Ja, das wel waarquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:53 schreef The_Dean het volgende:
Maar Fok! doet zelf ook debiel met die web en user icoontjes. Als ze nu gewoon een en dezelfde ding nemen en gewoon avatar noemen
Hoi RENÉquote:
Ja maar, dat is ook niet de bedoeling. Je moet toch leren om het te onthouden....quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, want dan ben ik straks alles alweer vergeten
Dank jequote:Op donderdag 22 mei 2008 13:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens met de man met de mooie blonde krullen
Hoi mamquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar, dat is ook niet de bedoeling. Je moet toch leren om het te onthouden....
Anders zit je later; ja fuck dat heb ik ooit geleerd maar ik weet het niet meer
Blonde krullen..... dan voel ik me aangesproken.quote:
Zelfs mijn moeder lult niet van die onzinquote:
Idd, "als je het maar haalt"quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder lult niet van die onzin
Nounou, zo kannie wel weer hequote:Op donderdag 22 mei 2008 13:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder lult niet van die onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ja, 8jaar lang volg ik technisch / semi-technisch geneuzel... Fijn, ik doe nu salesquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, "als je het maar haalt" [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:00 schreef Jipje het volgende:
Yesse heeft wel gelijk...Tuurlijk heeft ze gelijk, maar wie doet dat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net als die mensen met puicke planingen voor 3 weken lang tentamens leren; de eerste week werk je toch op een tempo van 0,0 omdat je nog 3 weken hebt :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Werd dus aangetrokken door de TT in de ATquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
god michiel... wat doe jij hier...?
Sommigen vrouwen doen dat... Ik heb zo'n vrouwquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze gelijk, maar wie doet dat nouNet als die mensen met puicke planingen voor 3 weken lang tentamens leren; de eerste week werk je toch op een tempo van 0,0 omdat je nog 3 weken hebt :')
Die van mij mailde me gisteren met de mededeling dat ze me al veel te lang niet meer gezien had en waarom ik haar nooit belde en dat we dus maar volgende week vrijdag samen een paar biertjes moesten gaan vattenquote:
Mijn moeder drinkt liever een (flesje) wijn op z'n tijdquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die van mij mailde me gisteren met de mededeling dat ze me al veel te lang niet meer gezien had en waarom ik haar nooit belde en dat we dus maar volgende week vrijdag samen een paar biertjes moesten gaan vatten
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Sommigen vrouwen doen dat... Ik heb zo'n vrouw
quote:
Bwehehehehe.... alstablief zeg...quote:
Nee ik wou zeggenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwehehehehe.... alstablief zeg...
Ik ga zomaar niet trouwen
In Las Vegas kan dat nog snellerquote:
Vertel?quote:
Alles als je 25 bentquote:
als ik een vrouw had die alles zo goed kon regelen (voor mij) dan had ik dr spontaan getrouwdquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwehehehehe.... alstablief zeg...
Ik ga zomaar niet trouwen
Het geheim van het gebruiken van wat je geleerd hebtquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze gelijk, maar wie doet dat nouNet als die mensen met puicke planingen voor 3 weken lang tentamens leren; de eerste week werk je toch op een tempo van 0,0 omdat je nog 3 weken hebt :')
Opzich niks hoorquote:
Wil ik wel.. maar zit even between afstudeerstagesquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:02 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Werd dus aangetrokken door de TT in de ATSjeses, ik was vergeten hoe snel het hier ging. Vandáár dat ik een 6je had op m'n vorige stage
Ben maar eens begonnen met afstuderen, dus eigenlijk ook gewoon op stage.
Maar mensen, ga nou eens aan het werk met z'n allen!
Dat kan ik nu ook alquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het geheim van het gebruiken van wat je geleerd hebt
.quote:
Ja?quote:
Mama is trots op jequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook alIk heb alles ook al eens geleerd voor tussentoetsen enzo, dus het wordt eitje
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:09 schreef Bravebart het volgende:
Geestelijk of lichamelijk?
Krijg ik nu een koekje?quote:
Griffo's?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
en een heel nieuw leven begintquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige moeten hier al met 18 trouwen, hebben ze buiten het huwelijk geneukd, en zijn ze zwanger
Gaat je leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |