Ideaal! Minor is ook altijd wel tof... kan je zelf deels bepalen wat je wilquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja nog een blokje les, dan volgend jaar afstuderen en minor..geen idee welke en waar en wat trouwens
Dankje trouwens Dean
helemaal nix, ik wil alleen maar even gewoon zorgen dat het vandaag of morgen een datum en een plaats is. De plaats is er al! utrecht en een datum komt steeds meer in zicht!quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:38 schreef Piles het volgende:
Oh, Kuno gaat de meet organiseren. Ook best, doe ik er niets meer aan.
Daar was ik al mee begonnen, maar als toch niemand mij pm-t kan ik er ook niks aan doen. Maar goed, scheelt mij weer werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
helemaal nix, ik wil alleen maar even gewoon zorgen dat het vandaag of morgen een datum en een plaats is. De plaats is er al! utrecht en een datum komt steeds meer in zicht!
spin the bottlequote:Op donderdag 22 mei 2008 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Ja daarom, ik heb alleen geen idee in welke richting ik het moet gaan zoeken...:{
Ik niet... maar dat is vast ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wie hebben er allemaal al gePMt kuno?
Tja, ik kan richting Life Sciences gaan, altijd leuk alleen ben bang dat ik dan veel practica heb, dus veel op het lab staan. Boeit me dan weer minder.quote:
Ik was al eerder hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo is er vast eentje in de oranjestemming. Nog 2 weekjes he?
Nee, kom hier nagenoeg nooit meer. Heb ook een full-time baan nuquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:04 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens jackson, Jij komt hier ook niet meer zo vaak, of wel? Of telkens als ik er niet ben natuurlijk
Ja eerst weekje op vakantie en als ik terug kom begint het EKquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo is er vast eentje in de oranjestemming. Nog 2 weekjes he?
Voor een meet in Utrecht.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik niet... maar dat is vast ook niet de bedoeling
(geen idee waar het over gaat namelijk)
Utrecht.... puike stadquote:
Waar vind ik de oranjestemming in jouw avater?quote:
Uitgaan is er met name prima te doen. Prima tenten als poema / monza / winkel / etcquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Waar vind ik de oranjestemming in jouw avater?
Utrecht is 1 van de hippere steden van NL!
gggggggggg.... gezellig !quote:
quote:
Ik kom een enkele keer in Tivoli maar verder kom ik weinig in Utrecht om uit te gaan. Vind de grachten en de terrasjes wel altijd erg gezelligquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Uitgaan is er met name prima te doen. Prima tenten als poema / monza / winkel / etc
Die 20000 komt van Bootje af. Die zegt dat zn gate 20000 euro kost.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar 20.000 per jaar? netto dan toch zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |