quote:Op zondag 25 mei 2008 10:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Mannen die niet van voetbal houden, hebben altijd een streepje voor...
Nee, sorry.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Zit dit hele topic vol mannen die niet van voetbal houden ?
Ik vind 't vaak van die aanstellers; voetballers.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:12 schreef dawg het volgende:
Voetbal is gewoon duf. 20 idioten die met z'n allen achter een bal aanrennen om hem vervolgens weer weg te schoppen.
Ehm ik kijk wel voetbal hoorquote:Op zondag 25 mei 2008 03:24 schreef JamesBrownie het volgende:
o, en ik wil liquidootje en uppie ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ehm ik kijk wel voetbal hoor
Met ek's en wk's ben ik zowaar sociaal, luidruchtig en enthousiast over voetbal!
Maar dank je wel dat je een uitzondering voor mij maakt.
Als dank daarvoor ben ik bereid om uit te leggen waarom jij wel dp doet en de rest niet.o nee, mijn beeld van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
Ik heb zwaar de schurft aan voetbalquote:Op zondag 25 mei 2008 10:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
houd je van voetbal?
(iets zegt me dat dat niet zo is...maar ik kan me vergissen)
I'm not into DP oid.. sorry Liquidootje.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:34 schreef Liquidootje het volgende:
Ik hoor nu een zucht van teleurstelling bij minimaal twee voetbalhat0rz
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Niet met dat dp, maar ik houd er wel van om de controle kwijt te raken.
Mijn gabbertijd is alweer even geleden, sorry.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:50 schreef Liquidootje het volgende:
Jullie hebben hier maar een obscure muziek smaak hoor.
* Liquidootje zet 3fm op
Ik moet altijd zo lachen als ik een autootje voorbij hoor komen met van die op 180 BPM meetrillende kentekenplaten.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Mijn gabbertijd is alweer even geleden, sorry.
Ik bats geen kerelsquote:Op zondag 25 mei 2008 12:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wie heb je nou gebatst van fok?
dawg? amc?
Mwa, ik heb zelf muziek in de auto ook altijd redelijk aan staan, dat is rustgevend, rijden met goede muziek op, niets anders om je heen enzo.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als ik een autootje voorbij hoor komen met van die op 180 BPM meetrillende kentekenplaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |