Ja tuurlijk.. 1 minuutje in de magnetron kan gewoon hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:40 schreef Jipje het volgende:
[..]Misschien helpt het...
Zit er ook warmte bij die puf?
![]()
Wel.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
goedemorgen menschen!
uhm, belangrijk nieuws. vanmiddag om half 2-half 3 heb ik dus mijn gesprek met mijn stagebegeleider, praktijkbegeleider en iemand van HR.
Heeft iemand nog tips waar ik rekening mee moet houden, wat ik moet zeggen, wat juist niet etc..? Alle tips zijn welkom. Ik kom gewoon netjes gekleed...
Die tips hebben we in de vorige topics al gegeven...quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Klopt hij vroeg om tips die niemand gaf
Op de lunch ja....quote:
Ja klopt, maar ik ben supersnel vandaagquote:
Sterkte dude!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
mental support is altijd welkom.. mijn zussen hebben ook nog een paar tips gegeven... maar goed. afwachten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Stuur maar op hiernaartoe danquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:54 schreef Renesite het volgende:
Ik word hier nog moddervet. Net taart, nu een grote koek (iemand vertrekt hiervandaan) en straks nog een taartje denk ik zo!
Gewoon eerlijk blijven. Vertellen wat er gebeurd is. En zeggen dat je het nooit eerder gedaan hebt. En netjes en kalm blijvenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
mental support is altijd welkom.. mijn zussen hebben ook nog een paar tips gegeven... maar goed. afwachten dus.
Dat jaquote:
Tja, examenkandidaten in een lokaal zetten zonder begeleiding is natuurlijk ook niet een teken van goed werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik ook een kilo aangekomen benquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:54 schreef Renesite het volgende:
Ik word hier nog moddervet. Net taart, nu een grote koek (iemand vertrekt hiervandaan) en straks nog een taartje denk ik zo!
Inderdaad. Maar de schuld meteen naar school schuiven zullen ze niet kunnen waarderen denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, examenkandidaten in een lokaal zetten zonder begeleiding is natuurlijk ook niet een teken van goed werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |