Ik kon het gewoon niet meer aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja maar nu lever je er uren voor in.. das zonde
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
Jij ziet webicons, ik zie usericons. Dat is het verschil
Dat is best kut, maar kan je tot die tijd niets anders doen dan? Nieuw verslag maken offffffffffff leren. of Fok!ken?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:34 schreef Bravebart het volgende:
Pff, ben ik al sinds half 12 klaar met practicum, moeten we wachten op de cijfers van het vorige verslag en die zullen er niet voor 4 uur zijn
dat was inderdaad mijn usericon en niet mijn webicon.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:43 schreef Renesite het volgende:
Die van nico is een PNG bestand. Vrij onwaarschijnlijk dat zo'n bestand bewegende zaken heeft
quote:
Je zeurt maar hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu zie ik je jouw wel!quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:47 schreef Renesite het volgende:
Zal vanmiddag ook eens knutselen aan een oransje avatar.
Nieuw verslag kan nog niet, leren uuhm dat is nog wat vroeg en Fok-en ben ik al mee bezigquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is best kut, maar kan je tot die tijd niets anders doen dan? Nieuw verslag maken offffffffffff leren. of Fok!ken?
Tis ook lastigquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Stelletje noobs hier ook, niet te geloven
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zeurt maar hoor
Als ik je zat ben ga ik gewoon weg hieraddictSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Webicoon was dood. Was een lachen webicoon trouwensquote:
Jawel, want dan ben ik straks alles alweer vergetenquote:
Eens met de man met de mooie blonde krullenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:53 schreef The_Dean het volgende:
Maar Fok! doet zelf ook debiel met die web en user icoontjes. Als ze nu gewoon een en dezelfde ding nemen en gewoon avatar noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |