jaquote:
neequote:
Waarom zou DH dat ni durven?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat je 100% weet dat Den_haag dat nooit zou durven en dawg wel.
als ik de crayons erbij krijg, dan doe ik het wel voor de twee 18 jarige meisjes...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ruil je daar twee 18 jarige meisjes of een 36 jarige vrouw voor.
Nee, ik probeer D_H zover te krijgen dat hij iets probeert.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat je 100% weet dat Den_haag dat nooit zou durven en dawg wel.
met zo'n uitnodiging mag dat geen probleem meer zijn, mag ik hopenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik probeer D_H zover te krijgen dat hij iets probeert.
ik gá ook welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt met m gezoend zeker? Zeur ni zo & ga gewoon.![]()
Dat kan erger... ik moet vanavond een opdracht afmaken en leren voor 2 tentamens omdat dat allemaal dinsdag af moet zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:17 schreef m-niki het volgende:
Pfff.... ik ga vanavond naar een verjaardagsfeestje van een collega van me die 24 is geworden, het is in een studentenhuis and all en ik had ter versterking een vriend meegevraagd met wie ik het stiekem héél goed kan vinden, maar die hangt de Sjaak Afhaak uit want z'n vriendin is er!!!
En en en on top of it all hoor ik dat hij en zij per juli (al!) gaan samenwonen in Limburg! In Limburg!!!! Aargh..
En verder had iedereen opeens hoofdpijn/kater/andere plannen dus zit ik vanavond alleen dus op dat feestje tussen de jonkies (ik vind het niet zo heel erg...maar toch, het leeftijdsverschil is wel errug groot) en kan ik niet gaan stappenen ik wil zo graag dansen enzo...
Om die reden blijf ik ook nog wel eens thuis hoor, maar als k toch ga heb ik er meestal geen spijt van.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:00 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik gá ook welmaar het is niet helemaal zoals ik het graag had gezien...
maar het is niet zeuren ofzo, het is compleet ontopicwant het is leuk om single te zijn en op gave feestje te belanden en vanalles mag uitvreten enzo, maar het is dan weer een nadeel dat je naar élk feestje dus alleen moet.
Ik heb ook een heel klein teeveetje, ik kijk er haast nooit naar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ja, den haag is twijfel geval. Soms denk ik dat hij een blonde ski-instructeur god is, maar soms ook weer zo'n zielig hoopje mens met namaak bier naast zijn kruk en 27cm zwart/wit tv.
Maar je weet dus dat hij om te smullen is?
Ik dacht dat wij een afspraak hadden voor vanavond.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:53 schreef Liquidootje het volgende:
Ik verveel mij zo. Ik moet weer eens wat nieuws bedenken. hmmm wat is er nog niet gedaan... hmm
Ik weet niets, maar ik ben wel geinteresseerd om erachter te komen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ja, den haag is twijfel geval. Soms denk ik dat hij een blonde ski-instructeur god is, maar soms ook weer zo'n zielig hoopje mens met namaak bier naast zijn kruk en 27cm zwart/wit tv.
Maar je weet dus dat hij om te smullen is?
héhéhé Pwnd!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een afspraak hadden voor vanavond.
Lakens regelmatig verschonen is ook een optiequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zei toch dat het beter was om te wachten tot de colombiaan + spaanse geurts uit haar dekbed was verdwenen
Daarnaast is er voetbal vandaag.
Plus ik haat MLI nog altijd hoor ondanks dat ik wat aardiger ben de laatste tijd.
ja ik mail je me lijstje wel fftjesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:43 schreef m-niki het volgende:
zo, ik ga me klaar maken voor een rondje survivallen in de appie.. kan ik nog iets meenemen voor iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |