Bwehehehehe.... alstablief zeg...quote:
Nee ik wou zeggenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwehehehehe.... alstablief zeg...
Ik ga zomaar niet trouwen
In Las Vegas kan dat nog snellerquote:
Vertel?quote:
Alles als je 25 bentquote:
als ik een vrouw had die alles zo goed kon regelen (voor mij) dan had ik dr spontaan getrouwdquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwehehehehe.... alstablief zeg...
Ik ga zomaar niet trouwen
Het geheim van het gebruiken van wat je geleerd hebtquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze gelijk, maar wie doet dat nouNet als die mensen met puicke planingen voor 3 weken lang tentamens leren; de eerste week werk je toch op een tempo van 0,0 omdat je nog 3 weken hebt :')
Opzich niks hoorquote:
Wil ik wel.. maar zit even between afstudeerstagesquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:02 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Werd dus aangetrokken door de TT in de ATSjeses, ik was vergeten hoe snel het hier ging. Vandáár dat ik een 6je had op m'n vorige stage
Ben maar eens begonnen met afstuderen, dus eigenlijk ook gewoon op stage.
Maar mensen, ga nou eens aan het werk met z'n allen!
Dat kan ik nu ook alquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het geheim van het gebruiken van wat je geleerd hebt
.quote:
Ja?quote:
Mama is trots op jequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook alIk heb alles ook al eens geleerd voor tussentoetsen enzo, dus het wordt eitje
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:09 schreef Bravebart het volgende:
Geestelijk of lichamelijk?
Krijg ik nu een koekje?quote:
Griffo's?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
en een heel nieuw leven begintquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige moeten hier al met 18 trouwen, hebben ze buiten het huwelijk geneukd, en zijn ze zwanger
Gaat je leven
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Griffo's?
Nouja, ik vind mezelf helemaal nog niet oud!Gereformeerden ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Het went, zo word ik net weer aangesproken op mijn beginnende kaalheid. Dat hoor ik 3 keer per week dus dat went ook primaquote:
9 jaar terug...quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:11 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Leeftijden waarop mannen/vrouwen uit huis gaan/ trouwens / kinderen krijgen
Maar: http://www.nu.nl/news/137(...)ongere_leeftijd.html
Van die hele strengen Christenen weet je welquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:13 schreef Jipje het volgende:
Griffo's?
Sommige oud-schoolgenootjes van de basisschool hebben al een gezinquote:
Dat die 25 oud is doelde ik dus op het trouwen hèquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:14 schreef jackson het volgende:
Het went, zo word ik net weer aangesproken op mijn beginnende kaalheid. Dat hoor ik 3 keer per week dus dat went ook prima
Ooooch ik vind het best meevallen hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Het went, zo word ik net weer aangesproken op mijn beginnende kaalheid. Dat hoor ik 3 keer per week dus dat went ook prima
Ja ik heb ook oud-schoolgenootjes van de basisschool met kinderen, maar die waren ook echt 16 toen zij of hun vriendin zwanger warenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Van die hele strengen Christenen weet je wel
Net onder Urk en Staphorst zit het hier ongeveer
[..]
Sommige oud-schoolgenootjes van de basisschool hebben al een gezin
Soms wel iets ouder, maar dan zijn ze soms nog maar 24 ofzo
Ik heb een trouwerij van een knaap van 23 of 24 binnenkort. Heel apart vind ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Van die hele strengen Christenen weet je wel
Net onder Urk en Staphorst zit het hier ongeveer
[..]
Sommige oud-schoolgenootjes van de basisschool hebben al een gezin
Soms wel iets ouder, maar dan zijn ze soms nog maar 24 ofzo
Wehe, tsja... ik kan er weinig aan doen dus maak ik me er ook niet druk over. Zolang mijn vriendin me nog wil is het toch goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooch ik vind het best meevallen hoor
Hoop jequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef nicomart het volgende:
Ik ben dan ook de enige normale in huis
Precies, en die went er ook wel aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Wehe, tsja... ik kan er weinig aan doen dus maak ik me er ook niet druk over. Zolang mijn vriendin me nog wil is het toch goed
Ja, alleen als ik zeg dat ik mijn haar eraf haal zodra het nog veel erger zal worden kijkt ze wat minder vrolijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, en die went er ook wel aan
28e/29e mijn maquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef nicomart het volgende:
mijn zussen en mijn moeder waren ook al op de 18e aan het baren enzo
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik zeg dat ik mijn haar eraf haal zodra het nog veel erger zal worden kijkt ze wat minder vrolijk
In dat onderzoekje stond toch pas ook dat vrouwen een kale man niet erg vinden ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, en die went er ook wel aan
Logisch, want kalend is minder erg dan helemaal kaal. Dan ben je net zo'n alien.. met vervormd hoofd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik zeg dat ik mijn haar eraf haal zodra het nog veel erger zal worden kijkt ze wat minder vrolijk
Mooi manquote:
Ze vindt mijn krullen zo tof... dan zeg ik: "kijk er maar goed naar want ik haal ze er rustig af als het te gek gaat worden met die kaalheid".quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Logisch, want kalend is minder erg dan helemaal kaal. Dan ben je net zo'n alien.. met vervormd hoofd.
Je bent een man. Je kunt niet baren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef nicomart het volgende:
mijn zussen en mijn moeder waren ook al op de 18e aan het baren enzo
Fantástischquote:
+3 scherpquote:
Ik ben vrij dus ik mag hetquote:
Doe niet zo ongezelligquote:Nu weer aan het werk
Goed fotoboek trouwens....quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:25 schreef Californium het volgende:
Stelletje spammers hier![]()
Nu weer aan het werk
Ach ja, iemand moet het doen.quote:
sorryquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben vrij dus ik mag het![]()
En als ik niet vrij ben doe ik het ook
[..]
Doe niet zo ongezellig
Weet ik...Geen foto's en geheel anoniemquote:
Ik keekquote:
Diequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:25 schreef Californium het volgende:
Stelletje spammers hier![]()
Nu weer aan het werk
quote:
Staat je goed....quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet ik...Geen foto's en geheel anoniem
quote:
Ik weetquote:
Die van piles is al net zo goed als die van Caliquote:
*insert ik ben een loser smilie*quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, shit
* gaat ook aan het werk als het lukt
Is dat een pakket of doel je op het sharen van mappen in een netwerk ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:29 schreef Yesse het volgende:
Werkt hier iemand met foldershare?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |