, met diner, in een kasteel. Is dat een verkapte: Hoi zullen we nueken vraag in gala taal?
(Het is een andere jongen dan de ijsjes eten date)
Ga daar voor alle zekerheid maar wel vanuit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben net meegevraagd voor/naar een gala, met diner, in een kasteel. Is dat een verkapte: Hoi zullen we nueken vraag in gala taal?
(Het is een andere jongen dan de ijsjes eten date)
Oké het ging zo:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als hij alles voor je regelt+betaalt enzo dan wordt er van je verwacht dat je hem daarna op vleselijke wijze bedankt. Dat is een ongeschreven regel. Laat je niet van de wijs brengen door "nee hoor, zo ben ik helemaaaaal niet" opmerkingen. Tenzij er van te voren goede afspaken over gemaakt zijn.
Of je accepteerd de uitnodiging gewoon niet. In het algemeen wordt er op een gala namelijk wel van je verwacht dat je de hele avond in zijn gezelsschap bent. Lijkt dat je niets, ga dan niet.
vrije vertaling: hij heeft zichzelf dagenlang moed ingeschreeuwd in de spiegel van zijn badkamer, paniekaanvallen getrotseerd en zichzelf in slaap gehuild iedere avond en uiteindelijk zichzelf moeten dwingen je mee te vragen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hij: geloof het of niet maar heb niemand anders gevraagd, heb gister pas besloten dat ik toch maar ga en wordt opeens heel kort dag
Dikke kans dat hij daarna van je verwacht dat je met hem gaat neuken. Het hem zomaar vragen zal niet werken, dan ontkent hij toch.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oké het ging zo:
maar ff heel iets anders, hoe zit jij op *datum*
zit namelijk zo, dan is het lustrumgala van me vereniging, en ik zou eerst niet gaan, maar nu toch maar wel, alleen heb ik nog een date nodig
je hoeft niet gelijk te beslissen hoor
Ik: O gala's zijn leuuk!!! (Denkt aan princess Sissi etc.)
Hij: ja het is inclusief diner, en alles wordt betaald
Denk er ff over na, lijkt me iig leuk om met jou te gaan
Ik: je andere dates konden niet
Hij: geloof het of niet maar heb niemand anders gevraagd, heb gister pas besloten dat ik toch maar ga en wordt opeens heel kort dag
Zo ging het een beetjeIk zal nog wel even informeren want zo ben ik niet
Als het gala an sich je erg leuk lijkt kan je best gaan. En zeg dan ook eerlijk tegen hem dat je best met hem mee wil (en eventueel zelfs de hotelkamer delen) maar dat sex er niet van zal komen. In dat geval delen jullie de kosten wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
1. Ik drink geen alchol
2. Ik doe alleen aan seks met relaties en ik heb 1 relatie gehad en daar kun je dan zelf wel je conclusies uit trekken...
Het is van zijn studievereniging. Er is serieus geen enkele student die niet van de galamos op de hoogte isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hotel
Misschien weet hij helemaal niet van die regels af ()
Jij en die kelders de hele tijd ook...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:50 schreef Elegy het volgende:
Jou aan je haren meesleuren een bierkelder in
Ik zit heel vaak in een kelderquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij en die kelders de hele tijd ook...![]()
't Begint angstwekkend te worden zo langzamerhand.
Laat ik nou ook nog toegang hebben tot het Keldertjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij en die kelders de hele tijd ook...![]()
't Begint angstwekkend te worden zo langzamerhand.
?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Laat ik nou ook nog toegang hebben tot het Keldertje
Staat onder in het katern Mind Body Livingquote:
Ik weet wel wat het keldertje is, ik bedoel wat jij daar doetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Staat onder in de categorie Lifestyle etc.
Oohquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het keldertje is, ik bedoel wat jij daar doet
d'r wordt mij langzaamaan een hoop duidelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Elegy het volgende:
Laat ik nou ook nog toegang hebben tot het Keldertje
Orale fixatie, JB?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef JamesBrownie het volgende:
ik zit steeds naar je plaatje te kijken...
En nu doe je wat ik zeg, nietige wormquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
d'r wordt mij langzaamaan een hoop duidelijk.![]()
quote:
ja dan moet je wel wat zeggen, Herr Fritzl.quote:
...hmmmja? anything in particular, anything at all?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef JamesBrownie het volgende:
ik zit steeds naar je plaatje te kijken...
Ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
...hmmmja? anything in particular, anything at all?
Vort, ga mijn afwas doen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja dan moet je wel wat zeggen, Herr Fritzl.
Gotchaquote:
Soms kun je zo vaak nee zeggen als je wil, maar als je lichaamstaal je verraadt, heeft dat dus echt geen zinquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:58 schreef Liquidootje het volgende:
Boeien... Een man gaat er nooit vanuit dat hij kan neuken bij een date, maar is bijna altijd bereid om te neuken.
Ga gewoon. Lekker leuk. Hij wilt je neuken. Jij zegt neuu niet zo snel. Hij oh
Tenzij het een notoire verkrachter is, dan moet je niet gaan of je moet zo'n anti verkracht vrouwencondoom nemen met haakjes aan de binnenkant. Maar ja, dan heeft ie je al wel 1 halen gepenetreerd (1 keer in, 1 keer eruit). Dat is wel een nadeel.
Succes.
Waarom moet ik dan aan deze gasten denkenquote:Spaanse model
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |