god michiel... wat doe jij hier...?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:33 schreef MichielPH het volgende:
Geen Frankrijk, laat staan Kameroen. Doe mij maar het gras, het gras van...
De rest hoor je te kennen!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Goed, voorstel:
Meet in Utrecht op vrijdag middag/avond, iedereen kan dan of vrijdag middag vrij vragen of later komen. Eten en drinken in Utrecht.
voorstel data
14 Juni vrijdag 13 juni
21 Juni vrijdag 20 juni
28 Juni vrijdag 27 juni
En niet gaan klagen dat het duur is, het is door de week en volgens mij is het zelfs zo dat week en weekend ov op vrijdag kunnen reizen!
Of zoals we dat hier gewoon bestellen als een patat shoarma met kaasquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef jna het volgende:
[..]
Shoarma, patat, sla en gesmolten kaas in een bak. Naar eigen smaak knoflooksaus en sambal or whatever toevoegen
SD in Groningen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voor de wie loopt waar stage (ik heb geen idee hoe ik dat zelf moet toevoegen):
Kiwi: Meewerkstage van 10 maanden, Stage bij een Sociale Dienst afdeling Bezwaar & Beroep
quote:
quote:
Dat zou dan nog de enige optie hier ook zijn. Week na mijn laatste stagedagquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, vrijdag de 13e kan ik niet en de 20e ook niet!
Dus dan blijft alleen de 27e over.
Die van zweden!quote:
13 is een mooi getalquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:35 schreef The_Dean het volgende:
Vrijdag de 13e
Ben ooit op een vrijdag de 13e 13 jaar geworden
I'm fucked
Ik ben alleen degene die hem kopieert en plakt uit de wiki.quote:
maar das niet leukquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of zoals we dat hier gewoon bestellen als een patat shoarma met kaas
En hoe vond je het?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 weken bij Bezwaar gezeten van de gemeente
same here.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, vrijdag de 13e kan ik niet en de 20e ook niet!
Dus dan blijft alleen de 27e over.
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]wat een smerige grap in de op!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hij was het! Hij heeft het gedaan!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
]Helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat?quote:
ach bootje, na twee "gates"hier te hebben gehad, mogen we toch wel een beetje lollen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:44 schreef Bootje84 het volgende:
beetje kansloos is die wel.
maar goed, als die persoon zich er beter door voelt...
Pauzeplaatje!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga der ff vandoor.. tot uurtje of 13
quote:
geen enkele gate kostte €20.000,-quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach bootje, na twee "gates"hier te hebben gehad, mogen we toch wel een beetje lollen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Leg mij uit hoe de jouwne 20000 euro kan gaan kosten? je loopt een jaartje achterstand op, dus je moet een jaartje meer betalen, a 1600 euro. Dan misschien nog een boek of 2 a 100 euro, kom ik nog steeds maar op 18 euro uit.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
geen enkele gate kostte €20.000,-
mijne wel als het ff tegenzit.. maar goed.. vergelijkingen trekken is blijkbaar niet je sterkste vak. het feit dat yesse met iemand hier een keer op date gaat en wij haar plagen is in geen kilometers te vergelijken met iemand die zwaar de lul is.
Ik weet dat ik het zelf gedaan heb, maar dan nog. beetje respectloos
Als je er mooie plaatjes bij gedaan hebt en de juiste antwoorden gegeven hebt komt het wel goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:56 schreef Renesite het volgende:
Hmmmm, werkstuk verstuurd naar docent... moet een 6,8 halen... Who knows!
Tja, daarbij moet nog wel een eindgesprekquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je er mooie plaatjes bij gedaan hebt en de juiste antwoorden gegeven hebt komt het wel goed
Niet te veel mooie plaatjes anders denken ze dat je antwoorden wel niet zullen kloppenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je er mooie plaatjes bij gedaan hebt en de juiste antwoorden gegeven hebt komt het wel goed
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet te veel mooie plaatjes anders denken ze dat je antwoorden wel niet zullen kloppen
Das ook weer waarquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet te veel mooie plaatjes anders denken ze dat je antwoorden wel niet zullen kloppen
Ik vind Utrecht een betere meet locatie dan Groningen..quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Pm voor de daum dat je in Utrecht kan meeten!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:03 schreef Jipje het volgende:
Ik typte lunch in bij google:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom PM je dan niet?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht een betere meet locatie dan Groningen..
Watmoestenweookalweerdoen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom PM je dan niet?
Data zijn
13 Juni
20 Juni
27 Juni
gederfde inkomsten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Over een paar jaar kun je er vast ook wel om lachen...![]()
PMen voor welke vrijdag middag/avond je wil meeten in utrechtquote:
sorry maar inkomsten uit de toekomst zijn voor mij geen kosten die bij dit domme gedrag inzaten...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gederfde inkomsten.
ik kan dan 1 jaar lang niet met een HBO-diploma werken.. ok, €20.000,- is genomen bij totaal niet werken, maar goed, een klap loop je wel op..
Tja. Als je zo gaat rekenen ben je snel arm...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gederfde inkomsten.
ik kan dan 1 jaar lang niet met een HBO-diploma werken.. ok, €20.000,- is genomen bij totaal niet werken, maar goed, een klap loop je wel op..
duh.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
PMen voor welke vrijdag middag/avond je wil meeten in utrecht
Dus gewoon een vrijdag middag vrij vragen, in de trein stappen Biertjes doen en dan wat eten en weer terug naar Grunn
Aan de andere kant, moet je ook kijken of je meteen naar je diploma uberhaupt aan de slag kan gaan. Sorry, even worst case scenario, stel je moet een nieuwe afstudeerplaats/onderzoek gaan uitvoeren.. Schrijf je een dijk van een scriptie kan je daar ook financieel van profiteren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gederfde inkomsten.
dus welke dag kan jij?quote:
Eens.. Wat als ik na de mavo naar de havo was gegaan..quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tja. Als je zo gaat rekenen ben je snel arm...
Dan heb ik ook 2 jaar inkomsten verloren door te zakken voor mn VWO examen, een verkeerde opleiding te doen, en ow, eigenlijk 3 jaar, want ik doe nu HBO dus ik had beter de HAVO kunnen doen. Jezus, dat is 60.000 euro!![]()
![]()
Zoals ik al eerder zei:quote:
2 jaar winst= 40.000 euro.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens.. Wat als ik na de mavo naar de havo was gegaan..
Dus 4 Havo + 5 havo (2 jaar) + HBO (4-4,5 jaar) = 6,5 jaar
4 jaar mbo + 4,5 jaar HBO = 8,5 jaar
met mijn mbo diploma had ik misschien in het begin iets minder verdiend..
Nou kom maar op met je return of investments
ok...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei:
27 juni. Als ik al kom.
Berekening die bootje zelf mag maken hoor.. Hij heeft namelijk dezelfde route genomen als ik..8 jaar lang bij hem in de klas gezetenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
2 jaar winst= 40.000 euro.
Stoppen bij MBO: eerste jaren 15000 ongeveer 5 jaar?
3 jaar langer werken: 45000
Te moeilijk.
Vraag maar aan bootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |