maar 20.000 per jaar? netto dan toch zeker?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tja. Als je zo gaat rekenen ben je snel arm...
Dan heb ik ook 2 jaar inkomsten verloren door te zakken voor mn VWO examen, een verkeerde opleiding te doen, en ow, eigenlijk 3 jaar, want ik doe nu HBO dus ik had beter de HAVO kunnen doen. Jezus, dat is 60.000 euro!![]()
![]()
Hou je kop nu maar even bij het gesprek, in plaats van dit topicquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
ik ga nu naar het gesprek, duim voor me!! (ik kan op mn mobiel het hier volgen, alleen niet reageren..)
Nou respectloos vind ik mijn berekeningen echt niet.. ik ben gewoon reeel. Het is gewoon geen humor, maar ik weerleg alleen zijn theorie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wel een beetje flauw dat jullie nou zo lang door gaanbootje maakte toch duidelijk dat het respectloze humor was...?
Succesquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
ik ga nu naar het gesprek, duim voor me!! (ik kan op mn mobiel het hier volgen, alleen niet reageren..)
scherp +1quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hou je kop nu maar even bij het gesprek, in plaats van dit topic
quote:
is er ook nog iets: onbetaalbaar!quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
2 jaar winst= 40.000 euro.
Stoppen bij MBO: eerste jaren 15000 ongeveer 5 jaar?
3 jaar langer werken: 45000
Te moeilijk.
Vraag maar aan bootje
Daar had ik er ook een paar van in mijn klas..quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:36 schreef Renesite het volgende:
Tja, als ik nou gelijk vanaf de basisschool naar de christelijke was gedaan, daar het niveau hoger lag, had ik misschien gelijk de havo kunnen doen 5 jaar, na die 5 jaar geniaal valen na 1 jaar een HBO opleiding gedaan te hebben waar ik de ballen aan vind. Ik ben het liefst zo lang mogelijk bezig om ook ergens te eindigen waar ik het ook graag WIL. Ik ken nu al 4 mensen die gekapt zijn na het eerste jaar MBO omdat ze er geen flikker aan vonden.
Pfew lekker hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
En over een kwartier weer weg, heb de middag vrij genomen![]()
Dat klinkt erg goed.... maar laat ik het niet doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
En over een kwartier weer weg, heb de middag vrij genomen![]()
En wat doe je op het moment... verder met studie ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ik was trouwens in januari ofzo al klaar dacht ik...
Ja nog een blokje les, dan volgend jaar afstuderen en minor..quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:47 schreef jackson het volgende:
[..]
En wat doe je op het moment... verder met studie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |