quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:55 schreef PieterBas het volgende:
Dan geef ik wel een paar tips...
- Uitleggen waarom je gespiekt heb, volgens mij ben je verplicht een examinator te hebben.. Lees het OER nog even door en gebruik dat eventueel als een verdediging en Bootje als MER-student moet daar echt wel ergens een maas in zien te vinden.
- Dat je misschien toch maar van de worst case scenario uit moet gaan. Het is een domme fout, maar je moet idd als laatstejaars wel beter weten.
- Zeggen dat je spijt heb, dat het een domme fout is en dat je nooit ING in diskrediet wou brengen. En kom op, ik ken weinig mensen die in hun leven niet even een keer bij de buurman/vrouw hebben gespiekt tijdens een toets/tentamen/examen.
Trust me... Bij mij werd op de mavo eigenlijk altijd wel gespiektalvast bedankt voor de tips, ff nog ter verduidelijking.. het is niet met de examencommissie, maar met ING dus. vandaag wordt er besloten of ik nog langer bij ING mag blijven.. áls het mag, dan is "hoe", vraag 2..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn zus en moeder zien het somber in. ik hoop dat ze in kunnen zien dat ik stom ben geweest, maar dat dit mij nóg meer motiveert om hun vertrouwen terug te winnen...Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Kapsalonquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:01 schreef jna het volgende:
Ik voel nu nog die kapsalon van gisteravond zitten
Ik zal de school een verklaring vragen waarom ze geen examinator hadden geregeld. Je belt een AOW'ers op, geef hem/haar een gratis koffie en je bent klaarquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:57 schreef Jipje het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar de schuld meteen naar school schuiven zullen ze niet kunnen waarderen denk ikIk zou dus gewoon het verhaal vertellen en ze daar zelf uit laten halen dat er dus niet officieel gehandeld is door school.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik kwam er vanmorgen achter dat er in 1 dag een halve kilo bij kan komen uit het niets zonder dat je iets extra's hebt gegetenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik ook een kilo aangekomen ben
Of 1 kilo erafquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kwam er vanmorgen achter dat er in 1 dag een halve kilo bij kan komen uit het niets zonder dat je iets extra's hebt gegeten
Wat is dat nu weer danquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zal de school een verklaring vragen waarom ze geen examinator hadden geregeld. Je belt een AOW'ers op, geef hem/haar een gratis koffie en je bent klaar
* PieterBas heeft altijd examinatoren tussen de 75 en de schijndoodIk heb ook altijd bejaarden inderdaad. Alleen heb ik altijd op 1 of andere manier de oma from hell die serieus de hele tijd alleen naar mij kijkt (terwijl ik er enorm onschuldig uitzieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Vorige keer was ik klaar met m'n toets, keek ik om me heen om te kijken of er al veel mensen klaar waren. Begon ze opeens te gillen dat ik aan het spieken was
!
Jawel, je keek.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kapsalon![]()
Dat ziet er echt uit alsof er iemand over een patatje heeft gekotst
Engelenkots dan welquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kapsalon![]()
Dat ziet er echt uit alsof er iemand over een patatje heeft gekotst
Zo ziet bij mij een normale Shoarma er ook uit nadat ik klaar ben met m'n sauzen mengenquote:
Ja. Ik heb alleen een stuk appeltaart op gister. Niet dat ik daar nou ineens een kilo van aankom. Nou schommel ik uberhaupt wel. Misschien is ie er morgen weer afquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kwam er vanmorgen achter dat er in 1 dag een halve kilo bij kan komen uit het niets zonder dat je iets extra's hebt gegeten
quote:
Moet ik dat allemaal beantwoorden? Zal ik mijn google agenda maar gewoon delenquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:43 schreef Piles het volgende:
StageSC-meet
Wanneer?
Tussen 7 juni en 12 juli.
Waar?
Zeeland, Groningen, Utrecht of Nijmegen
Wil je ook komen, geef dan het volgende door:
- Welke datum kun je absoluut niet?
- Welke datum komt het niet zo goed uit?
- Welke datum komt het het beste uit?
- Welke locatie kom je absoluut niet naar toe?
- Welke locatie kom je liever niet naar toe?
- Welke locatie kom je het liefste naar toe?
PM of mail dit naar Piles
Binnenkort hoor je meer
Ziet er wel lekker uit, maar wat is het nu precies?quote:
Shoarma, patat, sla en gesmolten kaas in een bak. Naar eigen smaak knoflooksaus en sambal or whatever toevoegenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit, maar wat is het nu precies?
Sla met vlees en saus in een aluminium bakje met een houten vork/lepel/eetstok.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit, maar wat is het nu precies?
soms ook nog met tomaat, komkommer enzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef jna het volgende:
[..]
Shoarma, patat, sla en gesmolten kaas in een bak. Naar eigen smaak knoflooksaus en sambal or whatever toevoegen
meet in groningen = definitieve afmelding Jipje.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dus de meet is in Groningen! Moeten we nog slaapplaatsen regelen? dat we zaterdag avond gaan stappen in Groningen?
over het weekend moet je niet bij mij zijn, van mij mag het heel erg graag door de week, en dan best in Maastricht ofzo... toch gratis reizenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef Californium het volgende:
Niets tegen Groningen...Maar niet in het Weekend....dan kom ik dus niet...
Vrijdagmiddag mag ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef Californium het volgende:
Niets tegen Groningen...Maar niet in het Weekend....dan kom ik dus niet...
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
meet in groningen = definitieve afmelding BB.
Heb ik ook al zo vaak gezegd...quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef Californium het volgende:
Waarom trouwens niet in Utrecht....jeweetwel centraler enzo?
[..]
meet in groningen = definitieve afmelding Jipje. nicomart
[..]
meet in groningen = definitieve afmelding Yesse.
vind ik ook goed, gewoon vrijdag middag/avond, dan vraagt iedereen een middagje vrij en gaan we gezellig in Utrecht zitten. Vind ik perfectquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef Californium het volgende:
Waarom trouwens niet in Utrecht....jeweetwel centraler enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |