Ook gelezen... was wel tof ja. Zeker voor een dude van 17quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik het niet helemaal voor Jan Lul gepost
Hoe jij omgaat met een groep?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb je stiekem al een analyse op mij los gelaten daarover?
Ja.... en hoe ik inelkaar steekquote:
ik vond m niet leukquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik het niet helemaal voor Jan Lul gepost
Jammer jammer.... Ik mag dat soort dingen altijd welquote:
Moet je het me op de meet even leren uitspreken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik gebruik niet meer het woord 'hip' en moest een vervanger verzinnen. Dat is славно geworden en het is goed voor de opmerkingen van Jackson
Meet....quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet je het me op de meet even leren uitspreken.
Daar zouden wel een aantal interessante theses over te verzinnen zijn, denk ik zoquote:
славноquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk..
weet niet hoe ik het moet uitspreken![]()
Vast wel.... Jij gaat de taak op je nemen begrijp ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Daar zouden wel een aantal interessante theses over te verzinnen, denk ik zo
Mwah, misschien later nog een keer. Nu moet ik maar eens aan het werk gaan....quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Vast wel.... Jij gaat de taak op je nemen begrijp ik?
Dan rest mij niets anders u veel arbeidsvreugde toe te wensenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mwah, misschien later nog een keer. Nu moet ik maar eens aan het werk gaan....
mag ik het nog steeds niet leuk vinden?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
славно
slavna (de o klinkt een een beetje als een lichte o naar a klinkend)
Ja hoor dat mag..quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
mag ik het nog steeds niet leuk vinden?
Jij vindt niet veel leuk... wat ik dan weer leuk vind.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
mag ik het nog steeds niet leuk vinden?
gelukkig..quote:
leuk voor jequote:Op donderdag 22 mei 2008 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij vindt niet veel leuk... wat ik dan weer leuk vind.
Overigens mag jij het niet leuk vinden natuurlijk....
Ik heb nog een potje puf op mijn bureau staan. Als je interesse hebt kunnen we samen even een pufje nemen?quote:
Ik ben te vroeg opgestaan.... Dat werkt ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:34 schreef Jipje het volgende:
Ik heb geen puf vandaag...
En heb het ook nog steeds koud, tis hier nu 23,5 graad...
Mag Nicomart dit niet leuk vinden ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb nog een potje puf op mijn bureau staan. Als je interesse hebt kunnen we samen even een pufje nemen?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb nog een potje puf op mijn bureau staan. Als je interesse hebt kunnen we samen even een pufje nemen?
Ja tuurlijk.. 1 minuutje in de magnetron kan gewoon hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:40 schreef Jipje het volgende:
[..]Misschien helpt het...
Zit er ook warmte bij die puf?
![]()
Wel.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
goedemorgen menschen!
uhm, belangrijk nieuws. vanmiddag om half 2-half 3 heb ik dus mijn gesprek met mijn stagebegeleider, praktijkbegeleider en iemand van HR.
Heeft iemand nog tips waar ik rekening mee moet houden, wat ik moet zeggen, wat juist niet etc..? Alle tips zijn welkom. Ik kom gewoon netjes gekleed...
Die tips hebben we in de vorige topics al gegeven...quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Klopt hij vroeg om tips die niemand gaf
Op de lunch ja....quote:
Ja klopt, maar ik ben supersnel vandaagquote:
Sterkte dude!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
mental support is altijd welkom.. mijn zussen hebben ook nog een paar tips gegeven... maar goed. afwachten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Stuur maar op hiernaartoe danquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:54 schreef Renesite het volgende:
Ik word hier nog moddervet. Net taart, nu een grote koek (iemand vertrekt hiervandaan) en straks nog een taartje denk ik zo!
Gewoon eerlijk blijven. Vertellen wat er gebeurd is. En zeggen dat je het nooit eerder gedaan hebt. En netjes en kalm blijvenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
mental support is altijd welkom.. mijn zussen hebben ook nog een paar tips gegeven... maar goed. afwachten dus.
Dat jaquote:
Tja, examenkandidaten in een lokaal zetten zonder begeleiding is natuurlijk ook niet een teken van goed werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik ook een kilo aangekomen benquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:54 schreef Renesite het volgende:
Ik word hier nog moddervet. Net taart, nu een grote koek (iemand vertrekt hiervandaan) en straks nog een taartje denk ik zo!
Inderdaad. Maar de schuld meteen naar school schuiven zullen ze niet kunnen waarderen denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, examenkandidaten in een lokaal zetten zonder begeleiding is natuurlijk ook niet een teken van goed werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |