Druk!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:33 schreef m-niki het volgende:
[..]
oeh ook lekker!!! mjam!
yup tweede baantje: ik werk 40 uur en daarnaast heb ik een eigen praktijkje waar ik trainingen geef (en de boekhouding en de contacten onderhoud en de wachtlijst bijhoud) en dat moet allemaal in de avonduren...
het is best vermoeiend, ik ben blij dat ik per juli van 40 naar 32 uur ga! (bij dat eerste baantje dan)
quote:
Niet waar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:17 schreef Elegy het volgende:
Zmt: Zoent meteen
Niet waar.quote:Ozc: Ook zonder condoom
Maar hij weet nog niet dat ik bij hem ook bootycalls ga doen. Het werkt twee kanten opquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:11 schreef m-niki het volgende:
[..]
het deed mij altijd veel kwaad voor m'n ego om kerels binnen te laten die aangeschoten om half vijf voor m'n deur stonden...
booty call kan leuk zijn, maar dit is zoooo 'ik ga dus eerst flink dansen en meisjes oppikken in de stad en zuipen en als ik niets gevonden heb dan zwalk ik naar m-niki'het voelde al niet goed, maar een vriend heeft eens goed uitgelegd hoe dat werkt en toen dacht ik: nope, DAT nooit meer (beetje 62nd choise zijn van die avond)
Ik ga liever naar mijn eigen huis eigenlijk. Je weet nooit wat je bij een ander aantreftquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Daarom liet ik jongens nooit bij mij thuis komen... ze hoeven echt niet te weten waar ik woon, 1 keer iemand meegenomen en die kwam elke keer aan de deur
Ik ging liever mee naar hun huis.
(o, en dat klinkt weer of ik het erg druk heb gehad en dat is niet zo)
Ik snap het ook wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:09 schreef MLI het volgende:
Weet je wat het is? Ik voel me thuis op mijn gemak, en dan ben ik in de seks ook ongeremder. Ik heb hier een goed bed met muziek en sfeerverlichting binnen handbereik. Ten eerste, je ziet er in fatsoenlijke verlichting veel beter uit en seks in het donker is minder geil, vinnik. Ten tweede, ik woon vlakbij de cafe's waar ik uitga dus mijn huis is meestal de logische keuze. Ten derde, 's morgens zeg ik rustig dat ik ga douchen en dat ik plannen heb, als ik wil dat iemand de deur uitgaat. Dit is overigens de eerste keer dat iemand midden in de nacht aanbelt zonder dat voor het uitgaan overlegd te hebben.
Tegenover naar zijn huis gaan: 1, je weet nooit of je onder een TL licht komt te liggen. Studentenleven enzo, ik heb veel gezien waarvan ik blij ben dat ik er nooit heb hoeven slapen. 2, vaak ver genoeg om een taxi te moeten pakken. 3, dat is dan wel prettiger, je hebt zelf in de hand wanneer je vertrekt.
Ja bij mij ook, ik ben ni zo van de rappe als 't daarom gaat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel.
Voor mij is het gewoon anders, ik vind het nogal prive om iemand in mijn huis en mijn bed te laten...dat duurt meestal wel even.
aaaaw wat een lul zeg, beter dat hij een goed excuus heeft ervoor, geen stijl zeg ikquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik zou naar de film gaan met mr date maar hij is een half uur te laat
Das waar, maar als 't om een date gaat is het niet zo tof om een half uur te laat te komen en niks van je te laten horen.quote:
Ik ben preutsquote:Lips: preut
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:48 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik ben preuts
Ik had niet verwacht dat iemand dat nog ooit over mij zou zeggen
sprak zij droogjesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben pas net weer singel na bijna negen jaar, dus alles wat ik hier zeg is van daarvoor.
Voorlopig sta ik ws wel even droog...
idd.quote:
Bekend probleem... tis bij mij ook net 2 weken uit ongeveer...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
idd.
ik maak me er maar af en toe druk om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |