quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:43 schreef Piles het volgende:
StageSC-meet
Wanneer?
Tussen 7 juni en 12 juli.
Waar?
Groningen
Wil je ook komen, geef dan het volgende door:
- Welke datum kun je absoluut niet?
- Welke datum komt het niet zo goed uit?
- Welke datum komt het het beste uit?
- Welke locatie kom je absoluut niet naar toe?
- Welke locatie kom je liever niet naar toe?
- Welke locatie kom je het liefste naar toe?
PM of mail dit naar Piles
Binnenkort hoor je meer
Hier nog 1. Zat al voor 7uur in de autoquote:
Was hier ook om 8 uur, en rolde om 10 voor half 8 uit bedquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Hier nog 1. Zat al voor 7uur in de auto
quote:
Ik wilde het topic eigenlijk sluiten, maar opeens kwamen er 4 of 5 tegelijk binnen. Toen was ik ook te laatquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het ligt niet aan de TT dat ik hier opeens wasWilde nog in 443 posten, maar hij was opeens vol
4 juni reis ik weer af naar Zuid Denemarkenquote:
Je wil er nog niet dood gevonden worden?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:51 schreef Jipje het volgende:
Ik ga niet naar Groningen.
Preciesquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Je wil er nog niet dood gevonden worden?
En hier nu ff een keer niks achter zoeken![]()
Nog dood nooit!quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Je wil er nog niet dood gevonden worden?
En hier nu ff een keer niks achter zoeken![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar. Kan iemand mij dit vertellen??quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie spiekt word overgeslagen:
Bootje84 --> Deed een afstudeerstage Bij ING IM efficientie verbeteren van afkijk en spiek praktijken
WTF is er met Bootje gebeurd?!! Iemand update?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:43 schreef Piles het volgende:
StageSC-meet
Het hele verhaal moet je maar ff terugzoeken in de vorige topics, maar hij heeft gespiekt bij een examen, en is nu voor een jaar uitgesloten waarschijnlijk. Op z'n afstudeerstage waren ze ook niet zo blij, dus het had allemaal opeens nog al consequenties.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:00 schreef Roycoooooo het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Kan iemand mij dit vertellen??
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Geweldig, gister totaal niet kunnen werken en vandaag een stroomstoring in hte archief! Maw, ik kan weer niks
Klinkt ideaal, lekker rustig aan doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Geweldig, gister totaal niet kunnen werken en vandaag een stroomstoring in hte archief! Maw, ik kan weer niks
Oh, ik heb altijd meer last van dat laatste uurtjequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:07 schreef littledevilSC het volgende:
Bootje is compleet verdwenen?
Goeiemorgen trouwens.Altijd slaapverwekkend dat eerste uurtje achter je bureau.
Het gaat niet goed met mequote:Top 100 van woensdag 21 mei 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 238 tong80
02. 179 Piles
03. 153 draculettetje
Wel waar joh valt wel mee !!quote:
OMG. Je komt in de buurt van de tong-recordsquote:
Dan jijquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:11 schreef Yesse het volgende:
Tong is nog altijd erger dan jou
Het is allemaal de schuld van de StageSCquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:12 schreef G.Fawkes het volgende:
OMG. Je komt in de buurt van de tong-records
Smoesjes, smoesjesquote:
Je staat ook standaard bovenaan in de StageSC reeksenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan jij![]()
Toch![]()
[..]
Het is allemaal de schuld van de StageSC![]()
Kijken hoelang het duurt voor ik in de top 10 staquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:15 schreef Jipje het volgende:
Je staat ook standaard bovenaan in de StageSC reeksen
Iz er iemant die het bij wildt gehouden heeft gaat?quote:Waar haal je die info vandaan trouwens?
Oh.. vreemd. Ik probeer het opnieuwquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
krijg ik een mailtje over die poule? Ik heb nog niets gezien namelijk.
Denemarkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:52 schreef jackson het volgende:
[..]
4 juni reis ik weer af naar Zuid Denemarken
Hey dude!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:15 schreef Bravebart het volgende:
Whooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
Klopt jaquote:
Vriend van me woont er.... Zou zelf niet weten wat ik er zou moeten eigenlijk. Die taal is ook niet te hardenquote:
Hoiquote:
Dus je bent gewoon heel de dag hierquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En nee, ik ga vandaag niet om 10.00 naar huis.
De storing is gelukkig verholpen!
Gokje, bij Tools of View?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:28 schreef Jipje het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn toolbars weer terug kan krijgen in AutoCAD?
Wat een handig/makkelijk te onthouden adres zeg. Ook niet foutgevoelig, erg goed gekozen....quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je typt wel mijn adres goed over he?
psychonikeo en dan @hotmail.com of gmail.com
wat je wil
Nee...quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat een handig/makkelijk te onthouden adres zeg. Ook niet foutgevoelig, erg goed gekozen....
Dat is lang gelezen zeg dat ik daar wat mee gedaan hebquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:28 schreef Jipje het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn toolbars weer terug kan krijgen in AutoCAD?
Ik doe mijn best, heb veel bureauwerk, dus het zou moeten kunnenquote:
Op mijn date met Yesse na weinig denkquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, heb veel bureauwerk, dus het zou moeten kunnen
Heb ik nog wat gemist hier de afgelopen week?
Ik typ altijd goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je typt wel mijn adres goed over he?
psychonikeo en dan @hotmail.com of gmail.com
wat je wil
Alleen het verhaal van Bootje denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
het was in 2 HAVO toen ik dat verzon. Iedereen kent het nu en ja.. het is niet andersquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat een handig/makkelijk te onthouden adres zeg. Ook niet foutgevoelig, erg goed gekozen....
Goh die heb ik ook helemaal gemistquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Op mijn date met Yesse na weinig denk
Zucht, ik wilde de reactie even afwachten maar je drukt de pret weerquote:
Maar goed dat ik zo snel ben danquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Zucht, ik wilde de reactie even afwachten maar je drukt de pret weer
Als iedereen het kent dan hoef je er dus ook de nadruk niet op te leggen dat ze het goed schrijvenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
het was in 2 HAVO toen ik dat verzon. Iedereen kent het nu en ja.. het is niet anders
Hoiquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat iemand anders dit zou posten. Nu ben ik weer in de war
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat heb je ook gemist denk ikquote:
je zat in mijn spam inderdaadquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik typ altijd goedZit ie niet in je spam?
Oja en voor de anderen ook: als je mee wilt doen met onze (gratis) EK poule even PM'en met mailadres voor uitnodiging
bijdehandjequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Als iedereen het kent dan hoef je er dus ook de nadruk niet op te leggen dat ze het goed schrijven
Joaaaaaahquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:38 schreef jackson het volgende:
BB, gaat er nog gehoused worden binnenkort ?
Je hebt 1 iemand in de war gebrachtquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Zucht, ik wilde de reactie even afwachten maar je drukt de pret weer
Vertel vertel!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Op mijn date met Yesse na weinig denk
Vertel!quote:
Rustigquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi
Ach, het gaat zn gangetjeMet jou dan?
Dik Recorderquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JoaaaaaahZaterdag misschien->waarschijnlijk Rekorder in de Off_Corso en sowieso volgende week vrijdag Chris Liebing 6 uur lang
Jij nog plannen dan?
Da's te weinigquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij nader inzien, ik stop er maar mee denk ik![]()
Mooimooiquote:
Ze wil helemaal niet met mij datenquote:
geen slechte droom zou ik zeggenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft gisterennacht gedroomd dat ik met hem op date ging
K ga zat. ook waarschijnlijk naar Off corsoquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JoaaaaaahZaterdag misschien->waarschijnlijk Rekorder in de Off_Corso en sowieso volgende week vrijdag Chris Liebing 6 uur lang
Jij nog plannen dan?
Je hebt het ook echt gevraagdquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze wil helemaal niet met mij daten.....
Ze wil niet uit eten of andere toffe dingen, dus ja... Dan blijft er maar 1 ding over maar dat zal ze ook wel niet willen
Balenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dik Recorder
Ik heb die week van 30mei de hele week interne cursus (met ochtend, middag EN avond programma). Ik zal dus vrijdagavond wel behoorlijk kapot zijn dus geen poema voor mij. Ik zal eens nadenken over Rekorder
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:45 schreef jackson het volgende:
Dan blijft er maar 1 ding over maar dat zal ze ook wel niet willen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ga zat. ook waarschijnlijk naar Off corso![]()
Verhaal gelezen van Bootje, wat een dopei
Neuken?quote:
waarmee?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij nader inzien, ik stop er maar mee denk ik![]()
Die cd van Liebing, live @ wombok of zoiets... wat een monster is dat zeg. Zou er graag bij zijn maar denk dat ik hem ga skippen. Ik pak eigenlijk te weinig feestjes mee de laatste tijd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BalenIk ben ook benieuwd hoe ik 8 uur lang techno beuken ga overleven, maar komt wel goed
Is goedMarco wilde ook wel mee dacht hij, dus
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mmmm. Nee heb niet zo'n trek in breezers..
Je bent gewoon erger dan ikquote:
Mensen pm-en over dat gedoe...quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:47 schreef nicomart het volgende:
waarmee?
Je moest er toch even over nadenkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mmmm. Nee heb niet zo'n zin in breezers..
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar stop je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij nader inzien, ik stop er maar mee denk ik![]()
Dat dus...quote:
Vanavond dan hè, misschienquote:
Das Bootje, dat staat gewoon allemaal hier in de topisquote:Dus het was iets van dat hij afgekeken had ofzo?
Haha ja echt he, zo'n dikke cdquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Die cd van Liebing, live @ wombok of zoiets... wat een monster is dat zeg. Zou er graag bij zijn maar denk dat ik hem ga skippen. Ik pak eigenlijk te weinig feestjes mee de laatste tijd.
Ben zelf wel weer toe aan een avondje dikke minimal/techno
Zoek een ander slachtofferquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze wil helemaal niet met mij daten.....
Ze wil niet uit eten of andere toffe dingen, dus ja... Dan blijft er maar 1 ding over maar dat zal ze ook wel niet willen
Bootje had gespiekt bij een tentamenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat mag hoor.
Of op MSN, kan ook nog.
Dus het was iets van dat hij afgekeken had ofzo?
Doe dat even PM'en dan!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanavond dan hè, misschien
[..]
Das Bootje, dat staat gewoon allemaal hier in de topis
Maar er was ook nog iets heel anders, met hele andere mensen![]()
Je biedt je aan?quote:
Nou, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Doe dat even PM'en dan!
Voor mij doe je dat toch wel even
Dat full-time gelul dat werk heet breekt me nogal eens opquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha ja echt he, zo'n dikke cd
Ja valt me ook een beetje van je tegen, je wordt toch geen vastgeroeste burger he
Je zou ook naar Display kunnen gaan, komende vrijdag/zaterdag, dat was vorig jaar echt heeeel vet
Stiekem wel volgens mijquote:
Hoiquote:
Haha, ja zie je wel, je hebt zelf amper meer door hoe snel je afglijdt naar het burger-bestaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat full-time gelul dat werk heet breekt me nogal eens op. Tevens heb ik een appartement gekocht dus moet ik ook nog op de centen letten. Iets wat ik mijn hele leven nog niet gedaan heb
. Keuzes heh, ben een leven op aan het bouwen lijkt het wel
Wow. Dit keer in goed Nederlandsquote:
Ik kan er goed mee leven hoor... dat jij je niet aanbiedtquote:
Mn toolbars... Nu kan ik tenminste weer gewoon werken met Autocadquote:
Een burger bestaan is anders heul hip hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ja zie je wel, je hebt zelf amper meer door hoe snel je afglijdt naar het burger-bestaan
quote:
ja dat had ik ook wel door.. maar das toch niet vies?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
69 endezo..was ook echt het eerste wat ik zag
Nou!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een burger bestaan is anders heul hip hoor
Ach, ik ben ook een paar jaartjes ouder hehquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ja zie je wel, je hebt zelf amper meer door hoe snel je afglijdt naar het burger-bestaan
oh ja.. Jippiequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Mn toolbars... Nu kan ik tenminste weer gewoon werken met Autocad
Dat dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, zo zal ik denk ik ook wel praten over een jaar of 10, als ik zo oud ben als jijquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook een paar jaartjes ouder heh
Nee, maar zonder dollen. Je begint ook waarde te hechten aan andere dingen alhoewel uitgaan erg tof blijft natuurlijk. Heb wel het idee dat ik al een hoop gezien heb
Ik stuur nooit PM'squote:Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef Piles het volgende:
Ik stuur 1 pm, en moet gelijk een partij teruglezen waar je eng van wordt
En zometeen werkoverleg
Doe je wel lief, wij stammen volgens mijn boek af van de bacteriënquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, ik ga maar eens wat bacteriën pesten
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben je al zo oud ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, zo zal ik denk ik ook wel praten over een jaar of 10, als ik zo oud ben als jij
Ik ben hip, dat heeft niks met welk bestaan te makenquote:
dat lukt niet denk ik. Dan is hij ook weer 10 jaar ouderquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, zo zal ik denk ik ook wel praten over een jaar of 10, als ik zo oud ben als jij
"Het" ?quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben hip, dat heeft niks met welk bestaan te maken
quote:
Mensen die hip zeggenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Infantiel noemen ze datquote:
Dit topic bedoel ik. Vind je niet?quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan er goed mee leven hoor... dat jij je niet aanbiedt
Die zijn het vaak niet.... ik ben graag de uitzonderingquote:
En dan vooral "heul hip"quote:
Zulks taalgebruik is heul hipquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:01 schreef Jipje het volgende:
En dan vooral "heul hip"
Ik ben niet hipquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Die zijn het vaak niet.... ik ben graag de uitzondering
quote:
Ik moet blij voor je zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgende week zit ik nu in het vliegtuig
Ohquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Hip is een modewoordje. Daar doe ik niet aan mee![]()
Tof is het goede woord
Vertel verderquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je studeert nog communicatie ook. Je voldoet wel aan al mijn vooroordelen
Het was ook maar heel kortquote:
mooie move ouwequote:Op donderdag 22 mei 2008 10:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Oh.. dus ik moet maar niet doorstuderen dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Doe isquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh
Moet ik een nieuw woord verzinnen dan ?
Je gaat er al vanuit dat je het kanquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh.. dus ik moet maar niet doorstuderen dan?
Je werkt ook niet dus waar wil je het dan over gaan hebben tijdens dat overlegquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:07 schreef Renesite het volgende:
Ben nu wel alleen op de afdeling. Ik doe niet mee aan het werkoverleg!
Tja, dan moet je een reispartner zoeken en boeken!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet blij voor je zijn
Maar ik wil ook
Vind ik een goed idee! Hou er rekening mee dat hij ook tijdens het EK gebruikt moet kunnen worden als Nederland wintquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh
Moet ik een nieuw woord verzinnen dan ?
Jij gaat er blijkbaar al vanuit dat ik het niet kan?? Je kunt je aansluiten bij de mensen die vinden dat ik inhoudsloos ben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat je het kan?
Oeh, dat is stiekem wel heel opwindendquote:
*eens.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Je werkt ook niet dus waar wil je het dan over gaan hebben tijdens dat overleg?
Zeg ik dat ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij gaat er blijkbaar al vanuit dat ik het niet kan?? Je kunt je aansluiten bij de mensen die vinden dat ik inhoudsloos ben.
quote:
Russisch is ook heel славноquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Oeh, dat is stiekem wel heel opwindend
Ik gebruik niet meer het woord 'hip' en moest een vervanger verzinnen. Dat is славно geworden en het is goed voor de opmerkingen van Jacksonquote:
Medication time!quote:
Geen idee hoe lang die rij is. Maar ik denk wel dat ik tenminste kan proberen door te studeren. Wil het wel iig. Ik wil meer weten over de manier waarop mensen in groepen leven en met elkaar omgaan..quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeg ik dat ?
Is die rij net zo lang als de mensen die met je willen daten? Want in die rij sta ik al
zeer славноquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik gebruik niet meer het woord 'hip' en moest een vervanger verzinnen. Dat is славно geworden en het is goed voor de opmerkingen van Jackson
Heb je stiekem al een analyse op mij los gelaten daaroverquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang die rij is. Maar ik denk wel dat ik tenminste kan proberen door te studeren. Wil het wel iig. Ik wil meer weten over de manier waarop mensen in groepen leven en met elkaar omgaan..
Heb ik het niet helemaal voor Jan Lul gepostquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:09 schreef littledevilSC het volgende:Geweldig dat verhaal over een CV/vragenlijst bij de McDrek!
Ook gelezen... was wel tof ja. Zeker voor een dude van 17quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik het niet helemaal voor Jan Lul gepost
Hoe jij omgaat met een groep?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb je stiekem al een analyse op mij los gelaten daarover?
Ja.... en hoe ik inelkaar steekquote:
ik vond m niet leukquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik het niet helemaal voor Jan Lul gepost
Jammer jammer.... Ik mag dat soort dingen altijd welquote:
Moet je het me op de meet even leren uitspreken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik gebruik niet meer het woord 'hip' en moest een vervanger verzinnen. Dat is славно geworden en het is goed voor de opmerkingen van Jackson
Meet....quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet je het me op de meet even leren uitspreken.
Daar zouden wel een aantal interessante theses over te verzinnen zijn, denk ik zoquote:
славноquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk..
weet niet hoe ik het moet uitspreken![]()
Vast wel.... Jij gaat de taak op je nemen begrijp ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Daar zouden wel een aantal interessante theses over te verzinnen, denk ik zo
Mwah, misschien later nog een keer. Nu moet ik maar eens aan het werk gaan....quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Vast wel.... Jij gaat de taak op je nemen begrijp ik?
Dan rest mij niets anders u veel arbeidsvreugde toe te wensenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mwah, misschien later nog een keer. Nu moet ik maar eens aan het werk gaan....
mag ik het nog steeds niet leuk vinden?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
славно
slavna (de o klinkt een een beetje als een lichte o naar a klinkend)
Ja hoor dat mag..quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
mag ik het nog steeds niet leuk vinden?
Jij vindt niet veel leuk... wat ik dan weer leuk vind.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
mag ik het nog steeds niet leuk vinden?
gelukkig..quote:
leuk voor jequote:Op donderdag 22 mei 2008 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij vindt niet veel leuk... wat ik dan weer leuk vind.
Overigens mag jij het niet leuk vinden natuurlijk....
Ik heb nog een potje puf op mijn bureau staan. Als je interesse hebt kunnen we samen even een pufje nemen?quote:
Ik ben te vroeg opgestaan.... Dat werkt ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:34 schreef Jipje het volgende:
Ik heb geen puf vandaag...
En heb het ook nog steeds koud, tis hier nu 23,5 graad...
Mag Nicomart dit niet leuk vinden ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb nog een potje puf op mijn bureau staan. Als je interesse hebt kunnen we samen even een pufje nemen?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb nog een potje puf op mijn bureau staan. Als je interesse hebt kunnen we samen even een pufje nemen?
Ja tuurlijk.. 1 minuutje in de magnetron kan gewoon hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:40 schreef Jipje het volgende:
[..]Misschien helpt het...
Zit er ook warmte bij die puf?
![]()
Wel.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
goedemorgen menschen!
uhm, belangrijk nieuws. vanmiddag om half 2-half 3 heb ik dus mijn gesprek met mijn stagebegeleider, praktijkbegeleider en iemand van HR.
Heeft iemand nog tips waar ik rekening mee moet houden, wat ik moet zeggen, wat juist niet etc..? Alle tips zijn welkom. Ik kom gewoon netjes gekleed...
Die tips hebben we in de vorige topics al gegeven...quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Klopt hij vroeg om tips die niemand gaf
Op de lunch ja....quote:
Ja klopt, maar ik ben supersnel vandaagquote:
Sterkte dude!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
mental support is altijd welkom.. mijn zussen hebben ook nog een paar tips gegeven... maar goed. afwachten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Stuur maar op hiernaartoe danquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:54 schreef Renesite het volgende:
Ik word hier nog moddervet. Net taart, nu een grote koek (iemand vertrekt hiervandaan) en straks nog een taartje denk ik zo!
Gewoon eerlijk blijven. Vertellen wat er gebeurd is. En zeggen dat je het nooit eerder gedaan hebt. En netjes en kalm blijvenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
mental support is altijd welkom.. mijn zussen hebben ook nog een paar tips gegeven... maar goed. afwachten dus.
Dat jaquote:
Tja, examenkandidaten in een lokaal zetten zonder begeleiding is natuurlijk ook niet een teken van goed werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik ook een kilo aangekomen benquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:54 schreef Renesite het volgende:
Ik word hier nog moddervet. Net taart, nu een grote koek (iemand vertrekt hiervandaan) en straks nog een taartje denk ik zo!
Inderdaad. Maar de schuld meteen naar school schuiven zullen ze niet kunnen waarderen denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, examenkandidaten in een lokaal zetten zonder begeleiding is natuurlijk ook niet een teken van goed werk!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:55 schreef PieterBas het volgende:
Dan geef ik wel een paar tips...
- Uitleggen waarom je gespiekt heb, volgens mij ben je verplicht een examinator te hebben.. Lees het OER nog even door en gebruik dat eventueel als een verdediging en Bootje als MER-student moet daar echt wel ergens een maas in zien te vinden.
- Dat je misschien toch maar van de worst case scenario uit moet gaan. Het is een domme fout, maar je moet idd als laatstejaars wel beter weten.
- Zeggen dat je spijt heb, dat het een domme fout is en dat je nooit ING in diskrediet wou brengen. En kom op, ik ken weinig mensen die in hun leven niet even een keer bij de buurman/vrouw hebben gespiekt tijdens een toets/tentamen/examen.
Trust me... Bij mij werd op de mavo eigenlijk altijd wel gespiektalvast bedankt voor de tips, ff nog ter verduidelijking.. het is niet met de examencommissie, maar met ING dus. vandaag wordt er besloten of ik nog langer bij ING mag blijven.. áls het mag, dan is "hoe", vraag 2..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn zus en moeder zien het somber in. ik hoop dat ze in kunnen zien dat ik stom ben geweest, maar dat dit mij nóg meer motiveert om hun vertrouwen terug te winnen...Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Kapsalonquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:01 schreef jna het volgende:
Ik voel nu nog die kapsalon van gisteravond zitten
Ik zal de school een verklaring vragen waarom ze geen examinator hadden geregeld. Je belt een AOW'ers op, geef hem/haar een gratis koffie en je bent klaarquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:57 schreef Jipje het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar de schuld meteen naar school schuiven zullen ze niet kunnen waarderen denk ikIk zou dus gewoon het verhaal vertellen en ze daar zelf uit laten halen dat er dus niet officieel gehandeld is door school.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik kwam er vanmorgen achter dat er in 1 dag een halve kilo bij kan komen uit het niets zonder dat je iets extra's hebt gegetenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik ook een kilo aangekomen ben
Of 1 kilo erafquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kwam er vanmorgen achter dat er in 1 dag een halve kilo bij kan komen uit het niets zonder dat je iets extra's hebt gegeten
Wat is dat nu weer danquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zal de school een verklaring vragen waarom ze geen examinator hadden geregeld. Je belt een AOW'ers op, geef hem/haar een gratis koffie en je bent klaar
* PieterBas heeft altijd examinatoren tussen de 75 en de schijndoodIk heb ook altijd bejaarden inderdaad. Alleen heb ik altijd op 1 of andere manier de oma from hell die serieus de hele tijd alleen naar mij kijkt (terwijl ik er enorm onschuldig uitzieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Vorige keer was ik klaar met m'n toets, keek ik om me heen om te kijken of er al veel mensen klaar waren. Begon ze opeens te gillen dat ik aan het spieken was
!
Jawel, je keek.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kapsalon![]()
Dat ziet er echt uit alsof er iemand over een patatje heeft gekotst
Engelenkots dan welquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kapsalon![]()
Dat ziet er echt uit alsof er iemand over een patatje heeft gekotst
Zo ziet bij mij een normale Shoarma er ook uit nadat ik klaar ben met m'n sauzen mengenquote:
Ja. Ik heb alleen een stuk appeltaart op gister. Niet dat ik daar nou ineens een kilo van aankom. Nou schommel ik uberhaupt wel. Misschien is ie er morgen weer afquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kwam er vanmorgen achter dat er in 1 dag een halve kilo bij kan komen uit het niets zonder dat je iets extra's hebt gegeten
quote:
Moet ik dat allemaal beantwoorden? Zal ik mijn google agenda maar gewoon delenquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:43 schreef Piles het volgende:
StageSC-meet
Wanneer?
Tussen 7 juni en 12 juli.
Waar?
Zeeland, Groningen, Utrecht of Nijmegen
Wil je ook komen, geef dan het volgende door:
- Welke datum kun je absoluut niet?
- Welke datum komt het niet zo goed uit?
- Welke datum komt het het beste uit?
- Welke locatie kom je liever niet naar toe?
- Welke locatie kom je het liefste naar toe?
Binnenkort hoor je meer
Ziet er wel lekker uit, maar wat is het nu precies?quote:
Shoarma, patat, sla en gesmolten kaas in een bak. Naar eigen smaak knoflooksaus en sambal or whatever toevoegenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit, maar wat is het nu precies?
Sla met vlees en saus in een aluminium bakje met een houten vork/lepel/eetstok.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit, maar wat is het nu precies?
soms ook nog met tomaat, komkommer enzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef jna het volgende:
[..]
Shoarma, patat, sla en gesmolten kaas in een bak. Naar eigen smaak knoflooksaus en sambal or whatever toevoegen
meet in groningen = definitieve afmelding Jipje.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dus de meet is in Groningen! Moeten we nog slaapplaatsen regelen? dat we zaterdag avond gaan stappen in Groningen?
over het weekend moet je niet bij mij zijn, van mij mag het heel erg graag door de week, en dan best in Maastricht ofzo... toch gratis reizenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef Californium het volgende:
Niets tegen Groningen...Maar niet in het Weekend....dan kom ik dus niet...
Vrijdagmiddag mag ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef Californium het volgende:
Niets tegen Groningen...Maar niet in het Weekend....dan kom ik dus niet...
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
meet in groningen = definitieve afmelding BB.
Heb ik ook al zo vaak gezegd...quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef Californium het volgende:
Waarom trouwens niet in Utrecht....jeweetwel centraler enzo?
[..]
meet in groningen = definitieve afmelding Jipje. nicomart
[..]
meet in groningen = definitieve afmelding Yesse.
vind ik ook goed, gewoon vrijdag middag/avond, dan vraagt iedereen een middagje vrij en gaan we gezellig in Utrecht zitten. Vind ik perfectquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef Californium het volgende:
Waarom trouwens niet in Utrecht....jeweetwel centraler enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |