"Het" ?quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben hip, dat heeft niks met welk bestaan te maken
quote:
Mensen die hip zeggenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een burger bestaan is anders heul hip hoor
Infantiel noemen ze datquote:
Dit topic bedoel ik. Vind je niet?quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan er goed mee leven hoor... dat jij je niet aanbiedt
Die zijn het vaak niet.... ik ben graag de uitzonderingquote:
En dan vooral "heul hip"quote:
Zulks taalgebruik is heul hipquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:01 schreef Jipje het volgende:
En dan vooral "heul hip"
Ik ben niet hipquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Die zijn het vaak niet.... ik ben graag de uitzondering
quote:
Ik moet blij voor je zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgende week zit ik nu in het vliegtuig
Ohquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Hip is een modewoordje. Daar doe ik niet aan mee![]()
Tof is het goede woord
Vertel verderquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je studeert nog communicatie ook. Je voldoet wel aan al mijn vooroordelen
Het was ook maar heel kortquote:
mooie move ouwequote:Op donderdag 22 mei 2008 10:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Oh.. dus ik moet maar niet doorstuderen dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Doe isquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh
Moet ik een nieuw woord verzinnen dan ?
Je gaat er al vanuit dat je het kanquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh.. dus ik moet maar niet doorstuderen dan?
Je werkt ook niet dus waar wil je het dan over gaan hebben tijdens dat overlegquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:07 schreef Renesite het volgende:
Ben nu wel alleen op de afdeling. Ik doe niet mee aan het werkoverleg!
Tja, dan moet je een reispartner zoeken en boeken!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet blij voor je zijn
Maar ik wil ook
Vind ik een goed idee! Hou er rekening mee dat hij ook tijdens het EK gebruikt moet kunnen worden als Nederland wintquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh
Moet ik een nieuw woord verzinnen dan ?
Jij gaat er blijkbaar al vanuit dat ik het niet kan?? Je kunt je aansluiten bij de mensen die vinden dat ik inhoudsloos ben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat je het kan?
Oeh, dat is stiekem wel heel opwindendquote:
*eens.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Je werkt ook niet dus waar wil je het dan over gaan hebben tijdens dat overleg?
Zeg ik dat ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij gaat er blijkbaar al vanuit dat ik het niet kan?? Je kunt je aansluiten bij de mensen die vinden dat ik inhoudsloos ben.
quote:
Russisch is ook heel славноquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Oeh, dat is stiekem wel heel opwindend
Ik gebruik niet meer het woord 'hip' en moest een vervanger verzinnen. Dat is славно geworden en het is goed voor de opmerkingen van Jacksonquote:
Medication time!quote:
Geen idee hoe lang die rij is. Maar ik denk wel dat ik tenminste kan proberen door te studeren. Wil het wel iig. Ik wil meer weten over de manier waarop mensen in groepen leven en met elkaar omgaan..quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeg ik dat ?
Is die rij net zo lang als de mensen die met je willen daten? Want in die rij sta ik al
zeer славноquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik gebruik niet meer het woord 'hip' en moest een vervanger verzinnen. Dat is славно geworden en het is goed voor de opmerkingen van Jackson
Heb je stiekem al een analyse op mij los gelaten daaroverquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang die rij is. Maar ik denk wel dat ik tenminste kan proberen door te studeren. Wil het wel iig. Ik wil meer weten over de manier waarop mensen in groepen leven en met elkaar omgaan..
Heb ik het niet helemaal voor Jan Lul gepostquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:09 schreef littledevilSC het volgende:Geweldig dat verhaal over een CV/vragenlijst bij de McDrek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |