Dus je bent gewoon heel de dag hierquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En nee, ik ga vandaag niet om 10.00 naar huis.
De storing is gelukkig verholpen!
Gokje, bij Tools of View?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:28 schreef Jipje het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn toolbars weer terug kan krijgen in AutoCAD?
Wat een handig/makkelijk te onthouden adres zeg. Ook niet foutgevoelig, erg goed gekozen....quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je typt wel mijn adres goed over he?
psychonikeo en dan @hotmail.com of gmail.com
wat je wil
Nee...quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat een handig/makkelijk te onthouden adres zeg. Ook niet foutgevoelig, erg goed gekozen....
Dat is lang gelezen zeg dat ik daar wat mee gedaan hebquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:28 schreef Jipje het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn toolbars weer terug kan krijgen in AutoCAD?
Ik doe mijn best, heb veel bureauwerk, dus het zou moeten kunnenquote:
Op mijn date met Yesse na weinig denkquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, heb veel bureauwerk, dus het zou moeten kunnen
Heb ik nog wat gemist hier de afgelopen week?
Ik typ altijd goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je typt wel mijn adres goed over he?
psychonikeo en dan @hotmail.com of gmail.com
wat je wil
Alleen het verhaal van Bootje denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
het was in 2 HAVO toen ik dat verzon. Iedereen kent het nu en ja.. het is niet andersquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat een handig/makkelijk te onthouden adres zeg. Ook niet foutgevoelig, erg goed gekozen....
Goh die heb ik ook helemaal gemistquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Op mijn date met Yesse na weinig denk
Zucht, ik wilde de reactie even afwachten maar je drukt de pret weerquote:
Maar goed dat ik zo snel ben danquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Zucht, ik wilde de reactie even afwachten maar je drukt de pret weer
Als iedereen het kent dan hoef je er dus ook de nadruk niet op te leggen dat ze het goed schrijvenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
het was in 2 HAVO toen ik dat verzon. Iedereen kent het nu en ja.. het is niet anders
Hoiquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat iemand anders dit zou posten. Nu ben ik weer in de war
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat heb je ook gemist denk ikquote:
je zat in mijn spam inderdaadquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik typ altijd goedZit ie niet in je spam?
Oja en voor de anderen ook: als je mee wilt doen met onze (gratis) EK poule even PM'en met mailadres voor uitnodiging
bijdehandjequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Als iedereen het kent dan hoef je er dus ook de nadruk niet op te leggen dat ze het goed schrijven
Joaaaaaahquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:38 schreef jackson het volgende:
BB, gaat er nog gehoused worden binnenkort ?
Je hebt 1 iemand in de war gebrachtquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Zucht, ik wilde de reactie even afwachten maar je drukt de pret weer
Vertel vertel!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Op mijn date met Yesse na weinig denk
Vertel!quote:
Rustigquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi
Ach, het gaat zn gangetjeMet jou dan?
Dik Recorderquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JoaaaaaahZaterdag misschien->waarschijnlijk Rekorder in de Off_Corso en sowieso volgende week vrijdag Chris Liebing 6 uur lang
Jij nog plannen dan?
Da's te weinigquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij nader inzien, ik stop er maar mee denk ik![]()
Mooimooiquote:
Ze wil helemaal niet met mij datenquote:
geen slechte droom zou ik zeggenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft gisterennacht gedroomd dat ik met hem op date ging
K ga zat. ook waarschijnlijk naar Off corsoquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JoaaaaaahZaterdag misschien->waarschijnlijk Rekorder in de Off_Corso en sowieso volgende week vrijdag Chris Liebing 6 uur lang
Jij nog plannen dan?
Je hebt het ook echt gevraagdquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze wil helemaal niet met mij daten.....
Ze wil niet uit eten of andere toffe dingen, dus ja... Dan blijft er maar 1 ding over maar dat zal ze ook wel niet willen
Balenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dik Recorder
Ik heb die week van 30mei de hele week interne cursus (met ochtend, middag EN avond programma). Ik zal dus vrijdagavond wel behoorlijk kapot zijn dus geen poema voor mij. Ik zal eens nadenken over Rekorder
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:45 schreef jackson het volgende:
Dan blijft er maar 1 ding over maar dat zal ze ook wel niet willen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ga zat. ook waarschijnlijk naar Off corso![]()
Verhaal gelezen van Bootje, wat een dopei
Neuken?quote:
waarmee?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij nader inzien, ik stop er maar mee denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |