god michiel... wat doe jij hier...?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:33 schreef MichielPH het volgende:
Geen Frankrijk, laat staan Kameroen. Doe mij maar het gras, het gras van...
De rest hoor je te kennen!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Goed, voorstel:
Meet in Utrecht op vrijdag middag/avond, iedereen kan dan of vrijdag middag vrij vragen of later komen. Eten en drinken in Utrecht.
voorstel data
14 Juni vrijdag 13 juni
21 Juni vrijdag 20 juni
28 Juni vrijdag 27 juni
En niet gaan klagen dat het duur is, het is door de week en volgens mij is het zelfs zo dat week en weekend ov op vrijdag kunnen reizen!
Of zoals we dat hier gewoon bestellen als een patat shoarma met kaasquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef jna het volgende:
[..]
Shoarma, patat, sla en gesmolten kaas in een bak. Naar eigen smaak knoflooksaus en sambal or whatever toevoegen
SD in Groningen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voor de wie loopt waar stage (ik heb geen idee hoe ik dat zelf moet toevoegen):
Kiwi: Meewerkstage van 10 maanden, Stage bij een Sociale Dienst afdeling Bezwaar & Beroep
quote:
quote:
Dat zou dan nog de enige optie hier ook zijn. Week na mijn laatste stagedagquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, vrijdag de 13e kan ik niet en de 20e ook niet!
Dus dan blijft alleen de 27e over.
Die van zweden!quote:
13 is een mooi getalquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:35 schreef The_Dean het volgende:
Vrijdag de 13e
Ben ooit op een vrijdag de 13e 13 jaar geworden
I'm fucked
Ik ben alleen degene die hem kopieert en plakt uit de wiki.quote:
maar das niet leukquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of zoals we dat hier gewoon bestellen als een patat shoarma met kaas
En hoe vond je het?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 weken bij Bezwaar gezeten van de gemeente
same here.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, vrijdag de 13e kan ik niet en de 20e ook niet!
Dus dan blijft alleen de 27e over.
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]wat een smerige grap in de op!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hij was het! Hij heeft het gedaan!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
]Helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat?quote:
ach bootje, na twee "gates"hier te hebben gehad, mogen we toch wel een beetje lollen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:44 schreef Bootje84 het volgende:
beetje kansloos is die wel.
maar goed, als die persoon zich er beter door voelt...
Pauzeplaatje!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga der ff vandoor.. tot uurtje of 13
quote:
geen enkele gate kostte €20.000,-quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach bootje, na twee "gates"hier te hebben gehad, mogen we toch wel een beetje lollen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Leg mij uit hoe de jouwne 20000 euro kan gaan kosten? je loopt een jaartje achterstand op, dus je moet een jaartje meer betalen, a 1600 euro. Dan misschien nog een boek of 2 a 100 euro, kom ik nog steeds maar op 18 euro uit.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
geen enkele gate kostte €20.000,-
mijne wel als het ff tegenzit.. maar goed.. vergelijkingen trekken is blijkbaar niet je sterkste vak. het feit dat yesse met iemand hier een keer op date gaat en wij haar plagen is in geen kilometers te vergelijken met iemand die zwaar de lul is.
Ik weet dat ik het zelf gedaan heb, maar dan nog. beetje respectloos
Als je er mooie plaatjes bij gedaan hebt en de juiste antwoorden gegeven hebt komt het wel goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:56 schreef Renesite het volgende:
Hmmmm, werkstuk verstuurd naar docent... moet een 6,8 halen... Who knows!
Tja, daarbij moet nog wel een eindgesprekquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je er mooie plaatjes bij gedaan hebt en de juiste antwoorden gegeven hebt komt het wel goed
Niet te veel mooie plaatjes anders denken ze dat je antwoorden wel niet zullen kloppenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je er mooie plaatjes bij gedaan hebt en de juiste antwoorden gegeven hebt komt het wel goed
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet te veel mooie plaatjes anders denken ze dat je antwoorden wel niet zullen kloppen
Das ook weer waarquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet te veel mooie plaatjes anders denken ze dat je antwoorden wel niet zullen kloppen
Ik vind Utrecht een betere meet locatie dan Groningen..quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Pm voor de daum dat je in Utrecht kan meeten!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:03 schreef Jipje het volgende:
Ik typte lunch in bij google:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom PM je dan niet?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht een betere meet locatie dan Groningen..
Watmoestenweookalweerdoen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom PM je dan niet?
Data zijn
13 Juni
20 Juni
27 Juni
gederfde inkomsten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Over een paar jaar kun je er vast ook wel om lachen...![]()
PMen voor welke vrijdag middag/avond je wil meeten in utrechtquote:
sorry maar inkomsten uit de toekomst zijn voor mij geen kosten die bij dit domme gedrag inzaten...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gederfde inkomsten.
ik kan dan 1 jaar lang niet met een HBO-diploma werken.. ok, €20.000,- is genomen bij totaal niet werken, maar goed, een klap loop je wel op..
Tja. Als je zo gaat rekenen ben je snel arm...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gederfde inkomsten.
ik kan dan 1 jaar lang niet met een HBO-diploma werken.. ok, €20.000,- is genomen bij totaal niet werken, maar goed, een klap loop je wel op..
duh.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
PMen voor welke vrijdag middag/avond je wil meeten in utrecht
Dus gewoon een vrijdag middag vrij vragen, in de trein stappen Biertjes doen en dan wat eten en weer terug naar Grunn
Aan de andere kant, moet je ook kijken of je meteen naar je diploma uberhaupt aan de slag kan gaan. Sorry, even worst case scenario, stel je moet een nieuwe afstudeerplaats/onderzoek gaan uitvoeren.. Schrijf je een dijk van een scriptie kan je daar ook financieel van profiteren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gederfde inkomsten.
dus welke dag kan jij?quote:
Eens.. Wat als ik na de mavo naar de havo was gegaan..quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tja. Als je zo gaat rekenen ben je snel arm...
Dan heb ik ook 2 jaar inkomsten verloren door te zakken voor mn VWO examen, een verkeerde opleiding te doen, en ow, eigenlijk 3 jaar, want ik doe nu HBO dus ik had beter de HAVO kunnen doen. Jezus, dat is 60.000 euro!![]()
![]()
Zoals ik al eerder zei:quote:
2 jaar winst= 40.000 euro.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens.. Wat als ik na de mavo naar de havo was gegaan..
Dus 4 Havo + 5 havo (2 jaar) + HBO (4-4,5 jaar) = 6,5 jaar
4 jaar mbo + 4,5 jaar HBO = 8,5 jaar
met mijn mbo diploma had ik misschien in het begin iets minder verdiend..
Nou kom maar op met je return of investments
ok...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei:
27 juni. Als ik al kom.
Berekening die bootje zelf mag maken hoor.. Hij heeft namelijk dezelfde route genomen als ik..8 jaar lang bij hem in de klas gezetenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
2 jaar winst= 40.000 euro.
Stoppen bij MBO: eerste jaren 15000 ongeveer 5 jaar?
3 jaar langer werken: 45000
Te moeilijk.
Vraag maar aan bootje
maar 20.000 per jaar? netto dan toch zeker?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tja. Als je zo gaat rekenen ben je snel arm...
Dan heb ik ook 2 jaar inkomsten verloren door te zakken voor mn VWO examen, een verkeerde opleiding te doen, en ow, eigenlijk 3 jaar, want ik doe nu HBO dus ik had beter de HAVO kunnen doen. Jezus, dat is 60.000 euro!![]()
![]()
Hou je kop nu maar even bij het gesprek, in plaats van dit topicquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
ik ga nu naar het gesprek, duim voor me!! (ik kan op mn mobiel het hier volgen, alleen niet reageren..)
Nou respectloos vind ik mijn berekeningen echt niet.. ik ben gewoon reeel. Het is gewoon geen humor, maar ik weerleg alleen zijn theorie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wel een beetje flauw dat jullie nou zo lang door gaanbootje maakte toch duidelijk dat het respectloze humor was...?
Succesquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
ik ga nu naar het gesprek, duim voor me!! (ik kan op mn mobiel het hier volgen, alleen niet reageren..)
scherp +1quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hou je kop nu maar even bij het gesprek, in plaats van dit topic
quote:
is er ook nog iets: onbetaalbaar!quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
2 jaar winst= 40.000 euro.
Stoppen bij MBO: eerste jaren 15000 ongeveer 5 jaar?
3 jaar langer werken: 45000
Te moeilijk.
Vraag maar aan bootje
Daar had ik er ook een paar van in mijn klas..quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:36 schreef Renesite het volgende:
Tja, als ik nou gelijk vanaf de basisschool naar de christelijke was gedaan, daar het niveau hoger lag, had ik misschien gelijk de havo kunnen doen 5 jaar, na die 5 jaar geniaal valen na 1 jaar een HBO opleiding gedaan te hebben waar ik de ballen aan vind. Ik ben het liefst zo lang mogelijk bezig om ook ergens te eindigen waar ik het ook graag WIL. Ik ken nu al 4 mensen die gekapt zijn na het eerste jaar MBO omdat ze er geen flikker aan vonden.
Pfew lekker hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
En over een kwartier weer weg, heb de middag vrij genomen![]()
Dat klinkt erg goed.... maar laat ik het niet doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
En over een kwartier weer weg, heb de middag vrij genomen![]()
En wat doe je op het moment... verder met studie ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ik was trouwens in januari ofzo al klaar dacht ik...
Ja nog een blokje les, dan volgend jaar afstuderen en minor..quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:47 schreef jackson het volgende:
[..]
En wat doe je op het moment... verder met studie ?
Ideaal! Minor is ook altijd wel tof... kan je zelf deels bepalen wat je wilquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja nog een blokje les, dan volgend jaar afstuderen en minor..geen idee welke en waar en wat trouwens
Dankje trouwens Dean
helemaal nix, ik wil alleen maar even gewoon zorgen dat het vandaag of morgen een datum en een plaats is. De plaats is er al! utrecht en een datum komt steeds meer in zicht!quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:38 schreef Piles het volgende:
Oh, Kuno gaat de meet organiseren. Ook best, doe ik er niets meer aan.
Daar was ik al mee begonnen, maar als toch niemand mij pm-t kan ik er ook niks aan doen. Maar goed, scheelt mij weer werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
helemaal nix, ik wil alleen maar even gewoon zorgen dat het vandaag of morgen een datum en een plaats is. De plaats is er al! utrecht en een datum komt steeds meer in zicht!
spin the bottlequote:Op donderdag 22 mei 2008 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Ja daarom, ik heb alleen geen idee in welke richting ik het moet gaan zoeken...:{
Ik niet... maar dat is vast ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wie hebben er allemaal al gePMt kuno?
Tja, ik kan richting Life Sciences gaan, altijd leuk alleen ben bang dat ik dan veel practica heb, dus veel op het lab staan. Boeit me dan weer minder.quote:
Ik was al eerder hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo is er vast eentje in de oranjestemming. Nog 2 weekjes he?
Nee, kom hier nagenoeg nooit meer. Heb ook een full-time baan nuquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:04 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens jackson, Jij komt hier ook niet meer zo vaak, of wel? Of telkens als ik er niet ben natuurlijk
Ja eerst weekje op vakantie en als ik terug kom begint het EKquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo is er vast eentje in de oranjestemming. Nog 2 weekjes he?
Voor een meet in Utrecht.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik niet... maar dat is vast ook niet de bedoeling
(geen idee waar het over gaat namelijk)
Utrecht.... puike stadquote:
Waar vind ik de oranjestemming in jouw avater?quote:
Uitgaan is er met name prima te doen. Prima tenten als poema / monza / winkel / etcquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Waar vind ik de oranjestemming in jouw avater?
Utrecht is 1 van de hippere steden van NL!
gggggggggg.... gezellig !quote:
quote:
Ik kom een enkele keer in Tivoli maar verder kom ik weinig in Utrecht om uit te gaan. Vind de grachten en de terrasjes wel altijd erg gezelligquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Uitgaan is er met name prima te doen. Prima tenten als poema / monza / winkel / etc
Die 20000 komt van Bootje af. Die zegt dat zn gate 20000 euro kost.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar 20.000 per jaar? netto dan toch zeker?
Zeg bootje... kun je niet gewoon je scriptie afschrijven waar je mee bezig bent, en alleen de verdediging vertraagd doen. Dan kun je dat tussenliggende jaar toch gewoon full time werken? Dan ben je in principe alleen het college geld kwijt toch?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
Die 20000 komt van Bootje af. Die zegt dat zn gate 20000 euro kost.
Ook dat is gezellig jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik kom een enkele keer in Tivoli maar verder kom ik weinig in Utrecht om uit te gaan. Vind de grachten en de terrasjes wel altijd erg gezellig.
Zie jij niet mijn avatar overspringen in een Stewie met een oranje tuinbroek en de Nederlandse vlag erachter?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Waar vind ik de oranjestemming in jouw avater?
Utrecht is 1 van de hippere steden van NL!
Naja, regels zijn regels.... al is het van hun kant ook niet helemaal in orde inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zeg bootje... kun je niet gewoon je scriptie afschrijven waar je mee bezig bent, en alleen de verdediging vertraagd doen. Dan kun je dat tussenliggende jaar toch gewoon full time werken? Dan ben je in principe alleen het college geld kwijt toch?
In het ergste geval, want ik vind het ook wat flauw van die instelling om je een jaar uit te sluiten van examen doen om eerlijk te zijn.
Dan ga je toch niet zitten fok!ken....quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zie jij niet mijn avatar overspringen in een Stewie met een oranje tuinbroek en de Nederlandse vlag erachter?
Den boschquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook dat is gezellig ja. Den Bosch is dan nog net iets leuker voor een terras vind ik
Succes en zoquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet zitten fok!ken....
Leuk en gezellig maar je kan er niet fatsoenlijk uitgaanquote:
hmm.. zie je die van Kiwi wel bewegen dan? Of heeft ze ook een stilstaande oranje avatar?quote:
Knul tochquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:34 schreef Bravebart het volgende:
Pff, ben ik al sinds half 12 klaar met practicum, moeten we wachten op de cijfers van het vorige verslag en die zullen er niet voor 4 uur zijn
Knulquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet zitten fok!ken....
Knaap ?!quote:
Ik begreep het ook al niet helemaalquote:
Die van Kiwi en Dean bewegen gewoon hoor...quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. zie je die van Kiwi wel bewegen dan? Of heeft ze ook een stilstaande oranje avatar?
Waarschijnlijk heb je dan in je instellingen staan dat je alleen de normale usericons wil zien.
Dan heb je toch niet vrij?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is ook al bijna af
Maar was gewoon toe aan een vrije middag, en hij moet vandaag nog af
Vrij is mss een verkeerd woordquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet vrij?
Nahja, ik zal er wel niks van snappen
Uiteraardquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:37 schreef Jipje het volgende:
[..]
Die van Kiwi en Dean bewegen gewoon hoor...
Beterquote:
en als je even geduldig kijkt naar mijn avatar? Hij verandert namelijk om de 2 (of 4) seconden pasquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:37 schreef Jipje het volgende:
[..]
Die van Kiwi en Dean bewegen gewoon hoor...
Nee, staat stilquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
en als je even geduldig kijkt naar mijn avatar? Hij verandert namelijk om de 2 (of 4) seconden pas
Hier ook. En nu heb ik weer zweet handen... Hele ochtend heb ik zitten rillen...quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
en als je even geduldig kijkt naar mijn avatar? Hij verandert namelijk om de 2 (of 4) seconden pas
Niet ziek worden hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:40 schreef Jipje het volgende:
Hier ook. En nu heb ik weer zweet handen... Hele ochtend heb ik zitten rillen...
Ik snap er niks meer van
nou das gek... Die van Renesite zie ik helemaal nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee.
Die van Renesite beweegt ook trouwens.
Nee daar heb ik geen tijd voorquote:
Die doet het bij mij niet eens.... en die van Nico is met een 10 seconden gewoon, 4 seconden Nederlands, 10 seconden gewoon, ...quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee.
Die van Renesite beweegt ook trouwens.
De achtergrondkleur verandert steeds.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou das gek... Die van Renesite zie ik helemaal niet
Hmm, of je nu op stage achter de pc zit of thuisquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is ook al bijna af
Maar was gewoon toe aan een vrije middag, en hij moet vandaag nog af
Jij ziet webicons, ik zie usericons. Dat is het verschilquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die doet het bij mij niet eens.... en die van Nico is met een 10 seconden gewoon, 4 seconden Nederlands, 10 seconden gewoon, ...
Ja maar nu lever je er uren voor in.. das zondequote:Op donderdag 22 mei 2008 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrij is mss een verkeerd woord
Ff weg van kantoor
Ach, soms is het wel even lekker. Ik doe het ook wel eens... thuiswerken isquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja maar nu lever je er uren voor in.. das zonde
Ik kon het gewoon niet meer aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja maar nu lever je er uren voor in.. das zonde
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
Jij ziet webicons, ik zie usericons. Dat is het verschil
Dat is best kut, maar kan je tot die tijd niets anders doen dan? Nieuw verslag maken offffffffffff leren. of Fok!ken?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:34 schreef Bravebart het volgende:
Pff, ben ik al sinds half 12 klaar met practicum, moeten we wachten op de cijfers van het vorige verslag en die zullen er niet voor 4 uur zijn
dat was inderdaad mijn usericon en niet mijn webicon.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:43 schreef Renesite het volgende:
Die van nico is een PNG bestand. Vrij onwaarschijnlijk dat zo'n bestand bewegende zaken heeft
quote:
Je zeurt maar hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu zie ik je jouw wel!quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:47 schreef Renesite het volgende:
Zal vanmiddag ook eens knutselen aan een oransje avatar.
Nieuw verslag kan nog niet, leren uuhm dat is nog wat vroeg en Fok-en ben ik al mee bezigquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is best kut, maar kan je tot die tijd niets anders doen dan? Nieuw verslag maken offffffffffff leren. of Fok!ken?
Tis ook lastigquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Stelletje noobs hier ook, niet te geloven
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zeurt maar hoor
Als ik je zat ben ga ik gewoon weg hieraddictSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Webicoon was dood. Was een lachen webicoon trouwensquote:
Jawel, want dan ben ik straks alles alweer vergetenquote:
Eens met de man met de mooie blonde krullenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:53 schreef The_Dean het volgende:
Maar Fok! doet zelf ook debiel met die web en user icoontjes. Als ze nu gewoon een en dezelfde ding nemen en gewoon avatar noemen
Ja, das wel waarquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:53 schreef The_Dean het volgende:
Maar Fok! doet zelf ook debiel met die web en user icoontjes. Als ze nu gewoon een en dezelfde ding nemen en gewoon avatar noemen
Hoi RENÉquote:
Ja maar, dat is ook niet de bedoeling. Je moet toch leren om het te onthouden....quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, want dan ben ik straks alles alweer vergeten
Dank jequote:Op donderdag 22 mei 2008 13:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens met de man met de mooie blonde krullen
Hoi mamquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar, dat is ook niet de bedoeling. Je moet toch leren om het te onthouden....
Anders zit je later; ja fuck dat heb ik ooit geleerd maar ik weet het niet meer
Blonde krullen..... dan voel ik me aangesproken.quote:
Zelfs mijn moeder lult niet van die onzinquote:
Idd, "als je het maar haalt"quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder lult niet van die onzin
Nounou, zo kannie wel weer hequote:Op donderdag 22 mei 2008 13:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder lult niet van die onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ja, 8jaar lang volg ik technisch / semi-technisch geneuzel... Fijn, ik doe nu salesquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, "als je het maar haalt" [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:00 schreef Jipje het volgende:
Yesse heeft wel gelijk...Tuurlijk heeft ze gelijk, maar wie doet dat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net als die mensen met puicke planingen voor 3 weken lang tentamens leren; de eerste week werk je toch op een tempo van 0,0 omdat je nog 3 weken hebt :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Werd dus aangetrokken door de TT in de ATquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
god michiel... wat doe jij hier...?
Sommigen vrouwen doen dat... Ik heb zo'n vrouwquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze gelijk, maar wie doet dat nouNet als die mensen met puicke planingen voor 3 weken lang tentamens leren; de eerste week werk je toch op een tempo van 0,0 omdat je nog 3 weken hebt :')
Die van mij mailde me gisteren met de mededeling dat ze me al veel te lang niet meer gezien had en waarom ik haar nooit belde en dat we dus maar volgende week vrijdag samen een paar biertjes moesten gaan vattenquote:
Mijn moeder drinkt liever een (flesje) wijn op z'n tijdquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die van mij mailde me gisteren met de mededeling dat ze me al veel te lang niet meer gezien had en waarom ik haar nooit belde en dat we dus maar volgende week vrijdag samen een paar biertjes moesten gaan vatten
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Sommigen vrouwen doen dat... Ik heb zo'n vrouw
quote:
Bwehehehehe.... alstablief zeg...quote:
Nee ik wou zeggenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwehehehehe.... alstablief zeg...
Ik ga zomaar niet trouwen
In Las Vegas kan dat nog snellerquote:
Vertel?quote:
Alles als je 25 bentquote:
als ik een vrouw had die alles zo goed kon regelen (voor mij) dan had ik dr spontaan getrouwdquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwehehehehe.... alstablief zeg...
Ik ga zomaar niet trouwen
Het geheim van het gebruiken van wat je geleerd hebtquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze gelijk, maar wie doet dat nouNet als die mensen met puicke planingen voor 3 weken lang tentamens leren; de eerste week werk je toch op een tempo van 0,0 omdat je nog 3 weken hebt :')
Opzich niks hoorquote:
Wil ik wel.. maar zit even between afstudeerstagesquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:02 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Werd dus aangetrokken door de TT in de ATSjeses, ik was vergeten hoe snel het hier ging. Vandáár dat ik een 6je had op m'n vorige stage
Ben maar eens begonnen met afstuderen, dus eigenlijk ook gewoon op stage.
Maar mensen, ga nou eens aan het werk met z'n allen!
Dat kan ik nu ook alquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het geheim van het gebruiken van wat je geleerd hebt
.quote:
Ja?quote:
Mama is trots op jequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook alIk heb alles ook al eens geleerd voor tussentoetsen enzo, dus het wordt eitje
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:09 schreef Bravebart het volgende:
Geestelijk of lichamelijk?
Krijg ik nu een koekje?quote:
Griffo's?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
en een heel nieuw leven begintquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige moeten hier al met 18 trouwen, hebben ze buiten het huwelijk geneukd, en zijn ze zwanger
Gaat je leven
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Griffo's?
Nouja, ik vind mezelf helemaal nog niet oud!Gereformeerden ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Het went, zo word ik net weer aangesproken op mijn beginnende kaalheid. Dat hoor ik 3 keer per week dus dat went ook primaquote:
9 jaar terug...quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:11 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Leeftijden waarop mannen/vrouwen uit huis gaan/ trouwens / kinderen krijgen
Maar: http://www.nu.nl/news/137(...)ongere_leeftijd.html
Van die hele strengen Christenen weet je welquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:13 schreef Jipje het volgende:
Griffo's?
Sommige oud-schoolgenootjes van de basisschool hebben al een gezinquote:
Dat die 25 oud is doelde ik dus op het trouwen hèquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:14 schreef jackson het volgende:
Het went, zo word ik net weer aangesproken op mijn beginnende kaalheid. Dat hoor ik 3 keer per week dus dat went ook prima
Ooooch ik vind het best meevallen hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Het went, zo word ik net weer aangesproken op mijn beginnende kaalheid. Dat hoor ik 3 keer per week dus dat went ook prima
Ja ik heb ook oud-schoolgenootjes van de basisschool met kinderen, maar die waren ook echt 16 toen zij of hun vriendin zwanger warenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Van die hele strengen Christenen weet je wel
Net onder Urk en Staphorst zit het hier ongeveer
[..]
Sommige oud-schoolgenootjes van de basisschool hebben al een gezin
Soms wel iets ouder, maar dan zijn ze soms nog maar 24 ofzo
Ik heb een trouwerij van een knaap van 23 of 24 binnenkort. Heel apart vind ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Van die hele strengen Christenen weet je wel
Net onder Urk en Staphorst zit het hier ongeveer
[..]
Sommige oud-schoolgenootjes van de basisschool hebben al een gezin
Soms wel iets ouder, maar dan zijn ze soms nog maar 24 ofzo
Wehe, tsja... ik kan er weinig aan doen dus maak ik me er ook niet druk over. Zolang mijn vriendin me nog wil is het toch goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooch ik vind het best meevallen hoor
Hoop jequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef nicomart het volgende:
Ik ben dan ook de enige normale in huis
Precies, en die went er ook wel aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Wehe, tsja... ik kan er weinig aan doen dus maak ik me er ook niet druk over. Zolang mijn vriendin me nog wil is het toch goed
Ja, alleen als ik zeg dat ik mijn haar eraf haal zodra het nog veel erger zal worden kijkt ze wat minder vrolijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, en die went er ook wel aan
28e/29e mijn maquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef nicomart het volgende:
mijn zussen en mijn moeder waren ook al op de 18e aan het baren enzo
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik zeg dat ik mijn haar eraf haal zodra het nog veel erger zal worden kijkt ze wat minder vrolijk
In dat onderzoekje stond toch pas ook dat vrouwen een kale man niet erg vinden ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, en die went er ook wel aan
Logisch, want kalend is minder erg dan helemaal kaal. Dan ben je net zo'n alien.. met vervormd hoofd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik zeg dat ik mijn haar eraf haal zodra het nog veel erger zal worden kijkt ze wat minder vrolijk
Mooi manquote:
Ze vindt mijn krullen zo tof... dan zeg ik: "kijk er maar goed naar want ik haal ze er rustig af als het te gek gaat worden met die kaalheid".quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Logisch, want kalend is minder erg dan helemaal kaal. Dan ben je net zo'n alien.. met vervormd hoofd.
Je bent een man. Je kunt niet baren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef nicomart het volgende:
mijn zussen en mijn moeder waren ook al op de 18e aan het baren enzo
Fantástischquote:
+3 scherpquote:
Ik ben vrij dus ik mag hetquote:
Doe niet zo ongezelligquote:Nu weer aan het werk
Goed fotoboek trouwens....quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:25 schreef Californium het volgende:
Stelletje spammers hier![]()
Nu weer aan het werk
Ach ja, iemand moet het doen.quote:
sorryquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben vrij dus ik mag het![]()
En als ik niet vrij ben doe ik het ook
[..]
Doe niet zo ongezellig
Weet ik...Geen foto's en geheel anoniemquote:
Ik keekquote:
Diequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:25 schreef Californium het volgende:
Stelletje spammers hier![]()
Nu weer aan het werk
quote:
Staat je goed....quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet ik...Geen foto's en geheel anoniem
quote:
Ik weetquote:
Die van piles is al net zo goed als die van Caliquote:
*insert ik ben een loser smilie*quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, shit
* gaat ook aan het werk als het lukt
Is dat een pakket of doel je op het sharen van mappen in een netwerk ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:29 schreef Yesse het volgende:
Werkt hier iemand met foldershare?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |