Ja. Ik heb alleen een stuk appeltaart op gister. Niet dat ik daar nou ineens een kilo van aankom. Nou schommel ik uberhaupt wel. Misschien is ie er morgen weer afquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kwam er vanmorgen achter dat er in 1 dag een halve kilo bij kan komen uit het niets zonder dat je iets extra's hebt gegeten
quote:
Moet ik dat allemaal beantwoorden? Zal ik mijn google agenda maar gewoon delenquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:43 schreef Piles het volgende:
StageSC-meet
Wanneer?
Tussen 7 juni en 12 juli.
Waar?
Zeeland, Groningen, Utrecht of Nijmegen
Wil je ook komen, geef dan het volgende door:
- Welke datum kun je absoluut niet?
- Welke datum komt het niet zo goed uit?
- Welke datum komt het het beste uit?
- Welke locatie kom je absoluut niet naar toe?
- Welke locatie kom je liever niet naar toe?
- Welke locatie kom je het liefste naar toe?
PM of mail dit naar Piles
Binnenkort hoor je meer
Ziet er wel lekker uit, maar wat is het nu precies?quote:
Shoarma, patat, sla en gesmolten kaas in een bak. Naar eigen smaak knoflooksaus en sambal or whatever toevoegenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit, maar wat is het nu precies?
Sla met vlees en saus in een aluminium bakje met een houten vork/lepel/eetstok.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit, maar wat is het nu precies?
soms ook nog met tomaat, komkommer enzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef jna het volgende:
[..]
Shoarma, patat, sla en gesmolten kaas in een bak. Naar eigen smaak knoflooksaus en sambal or whatever toevoegen
meet in groningen = definitieve afmelding Jipje.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dus de meet is in Groningen! Moeten we nog slaapplaatsen regelen? dat we zaterdag avond gaan stappen in Groningen?
over het weekend moet je niet bij mij zijn, van mij mag het heel erg graag door de week, en dan best in Maastricht ofzo... toch gratis reizenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef Californium het volgende:
Niets tegen Groningen...Maar niet in het Weekend....dan kom ik dus niet...
Vrijdagmiddag mag ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef Californium het volgende:
Niets tegen Groningen...Maar niet in het Weekend....dan kom ik dus niet...
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
meet in groningen = definitieve afmelding BB.
Heb ik ook al zo vaak gezegd...quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef Californium het volgende:
Waarom trouwens niet in Utrecht....jeweetwel centraler enzo?
[..]
meet in groningen = definitieve afmelding Jipje. nicomart
[..]
meet in groningen = definitieve afmelding Yesse.
vind ik ook goed, gewoon vrijdag middag/avond, dan vraagt iedereen een middagje vrij en gaan we gezellig in Utrecht zitten. Vind ik perfectquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef Californium het volgende:
Waarom trouwens niet in Utrecht....jeweetwel centraler enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |