Die cd van Liebing, live @ wombok of zoiets... wat een monster is dat zeg. Zou er graag bij zijn maar denk dat ik hem ga skippen. Ik pak eigenlijk te weinig feestjes mee de laatste tijd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BalenIk ben ook benieuwd hoe ik 8 uur lang techno beuken ga overleven, maar komt wel goed
Is goedMarco wilde ook wel mee dacht hij, dus
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mmmm. Nee heb niet zo'n trek in breezers..
Je bent gewoon erger dan ikquote:
Mensen pm-en over dat gedoe...quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:47 schreef nicomart het volgende:
waarmee?
Je moest er toch even over nadenkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mmmm. Nee heb niet zo'n zin in breezers..
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar stop je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij nader inzien, ik stop er maar mee denk ik![]()
Dat dus...quote:
Vanavond dan hè, misschienquote:
Das Bootje, dat staat gewoon allemaal hier in de topisquote:Dus het was iets van dat hij afgekeken had ofzo?
Haha ja echt he, zo'n dikke cdquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Die cd van Liebing, live @ wombok of zoiets... wat een monster is dat zeg. Zou er graag bij zijn maar denk dat ik hem ga skippen. Ik pak eigenlijk te weinig feestjes mee de laatste tijd.
Ben zelf wel weer toe aan een avondje dikke minimal/techno
Zoek een ander slachtofferquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze wil helemaal niet met mij daten.....
Ze wil niet uit eten of andere toffe dingen, dus ja... Dan blijft er maar 1 ding over maar dat zal ze ook wel niet willen
Bootje had gespiekt bij een tentamenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat mag hoor.
Of op MSN, kan ook nog.
Dus het was iets van dat hij afgekeken had ofzo?
Doe dat even PM'en dan!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanavond dan hè, misschien
[..]
Das Bootje, dat staat gewoon allemaal hier in de topis
Maar er was ook nog iets heel anders, met hele andere mensen![]()
Je biedt je aan?quote:
Nou, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Doe dat even PM'en dan!
Voor mij doe je dat toch wel even
Dat full-time gelul dat werk heet breekt me nogal eens opquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha ja echt he, zo'n dikke cd
Ja valt me ook een beetje van je tegen, je wordt toch geen vastgeroeste burger he
Je zou ook naar Display kunnen gaan, komende vrijdag/zaterdag, dat was vorig jaar echt heeeel vet
Stiekem wel volgens mijquote:
Hoiquote:
Haha, ja zie je wel, je hebt zelf amper meer door hoe snel je afglijdt naar het burger-bestaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat full-time gelul dat werk heet breekt me nogal eens op. Tevens heb ik een appartement gekocht dus moet ik ook nog op de centen letten. Iets wat ik mijn hele leven nog niet gedaan heb
. Keuzes heh, ben een leven op aan het bouwen lijkt het wel
Wow. Dit keer in goed Nederlandsquote:
Ik kan er goed mee leven hoor... dat jij je niet aanbiedtquote:
Mn toolbars... Nu kan ik tenminste weer gewoon werken met Autocadquote:
Een burger bestaan is anders heul hip hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ja zie je wel, je hebt zelf amper meer door hoe snel je afglijdt naar het burger-bestaan
quote:
ja dat had ik ook wel door.. maar das toch niet vies?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
69 endezo..was ook echt het eerste wat ik zag
Nou!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een burger bestaan is anders heul hip hoor
Ach, ik ben ook een paar jaartjes ouder hehquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ja zie je wel, je hebt zelf amper meer door hoe snel je afglijdt naar het burger-bestaan
oh ja.. Jippiequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Mn toolbars... Nu kan ik tenminste weer gewoon werken met Autocad
Dat dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, zo zal ik denk ik ook wel praten over een jaar of 10, als ik zo oud ben als jijquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook een paar jaartjes ouder heh
Nee, maar zonder dollen. Je begint ook waarde te hechten aan andere dingen alhoewel uitgaan erg tof blijft natuurlijk. Heb wel het idee dat ik al een hoop gezien heb
Ik stuur nooit PM'squote:Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef Piles het volgende:
Ik stuur 1 pm, en moet gelijk een partij teruglezen waar je eng van wordt
En zometeen werkoverleg
Doe je wel lief, wij stammen volgens mijn boek af van de bacteriënquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, ik ga maar eens wat bacteriën pesten
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben je al zo oud ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, zo zal ik denk ik ook wel praten over een jaar of 10, als ik zo oud ben als jij
Ik ben hip, dat heeft niks met welk bestaan te makenquote:
dat lukt niet denk ik. Dan is hij ook weer 10 jaar ouderquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, zo zal ik denk ik ook wel praten over een jaar of 10, als ik zo oud ben als jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |